PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,029
نام
نیما
فکر کنم هر کدوم جدا بری کمتر وقت بگیره :D
شاید ، ولی اینجوری لذتش بیشتر میشه ، استرس اینکه نباید بمیری روی Grounded جذابه . البته Per Chapter خیلی سخت نیست ، چپترها طولانی نیستن .
 

Moh rahimi

کاربر سایت
Jun 12, 2017
259
دوستانی که بازیرو تموم کردن چه ۱بار چه چند بار شدیدا پیشنهاد میکنم دوباره بعد از آپدیت بازیرو برن و افکت مزخرف film grain رو صفر کنن و از گرافیک فوقالعاده بازی نهایت لذتو ببرن...انقدر خوب شد تصویر که من از وسطای بازی دوباره زدم از اول :D:D:D
 

Moh rahimi

کاربر سایت
Jun 12, 2017
259
میشه یه توضیح در مورد افکت فیلم گرین بدین که دقیقا چه فرقی ایجاد میکنه وقتی صفر و ۱۰ هست ! و اینکه روی چند باید باشه .
ببین این افکت تصویرو یه حالت برفکی مانند میکنه عددش بستگی به سلیقتون داره..وقتی که صفره تصویر کاملا صاف و شفافه و هرچی به ۱۰ نزدیک بشه میزان برفکی بودن بیشتر میشه..کلا چیز به شدت مزخرفیه من پیشنهادم اینه که رو صفر باشه ولی بازم سلیقس
 

milad2mars

کاربر سایت
Mar 26, 2013
46
فکر کنم دیگه همه میدونن که مولتی پلیر بازی دیر یا زود منتشر میشه اما خب ناتی داگ هیچوقت رسما تاییدش نکرده
اما بالاخره دیروز Anthony Newman رسما اعلام کرد که دارن روش کار میکنن
حدس خودم اینه که outbreak day زمان انتشارش رو اعلام کنن.

View attachment Twitch_2.mp4
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
آقا این سازندگان ناتی داگ واقعا انسان نیستن، اینا فرا زمینی هستن باور کن، من بازی رو تقریبا تا 80 90 درصد رفتم و الان میتوونم بگم که واقعا این بازی سطح کل بازیسازی رو چند ده پله بالا برده، استاندارهای کاملا جدیدی رو تعریف کرده، اونایی که نسبت به داستان بازی معترض هستن بیان بگن دقیقا به کدوم قسمت داستان معترض هستن؟ بازی تکلیفش با خودش کاملا مشخصه ، کانسپت بازی انتقام هست و بقیه مولفه ها کاملا در راستای برجسته کردن این مفهوم به کار گرفته شدن، یک سری حواشی بازی که همه هم میدونیم هم در کنار این همه ساختار شکنی قرار گرفته که خب البته قابل تامل هست ولی ابدا به بدنه بازی ضربه نمیزنه و تنها به نحوی تابو شکنی هست.
کرکترها و انگیزشون طوری به فکر فرو میبرن آدمو که خودتو جای هر کدوم قرار میدی نمیتونی مقصر بدونیش و اعمالش به نحوی موجه عمل میکنن، اینجاس جایی که ابهت این استودیو و نیل دراکمن مشخص میشه، یک مفهوم ساده انسانی رو به حدی عمیق و دقیق به چالش کشیده که کاملا بازیباز رو مردد میکنه.
به حدی بازی با روان من بازی کرد که قسمت هایی از بازی واقعا بغض و اشک منو درآورد، توی هیچ مدیوم و مدیای دیگه مدت هاااس که اینشکلی منقلب نشده بود احساساتم :D. اونایی که بازی کردن میدونن چی میگم.
موسیقی و ظرافت هاش رو نمیشه وصف کرد، صدا گذاری بازی یک چیز بی سابقه ایه در مدیوم گیم به نظرم، چنان عمیق و به جا موسیقی کارکردش رو نشون میده که انگشت به دهن میمونی. تا ریزترین افکت ها هم دقت شده بهش.
گرافیک بازی هم که بطور کلی میشه گفت نماد و پرچمدار این عنوان هست. من هنوزم برام سخته باور به این همه پرداختن به جزییات. راجب جزییات بازی میشه یه کتاب نوشت، قشنگ سیمولیشن جهان واقعی هست، یوقتایی حس میکردم بازی و لوکیشن ها و اتفاقاتش رو فیلم برداری کردن، در این حد همه چیز واقعیه.
فقط گیم پلی بازی بعضی جاها به تکرار میفته، مخصوصا اون یک سوم ابتدایی بازی، بعد از اون روند بازی تند تر میشه و دیگه شاهد چنین ضعفی نیستیم.
نتیجه نهایی و نظر کلی من اینه که واقعا نمیشه روی این بازی نمره ای لحاظ کرد، ارزشش با اعداد و ارقام قابل سنجش نیست، چرا؟ چونکه این بازی قابلیت های بالقوه این مدیوم رو که خیلی هاش هنوز بعد از 30 40 سال ساخت گیم نمایان نشده بود رو منحصه ظهور گذاشت و نشون داد که چقدر هنوز این صنعت جای رشد و ارتقا داره.
اگر بگم بهنرین بازیه تاریخه گزاف صحبت نکردم، اگر به میزان دقت، هزینه، زمان و مفاهیم خلق شده توی این بازی نگاه کنیم صرف نظر از اینکه طرفدار چه کمپانی یا کنسول و بازی ای هستیم این بازی رو بدون شک بهترین عنوان تاریخ قلمداد میکنیم.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
آقا این سازندگان ناتی داگ واقعا انسان نیستن، اینا فرا زمینی هستن باور کن، من بازی رو تقریبا تا 80 90 درصد رفتم و الان میتوونم بگم که واقعا این بازی سطح کل بازیسازی رو چند ده پله بالا برده، استاندارهای کاملا جدیدی رو تعریف کرده، اونایی که نسبت به داستان بازی معترض هستن بیان بگن دقیقا به کدوم قسمت داستان معترض هستن؟ بازی تکلیفش با خودش کاملا مشخصه ، کانسپت بازی انتقام هست و بقیه مولفه ها کاملا در راستای برجسته کردن این مفهوم به کار گرفته شدن، یک سری حواشی بازی که همه هم میدونیم هم در کنار این همه ساختار شکنی قرار گرفته که خب البته قابل تامل هست ولی ابدا به بدنه بازی ضربه نمیزنه و تنها به نحوی تابو شکنی هست.
کرکترها و انگیزشون طوری به فکر فرو میبرن آدمو که خودتو جای هر کدوم قرار میدی نمیتونی مقصر بدونیش و اعمالش به نحوی موجه عمل میکنن، اینجاس جایی که ابهت این استودیو و نیل دراکمن مشخص میشه، یک مفهوم ساده انسانی رو به حدی عمیق و دقیق به چالش کشیده که کاملا بازیباز رو مردد میکنه.
به حدی بازی با روان من بازی کرد که قسمت هایی از بازی واقعا بغض و اشک منو درآورد، توی هیچ مدیوم و مدیای دیگه مدت هاااس که اینشکلی منقلب نشده بود احساساتم :D. اونایی که بازی کردن میدونن چی میگم.
موسیقی و ظرافت هاش رو نمیشه وصف کرد، صدا گذاری بازی یک چیز بی سابقه ایه در مدیوم گیم به نظرم، چنان عمیق و به جا موسیقی کارکردش رو نشون میده که انگشت به دهن میمونی. تا ریزترین افکت ها هم دقت شده بهش.
گرافیک بازی هم که بطور کلی میشه گفت نماد و پرچمدار این عنوان هست. من هنوزم برام سخته باور به این همه پرداختن به جزییات. راجب جزییات بازی میشه یه کتاب نوشت، قشنگ سیمولیشن جهان واقعی هست، یوقتایی حس میکردم بازی و لوکیشن ها و اتفاقاتش رو فیلم برداری کردن، در این حد همه چیز واقعیه.
فقط گیم پلی بازی بعضی جاها به تکرار میفته، مخصوصا اون یک سوم ابتدایی بازی، بعد از اون روند بازی تند تر میشه و دیگه شاهد چنین ضعفی نیستیم.
نتیجه نهایی و نظر کلی من اینه که واقعا نمیشه روی این بازی نمره ای لحاظ کرد، ارزشش با اعداد و ارقام قابل سنجش نیست، چرا؟ چونکه این بازی قابلیت های بالقوه این مدیوم رو که خیلی هاش هنوز بعد از 30 40 سال ساخت گیم نمایان نشده بود رو منحصه ظهور گذاشت و نشون داد که چقدر هنوز این صنعت جای رشد و ارتقا داره.
اگر بگم بهنرین بازیه تاریخه گزاف صحبت نکردم، اگر به میزان دقت، هزینه، زمان و مفاهیم خلق شده توی این بازی نگاه کنیم صرف نظر از اینکه طرفدار چه کمپانی یا کنسول و بازی ای هستیم این بازی رو بدون شک بهترین عنوان تاریخ قلمداد میکنیم.


کشتن شخصیت اصلی محبوب نسخه قبل ....
Lgbt romance
Sjw contents
Feminist advisor
Female protagonist
Female antagonist
دماغ دینا
 

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,835
کشتن شخصیت اصلی محبوب نسخه قبل ....
Lgbt romance
Sjw contents
Feminist advisor
Female protagonist
Female antagonist
دماغ دینا
با اون مورد آخر شخصا بینهایت حال کردم، تمام نمک و جذابیتش به همون بود:D.
ولی جدا جای تاسفه این دلایل، از نظر من این عنوان یک عنوان ساختار شکنه و خب تمام مولفه هاش هم ساختار شکنی کرده. یک شاهکاره به تمام معناس این بازی
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر