spiderman2007
کاربر سایت
بعد از 10 روز غیبت دوباره برگشتم!
چطوره!!!؟؟؟:d
دوست داشتنی :bighug:
بعد از 10 روز غیبت دوباره برگشتم!
چطوره!!!؟؟؟:d
دوست عزیز خیالت راحت. میشه . من خودم اکانتم ریجن 1 ـه ولی بیشتر بازیام ریجن 2 ـه و همین کار رو میکنم
توی اکانت خودتون ثبت میشهداداش یه سوال تو تروفی هاش مشگلی ایجاد نمیشه یعنی تروفی ها تو اکانت خودمون میتونیم سینک کنیم یا میره تو اون اکانت کذاییه ؟
سینا عزیز من به استاد کیج چی کار داری؟داستان بازی بخوبی روایت میشه با تمام احترامی که برای دیوید کیج قائلم اما اون حتما باید این بازیو بره تا بفهمه با این نوع بازیها هم میشه بخوبی روی مخاطب تاثیر گذاشت
مهدی منظور منو نفهمیدیسینا عزیز من به استاد کیج چی کار داری؟
درسته که داستان بازی بی نهایت زیباست ولی اون تاثیری که داستان هوی رو من گذاشت این شاید نذاشت.
ولی خب بازیای کیج بیشتر سلیقه ای هست دیگه من اصلا کاری به game play نداشتم تو بازی هوی ولی خب در هرصورت یکی هوی یکی تلو واقعا تنها بازی هایی بودن که تو این نسل اینقدر ازشون خوشم اومد .
مهدی منظور منو نفهمیدی
اون تاثیری که هوی رین روی تو و من گذاشت فقط و فقط بخاطر داستان خوب بازی بود اما عوامل دیگری هم هستن که به تاثیر داستان روی مخاطب تاثیر میذارن
کیج یه مصاحبه کرده بود و اگر اونو میخوندی کاملا روی صحبتش مخالف این سبک از بازیها بود اما حرف من اینه داستان سرایی توی The Last Of Us هیچ چیزی کمتر از هوی رین نداره و از همه مهمتر گیم پلی هوی رین ( جدا از داستان ) هیچ چالشی برای گیمر ایجاد نمیکنه اما در The Last Of Us روی تمامی اجزای بازی برای بیان شرایط نا امید کننده جهان و سختی که جوئل و الی در اون به راه خودشون ادامه میدن ، کار شده و این موضوع به تفهیم داستان برای مخاطب و برقراری رابطه بین مخاطب و شخصیت های بازی کمک میکنه
برای من هوی رین و کلا بازیهای کیج فقط در داستان خلاصه میشن اما خیلی از اجزای دیگه هم هستن که میتونن به تاثیر بیشتر همون داستان روی مخاطب تاثیر بذارن که اونو در The Last Of Us میبینیم اما در هوی رین ندیدیم
در کنار محترم بودن نظرتون یه بحثی هم روی مورد ها می کنیم
1) در وهله ی اول این بازیه بازی هم طبق اهداف سازنده ساخته میشه یعنی ناتی داگ خواسته توی بازی مهمات کمیاب باشه پس هست ! و گرنه توی آنچارتد شما اگر کسی رو بکشی اسلحه و مهماتش به شما میرسه + اینکه اگر مخفیانه هم بکشیش نارنجک یا اسلحه ی ویژه هم جایزه میده ! پس ناتی داگ قبلاً اینکار رو کرده و چیزی نیست که ازش برنیاد ! این خواست خودشون بوده که این چیزها کمیاب باشه ، پس هست
2) اولین حرف ابتدای پستم رو تکرار میکنم از آخرین تمدن بشر 20 سال گذشته ! آهن و تجهیزاتی که داخل بازی هست همه مخروبه و زنگ زده هستن ! اگر به اجزای ناشی از شکستن همین تجهیزات دقت کنید راحت تر به قضیه پی میبرید تبر یا Machete یا Shiv قسمت فلزیشون نمیشکنه ! تبر به خاطر فشار وارده دسته ـش میشکنه , Machete قسمت فلزیش توی بدن طرف گیر میکنه و دستش که توی دست جول هست ازش در میاد بیرون و قابل استفاده نیست , Shiv هم به خاطر عدم مهارت جول داخل گردن قربانی گیر میکنه () که با آپگرید کردن این مهارت فکر کنم دیگه این اتفاق هم نیوفته (توی آخرین آپگرید ها بود فکر کنم)
3) بستگی داره تیر به کجا می خوره ! اگر به سطح سخت مثل در و دیوار بخوره تیر میشکنه (از بقایاش مشخصه) بعضی مواقع به سطح نرم مثل گل و گیاه و زباله و ... می خوره که خب نمیشکنه و قابل برداشته ! در مورد موجودات زنده هم به همین ترتیب مثلاً به اندام نرم یه کلیکر مثل سرش تیر میزنید که قابل برداشته ولی به بدن یا پاش تیر میزنید که در برخورد به استخوان تیر دیگه قابل استفاده نیست ! در برخورد به زره یا اندام نرم انسان ها هم به همین ترتیبه
4) من خودم از کسایی هستم که از بازیهای چند مسیره بدم میاد بیشتر دوست دارم مسیر مثل آنچارتد سر راست باشه نه مثل تلو چند تایی ولی خب در کل به نظر اکثریت این حسن ـه تا ایراد حالا نمی دونم علایق شخصی تا چه حد توی نقد می تونه دخیل باشه ولی خب نظر شخصیه دیگه
دوستان می خواستم نظرتون رو درباره سلاحهای بازی بدونم؟ با کدام سلاح بازی بیشتر حال کردید:d
من با شاتگان- شکاری-تیروکمان-ریولور:d
اونقدرا هم دیگه نیست بابامن عمرا این بازی رو روی سوروایور برم ... رو نرمال اشکم در اومد ... پوستم کنده شده ... تن و بدنم همش در حال لرزش بود ... حالا رو سوروایور برم ... این کار از من بر نمیاد .... رویای رفتن نیست حتی اگه با الی بهانه اش باشد
سلام لينك دانلود آهنگ Alone And Forsaken را مي خواستم . اگر نمي دونيد كدوم آهنگ هست بگيد تا در اسپويلر بگم جاشو تو بازي .