arsenalmom
کاربر سایت
دوستان هر کسی بازی رو تموم کرده زمان اتمام بازی با درجه سختی رو هم بگه
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 4 Beta
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 4 Beta
من رو hard تموم کردم 18 ساعت و خورده ای شد!دوستان هر کسی بازی رو تموم کرده زمان اتمام بازی با درجه سختی رو هم بگه
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 4 Beta
دوستان هر کسی بازی رو تموم کرده زمان اتمام بازی با درجه سختی رو هم بگه
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 4 Beta
دوستان هر کسی بازی رو تموم کرده زمان اتمام بازی با درجه سختی رو هم بگه
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 4 Beta
دوست عزیز اصلا ربطی نداره که شما hunter برداری یا firefly! منظورم اینه که کسی که firefly برمیداره ممکنه با کسی که hunter برمیداره تو یه گروه باشه ولی از دید اون شما همگروهیشیهانتر چیزیش نیست ولی من تازه شروع کردم لولم 5 ه .
بعد هر چی ادم خفنه رفته فایر فلای رنک اونا 219 و 158 و ایناس بعد هر ادمی که تازه شروع میکنه بازیو , هانتره یعنی تا حالا رنک بالاتر از 40 تو هانتر یارم نبوده بعد اونور همه بالای 100.
:d
بیا دوست عزیز دوشواری نداره! اینم لینک فقط لایک یادت نرهشاید تکراری باشه اگر بودم مهم نیست:d
یکی لینک درست و حسابی واسه دانلود آلبوم ساندترک های بازی بزاره ممنون میشم
بابت تجربه یا ین بازی بهت تبریک میگم و خوشحالم شما هم مثل خیلی ها بزرگی این بازی رو درک کردید و با تک تک جملاتتون موافقم!منم این شاهکارُ تموم کردم به جرات میتونم بگم که بهترین و تاثیرگذارترین بازی بود که تو عمرم تجربه کردم بقدری زیبا و کامل بود که فکر کنم همین الان گیمُ بذارم کنار تا چند سال از این نظر مشکلی ندارم
تم کلی و روایت داستان واقعا عالیه.شخصیت پردازی و رابطه جوئل و الی که در طول بازی بهتر میشه خیلی حرفه ای و زیبا کار شده
ناتی داگ تو همه ی بخش های بازی سنگ تموم گذاشته . موسیقی بازی من فکر میکردم خیلی ساده کار شده ولی همین ساده بودنشُ آروم بودنش باعث میشه که ازش لذت ببریپایان بازی خیلی قشنگ بود که جوئل حاضر شد برای نجات الی هم قسم دروغ بخوره هم از واکسن نجات انسان های بیمار بگذره . این بازی در کنار جذابیت ها و سرگرمی هاش درس انسانیت هم میده به بازیباز که میتونه انسان چقدر به عواطف و احساساتش وابسته است که حاضره برای کسانی که دوست داره تو زندگیش از همه چی بگذره و حتی دروغ بزرگ بگه فقط برای اینکه چند روز بیشتر باهاش بمونه
صحنه ی مرگ سارا که گریم گرفته بود 15 دقیقه بیشتر با سارا آشنا نمیشی ولی انگار چند ساله میشناسیش و برای مرگش گریه میکنی یا مرگ سم شوکی بهم وارد کرد که تا اواسط مرحله بعد تو شوکش مونده بودم یا خوشحالی که از دیدن تامی بهم دست داد اینا همه کاربلد بودن نیل نویسنده بازی و استاد بودن ناتی داگ که به تصویر کشیده این داستان زیبا نشون میده
الیُ میبینیم که با 14 ساله بودنش چطور از دختری که از اب میترسه به جایی میرسه از دهها نفر مسلح و کلیکر ها از خودش دفاع میکنه ولی بازم به جوئل نیاز داره و پیشش گریه میکنه اون صحنه ای که با قمه اون فرد روانیُ میکشه با اینکه خودش میکشه و جوئل کمکی بهش نمیکنه ولی بازم تو آغوشش گریه میکنه و جوئل که شخصیت خیلی سرد مزاج و کم حرفه و احساساتشُ به هیچ وجه بیان نمیکرد میبینیم که چطور الیُ مثل دختر خودش تو مرحله آخر ازش دفاع میکنه اینا همه درس انسانیت که ناتی با این بازیش به همه میده که این ارزش این بازیُ میبره بالا و تفاوتشُ با بازی های دیگه نشون میده
گرافیک که به جرات میگم اوایل یا تو بعضی صحنه ها باورم نمیشد که دارم بازی میکنم و گرافیک داخل بازی حتی بعضی جاها از کات سکانس های in-game هم بیشتره نورپردازی و سایه پردازی ها نسل بعدیه باورم نمیشد که تو این نسل همچین گرافیکی میبینم
گیم پلی بای که هر چی بگیم کم گفتم از هوش مصنوعی داینامیک بازی که هر مرحله رو دوباره شروع میکردی هانترها و یا کلیکر ها مسیر خودشونُ عوض میکردن و یا واقعی بودن حرکات و پلتفرمینگ های دو کارکتر اصلی که هیچکوم توانایی بالای بدن مثل نیتن ندارند و باید بهم کمک کنن و طراحی زیبای سلاح بازی و تاثیر گداری اونها و آپگرید واقعی که هر چی تعریف کنم کم گفتم
بازی crash که از خاطره انگیز ترین بازی دوران گیمیرم هست که تو زمان بچگی بازی میکردم تا الان که the last of us که سن خودمم رفته بالای M هر دوتا از بهترین بازی های زندگیمم که ساخته ناتی داگه . مرسی ناتی که تو هر سنی که بودم چه بچگی که با دنیای فانتزی آشنام کردی و لذت میردم ازش چه الان که با دنیای واقعی اشنام کردی که شاید خیلیا نتونن این دنیا به این صورت واقعی رو حتی تو زندگی خودشون تجربه کنن ولی تو با این بازیت بهم نشون دادی و یه جورایی چهره زشت و زیبای دنیای انسانیتُ بهم نشون دادی
بدون هیچ شکی بهترین بازی این نسل 10/10
گیم پلی بای که هر چی بگیم کم گفتم از هوش مصنوعی داینامیک بازی که هر مرحله رو دوباره شروع میکردی هانترها و یا کلیکر ها مسیر خودشونُ عوض میکردن
درسته یکی بود.من همچین چیزی رو ندیدم چرا؟ مسیری که میرفتن همیشه یکی بود.
من همچین چیزی رو ندیدم چرا؟ مسیری که میرفتن همیشه یکی بود.
من تو بعضی از مراحل که رو نورمال بازی میکردم و مسیرشونُ یکم تغییر میدادن مثلا یه مسیری میرفتم یه دفعی بر میگشتن هانتر ها تو مرحله آخر من چند باری ریستارت چک پوینت میکردم مسیرشونُ عوض میکردم ولی خیلی زیادم اونجوری تو چشم نبود همین کمشم برام جالب بودآقا اون قسمتی که Bold کردم رو مطمئنی؟:-o
همین قضیه مسیر های یک نواختشون چیزی بود که توی دفعات بعدی که بازی رو بازی میکردم حتی روی Survivor هم راحت کرده بود
چون مسیر حرکت اکثرشون رو از حفظ شده بودم ...