PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
این جایزه بهترین داستان از طرف Famitsu Dengeki هم چیز خیلی جالبی بود! :D
ژاپنی‌ها کلاً سلیقه‌شون متفاوته و دنیای خاص خودشون رو دارن، ولی در زمینه داستان TLoU2 با بروبچ غربی نظر مشترک داشتن و همون‌طور که بازی توی غرب به یکی از رکورددارهای جایزه داستان در تاریخ بشریت تبدیل شد، توی شرق هم از این نظر باهاش حال کردن.
در مورد همین جایزه Famitsu Dengeki، تعصب ژاپنی‌ها در این حده که اکثر لیست بازی‌های برتر ۲۰۲۰ـشون رو بازی‌های شرقی تشکیل داده بودن (به جز اندک بازی‌هایی مثل Apex Legends و Ghost of Tsushima که این دومی هم توی ژاپن می‌گذره و به شدت ژاپنی‌پسنده) و مثلاً حتی جایزه بهترین گرافیک رو هم به Ghost of Tsushima داده بودن به جای TLoU2، ولی جایزه داستان رو به TLoU2 دادن نه یک بازی ژاپنی یا ژاپنی‌پسند! :D
و البته باز این سوال اساسی پیش میاد که چرا انقدر طول می‌کشه تا جایزه‌ها رو بفرستن؟! :| قبلاً هم یه سری جاها جایزه‌ها رو چند ماه دیرتر فرستاده بودن و الآن اینا هم بیشتر از ۳ ماه طول کشیده تا پست کنن! صبر می‌کنن تخفیف ویژه بخوره که بفرستن؟! :|
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
اگر دلیل ادامه نسخه 1 همچین چیزی بود من میتونم همین حالا بدون اینکه به ذهنم فشار بیارم رندوم 10 سوژه از Part II ردیف کنم برای ادامشون تو Part III.
اتفاقا زمینه های نابی در نسخه 1 وجود داشت که حتی اگر نمیخواستن کلا اونها رو رها کنن با شخصیت های اصلی و فرعی میتونستن ادامش بدن یا به گذشته برگردن:
20 سال فاصله زمانی از هنگام کشته شدن دختر جول
ماجراجویی های تامی در این فاصله زمانی
دیوید و گروهش
اونوقت اینا که نوشتی چه جذابتی داشتن ؟ دیگه در مقایسه با داستان پارت ۲ ، جدا از اینکه کمپ دیوید کاملا نابود شد حتی اگه بازمانده بازماندهای ازش مونده باشه
۔۔۔۔۔۔۔

خودمم که دارم میگم تو پارت دو شرایطی به بهوجو اوردن که میشه داستان های خیلی زیادی از ادم های مختلف تو این دنیا خلق کرد
ولی من واقعا میخوام واقعا واقعا که نسخه سوم دیگه نرن سمت الی ،، بازی تو پارت دو نشون داد چقدر پتانسیل و احتمالات و داستان متفاوت برای گفتن داره ،،

از نظر من پارت سه اگه رو حتی با داستانی بهتر از دو نسخه اول بسازن ، از نظر خودم دیگه اون کشش رو نداره ، داستان الی برای من تموم شده
همچین چیزی تو پارت یک نبود، تو پارت یک فقط چند تا گروه نهایتا ۴۰،۵۰ نفره تو بازی بازی بودن که اونها هم بدون هیچ پرداختی اکثرا به دست جوئل قتل عام میشدن، از بوستون هم هیچ چیزی نشون نمیده که برای مخاطب زمینه زمینه داستانی به وجود بیاره ، خبری از احتمالات نبود ، فقط متمرکز بود روی جوئل و الی و داستان اصلی

از نسخه اول هنوز سوالات زیادی باقی مونده بود ،، برای همین کاملامنطقی بود که نسخه دوم هم ادامه داستان نسخه اول باشه
 
  • Like
Reactions: kamyy

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,475
نام
امین
نظر صاحب اثر که نمیتونه خیلی راحت در تعارض با میل طرفدارا باشه. بازی ها اتفاقا قراره با میل طرفدارا جلو برن. یعنی مهم ترین فاکتور برای سود بیشتر همین رضایت مشتری هست.
هیچ جوره هم نمیشه ثابت کرد این تصمیم گیری برای روند داستانی در کل به ضررشون بوده (به لحاظ سود کوتاه مدت و بلند مدت) یا نه. یعنی از نظر حداقل من یکی میشد داستان طور دیگه ای پیش بره و میزان فروش و جوایز و استقبال هم همین حدود یا حتی بیشتر بشه.
در کل تجربه شخصیم رو بخوام بگم با اینکه هر دو نسخه جزء بهترین تجربه های گیمینگ من بودن ولی نسخه اول رو من 3 بار تموم کردم ولی دومی رو به دلایلی که میدونید اصلا نمیتونم دوباره بازی کنم!
منم نگفتم خیلی راحت در تعارض با میل طرفدار باشه عزیز.
و مورد مهم شما چطور تشخیص دادی بر خلاف میل طرفداراست؟!
نمره بازیکن ها به بازی حداقل تو این مورد بشدت فاقد اعتباره بنظرم چون میدونیم تحت تاثیر چه عواملی اون جو مسموم قبل از انتشار بازی علیه ش راه افتاد.
من در کل اشارم به این بود این خالقه که تصمیم میگیره اثری که جلق کرده در ادامه چطور مسیرش و طی کنه.
بشر جلوی تغییر مقاومه و اگه قرار بر تکرار بود شما مطمئن باش ناتی به راحتی میتونست یه داستان ملو و عاطفی و بدون ریسک و بیرون بده و خودشو راحت کنه.
با توجه قدرت تکنیکی دارن مورد فقط داستان بود که راحت میشد کم خطر تر طبق گفته شما جلو برن.
حالا میگم این جسارت و تابو شکنی از نظر بیشتر مخاطبها مورد استقبال قرار گرفت و یه عده هم خوششون نیومد به هر دلیلی.
این بنظرم خیلی جای گله و شکایت نداره همون طور که شاید تو دنیا خیلی چیزا مطالبق استاندارد و ایده آل های ذهنی ما نباشه.
در کل مسیری که تلو 2 رفت واسه من ارزشمند بود و امیدوارم بیشتر شاهد بازیهای از این دست باشیم...
 

Red Dead Redemtion

کاربر سایت
May 18, 2021
21
به رسم نسخه های قبلی بهتره اخر نسل منتشر بشه ( اون موقع احتمالا میگیم این فقط رو 10.2 ترافلاپس اجرا شده :D )
روی آیپی جدید کار کنن بهتره
ضمن اینکه پروژه مولتی شون هم انگار بزرگه
این مورد که هر گیمی موافقان و مخالفانی داره مثل روز روشنه و نیازی به علم غیب نیست, اما اینکه چرا کارگردان و برخی عوامل سازنده بازی در برخورد با مخالفان اثرشون دچار رفتارهای هیستریک شدن, نشون دهنده یه مشکل بزرگ تو شخصیتشونه! من ندیدم مثلا مدیران راکستار یا کوجیما پروداکشن پس از انتقاداتی که درباره برخی ویژگی های RDR II / DS شد حتی از سمت برخی بزرگان صنعت گیم و یوتوبرها, راکستار بیاد متا و جوایز RDR II رو به رخشون بکشه یا کوجیما راه به راه گوتی مجموع شدن DS با طعنه به مخالفاش یادآوری کنه که آره دیدید روتون کم شد!
این عنوان با تمام بدی ها و خوبی هاش گذشت ولی ثابت کرد ناتی داگ در برابر انتقادات روش بزرگان رو یاد نگرفته و مثل یک بچه لوس رفتار میکنه.
اونوقت اینا که نوشتی چه جذابتی داشتن ؟
نظر شما محترمه اما من دیدگاه دیگه ای دارم.
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
Reactions: kamyy

mohsen_mzh

کاربر سایت
Jun 15, 2008
862
نام
محسن
منم نگفتم خیلی راحت در تعارض با میل طرفدار باشه عزیز.
و مورد مهم شما چطور تشخیص دادی بر خلاف میل طرفداراست؟!
نمره بازیکن ها به بازی حداقل تو این مورد بشدت فاقد اعتباره بنظرم چون میدونیم تحت تاثیر چه عواملی اون جو مسموم قبل از انتشار بازی علیه ش راه افتاد.
من در کل اشارم به این بود این خالقه که تصمیم میگیره اثری که جلق کرده در ادامه چطور مسیرش و طی کنه.
بشر جلوی تغییر مقاومه و اگه قرار بر تکرار بود شما مطمئن باش ناتی به راحتی میتونست یه داستان ملو و عاطفی و بدون ریسک و بیرون بده و خودشو راحت کنه.
با توجه قدرت تکنیکی دارن مورد فقط داستان بود که راحت میشد کم خطر تر طبق گفته شما جلو برن.
حالا میگم این جسارت و تابو شکنی از نظر بیشتر مخاطبها مورد استقبال قرار گرفت و یه عده هم خوششون نیومد به هر دلیلی.
این بنظرم خیلی جای گله و شکایت نداره همون طور که شاید تو دنیا خیلی چیزا مطالبق استاندارد و ایده آل های ذهنی ما نباشه.
در کل مسیری که تلو 2 رفت واسه من ارزشمند بود و امیدوارم بیشتر شاهد بازیهای از این دست باشیم...
من نگفتم که برخلاف میل طرفداراست. گفتم به صورت کلی اینطور نیست که صاحب اثر بیاد چیزی بسازه که برخلاف میل پلیر باشه چون صرفا حق داره
در این یه مورد به خصوص (یعنی این بازی) هم بی نهایت حالت ممکن وجود داشت که داستان رو چطور پیش ببرن. لازم نبود ملو و بدون ریسک باشه. این دیگه به خلاقیت طرف برمیگرده.
و البته بازم میگم هرچند نسخه اول رو ترجیح میدم ولی نسخه دوم هم جزو بهترین تجربه های گیمینگم هست و نمیگم چیزی این وسط بده. صرفا مثل خیلی های دیگه تمایلات شخصیم رو دارم میگم که چرا نسخه اول رو بهتر میدونم.
ادامه صحبت هایی که داشتی رو هم موافقم. به خصوص در مورد ارزشمند بودن این ریسکی که کرده
 
  • Like
Reactions: kamyy

PlayStationStudios

کاربر سایت
Sep 16, 2020
873
این مورد که هر گیمی موافقان و مخالفانی داره مثل روز روشنه و نیازی به علم غیب نیست, اما اینکه چرا کارگردان و برخی عوامل سازنده بازی در برخورد با مخالفان اثرشون دچار رفتارهای هیستریک شدن, نشون دهنده یه مشکل بزرگ تو شخصیتشونه! من ندیدم مثلا مدیران راکستار یا کوجیما پروداکشن پس از انتقاداتی که درباره برخی ویژگی های RDR II / DS شد حتی از سمت برخی بزرگان صنعت گیم و یوتوبرها, راکستار بیاد متا و جوایز RDR II رو به رخشون بکشه یا کوجیما راه به راه گوتی مجموع شدن DS با طعنه به مخالفاش یادآوری کنه که آره دیدید روتون کم شد!
این عنوان با تمام بدی ها و خوبی هاش گذشت ولی ثابت کرد ناتی داگ در برابر انتقادات روش بزرگان رو یاد نگرفته و مثل یک بچه لوس رفتار میکنه.

نظر شما محترمه اما من دیدگاه دیگه ای دارم.
کوجیما که بعد نمرات دث گفت منتقدا آمریکایی_اروپایی(یکی از این دوتا دقیق یادم نیست) هیچی بارشون نیست برای همین نمره کم دادن :|
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
این مورد که هر گیمی موافقان و مخالفانی داره مثل روز روشنه و نیازی به علم غیب نیست, اما اینکه چرا کارگردان و برخی عوامل سازنده بازی در برخورد با مخالفان اثرشون دچار رفتارهای هیستریک شدن, نشون دهنده یه مشکل بزرگ تو شخصیتشونه! من ندیدم مثلا مدیران راکستار یا کوجیما پروداکشن پس از انتقاداتی که درباره برخی ویژگی های RDR II / DS شد حتی از سمت برخی بزرگان صنعت گیم و یوتوبرها, راکستار بیاد متا و جوایز RDR II رو به رخشون بکشه یا کوجیما راه به راه گوتی مجموع شدن DS با طعنه به مخالفاش یادآوری کنه که آره دیدید روتون کم شد!
این عنوان با تمام بدی ها و خوبی هاش گذشت ولی ثابت کرد ناتی داگ در برابر انتقادات روش بزرگان رو یاد نگرفته و مثل یک بچه لوس رفتار میکنه.

نظر شما محترمه اما من دیدگاه دیگه ای دارم.
کوجیما واکنش نداد؟ عمه من اومد گفت امریکاییا فقط شوتر میزنن ؟ :D
صرفا یه عده میخوان با این بازی مخالفت کنن حالا به هر دلیلی حتی با زدن مثالای غلط…
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
Matthew McConaughey Turned Down Major The Last of Us Role From HBO

مثل اینکه قبل پدرو پاسکال به متیو مک کانهی پیشنهاد نقش جوئل رو داده بودن
به نظرم پدرو بهتره
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

روش بزرگان؟؟؟ بزرگتر از ناتی داگ داریم تو این صنعت؟؟؟ :| =))
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
این مورد که هر گیمی موافقان و مخالفانی داره مثل روز روشنه و نیازی به علم غیب نیست, اما اینکه چرا کارگردان و برخی عوامل سازنده بازی در برخورد با مخالفان اثرشون دچار رفتارهای هیستریک شدن, نشون دهنده یه مشکل بزرگ تو شخصیتشونه! من ندیدم مثلا مدیران راکستار یا کوجیما پروداکشن پس از انتقاداتی که درباره برخی ویژگی های RDR II / DS شد حتی از سمت برخی بزرگان صنعت گیم و یوتوبرها, راکستار بیاد متا و جوایز RDR II رو به رخشون بکشه یا کوجیما راه به راه گوتی مجموع شدن DS با طعنه به مخالفاش یادآوری کنه که آره دیدید روتون کم شد!
این عنوان با تمام بدی ها و خوبی هاش گذشت ولی ثابت کرد ناتی داگ در برابر انتقادات روش بزرگان رو یاد نگرفته و مثل یک بچه لوس رفتار میکنه.

نظر شما محترمه اما من دیدگاه دیگه ای دارم.
انصافاً اتفاقاتی که برای TLoU2 افتاد، مخصوصاً با در نظر گرفتن شرایط بازی و داستانش، چیزی بوده که توی صنعت بازی یا نمونه نداشته یا نمونه‌هاش به تعداد انگشت‌های یه دست هم نمی‌رسه. :D
لیک شدن بازی‌ها پدیده جدیدی نیست و قبلاً هم بارها اتفاق افتاده ولی مورد مشابه TLoU2 یادم نمیاد. TLoU2 بازی‌ای بود که داستان و مهم‌تر از اون نوع روایت داستانش به شدت مهم بود و برای کسی که اسپویل شده و کسی که نشده، زمین تا آسمون تفاوت ایجاد می‌کرد. یعنی مثلاً اگه Uncharted 4 لیک شده بود و کل بازی از اول تا آخرش لو رفته بود، اصلاً در این حد اهمیت نداشت که برای TLoU2 داشت.
نیل دراکمن شاید می‌تونست یه ذره بهتر رفتار کنه، ولی من کم و بیش بهش حق میدم که عصبانی شده باشه. خودتون رو بذارین جای طرف که چند سال جون کنده تا یه بازی بزرگ و با کیفیت رو آماده کنه و خودش و تیمش کلی بی‌خوابی کشیدن و به فنا رفتن و آخرش دو ماه مونده به انتشار بازی، به فجیع‌ترین شکل ممکن و به طور کاملاً حرفه‌ای توی اینترنت لو میره.
حرفه‌ای که میگم، منظورم اینه که لیک معمولی نبود که بگیم بازی دست یه نفر رسیده و کل داستان رو توی اینترنت پخش کرده، بلکه خیلی مهندسی‌شده و خفن این کار انجام شد و تیکه تیکه جوری داستان رو پخش کرد که احساس تنفر ملت به اوج رسید و هفته‌ها قبل از اینکه خودشون بازی رو انجام بدن و توی یه تجربه ۳۰-۲۵ ساعته غرق بشن و با روایت موردنظر کارگردان جلو برن و به پایان داستان برسن، در معرض بمبارون یه مشت ویدیو از بخش‌های مختلف بازی قرار گرفتن و یه خشم عجیبی پیدا کردن که نتیجه‌ش شد اون حرکتی که توی متاکریتیک دیدیم. حرکتی که انقدر افتضاح بود که متاکریتیک بعدش کلاً سیستم امتیازدهی بازی‌ها رو تغییر داد و یه کاری کرد که حداقل یه ذره از انتشار بازی‌ها بگذره و بعدش بشه امتیاز داد.
اینکه ملت بدون تجربه بازی ریختن سر دراکمن و بدترین توهین‌ها رو بهش کردن و لقب براش گذاشتن و از بخش‌های مختلف بازی میم ساختن و بیانیه‌های پشت سر هم صادر کردن که داستان TLoU2 آشغاله و چطوری میشه همچین داستان افتضاحی رو دوست داشت و هرکی از این داستان تعریف کنه فلان و چنانه، کار رو به جایی رسوند که شاید بشه به دراکمن حق داد که یه ذره از فشاری که توی اون دو ماه بهش وارد شده بود رو این‌طوری خالی کنه.
یعنی نمیشه موقعیت TLoU2 رو با یه سری انتقاد از RDR2 یا DS مقایسه کرد و کلاً دو تا بحث جدا از هم هستن. نسبت به U4 هم خیلی‌ها انتقاداتی داشتن و می‌گفتن بازی کُنده و فلان بخشش خوب نیست و...، ولی دراکمن نیومد ملت رو سلاخی کنه. چون انتقاد فرق می‌کنه با اینکه یه ثانیه هم بازی رو انجام نداده باشی، ولی بری توی توییتر طرف و کل خاندانش رو به فحش بکشی که چرا داستان بازی چیزی نیست که من می‌خواستم! یا گروه‌های شورشی(!) تشکیل بدی و کل فضای اینترنت رو با اسپویل‌های بازی سمی کنی تا همه در جریان داستان بازی قرار بگیرن و تجربه بازی کوفت‌شون بشه. اینکه نشد انتقاد! :D
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
داستان لست ۲ دقیقا اون چیزی بود که از استدیو بزرگ و خلاق ناتی داگ انتظار می رفت . از این بهتر نمی شد . یک داستان به شدت تاریک /خشن / غافلگیرانه / منطقی / پر پیچش با بار درام بالا . دوستانی که می گویند داستان ۲ باید فلان فلان می شد بهتر بود . این داستان برای شماره ۲ بهترین حالتی بود که می شد نوشت . ( فقط موندم داستان ۳ ادامه ۲ هست یا شخصیت های جدید وارد خواهد شد !!!)
 

Ali_MS

کاربر سایت
Jun 25, 2021
17
انصافاً اتفاقاتی که برای TLoU2 افتاد، مخصوصاً با در نظر گرفتن شرایط بازی و داستانش، چیزی بوده که توی صنعت بازی یا نمونه نداشته یا نمونه‌هاش به تعداد انگشت‌های یه دست هم نمی‌رسه. :D
لیک شدن بازی‌ها پدیده جدیدی نیست و قبلاً هم بارها اتفاق افتاده ولی مورد مشابه TLoU2 یادم نمیاد. TLoU2 بازی‌ای بود که داستان و مهم‌تر از اون نوع روایت داستانش به شدت مهم بود و برای کسی که اسپویل شده و کسی که نشده، زمین تا آسمون تفاوت ایجاد می‌کرد. یعنی مثلاً اگه Uncharted 4 لیک شده بود و کل بازی از اول تا آخرش لو رفته بود، اصلاً در این حد اهمیت نداشت که برای TLoU2 داشت.
نیل دراکمن شاید می‌تونست یه ذره بهتر رفتار کنه، ولی من کم و بیش بهش حق میدم که عصبانی شده باشه. خودتون رو بذارین جای طرف که چند سال جون کنده تا یه بازی بزرگ و با کیفیت رو آماده کنه و خودش و تیمش کلی بی‌خوابی کشیدن و به فنا رفتن و آخرش دو ماه مونده به انتشار بازی، به فجیع‌ترین شکل ممکن و به طور کاملاً حرفه‌ای توی اینترنت لو میره.
حرفه‌ای که میگم، منظورم اینه که لیک معمولی نبود که بگیم بازی دست یه نفر رسیده و کل داستان رو توی اینترنت پخش کرده، بلکه خیلی مهندسی‌شده و خفن این کار انجام شد و تیکه تیکه جوری داستان رو پخش کرد که احساس تنفر ملت به اوج رسید و هفته‌ها قبل از اینکه خودشون بازی رو انجام بدن و توی یه تجربه ۳۰-۲۵ ساعته غرق بشن و با روایت موردنظر کارگردان جلو برن و به پایان داستان برسن، در معرض بمبارون یه مشت ویدیو از بخش‌های مختلف بازی قرار گرفتن و یه خشم عجیبی پیدا کردن که نتیجه‌ش شد اون حرکتی که توی متاکریتیک دیدیم. حرکتی که انقدر افتضاح بود که متاکریتیک بعدش کلاً سیستم امتیازدهی بازی‌ها رو تغییر داد و یه کاری کرد که حداقل یه ذره از انتشار بازی‌ها بگذره و بعدش بشه امتیاز داد.
اینکه ملت بدون تجربه بازی ریختن سر دراکمن و بدترین توهین‌ها رو بهش کردن و لقب براش گذاشتن و از بخش‌های مختلف بازی میم ساختن و بیانیه‌های پشت سر هم صادر کردن که داستان TLoU2 آشغاله و چطوری میشه همچین داستان افتضاحی رو دوست داشت و هرکی از این داستان تعریف کنه فلان و چنانه، کار رو به جایی رسوند که شاید بشه به دراکمن حق داد که یه ذره از فشاری که توی اون دو ماه بهش وارد شده بود رو این‌طوری خالی کنه.
یعنی نمیشه موقعیت TLoU2 رو با یه سری انتقاد از RDR2 یا DS مقایسه کرد و کلاً دو تا بحث جدا از هم هستن. نسبت به U4 هم خیلی‌ها انتقاداتی داشتن و می‌گفتن بازی کُنده و فلان بخشش خوب نیست و...، ولی دراکمن نیومد ملت رو سلاخی کنه. چون انتقاد فرق می‌کنه با اینکه یه ثانیه هم بازی رو انجام نداده باشی، ولی بری توی توییتر طرف و کل خاندانش رو به فحش بکشی که چرا داستان بازی چیزی نیست که من می‌خواستم! یا گروه‌های شورشی(!) تشکیل بدی و کل فضای اینترنت رو با اسپویل‌های بازی سمی کنی تا همه در جریان داستان بازی قرار بگیرن و تجربه بازی کوفت‌شون بشه. اینکه نشد انتقاد! :D
داستان لست ۲ دقیقا اون چیزی بود که از استدیو بزرگ و خلاق ناتی داگ انتظار می رفت . از این بهتر نمی شد . یک داستان به شدت تاریک /خشن / غافلگیرانه / منطقی / پر پیچش با بار درام بالا . دوستانی که می گویند داستان ۲ باید فلان فلان می شد بهتر بود . این داستان برای شماره ۲ بهترین حالتی بود که می شد نوشت . ( فقط موندم داستان ۳ ادامه ۲ هست یا شخصیت های جدید وارد خواهد شد !!!)
مطمئنم حواشی بازی تبدیل به کینه شتری شده " من بعید میدونم مخالفان TLOU 2 دیگه آبشون با ناتی داگ تو یه جوب بره و هر بار این استودیو عنوانی منتشر کنه با قدرت بیشتر و روش های تازه تری بهش حمله میکنن.تعدادشونم کم نیست که بگید ای بابا یه مدت دیگه بیخیال میشن.
یه بخش که هیترای همیشگی ناتی بودن و یه بخش که مدت 1 سالِ به اینا پیوستن طرفدارای خود ناتی داگ و سونی هستن. وقتی یه بازی کاری میکنه که علی ونوم و کوروش کبیر همسنگر میشن این یعنی اتحادی دهشتناک در سراسر جهان ضد ناتی داگ تشکیل شده:D
 

kamyy

کاربر سایت
Mar 20, 2013
3,874
نام
بنیامین
مطمئنم حواشی بازی تبدیل به کینه شتری شده " من بعید میدونم مخالفان TLOU 2 دیگه آبشون با ناتی داگ تو یه جوب بره و هر بار این استودیو عنوانی منتشر کنه با قدرت بیشتر و روش های تازه تری بهش حمله میکنن.تعدادشونم کم نیست که بگید ای بابا یه مدت دیگه بیخیال میشن.
یه بخش که هیترای همیشگی ناتی بودن و یه بخش که مدت 1 سالِ به اینا پیوستن طرفدارای خود ناتی داگ و سونی هستن. وقتی یه بازی کاری میکنه که علی ونوم و کوروش کبیر همسنگر میشن این یعنی اتحادی دهشتناک در سراسر جهان ضد ناتی داگ تشکیل شده:D
این هیترها به غیر از خس و خاشاک چیزی نیستند . اصلا به حساب نمیان در مقابل گردباد ناتی داگ کبیر
 
  • Like
Reactions: Arash-S212

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,766
نام
مراد حلیمی
هسته داستان شماره 2 از قبل از انتشار شماره 1 مشخص بود، در نتیجه اینکه دوستان میگن کاش داستان شماره 2 یه چیز دیگه ای بود امکانش نبود.
در مورد رفتار نیل دراکمن هم درسته رفتارش گاها تند بود ولی هر کسی جاش بود از کوره در می رفت ( همونطور که بچه ها هم گفتن آدمی مثه کوجیما با اون همه سابقه سر جریان DS از کوره در رفت)

خلاصه که بنظرم کاری که ناتی داگ با ادامه این بازی کرد حرفه ای بود و شاید مشکلاتی تو این ریسک کردنشون بود ولی همیشه انجام کاری برای اولین بار تو این سطح تو هر صنعتی طبعاتی هم با خودش داره و مهم اینه که در کل موفق بودن. امیدوارم همین روند رو ناتی داگ ادامه بده

.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر