The Last of Us [پست اول حتماً خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

کدامیک را بعنوان شاخص ترین مورد در TLOU پیش بینی میکنید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,025
نه امکان داره TLOU امسال نیاد و نه امکان داره که BTS امسال بیاد !
نمیشه که سونی با یدونه TM داستان انحصاری های امسالش رو به پایان برسونه و از اون طرف فکر نمی کنم QD بتونه امسال کیفیت نهایی BTS رو به چیزی که می خواد برسونه !

S.huhei Yoshida ریئس شرکت های بازی سازی سونی در جهان گفته شانسی برای عرضه The last of us در سال 2012 نیست.
the-last-of-us-6.jpg

حرف های ریئس این بوده:
{ما اماده نیستیم تا در مورد سال 2013 صحبت کنیم اما بازی هایی مانند God of War و The Last of Usکه نمایش دادیم امسال منتشر نخواهند شد. ما بیشتر در مورد خط زمانی بازی هایمان که در سال 2013 می ایند صحبت میکنیم. همچنین Vita ما تازه 4 ماه است که منتشر شده است سال اینده، دومین سال حیاتی برای ما است و ما میخواهیم با افزایش سرمایه گذاری و ساخت بازی توسط استیدو های First Party ( درجه 1 ) خودمان و جلب ناشران برای ویتا عنوانی همانند Assassin’s Creed III Liberation را برای ان بسازیم}

بزارید پیش بینی خوشگلم از دهنم در بیاد بعد :|
 
آخرین ویرایش:
فکر کنم حدود 20 بار تریلر رو نگاه کردم آدم سیر نمیشه که :d با هر بار نگاه کردن توی محیط جزییات جدیدی میشه پیدا کرد
یه بخش Co-Op بزارن برا یه مدت بیشتر باهاش سرگرم بششیم هرچند همین بخش داستانی ما رو راضی نگه میداره :x
 
همین صحنه واسه من یه سوال ایجاد کرده.
اینکه هر وقت خشابمون تموم بشه یکی از دشمن ها این حرف رو بزنه،خوب طبیعیه.ولی اونوقت الی هم قراره همش این کار رو تکرار کنه؟یعنی قراره هر بار یه چیزی پیدا کنه و پرت کنه؟گند بار دیگه قراره این کارو انجام بده؟
یا مثلا اونجایی که بارو مارو روی زمین میندازه و بعد الی میاد دخالت میکنه و بعد پرتاب میشه.یعنی ما با هر دشمنی باید اینهمه در گیری داشته باشیم؟البته توی این صحنه ها احتمالا باید دکمه زنی هم داشته باشیم ولی اینجا شاید فعلا حذفش کردن.
من فکر میکنم این جزو معدود بازی هایی باشه که با انجامش،گاهی وقت ها غیرتی بشیم و با غیض بازی کنیم.فقط بخاطر جضور الی

دوستان ممنون ميشم يكي از دوستان نكته بين و ريز بين بياد جواب اين دوستمون رو بده كه بدجور سوال هاي منم هست !!

الان كه با خودم فكر ميكنم ميگم اگه اون ادم تو تريلر همون بار اول وقتي جوئل داشت تير ها رو بر ميداشت ما رو نميديد مثلا چيطور ميشد ؟؟ يا اصلا الي قرار هميشه اينجوري هميشه تو دعوا ها بهمون كمك كنه ؟؟ يا مثلا انيميشن جر و دعواي جوئل شبيه هم خواهد بود يا در هر موقعيت فرق ميكنه ؟؟ ( اگه فرق بكنه بازي بطرز عجيبي جادويي ميشه و ميليارد ها انميشن رو ميطلبه !!!

كلا الان كه دارم به مغزم فشار ميارم تريلر بيشتر شبيه فيلم سينمايي بود !!
 
واقعا توضیف این بازی در قالب کلمات نمیگنجه!
یعنی رتبه Naughty Dog به اندازه Blizzard رفت بالا!!
واقعا از ته وجودم به سازنده هاش آفرین میگم
دوستان ممنون ميشم يكي از دوستان نكته بين و ريز بين بياد جواب اين دوستمون رو بده كه بدجور سوال هاي منم هست !!

الان كه با خودم فكر ميكنم ميگم اگه اون ادم تو تريلر همون بار اول وقتي جوئل داشت تير ها رو بر ميداشت ما رو نميديد مثلا چيطور ميشد ؟؟ يا اصلا الي قرار هميشه اينجوري هميشه تو دعوا ها بهمون كمك كنه ؟؟ يا مثلا انيميشن جر و دعواي جوئل شبيه هم خواهد بود يا در هر موقعيت فرق ميكنه ؟؟ ( اگه فرق بكنه بازي بطرز عجيبي جادويي ميشه و ميليارد ها انميشن رو ميطلبه !!!

كلا الان كه دارم به مغزم فشار ميارم تريلر بيشتر شبيه فيلم سينمايي بود !!
ببین اگر دقت کنی،الی قبل از اینکه جوئل با اون یارویی که لوله دستش بود دعوا کنه (همونجای که میان توی اتاق و به کمد میچسبن و کاور میگیرن و بعدش توی اتاق کناری یارو با لوله جوئل رو میزنه) از روی زمین یه تیکه آجر بر میداره نه اینکه موقع دعوا یه چیزی پیدا کنه.
ولی بازم ابهاماتی هست ولی تا موقع عرضه و اطلاعات بیشتر چیزی جز توضیف واقعیت این بازی نمیشه گفت!
 
آخرین ویرایش:
دوستان ممنون ميشم يكي از دوستان نكته بين و ريز بين بياد جواب اين دوستمون رو بده كه بدجور سوال هاي منم هست !!

الان كه با خودم فكر ميكنم ميگم اگه اون ادم تو تريلر همون بار اول وقتي جوئل داشت تير ها رو بر ميداشت ما رو نميديد مثلا چيطور ميشد ؟؟ يا اصلا الي قرار هميشه اينجوري هميشه تو دعوا ها بهمون كمك كنه ؟؟ يا مثلا انيميشن جر و دعواي جوئل شبيه هم خواهد بود يا در هر موقعيت فرق ميكنه ؟؟ ( اگه فرق بكنه بازي بطرز عجيبي جادويي ميشه و ميليارد ها انميشن رو ميطلبه !!!

كلا الان كه دارم به مغزم فشار ميارم تريلر بيشتر شبيه فيلم سينمايي بود !!
این رو که صفحات قبل گفتم، کارگردان بازی تائید کرد شما راه های متفاوتی رو برای پیشروی دارید، مثلاً توی همین دمو بدون اینکه یک نفر رو بکشید یا شمارو ببینند میتونید از اونجا فرار کنید . هر حرکت شما رو پیشروی تاثیر میزاره مثلاً اونجایی که طرف رو خفه میکنه اگر پشت همون میز کاور بگیره دیده نمیشه و اون آتیش بازی راه نمیوفته . MGS بازی کردی ؟ همونجوری .
در مورد انیمیشن ها هم تعدادش مسلماً خیلی زیاد خواهد بود اما نه اینکه انیمیشن تکراری نیبینیم، این مورد رو فکر کنم 5 نسل بعد هم شدنی نباشه .
---

یک موردی که خیلی خوشم اومد ازش اینه که مثلاً برای اضاف شدن فشنگ به سلاحی که دارید (همون نوع سلاح) جوئل تیر هارو از توی خشاب در میاره, این نشون میده چقدر به ریز ترین نکات جهت رئالیسم بازی دقت کردن .
 
دوستان ممنون ميشم يكي از دوستان نكته بين و ريز بين بياد جواب اين دوستمون رو بده كه بدجور سوال هاي منم هست !!

الان كه با خودم فكر ميكنم ميگم اگه اون ادم تو تريلر همون بار اول وقتي جوئل داشت تير ها رو بر ميداشت ما رو نميديد مثلا چيطور ميشد ؟؟ يا اصلا الي قرار هميشه اينجوري هميشه تو دعوا ها بهمون كمك كنه ؟؟ يا مثلا انيميشن جر و دعواي جوئل شبيه هم خواهد بود يا در هر موقعيت فرق ميكنه ؟؟ ( اگه فرق بكنه بازي بطرز عجيبي جادويي ميشه و ميليارد ها انميشن رو ميطلبه !!!

كلا الان كه دارم به مغزم فشار ميارم تريلر بيشتر شبيه فيلم سينمايي بود !!

اتفاقاتی که توی محیط می افته مستقیم به بازی ربط داره ! مثلاً اون یارو که با لوله جول رو میزنه ! اگه دقت کنید وقتی جول داره گلوله ها رو برمیداره و یارو میبیندش چند ثانیه بعد اون یارو لوله به دسته میره توی اون اتاق مخفی میشه مثلاً قبل از رفتن طرف اگه بکشیدش خب اون صحنه رو نخواهید داشت یا اگه جایی که کاور می گیرید متفاوت از دمو باشه موقعیت های متفاوتی از دشمن ها خلق میشه ولی در مورد کمک های الی فعلاً چیزی معلوم نیست ! تا اینجا این کمک کردن الی نگرانی خودمم هست ! چون قبلاً یه دمو که این دو تا توی فروشگاه بودن پشت در های بسته نشون دادن و بعد عکس هاش بیرون اومد اونجا هم الی داشت یه نفر رو با آجر می زد ! حالا نمی دونم توی کل بازی به همین ختم میشه یا نه اون آجری که اونجا به منتقدین نشون دادن صرفاً برای نشون دادن ایده ـشون بوده که اینجا و اونجا از یه چیز استفاده کردن ! ممکن هست از این ایده های کمک به تعداد زیاد توی بازی داشته باشیم ممکن هم هست فقط همین پرت کردن آجر باشه ! این دیگه چیزیه که زمان مشخص میکنه !
 
یک موردی که خیلی خوشم اومد ازش اینه که مثلاً برای اضاف شدن فشنگ به سلاحی که دارید (همون نوع سلاح) جوئل تیر هارو از توی خشاب در میاره, این نشون میده چقدر به ریز ترین نکات جهت رئالیسم بازی دقت کردن .

دقیقا من این صحنه رو دیدم جا خوردم ، نظیرش مسلما نیست همچین چیزی ، از دوستانی که فکر میکنن ما الکی جو گیر شدیم میخوام خیلی دقیق این ویدیو رو ببینند که چه ریزه کاریهایی تو این بازی هست که اصلا تا حالا در هیچ بازی ای نبوده .

البته اینم بگم که اگه واقعا بازی امسال منتشر نشه ( که ظاهرا نمیشه ) اصلا خوب نیست ، میترسم زمانی که میخواد منتشر بشه نسل جدید رو شده باشه و این بازی گم بشه بین هایپ نسل جدید . مثلا همین Watch Dogs یجورایی همه بازیهای E3 رو زیر سایه قرار داد .

یه نکته دیگه هم که هست یعنی Sony امسال نمیخواد یه عنوان Exclusive مطرح داشته باشه ؟!!
 
موافقم ! حتی اگه از نسل بعد هم چشم پوشی کنیم 2013 بازی های خیلی بزرگی مثل همین Watch dogs , gta v ، بایوشاک ... هستن که به نفع بازی نیست ولی اگه امسال منتشر شه راه موفقیتش خیلی باز تره
 
این توجه به ریزه کاری ها و جزییات انقدر زیاده که لج آدم رو درمیاره !! :دی یعنی به یه چیزهایی توجه کردن که اگه نمیکردن ، 1 نفر هم حواسش نبود و چیزی نمیگفت ! :دی دمشون گرم جدآ !

یه نکته دیگه هم که هست یعنی Sony امسال نمیخواد یه عنوان Exclusive مطرح داشته باشه ؟!!
میخواد توی TGS یه دفعه GT6: Prologue رو از توی لُپ لُپ دربیاره و برای پاییز 2012 معرفی کنه ! :دی
آرزو بر جوانان عیب نیست ! :| حتی اگه محال باشه ! :دی
 
البته اینم بگم که اگه واقعا بازی امسال منتشر نشه ( که ظاهرا نمیشه ) اصلا خوب نیست ، میترسم زمانی که میخواد منتشر بشه نسل جدید رو شده باشه و این بازی گم بشه بین هایپ نسل جدید . مثلا همین Watch Dogs یجورایی همه بازیهای E3 رو زیر سایه قرار داد .
دقیقا منم داشتم به همین فکر میکردم.سونی باید عاقلانه تصمیم بگیره تا یه وقت این ipرو دستی دستی نسوزونه
 
جوئل به در و دیوار میخوره و عکس العمل نشون میده ! .فقط امیدوارم دیگه تریلری از گیم پلی بازی نبینیم تا کاملا واسه بازی آماده باشیم :x
 
خب چند تا نکته راجع به TLOU که توی مصاحبه Gamespot با کارگردان بازی بهش اشاره شده :

اول اینکه کرکترهای اصلی زیادی در بازی هستند هم دوست و هم دشمن ...

راجع به همین موضوع توضیح میده که روش بازی کردن به خود Gamer بستگی داره و راه های مختلفی برای عبور از هر قسمت هست و اینو پشت درهای بسته نشون دادن .

حرکات بدن ، صورت و صدا همگی همزمان کپچر شده

کمک های الی میگه Script نیست و برپایه AI خواهد بود ، میگه ما برای این بازی و با توجه به سبک بازی نیاز داشتیم AI رو ارتقاء بدیم و الی در صورتی که در موقعیت مناسب باشه و نیاز باشه هوشمندانه عکس العمل نشون میده و هنگامی که داریم بازی میکنیم خیلی وقتها از حرکات الی سورپرایز میشیم (>:d< )

در مورد Inventory و Item ها هم میگه که در بازی آیتم های مختلفی وجود داره و با توجه به انتخاب Gamer میشه از این آیتم برای ساخت Health Pack یا سلاح استفاده بشه ( که در دموی نمایش داده شده کوکتل مولوتف میسازه با طناب و الکل )

راجع به اینکه خشونت بازی بر خلاف ساخته های قبلی ND خیلی زیاده توضیح میده که چون بازی باید واقعی باشه و حس بشه این خشونت لازم بوده .

همچنین در جواب اینکه چطوری از این خط قرمز عبور کردید و یک نوجوان رو در بطن این خشونت قرار دادید میگه که این واسه ما مهم نبوده که قبلا اینکار انجام شده یا نه ، میگه ما ایده ای داشتیم و باید انجام میدادیم و استقبال هم شده از این ایده ...

میتونید ویدیو رو از اینجا ببینید : The Last of Us E3 2012 Stage Demo (PlayStation 3) - GameSpot Video
 
دوستانی که ما رو دعوت به ندیدن تریلرهای آینده ی بازی میکنند بیان به من بگن چجوری میتونم جلوی خودمو بگیرم ؟ :d نمیشه واقعا! :d
هر خبری که از بازی میرسی همه عالی هستن! این بازی میترکونه! :d مطمئنم خیلی بهتر آنچارتد میشه! فقط خواهشا امسال بیاد :(( (البته بدون مشکل و این چیزا :d )
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or