The Last of Us [پست اول حتماً خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

کدامیک را بعنوان شاخص ترین مورد در TLOU پیش بینی میکنید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,025
توی هر 3 بازی آنچارتد یکی از گنج های بازی از JAK بود :d همون تخم مرغه :d توی U3 هم مرحله ی 4 بودش ، توی U2 هم همون مرحله ای که اولش یک ماشین توی کوچه میفته دنبالت :d فکر کنم 4یا5 :d یک هم یادم نمیاد :d

اگر تو این بازی با حیوانات زامبی شده هم رو به رو بشیم چیز جالبی خواهد بود :d کلا همه چیز بازی جالب میزنه :d
عجب ! از اونجا که تروفی خور نیستم و زیاد به گنج و اینا نگاه نمی کنم ندیدمش یحتمل :دی
@ آریا :
خیلی باحال بود دمت گرم :دی
 
ای آقا حوصلمان سر رفت، بازی نیمد ؟! :d
----------

GameReactor UK هم یه Preview از بازی نوشته که هیچ نکته ی خاصی توش نبود ! :|
بغیر از این تیکه :
Exploration of surroundings and environments is an important part of the game. Hunting for scarce resources is another factor, combat favouring blunt weapons over guns as ammunition is evidently a rare commodity. Sometimes its better to take flight rather than fight against infected.

با چند تا عکس از داخل استودیو و TLOU : (زورتون میمومد یه چیز جدید نشون بدید ! :|)


Evan Wells of Naughty Dog shows part of the trailer running on a PS3 devkit


Enviroment concept art and editing together trailers and cut-scenes.


Character models and concept art
 
البته ND بی ربط هم نگفته :دی یه جورایی تا ND نیازی به نسل بعد نیست :دی جدا اون بافت برگ ها که اول تریلر نشون دادن همه گرافیک و نسل و اینا رو کلا منهدم کرد :دی
 
به نظر من تا ND هست به نسل بعد نيازي نيست توي هيمن نسل ارضاء ميشيم :)
معلوم بود با موتور خود بازي رندر شده بود;)
 
اخرین مهر تایید بر اینکه تریلر VGA با موتور بازی رندر شده بود.
این پاراگراف به طور کامل شفاف سازی میکنه در این مورد:
That trailer? Entirely created with the in-game engine. The same models, textures, surroundings: all in the final game. Confirmed as Naughty Dog co-president Evan Wells loads it onto a development PlayStation 3 and pauses along the way to pan the camera and flick the visuals to show (insanely detailed) wireframe models.

دمشون گرم کاری کردن هضمش برای خیلیا مشکل نیست !
 
چیزی که این بازی نسبت به آنچارتد متفاوت می کنه اینه که به نظر میاد قسمت شوتینگش خیلی کمتره از آنچارتده و باید روی تک تک فشنگ هات حساب باز کنی.
اگه بتونن یه ترس واقعی در بازی کننده ایجاد کنن( همون چیزی که توی تریلر رگه هایی ازش دیده شد نه ترس های آنی بازی هایی مثل دد اسپیس) به علاوه یه داستان زیبا در مورد این دو تا کاراکتر و تلاششون برای بقا حتی این بازی از آنچارتد هم بهتر میشه خیلی بهتر. اگه مثل رزیدنت اویل 0 بشه با هر دو تا کاراکتر رفت و هر کدوم قابلیت های خاص خودشون رو داشته باشن و بهم توی پیشروی کمک کنن که دیگه شاهکار میشه.
 
توی هر 3 بازی آنچارتد یکی از گنج های بازی از JAK بود :d همون تخم مرغه :d توی U3 هم مرحله ی 4 بودش ، توی U2 هم همون مرحله ای که اولش یک ماشین توی کوچه میفته دنبالت :d فکر کنم 4یا5 :d یک هم یادم نمیاد :d

اگر تو این بازی با حیوانات زامبی شده هم رو به رو بشیم چیز جالبی خواهد بود :d کلا همه چیز بازی جالب میزنه :d
منظورت همون strange relic هست؟!اگه اونه که تو Uncharted 1 تو چپتر 5 بودش؛بالای اونجاییکه بعد از ورود به قلعه با اولین دشمنا مبارزه می کردیم strange relic قرار داشت

حیوانات زامبی شده فکر کنم واسه ناتی داگ دردسر بشه.مگه میشه People for the Ethical Treatment of Animals)PETA) رو راضی کرد!حالا ناتی داگ و گیمرها تا فردا هم بگن بابا حیوان زامبی شده مثل انسان زامبی شده هست بازم فکر نکنم حرف تو کله PETA فرو بره!
 
چیزی که این بازی نسبت به آنچارتد متفاوت می کنه اینه که به نظر میاد قسمت شوتینگش خیلی کمتره از آنچارتده و باید روی تک تک فشنگ هات حساب باز کنی.
اگه بتونن یه ترس واقعی در بازی کننده ایجاد کنن( همون چیزی که توی تریلر رگه هایی ازش دیده شد نه ترس های آنی بازی هایی مثل دد اسپیس) به علاوه یه داستان زیبا در مورد این دو تا کاراکتر و تلاششون برای بقا حتی این بازی از آنچارتد هم بهتر میشه خیلی بهتر. اگه مثل رزیدنت اویل 0 بشه با هر دو تا کاراکتر رفت و هر کدوم قابلیت های خاص خودشون رو داشته باشن و بهم توی پیشروی کمک کنن که دیگه شاهکار میشه.
جالبه شما دقیقا مث من فکر می کنی
خیلی ها هستن ترس رو به صورت آنی می پسندن ولی من هم مث شما دوست دارم ترس تو هر لحظه از بازی در جریان باشه
اگه فضای بازی مث رزیدنت ایول های کلاسیک خلوت و اکشن بازی کم باشه عالی میشه
امیدوارم معما های قوی تو بازی داشته باشیم تا یه survival horror کلاسیک عالی رو تجربه کنیم
 
اگه فضای بازی مث رزیدنت ایول های کلاسیک خلوت و اکشن بازی کم باشه عالی میشه
امیدوارم معما های قوی تو بازی داشته باشیم تا یه survival horror کلاسیک عالی رو تجربه کنیم
کاملاً موافقم.مخصوصاً اینکه وجود همراه در بازی،دست بازیسازها رو برای خلق سکانس های چالش برانگیز و درگیرکننده هم در بخش اکشن و هم در بخش پازل بازتر میکنه
اکثر قریب به اتفاق گیمرهای امروزی ترجیح میدند که بازی ای که بازی می کنند بیشتر از اینکه به حاشیه ها بپردازه به اصل موضوع بپردازه و این یعنی اکشن بیشتر و پازل کمتر.به همین دلیله که مسیر کارگردانی بازی های horror نسبت به 10-15 سال پیش کاملاً دگرگون شده و فکر می کنم امید داشتن به وجود معماهایی در حد و اندازه های معماهای رزیدنت اویل 1 تا 3 در The Last of Us کمی خوشبینانه هست.امیدوارم که این طور بشه ولی خوشبین نیستم
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or