The Last of Us Online رسما کنسل شد

RED_BEARD39

Ghost of Sparta
کاربر سایت
بعد از شایعات فراوان، استودیو ناتی‌داگ در بیانیه‌ای اعلام کرد که The Last of Us Online رسما کنسل و ساخت آن متوقف شده.

در این بیانیه گفته شده که جهت ساپورت بازی و منتشر کردن محتوای جدید، آن‌ها باید به مدت چندین سال منابع زیادی را به آن اختصاص میدادند و همین کار باعث میشد تا روند ساخت بازیهای سینگل پلیر این استودیو دچار مشکل شود و به یک استودیو لایو سرویسی تبدیل شوند. به همین دلیل ساخت بازی را متوقف کردند تا روی عناوین تک نفره و سینمایی تمرکز کنند.

در انتهای این متن گفته شده که این استودیو چندین بازی سینگل پلیر جدید در دست ساخت دارد.

An Update on The Last of Us Online || Naughty Dog
 
آخرین ویرایش:
بازیسازهای بیگ وینر یه پورت pc دادن رسمن بازی ناقص بود. یه هفت هشت ده پونزده تایی آپدیت بالای 10 گیگ اومد تازه تبدیل شد به یک بازی باگدار و بهینه نشده :D
اون آپدیت ها هم خودشون ندادن. یه استودیو دیگه اومد این فضاحت رو جمع کرد:D
حالا فکر کن بیگ وینرها بخان 10 سال از یه gaas پشتیبانی کنن و براش تولید محتوا کنن:D
بازم نیمه پر لیوان اینه که انقدر اینا سطحشون بالاس و به فکر مخاطب هستند که بعد از چند سال اتلاف وقت و پول به این نتیجه رسیدن که کلن بزنن زیر میز:D
یعنی حتی یه تیم دث مچی هم ندادن بیرون دلمون خوش باشه اینا یه کاری تو این سالها کردن.

ولی مهم اینه که الان همه طرفدارها از این عملکرد حیرت انگیز و سطح بالا راضی هستند. ایشالا خداهم ازشون راضی باشه.:D
آقا شما آخر سر فهمیدی مقصر کی بود؟ بلخره جیمبو مجبورشون کرده بود، خود بیگ وینرها سرخود رفتن دنبال اینکار یا اصلن کار روزگار بوده و حتمن خیریتی توش بوده؟
یه فکت در مورد کامنتت وجود داره اونم اینکه یه زباله رو به عنوان بازی تحویل مشتری دادن جرم نابخشودنیه ولی یه بازی رو کنسل کردن(حالا اینم به فرض زباله در نظر میگیریم) و کلا اون بازی رو دست مشتری ندادن یه عمل خنثی حساب میشه چون بازیساز وظیفه شرعی و قانونی نداره که حتما در تاریخ مشخص گیم بسازه.
حالا چرا این وسط تحویل زباله و کنسل نکردنش به خاطر زباله بودن(مثلا redfall) برا یه عده ارزش حساب میشه و از اونور کنسل شدن یه بازی ناقص برا یه عده دیگه ارزش حساب میشه نیاز به بحث فلسفی داره
 
آخرین ویرایش:
این تیکه دوم دقیقا چه ربطی به کل بحث داشت 😂😂 چه برسه به پست من
اون قسمت اول هم متوجه شدم اصلا تلاش نمیکنی بفهمی بقیه چی میگن ... فقط میخوای حرف خودت رو تکرار کنی
به واقع کوروش کبیر عزیز داره رسما اعلام می‌کنه که چند سال اخیر، پلی‌استیشن به قدری مدیریت فاجعه‌ای داشته که استودیوها هر گندی دلشون می‌خواست بالا میاوردن و جیم رایان نه تنها جلوی این داستان رو نمیگرفت و نقش مدیریتی نداشته، هیچ دخالتی تو تصمیم‌گیری استودیوها نداشته، بلکه برای مسیر تباهی که ناتی‌داگ در پیش گرفته ۱۰۰ نفر نیروی جدید هم تازه جذب کرده. و در عین حال، با همه این تفاسیر بهترین مدیر تاریخ پلی استیشن بوده و اگه رایان نبود الان سونی داشت از درامد بخش باتری سازیش خسارات بخش پلی استیشن رو جبران می‌کرد. یعنی کلمه تناقض هم اینجا به نفس نفس افتاد رسما.
 
وقتی یک پروژه ای بعد از یک مدت طولانی کنسل میکنن علت اصلیش این هست که کیفیتش خیلی پایین طوری که امکان داره به وجهه کمپانی ضربه شدیدی بزنه

=======

کامنت های اینجا رو که خوندم به طور عجیبی یاد داییم افتادم کلا تیپش اینجوری هر خبر ناگواری که بهش میدی به طور کاملا مصنوعی فوری جوری جوابت میده انگار براش اصلا مهم نیست یک قیافه سوپر هیروی میگیره که آدم شاخ در میاره بعد یک ساعت بدش طوری فشارش میره بالا که مجبور میشیم ببریمش بیمارستان دو شب بستری بشه
اینکه یکی از پرافتخارترین و تاپترین سازنده های تاریخ صنعت گیم برای کارنامه خودش و جایگاه مخاطبش ارزش قائله و حاضره بازی رو کنسل کنه خیلی شجاعت میخواد.برخلاف بعضیا نیستن که تازه صبح جمعه فهمیدن ردفال چقدر افتضاح و فاجعس که آبروی آرکین رو با متای ۵۰ می‌بره ولی خب باید تو اون بازه زمانی یجوری گیم پس پر میشد و کارنامه سازنده و ارزش مخاطب اول صبح جمعه برای اونا مهم نبود. اینقدر آدمای شریفی بودن که خبر نداشتن چی رو دارن چجوری تبلیغ میکنن.
حالا دایی شما خوبه باز. کسایی رو می‌شناسیم که در برابر متای ۵۰ ردفال و ۸۲-۸۳ گیم 2.00 یجوری حکم جهاد داده بودن که کرک و پر کادر درمان از چنین حجم فشاری ریخته بود رسما جا نداشتن بخوان همشونو بستری کنن و بیمارستان صحرایی زده بودن.
 
باید همون اول این فکشن رو در حد یه pvp ساده مثل نسخه های قبلی نگه میداشتن
این لایو سرویس و پشتیبانی چندساله از یه بازی کار آسونی نیست که هر استدیویی از پسش بر بیاد
اگر میخواستن لایو سرویس بدن باید از همون اول یه استدیو جدا مختصش میزاشتن تا تنها روی این کار کنه
 
  • Like
Reactions: pouria.sh
وقتی یک پروژه ای بعد از یک مدت طولانی کنسل میکنن علت اصلیش این هست که کیفیتش خیلی پایین طوری که امکان داره به وجهه کمپانی ضربه شدیدی بزنه
خب دمشون گرم که وجهه کمپانی براشون از همه چی مهم تره و حاضرن ضرر کنن اما هر چیزی رو تحویل مخاطب ندن.
 
حاظرم قسم بخورم اگه زیر نظر مدیریت فیل اسپنسر بودن بازی رو ریلیز میکردن یه متای قرمز داغون میگرفتن و کلا پرونده Tlou و ناتی داگ بسته میشد و تبدیل میشدن به یه mediocre ساز فراموش شده . استاد همین بلا رو سر چندتا استودیو و آیپی آورده ، عجیبه که طرفداراش حرف از مدیریت میزنن اینجا 😂
 
خب دمشون گرم که وجهه کمپانی براشون از همه چی مهم تره و حاضرن ضرر کنن اما هر چیزی رو تحویل مخاطب ندن.
اون که درسته دمشون گرم که منتشرش نکردن اما یک بحث دیگه هم هست به نام نتوانستن که خوب کار هر استودیوی نیست یک بخش آنلاین درست کنه که میلیون ها گیمر چندین ماه درگیرش بشن به نظر من کار استودیوهای که آنلاین های موفقی می سازند خیلی ارزشمندتر از استودیو های هست که فقط یک کمپین ساده می سازن
 
یه چیز انگار اینجا اشتباه جا افتاده و بعضی ها بد برداشت کردن.. تو بیانیه نیومده که بازی مشکل داشت یا ضعیف بود ... یا در حد وجهه ناتی داگ نبود ... گفتن اگه عرضه میشد ... چند سال ناتی داگ رو اسیر خودش میکرد ... و اعضای ناتی داگ دوست دارن بازی های تک نفره داستان محور بسازن ....
الان باید گفت چرا حاکم بزرگ و نمایندش بانجی این قضیه رو ندیدن و فکری به حالش نکردن ...
 
آخرین ویرایش:
من واقعا متوجه نمیشم چرا عزیزان مایکرویی دارن از دکل بازی های آنلاین و گس محور بالا میرن، شما که تو این زمینه هم آبتون قطعه:-j
20231215_094345.jpg

مقایسه این دو کمپانی در زمینه بازیهای آنلاین حتی شوخیش هم قشنگ نیست.
سونی هیچوقت حرفی در زمینه بازیهای مولتی پلیر نداشته، نداره و ظاهرا هم نخواهد داشت:دی O:-)
 
یه چیز انگار اینجا اشتباه جا افتاده و بعضی ها بد برداشت کردن.. تو بیانیه نیومده که بازی مشکل داشت یا ضعیف بود ... یا در حد وجهه ناتی داگ نبود ... گفتن اگه عرضه میشد ... چند سال ناتی داگ رو اسیر خودش میکرد ... و اعضای ناتی داگ دوست دارن بازی های تک نفره داستان محور بسازن ....
الان باید گفت حاکم بزرگ و نمایندش بانجی این قضیه رو ندیدن و فکری به حالش نکردن ...
منم نظراتو خوندم ولی نمیخواستم بگم.
بلاهت نمیدونم جیمبو میخواید بگید یا خود سونی اینجا مشخص میشه, این یکی از ۱۲ تاست که بخاطر پشتیبانی بعد کنسل میشه, ایپی deviation بود کی بود کنسل شد,خود رییس سدنی یجا گفت چند تا دیگه کنسل کردیم, ۶ تا از ۱۲ تا تاخیر خورد
یعنی سالی ۳ عنوان که مدنظر داشتن ریلیز بشه,انداختن عقب که معلوم نیست کنسل بشن یا نه
___
چنین چیزی افتخار نداره, سو مدیریت مطلق رو به اثبات میرسونه که باعث میشه یا تو دو سال آینده کمبود عنوان پیش بیاد که خودبخود منجر به کاهش سود میشه و بخاطر کاهش هزینه از جای دیگه خواهند زد
__
یا باید بره انحصار کنه که بازم مورد بالا در انتها رخ میده.
__
تو گزارشای آتی سونی مشخص میشه
 
View attachment 322404

مقایسه این دو کمپانی در زمینه بازیهای آنلاین حتی شوخیش هم قشنگ نیست.
سونی هیچوقت حرفی در زمینه بازیهای مولتی پلیر نداشته، نداره و ظاهرا هم نخواهد داشت:D O:-)
جمله اشتباه تایپی داره من اصلاحش می کنم O:-)
مقایسه سونی و مایکروسافت در هیچ زمینه ای حتی شوخیش هم قشنگ نیست
مایکروسافت هیچوقت حرفی در هیچ زمینه ای نداشته، نداره و ظاهرا هم نخواهد داشت
 
سونی هیچوقت حرفی در زمینه بازیهای مولتی پلیر نداشته، نداره و ظاهرا هم نخواهد داشت:D O:-)
ای سونی جهانخوار، تو با بعضیا چیکار کردی که یه قشر خاص با وجود فروش چندین برابری کنسولت حتی آیندت رو هم سیاه میبینن :)
 
View attachment 322404

مقایسه این دو کمپانی در زمینه بازیهای آنلاین حتی شوخیش هم قشنگ نیست.
سونی هیچوقت حرفی در زمینه بازیهای مولتی پلیر نداشته، نداره و ظاهرا هم نخواهد داشت:D O:-)
حواست نیست انگار ولی اینکه تو لیست اکثریت دست به دامن IPهایی شدی که تا همین چندسال پیش ثرد پارتی و مولتی پلتفرم بودن (و هنوزم هستن:D) بیشتر گل به خودی محسوب میشه و یعنی خودتونم قبول دارید بدون اینا هیچ چیزی برای ارائه ندارین. همون به تخریب Tlou بپردازین سنگینترین لااقل شرف و آبرو کمپانیتو حفظ می‌کنی.
 
آخرین ویرایش:
منم نظراتو خوندم ولی نمیخواستم بگم.
بلاهت نمیدونم جیمبو میخواید بگید یا خود سونی اینجا مشخص میشه, این یکی از ۱۲ تاست که بخاطر پشتیبانی بعد کنسل میشه, ایپی deviation بود کی بود کنسل شد,خود رییس سدنی یجا گفت چند تا دیگه کنسل کردیم, ۶ تا از ۱۲ تا تاخیر خورد
یعنی سالی ۳ عنوان که مدنظر داشتن ریلیز بشه,انداختن عقب که معلوم نیست کنسل بشن یا نه
___
چنین چیزی افتخار نداره, سو مدیریت مطلق رو به اثبات میرسونه که باعث میشه یا تو دو سال آینده کمبود عنوان پیش بیاد که خودبخود منجر به کاهش سود میشه و بخاطر کاهش هزینه از جای دیگه خواهند زد
__
یا باید بره انحصار کنه که بازم مورد بالا در انتها رخ میده.
__
تو گزارشای آتی سونی مشخص میشه
سو مدیریت مطلق :))
بودجه تمام 12 تا بازی روی هم جمع بزنی به اندازه این شاهکار نیست
1702753368424.png

وظیفه مدیریت نظارت روی محتوای بازی در حال ساخت
وظیفه مدیریت جلوگیری از ضرر عظیمی که بعد از شکست احتمالی پروژه اتفاق می افته است
---------
نمونه مدیریت جهادی فیل اسپنسر که الگوی تمام مدیران صنعت گیم
1702754666377.png
 
View attachment 322404

مقایسه این دو کمپانی در زمینه بازیهای آنلاین حتی شوخیش هم قشنگ نیست.
سونی هیچوقت حرفی در زمینه بازیهای مولتی پلیر نداشته، نداره و ظاهرا هم نخواهد داشت:D O:-)
خدایی بدون شوخی خندات نگرفت سونی رو با مایکروسافت مقایسه کردی ؟!
اگر موفقیت به فروش و درآمد هست که مایکروسافت پشم سونی هم نیست در این زمینه‌ ( قرار بر این باشد که از مولتی پلیر سود کسب بکند )

مایکروسافت حتی آمار پلیر رایگان ( تقریبا ) گیم پسی اش هم اندازه فروش ۷۰ دلاری بازی PS نیست .

مثل این میمونه شما بیایید و افتخارات رئال و اوساسونا رو مقایسه کنید :)) فقط در قالب طنز امکان پذیره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or