بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.
در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.
برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.
آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017
10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید
با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول

Last edited by a moderator:

منتهی خودت آنچارتد رو فرض کنه مراحل قایق سواری و ماشین سواری و اسب سواری و اینجور چیزارو ازش حذف کنی و بعد بازی تبدیل میشد به همین TLOUII. آنچارتد سر ضرب و موقعیتهای درست با یه شوک یکم استایل بازی کردنت رو عوض میکرد و خود بازی هم البته عوض میشد که البته TLOUII هم گهگداری این کار رو میکنه منتهی! وقتی دیگه بازی به دو بخش تبدیل شده این کار براشون سختتره برای من مخاطب هم سخت تره که Engage باقی بمونم . مثلا پارت دومی که شخصیت عوض میشه کاملا ضربآهنگ بازی از بین میره و از طرفی هم سازنده هیچ رحمی بهت نمیکنه که بخوای از پسش راحتتر بربیای هرچقدر هم میری جلوتر این قضیه سختتر میشه چرا؟ چون واقعا چند نفر مگه دوست دارن تازه ساعت 16 17 ام بازی یهو بپرن یه جایی که پراگرسهای شخصیتشون صفر شده و حالا باید از اول براش منابع جمع کنی، آپگریدش کنی و ... خودشون هم این رو میدونستن و به همین خاطر پارت دوم خیلی فراوانی منابع آپگریدی بیشتر از پارت اوله منتهی این هم چارهی خوبی نبوده چون استایل بازی دقیقا مثل قبل باقی میمونه با یک سری تغییرات جزئی. همین RE که مثال زدی هم خب دقیقا مشکل داره توی این بخش (شاید نشه گفت مشکل ولی خب خیلی از آدمها باهاش به مشکل میخورن) که هی مدام میری پشت در بسته بعد باید بگردی کلید پیدا کنی بعد که میخوای کلید پیدا کنی یه مقطعی یه چیزی میشه که به ف**اک میره شخصیت تا بیاد برگرده پیش اون در پنج ساعت از پلی تایم رفته. بد نیست در عمل ولی خب از ناتی داگ چیز بیشتر انتظار داره آدم میدونی؟ بیشتر هم مشکل توی Pacing داستان بوده که اینجا اینجوری شده و گرنه TLOU1 گیمپلی بهتری که از دو نداشت چطور اون خوب بود؟ بخاطر اینکه جاهای درستی رو برای تغییر استایل گیمپلی تعیین کرده بودن که کارکرد داستانی هم داشت. مثلا مرحلهی برفی که الی و جول از هم جدا میفتن با اینکه گیم دیزاینش واقعا تو مخ بود (!) ولی با همهی اینها جون میداد به بازی. یا تمام مراحل آنچارتد 2 و 3 و 4. بیشتر تقصیرشون این بوده که آنچارتد 4 رو قبل از TLOUII دادن و گرنه هنوزم گیمپلیش از 99 درصد بازیای دیگه بهتره.

