The Last of Us [پست اول حتماً خوانده شود]

  • Thread starter Thread starter Akiba
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

کدامیک را بعنوان شاخص ترین مورد در TLOU پیش بینی میکنید ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,025
راستی رضا یادمه توی مصاحبه E3 که با یکی از سازنده ها داشتن میگفت "نورپردازی بازی برامون چالش جدیدیه چون باید دنیایی رو بسازیم که توش برقی وجود نداره " یا یه چیزی توی این مایه ها

اینطوری که میگی این عفونت باعث وحشی شدن انسان ها و حیوانات میشه که دلیل وجود این قارچکی ها رو توضیح میده ولی خب چرا برق توی بازی وجود نداره ؟ هنوز در این مورد چیزی نگفتن ؟
خُب نور پردازی بازی کاملاً متحول کننده و مبتنی بر نور های نچرال هست, دلیلش بر میگرده به فضای Post-Apocalyptic تمدن بشری و نبود منابع نوری الکتریکی:دی.
 
راجع به پایان بازی اول اینکه هیچوقت یک پایان کاملا سیاه بنظرمن نمیتونه خوب باشه ، مخصوصا در یک بازی ! اما یک پایان خاکستری میتونه جذاب باشه در مورد این بازی ... یکی از بهترین پایانهایی هم که الان میتونم بهش اشاره کنم RDR بوده که اونم خاکستری بود و خیلی تاثیرگدار .
 
راجع به پایان بازی اول اینکه هیچوقت یک پایان کاملا سیاه بنظرمن نمیتونه خوب باشه ، مخصوصا در یک بازی ! اما یک پایان خاکستری میتونه جذاب باشه در مورد این بازی ... یکی از بهترین پایانهایی هم که الان میتونم بهش اشاره کنم RDR بوده که اونم خاکستری بود و خیلی تاثیرگدار .

پایان خاکستری رو موافقم و به نظرم اگه تک شماره هم بمونه جالب میشه. کلا تو این نسل بازی های معروف اکثرشون چندشماره شدن.
بازی های تک شماره حس جالبی دارن و همیشه در یادها می مونند.
 
خُب نور پردازی بازی کاملاً متحول کننده و مبتنی بر نور های نچرال هست, دلیلش بر میگرده به فضای Post-Apocalyptic تمدن بشری و نبود منابع نوری الکتریکی:دی.
میدونم رضا :دی
منظور من اون یه تیکه اییه که Bold کردم ، برای این بخش دلیل داستانی هم گفته شده یا فقط یه تصمیم بر مبنای گیم پلی و طراحی بوده ( Design Wise ) و دلیل داستانی نداره ؟ نمیدونم تونستم درست منظورم رو برسونم یا نه
راجع به پایان بازی اول اینکه هیچوقت یک پایان کاملا سیاه بنظرمن نمیتونه خوب باشه ، مخصوصا در یک بازی ! اما یک پایان خاکستری میتونه جذاب باشه در مورد این بازی ... یکی از بهترین پایانهایی هم که الان میتونم بهش اشاره کنم RDR بوده که اونم خاکستری بود و خیلی تاثیرگدار .
سیاهیش در حد همون RDR باشه ( حالا یکم هم بیشتر :دی ) خیلی خوب میشه. دوست دارم پایان بازی از اونایی باشه که بازیکن تا سالها یادش بمونه یه چیز فراموش نشدنی ! مطمئنا بروبچ ND تواناییش رو دارن و میتونند یه پایان فوق العاده برای بازی بسازن
 
میدونم رضا :دی
منظور من اون یه تیکه اییه که Bold کردم ، برای این بخش دلیل داستانی هم گفته شده یا فقط یه تصمیم بر مبنای گیم پلی و طراحی بوده ( Design Wise ) و دلیل داستانی نداره ؟ نمیدونم تونستم درست منظورم رو برسونم یا نه
میدونم چی میگی علی:d, بخش اعظمیش بر میگرده به دلیل داستانی دیگه چون روایت داستان 20 سال بعد از شیوع بیماری هست و اکثر مناطق و منابع کشور کاملاً نابود شده .
 
پایان بازی یه چیزی مثل The Road باشه خیلی خوب میشه! :d کاملا افسرده و سیاه و ناراحت کننده و ... :d کلا برای پایان این بازی همش تو فاز منفی ام! :d
 
پایان بازی یه چیزی مثل The Road باشه خیلی خوب میشه! :d کاملا افسرده و سیاه و ناراحت کننده و ... :d کلا برای پایان این بازی همش تو فاز منفی ام! :d

اگه بناست پایانش افسرده کننده باشه خدا کنه مثه آی ام لجند ویل اسمیت باشه
با فداکاری شخصیت اصلی تموم بشه:d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or