The Last of Us [پست اول حتماً خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

کدامیک را بعنوان شاخص ترین مورد در TLOU پیش بینی میکنید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,025
کی گفته بازی با وجود Survival بودن تو دسته Shooterها میره؟ اینم از تأثیرات گل کاری‌های کپکام هست :d اصلاً الزامی نداره تو بازی‌های Survival مبارزات پر زد و خورد وجود داشته باشه، بازی Survival واقعی باید سرشار از محدودیت باشه، یعنی بازیکن حس ضعف رو داشته باشه تا بتونه حس لازم از وحشت و بقا رو درک کنه. مبارزات سخت، کمبود تیر و مهمات، سرعت کم و محدودیت‌های دیگه جزوی از بازی‌های Survival واقعی هستند. کسی که با این سبک آشنایی داره با TLOU مشکلی نخواهد داشت، دقیقاً همان طوری که یک طرفدار RGP با سبک و سیاق DS مشکل نداره!

حالا اینکه گیمرهای نسل جدید میانه‌ای با بازی‌های چالش برانگیز ندارند مقوله جداست ولی از طرف دیگه چیزی که باعث فروش خوب بازی میشه کیفیت بالاشه.
من یه مثالی هم بزنم البته دقیق یادم نمیاد ولی الن ویک هم تا حدودی محدودیت تیر و ... داشت حالا دقیق به این حد نبود ولی داشت!
و انصافا هم بسیار لذت بخشه وقتی بعد یه عالمه کلنجار رفتن با محیط و دشمنا، یه بسته تیر دستت میاد:d اصلا این نوع لذت یه جور منحصر به فرده و همینطور باعث میشه تنوع مبارزات بالاتر بره و بازیباز رو وادار به استراتژی داشتن میکنه چیزی که از تک تک ویدیو های بازی که توشون درگیری وجود داره قابل درکه:d
 
جزئیات درون بازی دیوانه کنندست ! یک نمونه که شاید 001/. کسی متوجه بشه, کوچیک بزرگ شدن مردمک چشم بر اثر شدت تابش نور:



این گیف هم ببینید خیلی جالبه. جوئل از تو پنجره میاد بیرون بد گای هارو دور بزنه یکیشون دقیقاً میخواد کار جوئل رو انجام بده یهو میخورن بهم میترسه عملکردش دیدنیه .
http://i.minus.com/iE1jwfL0o4FZT.gif
 
کی گفته بازی با وجود Survival بودن تو دسته Shooterها میره؟ اینم از تأثیرات گل کاری‌های کپکام هست :d اصلاً الزامی نداره تو بازی‌های Survival مبارزات پر زد و خورد وجود داشته باشه، بازی Survival واقعی باید سرشار از محدودیت باشه، یعنی بازیکن حس ضعف رو داشته باشه تا بتونه حس لازم از وحشت و بقا رو درک کنه. مبارزات سخت، کمبود تیر و مهمات، سرعت کم و محدودیت‌های دیگه جزوی از بازی‌های Survival واقعی هستند. کسی که با این سبک آشنایی داره با TLOU مشکلی نخواهد داشت، دقیقاً همان طوری که یک طرفدار RGP با سبک و سیاق DS مشکل نداره!

حالا اینکه گیمرهای نسل جدید میانه‌ای با بازی‌های چالش برانگیز ندارند مقوله جداست ولی از طرف دیگه چیزی که باعث فروش خوب بازی میشه کیفیت بالاشه.

چرا میزنی علی :دی
منظورم همین تاثیرات نسل اخیر بود :دی یعنی گیمر فکر میکنه هر بازی ای توش اسلحه هست باید ملت رو به رگبار ببندی :دی یعنی چون توی بازی اسلحه هست خود به خود ذهن ملت میره به قیمه قیمه کردن :دی و گرنه از گیمر های قدیمی تر خیلیا هستن که تشنه ی یه بازی چالش بر انگیزن :دی بحث هم که سر فروش بود و اینکه طبیعتاً گیمر های جدید خیلی بیشتر از قدیم هستن و از همین گروه کسایی که عشق تیراندازی دارن خیلی بیشتر از کسایی هست عشق اکتشاف دارن پس ممکنه این امر باعث کاهش فروشش بشه :دی
 
من یه مثالی هم بزنم البته دقیق یادم نمیاد ولی الن ویک هم تا حدودی محدودیت تیر و ... داشت حالا دقیق به این حد نبود ولی داشت!
و انصافا هم بسیار لذت بخشه وقتی بعد یه عالمه کلنجار رفتن با محیط و دشمنا، یه بسته تیر دستت میاد:d اصلا این نوع لذت یه جور منحصر به فرده و همینطور باعث میشه تنوع مبارزات بالاتر بره و بازیباز رو وادار به استراتژی داشتن میکنه چیزی که از تک تک ویدیو های بازی که توشون درگیری وجود داره قابل درکه:d

پس تک تک تریلرها رو با دقت مورد ملاحظه قرار دادین [-( :d
به تایپک تریلرهای درخواستی مراجعه شود :yes: :d
 
این ویدئو که مربوط به موسیقیه خیلی عالی بود. هنوز تحت تأثیرشم. منم مثل نیل که یه جا از شنیدن موسیقی داشت اشکش در میومد، الانه گریه ام بگیره! :-s

الان یاد اون صحنه توی باز آنچارتد2 افتادم که بعد از مرحله قطار، وقتی نیتن توی اون روستا توی تبت به هوش میومد، شروع می کرد توی روستا قدم زدم و ما می تونستیم فارغ از جریان گیم پلی و درگیر شدن با اکشن و یا حل معما، راه بریم و جریان سیال زندگی رو ببینیم. اون موقع که این قسمت رو می رفتم واقعاً حس فوق العاده ای بهم داد که مزه اش هنوز زیر دندونمه! الان این ویدئو رو که دیدم توی ثانیه 34 یاد اون صحنه افتادم. گرچه فضای کاملاً متفاوتیه و ما اونجا زیبایی رو می دیدم و اینجا خشونت، اما همین صحنه باعث می شه حس زنده بودن فضای داستان به آدم دست بده و توی شکل گیری بکگراند داستانی توی ذهن مخاطب تأثیر داشته باشه!

من فعلاً برم یه کم گریه کنم! :((
 
همین گیف که رضا بالا گزاشته رو با دقت ببینین اولش یه باگ بد ضایعی داره:| وقتی میخواد از تو پنجره رد بشه به پای چپ جوئل دقت کنید :دی
ولی گرافیک بازی ماورای تصور شده مخصوصا نورپردازی و سایه زنی اینا در اخرین درجه خودشون قرار دارن :دی
برای درک بهتر عکس گرفتم از همون لحظه
انشا الله که واسه بیلد نهایی نیستن اینا :دی
 
به تایپک تریلرهای درخواستی مراجعه شود :d
اگر می تونین خودتون رو کنترل کنین و این اشتباه بزرگ رو مرتکب نشین :d

نه داداش.من که امپر هایپم چسبیده به سقف دیگه بیشتر از این نمیکشم.برا اون بنده خدا گفتم:d
 
آخرین ویرایش:
همین گیف که رضا بالا گزاشته رو با دقت ببینین اولش یه باگ بد ضایعی داره:| وقتی میخواد از تو پنجره رد بشه به پای چپ جوئل دقت کنید :دی
ولی گرافیک بازی ماورای تصور شده مخصوصا نورپردازی و سایه زنی اینا در اخرین درجه خودشون قرار دارن :دی
برای درک بهتر عکس گرفتم از همون لحظه
انشا الله که واسه بیلد نهایی نیستن اینا :دی

این دیگه فک کنم خودش یه چیزی تو مایه های بیلد نهایی و این حرفهاست :دی این تیپ باگها هم برای بازیها طبیعیه :دی (البته اینجا یه کم پا زیادی رفته توی پنجره :دی) نکته اینجاست که گیمر های گرامی نباید بازی رو با واقعیت یکی در نظر بگیرن حتی اگر گرافیک با واقعیت مساوی هم بشه به این معنا نیست که بازی تبدیل شده به واقعیت و اون موقع هم ، بازم از این چیزها داریم چون بالاخره بازیه دیگه :دی ممکنه من با جسم X تعامل داشته باشم , شما با جسم Y فلانی با Z و الی آخر و خب نمیشه این وسط هیچ کسی به هیچ چیزی برخورد (همون فرو رفتگی) نداشته باشه و همه چیز فیت همدیگه باشه و سازنده هم انقدر وقت نداره تا N تا احتمال رو در نظر بگیره و همه چیز رو با دقیق ترین احتمالات ردیف کنه :دی دست و بال نیت بنده خدا هم زیاد توی در و دیوار فرو میرفت :دی خلاصه از این باگهای گرافیکی همیشه هست :دی حتی توی بهترین انیمیشن ها هم می تونید از این فرورفتگی ها به صورت خیلی جزیی ببینید :دی
خب بالاخره همه دارن نکات + رو میگن دو نفر هم نکات منفی هرچند که عادی باشه و خیلی ریز رو باید بگن دیگه
خودم دارم 30 دقیقه رو میبینم بعد میام ایراداتی که دیدم رو میگم:d

چرا امشب همه تهاجمی رفتار میکنن با من :biggrin1:
من الان گفتم چرا اینو گفته ؟ :biggrin1: دارم میگم همچین چیزی بسیار عادی , Usual و معمولیه توی بازیها :biggrin1: از هر بازی ای دلتون می خواد اسم ببرید تا از این صحنه ها که کرکتر توی در و دیوار فرو رفته براتون بیارم :biggrin1: من فقط سطح توقعات رو دارم میارم پایین :biggrin1: یعنی چون بازی خیلی ریلیستیکه و خیلی مشابه واقعیته دلیل نمیشه توقع واقعیت از بازی داشته باشیم و حتی انتظار داشته باشیم هیچی توی هم فرو نره چیزی که خیلی عادیه :biggrin1: بچه ها داره توقعاتشون فضایی میشه ! :biggrin1:
پ.ن : جرئت داری در مورد تریلر خارج از اسپویلر چیزی بگو تا با کاتانا قاچت کنم :biggrin1:
 
آخرین ویرایش:
این دیگه فک کنم خودش یه چیزی تو مایه های بیلد نهایی و این حرفهاست :دی این تیپ باگها هم برای بازیها طبیعیه :دی (البته اینجا یه کم پا زیادی رفته توی پنجره :دی) نکته اینجاست که گیمر های گرامی نباید بازی رو با واقعیت یکی در نظر بگیرن حتی اگر گرافیک با واقعیت مساوی هم بشه به این معنا نیست که بازی تبدیل شده به واقعیت و اون موقع هم ، بازم از این چیزها داریم چون بالاخره بازیه دیگه :دی ممکنه من با جسم X تعامل داشته باشم , شما با جسم Y فلانی با Z و الی آخر و خب نمیشه این وسط هیچ کسی به هیچ چیزی برخورد (همون فرو رفتگی) نداشته باشه و همه چیز فیت همدیگه باشه و سازنده هم انقدر وقت نداره تا N تا احتمال رو در نظر بگیره و همه چیز رو با دقیق ترین احتمالات ردیف کنه :دی دست و بال نیت بنده خدا هم زیاد توی در و دیوار فرو میرفت :دی خلاصه از این باگهای گرافیکی همیشه هست :دی حتی توی بهترین انیمیشن ها هم می تونید از این فرورفتگی ها به صورت خیلی جزیی ببینید :دی

خب بالاخره همه دارن نکات + رو میگن دو نفر هم نکات منفی هرچند که عادی باشه و خیلی ریز رو باید بگن دیگه
خودم دارم 30 دقیقه رو میبینم بعد میام ایراداتی که دیدم رو میگم:d
 
اخه احسان دیگه حرف از فرورفتگی اینا نیست که رسما پای گرامی جوئل کامل رد میشه از توش :دی
من که ازاین بازی خیلی انتظارم بالاست شمارونمیدونم:دی مخصوصا توی اینجور موارد باگ و ... وقته زیادی هم ND روش گزاشته باید بازی پرفکت تحویل بده :دی
در ضمن من بشخصه که تا الان 10-20 بار انچارتد ها رو تا اخر رفتم همچین باگی ندیده بودم حالا شاید خیلی ناچیز بوده که خودمم زیر سیبلی رد کردم:دی
ولی خدایی از این یکی نمیشه گذشت:|:دی ولی احتمال زیاد بیلد نهایی نیست
 
اخه احسان دیگه حرف از فرورفتگی اینا نیست که رسما پای گرامی جوئل کامل رد میشه از توش :دی
من که ازاین بازی خیلی انتظارم بالاست شمارونمیدونم:دی مخصوصا توی اینجور موارد باگ و ... وقته زیادی هم ND روش گزاشته باید بازی پرفکت تحویل بده :دی
در ضمن من بشخصه که تا الان 10-20 بار انچارتد ها رو تا اخر رفتم همچین باگی ندیده بودم حالا شاید خیلی ناچیز بوده که خودمم زیر سیبلی رد کردم:دی
ولی خدایی از این یکی نمیشه گذشت:|:دی ولی احتمال زیاد بیلد نهایی نیست

نه دیگه بیخودی دارین سطح توقعاتتون رو بالا میبرین ! :دی بازی پالیش شده تر از این پایینی هم داریم ؟ :دی تصویر رو بنگر :

 
چیزایی که تو 30 دقیقه دیدم: (کاتانا ها رو غلاف کنید چیزی که اسپویل کنه نیست:d)
-لبه های تیز
-وقتی اجسام رو از کشو یا... میگرفت: 1-دستش گاهی میرفت تو میز یا ... 2-دستش دقیق جسم رو نمیگرفت یا همچین چیزایی هم وقتی چیزی از جیب پشتش میگرفت اتفاق می افتاد ( حالا این دیگه خیلی گیر دادنه ولی خلاصه دیگه:d)
-الی گاهی وقتا جاهای غیر طبیعی می ایستاد مثلا احتمالا تو بازی زیاد اتفاق میافته که کوله پشتی رو باز کنیم و الی هم جلو دوربین وایسه و نما رو بگیره!
-یه جا الی جلو راه جوئل رو گرفت و جوئل همینجوری گیر کرده بود (مشکلات هوش مصنوعی)
از نورپردازی و سایه ها واقعا نمیشد ایراد گرفت:d
 
نه دیگه بیخودی دارین سطح توقعاتتون رو بالا میبرین ! :دی بازی پالیش شده تر از این پایینی هم داریم ؟ :دی تصویر رو بنگر :


در حالت طبیعی کرکتر داریم صحبت میکنیم اخه این چه عکسی که گزاشتی :دی کدوم ادم سالمی این قسمت رو غلت میزن بره:دی
اون قسمت جوئل یک حالت رد شدن از پنجره که بیشتر نداریم خب باس همونو بدون مشکل باشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or