PlayStation The Last of Us Part II

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Naughty Dog
تاریخ انتشار
June 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 4
  2. PlayStation 5



jhiz_tlouii.png


irr_tlou_title2.png

بالاخره در همایش PSX 2016 ، دومین نسخه از عنوان The Last of Us تایید شد.

در شماره ی دوم هم نظاره گرـه ماجراهای Joel و Ellie خواهیم بود، اما اینبار در نقش ـه Ellie ـه 19 ساله ی تشنه ی انتقام بازی خواهیم کرد.

برخلاف نسخه ی اول این بار کارگردانیه این عنوان تنها به عهده ی Neil Druckmann خواهد بود و Bruce Straley نقشی در این عنوان نخواهد داشت.
همچنین صداپیشه های نسخه ی اول ، برای ایفای نقش در این عنوان هم برگشته اند.

p6bx_tlou_header.png



n5a_tlou_header3.png

dm38_tlou_header2.png

آهنگ ساز این نسخه هم Gustavo Santaolalla خواهد بود که پیش تر وظیفه ی آهنگ سازیه شماره ی قبل این عنوان را بر عهده داشت.
Wayfaring Stranger - By Ellie & Joel - PSX 2017

wumz_tlou.png



10 نکته ای که از The Last of Us نمیدانید



با تشکر از @sabco برای لینک تریلر و احسان عزیز (@Kaine ) برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول:x
 
Last edited by a moderator:
عجیبه.. این تو متن مقاله شرایر که نبود
تو صحبت ها جاناتان کوپر هم نبود، اتفاقا کلی از بازی هم تعریف کرد و معتقد بود چیز توپیه آخرش (جدا از قربانی هایی که گرفته :D)

نمیدونم این یه تیکه از کجا دراومد
شما یا اطلاعاتت کمه ، یا موفقیت های پی در پی و محبوبیت بیش از حد ND فشارتو تا این حد بالا برده :Dاین لینک رو دو صفحه قبل رفیقای هم سنگرتون‌گذاشتن:
As Naughty Dog Crunches On The Last Of Us II, Developers Wonder How Much Longer This Approach Can Last
و دوستان اشاره کردن به این‌موضوع که فشار کار به قدری بالاست که یه سری دوست دارن موفق نشه پروژه ! کدوم ادم خوشحالی ! می تونه چنین مذخرفاتی رو توی ساخت یه ip هنری باور کنه ؟ مثلا طراح ui بازی به خاطر فشار کاری بگه خدا کنه بعد ساخت بخوره زمین بازی :)) یا فلان نفر که تنظیم کننده و میکس کننده موسیقی متن یا صداهای ابجکت های بازی یا هر فرد دیگه ای چیزی که خودش ساخترو براش زحمت کشیدرو ارزوی شکست کنه :)) این حرف ها دقیقا تخیلات ژورنالیست ها و هیتیر های یکی از موفق ترین و محبوب ترین شرکت های صنعت گیم که به محض دادن فراخوان صف می کشن برای استخدام شدن توش ، یکیش ray almaden که بعد از ساخت halo 4 به nd پیوست و مثل خری که بهش تیتاپ دادن خوشحال بود ! و به این موضوع افتخار می کرد . حالا شاید ۴ نفر ابدارچی با حتی ادم مهم نازک نارنجی ! دوست داشته باشن شلوغش کنن و به هر دلیلی تریبون ژورنالیست هارو پر بار کنن ! ولی قطعا اسلحه ای بالای سرشون نیست و خیلی کار خوبی کردن که استعفا دادن . به محض دادن اولین فراخوان یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت های بازی سازی یعنی ND واسه جایگزیناشون صف می کشن ! فشار کاری هم در تمام دنیا و در تمام صنعت های دنیا بوده و خواهد بود .
 
شما یا اطلاعاتت کمه ، یا موفقیت های پی در پی و محبوبیت بیش از حد ND فشارتو تا این حد بالا برده :Dاین لینک رو دو صفحه قبل رفیقای هم سنگرتون‌گذاشتن:
As Naughty Dog Crunches On The Last Of Us II, Developers Wonder How Much Longer This Approach Can Last
و دوستان اشاره کردن به این‌موضوع که فشار کار به قدری بالاست که یه سری دوست دارن موفق نشه پروژه ! کدوم ادم خوشحالی ! می تونه چنین مذخرفاتی رو توی ساخت یه ip هنری باور کنه ؟ مثلا طراح ui بازی به خاطر فشار کاری بگه خدا کنه بعد ساخت بخوره زمین بازی :)) یا فلان نفر که تنظیم کننده و میکس کننده موسیقی متن یا صداهای ابجکت های بازی یا هر فرد دیگه ای چیزی که خودش ساخترو براش زحمت کشیدرو ارزوی شکست کنه :)) این حرف ها دقیقا تخیلات ژورنالیست ها و هیتیر های یکی از موفق ترین و محبوب ترین شرکت های صنعت گیم که به محض دادن فراخوان صف می کشن برای استخدام شدن توش ، یکیش ray almaden که بعد از ساخت halo 4 به nd پیوست و مثل خری که بهش تیتاپ دادن خوشحال بود ! و به این موضوع افتخار می کرد . حالا شاید ۴ نفر ابدارچی با حتی ادم مهم نازک نارنجی ! دوست داشته باشن شلوغش کنن و به هر دلیلی تریبون ژورنالیست هارو پر بار کنن ! ولی قطعا اسلحه ای بالای سرشون نیست و خیلی کار خوبی کردن که استعفا دادن . به محض دادن اولین فراخوان یکی از بزرگترین و محبوب ترین شرکت های بازی سازی یعنی ND واسه جایگزیناشون صف می کشن ! فشار کاری هم در تمام دنیا و در تمام صنعت های دنیا بوده و خواهد بود .

چرا این قدر بد صحبت می کنید (الان فشار کی این جا بالاست این وسط خدایی؟)... :| من خوندم مقاله رو ندیدم این جمله رو
پرسیدم صرفا
زیرش هم جواب دادن از کدوم جمله اومده همین!
من چه میدونم شرایط ذهنی کارمندای ناتی داگ چجوریه :| یارو یه زمانی توییت میزده از افتخارات 5 ساله اش با ناتی داگ، 6 ماه بعد بیرون اومدنش کامل به توپ بسته سیاست هاش رو و میگه اگه یه تیم باسابقه تر تو خود استدیو داشتن، بازی پارسال حاضر می شد. دیگه نمیدونم وقتی همچین سناریویی داریم، اگه یه طراح بگه "یه بخشی از وجودش" (این تیکه اش مهمه) دلش میخواد بازی شکست بخوره، این قدر عجیب و غریب باشه:-??
حالا یکی دوست داره بزرگ کنه قضیه رو و بگه ناتی داگ مظهر برده داری نوین ـه
یکی هم دوست داره کوچیک کنه بگه اینا همه در حد آبدارچی و... بودن
من صرفا نقل کردم دیگه. گیر می دیدها

اینجا هم تاپیک بازی tlou part 2 هست . یه تاپیک مجزا بزنید برای حمایت از حقوق کارمندان و کارگران اونجا هی راجع بهش خبر بزنید :)

راست میگی ها :D ربطی به The Last of Us 2 نداره این قضیه اصن... داره؟ :-"
من چرا این جام؟... تاپیکش هم که ملت زدن، امیدوارم به این بحث ها همون جا ادامه بدیم :D
امیدواریم ری آلمادن هم به آرزوش برسه (عه ظاهرا رسیده، خدا رو شکر. از این به بعد امیدواریم به سرنوشت کوپر دچار نشه) :D و همه این گزارش ها از طرف کسی که حرفه ای اینسایدری و درآوردن آمار این نوع موارد برای چند ساله، دروغ باشه و سرچ های ساده شما حقایق راستین مربوط به استدیوی ناتی داگ باشن :-" (ادبیاتم رو باید تصحیح کنم، با شما سارکاستیک صحبت نشه، فقط سوار میشید رو بحث :D)

هم رو همون جا می بینیم... اینم لینکش که نگاه کنید به ترجمه مطلب فشارتون بیاد سرجاش :D
لینکش
آپدیت: تاپیکش پاک شد، Change Plan :دی... همین جا به بحث ادامه میدیم :دی
 
آخرین ویرایش:
چرا این قدر بد صحبت می کنید (الان فشار کی این جا بالاست این وسط خدایی؟)... :| من خوندم مقاله رو ندیدم این جمله رو
پرسیدم صرفا
زیرش هم جواب دادن از کدوم جمله اومده همین!
من چه میدونم شرایط ذهنی کارمندای ناتی داگ چجوریه :|
حالا یکی دوست داره بزرگ کنه قضیه رو و بگه ناتی داگ مظهر برده داری نوین ـه
یکی هم دوست داره کوچیک کنه بگه اینا همه در حد آبدارچی و... بودن
من صرفا نقل کردم دیگه. گیر می دیدها
کسی بد با شما صحبت نکرد اصلا ! شما همچنان فشارت بالاست گویا :Dمشکل اینجاست دقیقا که ندیدی ،نمی دونی ! و کامنت های اسپم و بی ربط خارج از تاپیک می زنید :) شما دو بار با حالت تمسخر سوال پرسیدی که کی گفته بنده متنش رو براتون گذاشتم که ببینی کی گفته :) حالا شما باور می کنی استودیویی که امثال ray almaden که در استودیوهای سازنده بازی واسه مایکرو نابغه و یه جورایی گندشون محسوب می شن :)) ارزوشون پیوستن به nd باشه ؟ می دونی اگه همین الان تو هر بخشی فراخوان بدن جزو پر صف ترین شرکت ها می شن ؟ یه سرچ ساده بکن ببین واسه فراخوان کار کردن رو مود انلاین چه سر و دستی می شکستن واسه ND ، حالا شما و هم سنگرات به جای پرداختن به بازی ، بیست صفحه دیگه از برده داری و ظلم صحبت کن کسی هم جوابت رو داد ناراحت شو:D باز هم تکرار می کنم فشار کاری تو همه جای دنیا از کارمندان سامسونگ و سونی بگیر تا اپل و مایکرو و راک استار و ... وجود داشته و خواهد داشت . شما اصلا نگران افت این ها نباشید ! اینجا هم تاپیک بازی tlou part 2 هست . یه تاپیک مجزا بزنید برای حمایت از حقوق کارمندان و کارگران اونجا هی راجع بهش خبر بزنید :)

p.s : عزیزم ray almaden به ارزوش رسیده شما خبر نداری ! با افتخار و مثل خری که بهش تیتاپ دادن عضو nd شد !
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Un_Tlou
ینی تابحال تو پروژه های تیمی و چند نفره توی شرکت ها، دانشگاه، حتی دوران دبیرستان و قبلش نشده اینقدر مشکل دار بشه تیمتون و تنفر پیش بیاد که بخای فقط شلنگ گرفته شه به طرف؟
این طراح پولشو میگیره تموم میشه، مسئله آبرو و شهرت استدیوئه که طرف دوست داره خراب شه :دی

یجور میگین "توی ساخت یه ip هنری " که انگار ثانیه به ثانیه ساخت بازی مثل خود اثر هنر و زیباییه -__-
مسئله کرانچ و فشار کاری شدید واقعا مسئله شدیده و متاسفانه اولین بار نیست که اخبار ND پخش میشه... ولی اینکه یه عده ازش طرفداری کنن و با معترضین مخالفت کنن واقعا خنده داره. یعنی اینقدر که میگین گور بابای تیم سازنده و مرگ و زندگیشون فقط هر چن سال یبار یه بازی بدین من 10 ساعت بازی کنم برم. اگه در این حده که اوکی :دی بحثی نخواهیم داشت :دی

از نظر مدیریتی باید جوی ساخته شه که تا حد ممکن جلوگیری کنه از این مسئله. وگرنه ادامه پیدا کنه اوضاع تبدیل به وضع بایووری میشه که یه زمان قله ی صنعت بازیسازی بود و الان به این روز افتاده...
 
هر پروژه برزرگی گرفتاری ها و سختی های خودش رو داره . من 13 سال تو کار عمرانی بودم ( الان که شرکت به خاطر گرفتاری های تحریم و الان هم که کرونا اومده کشور رفته رو هوا و شرکت فعلا به کما رفته تا بعد ببینیم چی میشه ... ) و سال های پروژه انقدر سنگین میشد که بعضی عید ها اصلا خونه نمیتونستم برم و باید دفتر فنی شرکت میموندم . تو هفته باید هی به شهر های دیگه برای بازدید پروژه میرفتیم و خارج شهر بود و باید تو گرمای تابستون توی کانکس بدون کولر استراحت میکردیم و زمستان هم که داستان خودش رو داشت .... حالا من دفتر فنی بودم و این داستان ها . باید کارگر های سر خط رو میدیدین که تو گرما و سرما باید بعضی اوقات که پروژه از زمان بندی خودش عقب میموند اضافه کاری میکردن و فشار کاری بعضی اوقات انقدر زیاد میشد که واقعا حالت تحوع بهمون دست میداد !

هیچ وقت یادم نمیره کارگر های شب کار خط ما تو سرمای شدید وقتی باید میرفتن تو زمینی که دو متر کنده شده بود و پر آب بود باید لوله گذاری میکردن و نصف بدنشون تو آب بود و برای این که بتونن فشار رو تحمل کنن قرص ترامادول مصرف میکردن !!! این فشار های کاری تو خیلی از شغل ها هست عزیزان . کارگران معدن که دیگه بماند .

یه کار و پروژه و یه شرکت هر چقدر عظیم تر و مهم تر باشه به هر حال یه سری مشکلات و فشار کاری و این چیزا رو به همراه خودش داره . گاهی اوقات به خاطر اشتباهات مدیران پروژه هستش و خیلی وقت ها هم به هر حال وقتی هر پروژه ای به پایان کار خودش میرسه فشار کاری به هر حال زیاد میشه .

حالا این وسط کسایی که تو چنین کمپانی ها و شرکت هایی کار کردن رزومه کاریشون غنی میشه و اعتبار زیادی کسب میکنن و هر جایی بخوان بعدا برن کار کنن و شرکت بعدی بدونه این شخص یه زمانی تو ناتی داگ کار میکرده رو هوا میزننش .

این رو هم شک نداشته باشید که کسایی که تو ناتی داگ و چنین استودیو های معروف و معتبری کار میکنن از حقوق و مزایای خوبی برخوردار هستن .

کرانچ و از این قبیل داستان ها هست و خواهد بود . حالا میتونه تو یه پروژه ای شدت این موضوع به خاطر دلایل گوناگون کم و زیاد بشه .

بازی هم وقتی اومد و به احتمال زیاد TLOU 2 وقتی منتشر شد و موفق شد و ترکوند خستگی از تن تمامی اعضای تیم سازنده خارج میشه و الان نیل درکمن که اونم صد در صد فشار از همه روی این شخص بیشتر هستش که . باید پاسخ گوی مدیران سونی باشه اگه بخواد بازی بد در بیاد و یا خوب در بیاد .

فشار رو همه هست و خلاصه این که مدیران هر پروژه ای کاری کنن فشار کار روی اعضای تیم در هر کاری کم تر بشه و از شدت این فشار کاسته بشه ولی بخواد این موضوع به طور کامل از بین بره به نظر من نه چنین چیزی نیست و هر پروژه بزرگی به هر حال در زمان هایی فشار کار توش بالا میره و کاریش هم نمیشه کرد و فقط باید این بحرانی که پیش میاد رو بشه کنترلش کرد .
 
آخرین ویرایش:
یعنی دوستان راضی هستن کرانچی نباشه و مثلا لست 2 بیاد متا 80 بگیره اونوقت شما میاید به به چه چه میکنید دیگه؟
یا نه بدون کرانچ بشینن هر 10 15 سال یه بازی عرضه کنن راضی هستید؟؟
 
  • Like
Reactions: vaan 2
ینی تابحال تو پروژه های تیمی و چند نفره توی شرکت ها، دانشگاه، حتی دوران دبیرستان و قبلش نشده اینقدر مشکل دار بشه تیمتون و تنفر پیش بیاد که بخای فقط شلنگ گرفته شه به طرف؟
این طراح پولشو میگیره تموم میشه، مسئله آبرو و شهرت استدیوئه که طرف دوست داره خراب شه :D

یجور میگین "توی ساخت یه ip هنری " که انگار ثانیه به ثانیه ساخت بازی مثل خود اثر هنر و زیباییه -__-
مسئله کرانچ و فشار کاری شدید واقعا مسئله شدیده و متاسفانه اولین بار نیست که اخبار ND پخش میشه... ولی اینکه یه عده ازش طرفداری کنن و با معترضین مخالفت کنن واقعا خنده داره. یعنی اینقدر که میگین گور بابای تیم سازنده و مرگ و زندگیشون فقط هر چن سال یبار یه بازی بدین من 10 ساعت بازی کنم برم. اگه در این حده که اوکی :D بحثی نخواهیم داشت :D

از نظر مدیریتی باید جوی ساخته شه که تا حد ممکن جلوگیری کنه از این مسئله. وگرنه ادامه پیدا کنه اوضاع تبدیل به وضع بایووری میشه که یه زمان قله ی صنعت بازیسازی بود و الان به این روز افتاده...
شغل خود شما چیه الان ؟ پدر محترم چی ؟ اطرافیانتون و رفیقاتون چی ؟ ایا شما و همه اینها فشار کاری نداشتن و ندارن ؟ شما می دونی تو اروپا نزدیک به کریسمس که می شه فشار کاری فروشگا های زنجیره ای و رستوران ها ۱۰ برابر می شه و به چشم یک معضل بهش نگاه می کنن ؟ تو همین ایران خودمون به غیر از امسال شب عید چند میلیون نفر فشار کاری بهشون وارد می شه ؟ کارمندان و فروشندگان و ... بازیگران و دست اندرکاران سینما چی ؟ چه تو هالییود و چه هر جای دنیا ، چند تاشون فشار کاری حتی چند ساله رو تحمل می کنن ؟ متاسفانه چیزی که شما نمی خواین ببینید اینه که این اتفاق برای ۹۰ درصد دنیا داره می افته و فقط مختص nd و ... نمی شه. اما ۱۰۰ درصد طراح ui یک بازی با هر حجمی از کار ارزوی شکست اون بازی رو نمی کنه . و اگرم بکنه قطعا ادم احمقیه که ارزوش شکست چیزی که خودش ساعت ها براش زحمت کشیده و یه جور رزومه براش محسوب می شه رو بکنه . و باز هم می گم به خصوص شغل های شبیه به همین گیم و موسیقی و سینما که اکثر افراد از روی هنر و سلیقشون این شغل رو انتخاب می‌کنن .

p.s : اگر قرار فشار کاری از روی دوش تمام مردم دنیا برداشته بشه همه با هم بشه ! اگه فقط جون بازیساز ها مهمه من امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه ببینیم افتی در ND شاهد هستیم‌ یا نه :)
 
یه مصاحبه هست با لید ساند دیزاینر ناتی داگ، یه بخشیش غیر مستقیم مربوط میشه به کرانچ...

Phillip Kovats is Naughty Dog’s Audio Lead, whose most recent project is the highly successful “The Last of Us”
............

As I said, this is just my personal philosophy; to me mediocrity is the enemy. If I’m not pushing myself, or, sorry to say this guys, pushing the people who are working with me around me, to some degree and taking them out of the comfort zone, that extends to myself, then I don’t think we’re doing the best job we possibly can. Games are inherently more challenging, because you have to strip away a lot of what you would do in linear media, because you can’t just make this huge movie unless you’re working on the cinematic. You have to break it down into its working parts, and let it be interactive and trust the technology is going to take care of your sound and make it sound ok. Yeah I would honestly say that the last of us is the most challenging, just because of the level of work we were trying to achieve in the game. The level of believability that we had to keep up to keep the player immersed in this world. The challenge to make the player care for these characters in any given situation, and the power to have that tension come across and have the player invest themselves at that very moment when you think the clicker is going to find you. That took a lot of work, it’s great that it worked out, but boy oh boy there were moments when were like “oh god is this working, are we just completely falling on our faces” I think when you have that when you feel that, when you push yourselves to succeed in that sort of way there’s really no stopping your success. For me I love going on YouTube and watching walkthroughs now and seeing how people are responding to the game. There’s those moments that I know of in the game where it was like “hmm did we get that is it working?” and seeing people’s reactions to it, just from something very simple, for example some guy picked up the modded pipe in Bill’s town for the first time, and he swung it and he goes “whoa that sounds dangerous!” something as simple as that, makes you feel good about the work, and creating an experience that the player will enjoy, and that’s what it’s about right.

نه یکی نیست به این بفهمونه، تو نت میگن شما در عذابید، هر روز شلاقتون میزنن، خون از چشماتون میچکه....چرا بر علیه این همه ظلم سکوت کرده اید، چرا شورش نمیکنید... چرا بازی رو خراب نمی‌کنید، فیل بشه، ما کسایی که هر روز دعا میکنیم بازی تون فیل بشه، از درد و رنج شما آب شدیم...
........
کلی نخبه جمع شدن تو یه مجموعه،. عاشق اینن خودشون رو به چالش بکشن و حال میکنن با کارشون... بعد یه عده که معلوم دنبال چی هستن، سو وشون راه انداختن،

انگار خیلی ها دوست دارن سقوط یا حداقل اوریج شدن این استودیو رو ببین...

.....
مصاحبه خیلی طولانیه و در مورد اینکه چه ایده های پشم ریزون رو پیاده کردن تو بازی... ولی خب این تاپیک تباه، هیچوقت تو شرایطی نبوده که سر مسائل مرتبط با بازی توش بحث بشه
 
اصلا رو این کره خاکی ما شاهکار و اثر بزرگی نداریم مگه پشتش هزاران انسان زحمت کشیده باشن و کلی جون کنده باشن و از خودگذشتگی کرده باشن اون اهرام مصر به اون عظمت که لا دیواراش هزاران برده له شدن آخر شده اون که سالانه میلیون ها نفر برن ببینن بگن واو کلا تو این سیاره بدون تحمل فشار هیچوقت نمیتونی به جایی برسی حالا میخواد تو فوتبال باشه تو بازی سازی یا هرچی کسی که به خودش فشار وارد نکنه اخر هم همیشه معمولی میمونه فرق معمولی بودن و شاهکار بودن در همین زحمت کشیدن و جون کندن هست و بس
 
جوری یه سری روایت رو عوض میکنن که خودی غیر خودی میکنن
متاسفم برای همچین آدم هایی، اینقدر کوته بین که فقط نوک بینی رو میبینن،
انگار هرکس انتقاد کنه هیتره یا خون به جیگر سازنده است.
از همون اول بحث رو نابود میکنن.
یه ذره بلدی بحث کردن، اول یه نفس عمیق بکش، بعد بیا درست حرف بزن، فشار بالا اینا برای سر خیابونه!
 
والا اون متن رو من خوندم نوشته بود، لوله از سقف افتاد و کارگر تاسیساتی آن موقع آنجا نبود، چه وحشتناک...

من داشتم میرفتم دفتر کارفرما تو افکار خودم که میرم اونجا چی جواب بدم ، بدون هیچ نوار کشی و هشداری داشتن کار میکردن از طبقه 4 یه خروار اسکافلد و تخته ریختن پایین، یعنی اگه یکی از این اسکافلد بند ها نپریده بود از پشت منو بکشه عقب رسما..........
وقتی کسی اینجا نمیدونه روزای شرجی باید با سلام و صلوات دستگیره ها یا بخش های فلزی استراکچر رو لمس کنی... وقتی کسی نمیدونه تو ارتفاع 80 متری باید نزدیک 50 کیلو بار رو ببری بالا، روی دو تا تخته تق و لق دو روز جوشکاری کنی و حتی بازرسی هم باید توی همون شرایط کار رو تحویل بگیره... وقتی کارگری رو میبینی که یه پاش رو تخته است و یه پاش رو لوله، سرش داد میزنی اونجا نیست میافتی، گوش نمیده، چون جلوتر بره حرارت جوشکاری صورتش رو میسوزونه، یک ساعت بعد جلو چشم خودت از ارتفاع 15 متری می افته... وقتی نمیدونه وسط ظهر تو گرمای پنجاه درجه که حتی نمیتونی یک ثانیه دستت رو بزنی به لوله، طرف باید 20 متر بره تو لوله تا بکفیلد یا پیپر کنه... و تویی که باید طرف رو بفرستی تو لوله بیشتر از خود طرف معذب میشی...وقتی میبینی تو اون گرما پتکی میزدن(که آدم عادی نمیتونه روی زمین بکشدش) روی پیچ و مهر های سه اینچ، که عرق مثل شیر آب ازشون می‌ریخت وقتی نمیدونه آمار کشته های پارس جنوبی جز اطلاعات طبقه بندی شده است (آنقدر که زیاده) باید بیاد بابت دو ساعت اضافه کاری این حرفای خنده دار رو بزنه...
این به شرایط ما ربطی نداره، درباره ناتی داگ هست، نسبت به شرایط و استانداردهای آمریکا حرف زده شده نه ایران
 
هر موقع هم این جمله اومد که اره با کرانچ میشه به یه جایی رسید، بایوور یادتون بیاد، دونه دونه اعضای ارشد و قدیمی ها رفتن و رفتن.
بالاخره یه جا خودشو نشون میده این موضع، دیر یا زود
 
این به شرایط ما ربطی نداره، درباره ناتی داگ هست، نسبت به شرایط و استانداردهای آمریکا حرف زده شده نه ایران
خب وقتی برای دلایلی که من نمیدونم چیه دو ساعت اضافه کاری ناتی داگ از جون هموطن مهمتره من چیزی ندارم بگم... اما در اون موردهم به من ربطی نداره، من ازشون بازی با کیفیت میخوام،، مهم نیست چطوری اون بازی رو میرسونن دست من. من نمیدونم چطور میشه این همه فجایعی که گفتم رو به راحتی دایورت میکنید، ولی غم ناتی داگ شما رو کشت، بیخیال، بس کنید...
 
خب وقتی برای دلایلی که من نمیدونم چیه دو ساعت اضافه کاری ناتی داگ از جون هموطن مهمتره من چیزی ندارم بگم... اما در اون موردهم به من ربطی نداره، من ازشون بازی با کیفیت میخوام،، مهم نیست چطوری اون بازی رو میرسونن دست من. من نمیدونم چطور میشه این همه فجایعی که گفتم رو به راحتی دایورت میکنید، ولی غم ناتی داگ شما رو کشت، بیخیال، بس کنید...
بحث درباره یه شرکت آمریکایی با 80 درصد کارکنای آمریکایی با قوانین ناقص آمریکایی توسط یه خبرنگار آمریکایی توی یه سایت آمریکایی درباره اش نوشته شده هست، معلومه که جون هموطن من توی این بحث مهم نیست
 
بحث درباره یه شرکت آمریکایی با 80 درصد کارکنای آمریکایی با قوانین ناقص آمریکایی توسط یه خبرنگار آمریکایی توی یه سایت آمریکایی درباره اش نوشته شده هست، معلومه که جون هموطن من توی این بحث مهم نیست
به نظرم این همه انرژی رو تو تاپیک امتیازات بازی صرف کنید مفید تر واقع بشه... چون انگار خود اعضای ناتی داگ هم دوست دارن بازی شکست بخوره :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or