PlayStation The Last of Us Part II

سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:

.:HO3IN:.

کاربر سایت
Aug 20, 2011
883
نام
محمد حسین
بعد از گذشت یک ماهو خورده ای از تموم کردن بازی

باید اعتراف کنم که هنوز درد، غم و اندوه این بازی دقیقا شبیه همون روزیه که تمومش کردم و هر روز داره آزارم میده
طرف یکی از عزیزانش از دنیا میره بعد از 40 روز سیاه رو از تنش در میاره و یه جورایی به زندگیش حالت عادی میده! ببینید این بازی چی کار با ما کرد..
به یاد جوئل عزیز :(:

 

arnino

کاربر سایت
Jun 15, 2012
1,495
نام
آرمین ریاضی
من چند روزی بود تاپیک لست ۲ رو چک نمی‌کردم،
پدیده های نوظهور و عجیبی ظاهر شدن انگار!!:D
به قول دوستان بعد از موج اول هجمه ها و موج دوم به داستان موج سوم به گیم پلی!!؟؟؟
موج چهارم چیه فقط باید صبر کرد و دید.
گیم پلی خسته کننده ؟ تکراری؟؟ /:)
ساعت پنج صبحه کلی کار زبان انگلیسی و اینا دارم انرژی تایپ زیاد ندارم ولی یه چیزی میگم خودشون بیان بگن،
خدا وکیلی به چه منابع و عناوینی دسترسی دارید که ما نداریم که از این بهتره که پلی میدید و اون تو ذهن تون بهتره؟ این از اون پایین تره؟؟
اصلا انسانی نیست بدونید و نگید، خود نامردیه به قول دوستمون!:-w
بابا بگید دیگه :(

درسش رو خوندیم و داریم کار می‌کنیم تو همون حوزه با اجازه‌تون.
 

shayan1989

کاربر سایت
Sep 10, 2010
392
نام
shayan
خب منم یه 4 کلام راجب بازی بگم 8->

الان حدود بیش از 25 ساله که دارم گیم میزنم انواع اقسام مدل های داستانی اون رو دیدم اما چیزی که در لست ۲ تجربه کردم کاملا متفاوت تر از همشون بود . از مسائل فنی بازی که بگذریم که فکر نمیکنم کسی در دنیا باشه که بخواد ایرادی روی این بازی بگیره و دقیقا شبیه لست ۱ و نسل قبل که اون رو به کمال رسوند لست ۲ هم این نسل رو از لحاظ گرافیکی از لحاظ فیزیک و از لحاظ گیم پلی به اوج قله رسونده .
اما راجب داستان و محتوای بازی به نظرم بزرگترین دستاوردی که ناتی داگ توی این بازی سعی کرد بهش برسه قرار دادن گیمر در نقش کسیه که ازش متنفره و دوسش نداره ! ما تا امروز همیشه در نقش کارکتر اصلی و شخصیت محبوبمون بازی میکردیم و با داستان اون جلو میرفتیم اما اینار مجور به قرار گرفتن در جبهه مخالف میشیم که تجربه این حس باعث نظر های مثبت و مخالف بسیاری بود اما از دید من به دلیل جدید بودن این تجربه این اتفاق ها طبیعیه و همیشه نو اوری با حمله های بسیاری مواجه میشه ( به طور مثال بازی دت استرندینگ ) .
سازنده ها تمام سعی خودشون کردند که مخاطب رو کم کم از تنفری که نسبت به ابی دارن به سمت محبوبیت ابی پیش ببرن نکته جالب توجه داستان اینه نوع ظاهر کارکتر به گونه نیست که شما بتونی دوسش داشته باشی !! یعنی به نظر میرسه نیل دراکمن در عین حال که میخواد ابی رو نزد مخاطب محبوب کنه اما در تمام لحظات به ما یاداوری میکنه که این شخص همچنان قاتل یکی از محبوب ترین لجند های صنعته گیمه .
پایان بندی و تصمیم انتهایی بین انتقام و بخشش ... به نظرم هرکدوم از این ۲ انتخاب در نهایت یک عده گیمر موافق و یک عده گیمر مخالف رو در بر میگرفت و به نظرم هیچ راه درستی برای پایان دادن به داستان نداشت و اصلا نیل دراکمن نمیخواد انتخاب درست رو بهتون تحمیل کنه بلکه میگه این انتخاب الی بود شما به عنوان گیمر میتونید باهاش موافق باشید یا مخالف ! البته به نظرم اگه حق انتخاب به خود گیمر داده میشد و بازی ۲ پایان متفاوت داشت شاید از این حجم زیاد اعتراض گیمر ها کمی کاسته میشد .
ناتی داگ با قمار انتخاب بخشیده شدن ابی هم نظر شخصی خودش رو بیان میکنه و ارامش رو در بخشیدن میبینه ( همونطور که در سراسر بازی انتقام به ابی و الی چیزی نداد جز از دست رفتن دوستان و عزیزانشون ) و هم برای اینده و لست ۳ کارکتر های بیشتر و داستان های بیشتری رو برای بیان کردن در اختیار خودش قرار میده .
در انتها فکر میکنم قرار گرفتن فلش بک پایانی قبل از نمایش تیتراژ بهترین انتخاب ممکن بود انتخابی که تلخی و دردناکی داستان بازی رو در چند دقیقه نشون میده و شمارو با کوهی سوال راجب اینکه کدام تصمیم درسته و کدام اشتباه رها میکنه ....
لست 2 واقعا بازی سنگین ، تلخ و بسیار غمگینه که تا مدت ها به یاد مخاطبش میمونه . برای من لست 2 مثل رسیدن به قله گیم بود به طوری که واقعا دستم به بازی کردن بازی دیگه ای نمیره و بازی های دیگه از نظرم شوخی میان :))
در انتها لست 2 باعث شد سوال مهمی رو من از خودم بکنم و منم این سوال دوست دارم از شما بپرسم . ایا حاضرید یکی از عزیزان زندگیتون قربانی کنید و در عوض بیماری کرونا از جهان ریشه کن بشه ؟
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,806
گفته خودم فن بازیم و تو تمام مراحل ساخت سریال نیل دراکمن نظارت کامل داره تا چیزی از مسیرش خارج نشه.
آخرشم گفته میدونم چقدر حساسیت رو این IP بالاست , بخاطر همین بعد شروع پخش سریال , میرم تو غار قایم میشم یه موقع فن ها تیکه پارم نکنن :D
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,160
نام
Amir
گفته خودم فن بازیم و تو تمام مراحل ساخت سریال نیل دراکمن نظارت کامل داره تا چیزی از مسیرش خارج نشه.
آخرشم گفته میدونم چقدر حساسیت رو این IP بالاست , بخاطر همین بعد شروع پخش سریال , میرم تو غار قایم میشم یه موقع فن ها تیکه پارم نکنن :D
ولی خب امیدوارم بعد از پارت ۲ یکم کامیونیتی بازی انعطاف پیدا کرده باشن و سر هرچیزی نرن تهدید مرگ کنن و یا حداقل قبلش سریال رو دیده باشن :D من به کیفیت سریال اطمینان دارم ولی از پایانش میترسم و حس می‌کنم که فصل‌های پایانی احتمالا مصادف میشن با نسخه سوم
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,806
ولی خب امیدوارم بعد از پارت ۲ یکم کامیونیتی بازی انعطاف پیدا کرده باشن و سر هرچیزی نرن تهدید مرگ کنن و یا حداقل قبلش سریال رو دیده باشن :D من به کیفیت سریال اطمینان دارم ولی از پایانش میترسم و حس می‌کنم که فصل‌های پایانی احتمالا مصادف میشن با نسخه سوم
بعد TLOU2 بنظرم صنعت گیم تا سالها واکسینه شده تو این قضیه.
اتفاقا داشتم به همین فکر میکردم.احتمالا سریال و بازی کراس اور داشته باشن.یعنی بنای داستانی TLOU3 رو سریالش بسازه و ما ادامه ش رو تو بازی تجربه کنیم.
همچین چیزی پتانسیلش وحشتناک بالاست.
 

Lions Gate

プレイステーション
کاربر سایت
Feb 17, 2008
3,251
دیشب بازی رو تمام کردم. خیلی وقت بود هیچ بازی اینجوری روم تاثیر نذاشته بود. تا جایی که با این سن و سال صبح وقتی پا شدم هنوز فکرم تو پایان بازی بود :( الان دارم برای بار دوم میرم واسه پلات.
خدایی بار اول تو شوک داستان بودم خوب درک نکردم چه شاهکاری رو دارم بازی میکنم الان که دوباره دارم میرم چشم و گوشم باز شده تازه فهمیدم چی ساخته ND.

اقا ND مثل اینکه با من شوخی داره یادمه سر شماره اول هم به یه سری باگ های مسخره خورده بودم :))

? WTF are you doing lev

The Last of Us™ Part II_20200730012849.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر