توی بازی میتونید زووم کنید
وقتی زووم میکنید الی چشماشو تنگ و باریک میکنه (زووم میکنه
)
تفنگ هم بالا گذاشتن با دقت خیلی بالا سویچ میکنه
تنفسش توی حالات مختلف فرق داره (بقیه npcها هم همینه)
با ابیگل توی ارتفاع نزدیک لبه ها بشید پشماش فر میخوره
دشمنا موقع گشت زنی فقط یه خط صاف رو نمیبینن هنگام حرکت سرشون رو میچرخونن و میدان دیدشون مثل واقعیت هست یعنی مسیر سرشون رو میبینن نه مسیر حرکت رو
همین گشت زدن ها رو دقت کنید حتی موقع حرکت توی مسیر میچرخن کل محیط رو یه نگاه میندازن
حتی پاهای اسب تا جایی خیس میشه که توی آب رفته
جنس لباس و کوله و پوست موقع خیس شدن فرق داره
وقتی دیده میشید و دنبالتون میگردن دیالوگ ها بسته به موقعیت فرق داره (توی یه محیط انواع ماشین و سنگ و دیوار زیر تخت و چمن ووو هست دیالوگ میگن که پشمی نمیمونه)
دشمنا جهت تیر رو تشخیص میدن و اگه جاتون رو عوض کنید اونا میرن همون سمتی که تشخیص دادن شلیک شده
زیر آب لپ های باد میکنه و حباب از دهنش و دماغش میاد بیرون
شیشه بزنی تو صورت دشمنا تیکه هاش میره توی پوست صورتش و میتونید ببیند
خونی که از دشمنا خارج میشه توی مسیر میره که قرار دارن یعنی اگه شیب باشه به همون سمت میره شیار باشه میره داخل شیارها یا روی میزی چیزی باشه میچکه پایین
دشمنا اگه تیر بخورن رفتار متفاوتی دارن درد میکشن یا داد میزنن یا عربده میکشن یا زجه میزنن یا در حالی که دست یا پای قطع شدش کنارش افتاده با وحشت به مرگش فکر میکنه و به دیار باقی میشتابه!
صدای ضربان قلب شخصیت ها بسته به شرایط نفس کشیدن و هیجان و استرس فرق داره
عوض کردن خشاب هر سلاح واقعگرایانه ترین چیزیه که تا حالا بوده هفت تیر و ۹ام ام رو امتحان کنید و دقت
قیافه الی موقعی که خوشحال یا نارحت یا غمگین یا جدی یا استرس داره فرق میکنه
حتی وقتی که تیر خورده یا سلامت هست
خسته شدم دیگه بقیشو با عکس بعدن میگم