The Last of Us بر روی PS4 بصورت 30 فریم هم قابل بازی خواهد بود

VahiD_ST

کاربر سایت
the_last_of_us_remastered1.jpg


سلام!

بر اساس گزارشی از سوی Eurogamer Spain و به نقل از Arne Meyer از استویدیو ناتی داگ بازی The Last of Us بر روی PS4 در حالت های Single Player و MultiPlayer بصورت 1080p و 60FPS اجرا خواهد شد.

بازیکانان نسخه PS4 همچنین قابلیت این را خواهند داشت که بازی را در حالت 30 فریم بازی کنند.

نسخه PS4 بازی The Last of Us که با نام Remastered عرضه خواهد شد دارای حالت جدیدی به نام Photo Mode و همچین DLC جدیدی خواهد بود که برای هر دو نسخه PS4 و PS3 در دسترس خواهد بود.

The Last of Us: Remastered در تاریخ 30 جولای برای PS4 منتشر خواهد شد.


منبع
 
آخرین ویرایش:
داری از کدوم تنظیمات حرف میزنی اینکه میتونی فریم رو رو 30 قفل کنی:| خب خوش به حالت!
این بحثا بیشتر سر اون قضیه سینمایی شدن این حرفا بود .بی خودی نمی خواد گردن چیز دیگه ایی بندازی احتیاجی هم به تیکه انداختن نیست;)

اون پستي كه من اسم سينمايي شدن رو توش آوردم به من نشون بده ببينم كي اين حرفو زدم؟ خودم خبر ندارم

افشين@

اون پست مخاطبش تو نيستي. تو رو من به شخصه اخلاقت دستم اومده درسته در خيلي از مواقع با هم اختلاف نظر داشتيم ولي حداقل ميدونم به حرفي كه ميزني اعتقاد هم داري. روي سخن اون پست با كسايي هست كه خودشون هم ميدونن قصدشون از اومدن به اينجا چيه

در ضمن يه بار ديگه بگي بازي 60 فريم بازي نكردي نميدوني اين حرفا با مديريت لابي ميكنم بنت ميكنم. ( اين تهديد رو جدي بگير):d

همچين ميگه 60 فريم انگار كنسول بازي 60 فريم نداره. من نصف عمرم رو Gran Turismo به باد دادم ببين به كي داري ميگي 60 فريم؟
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
براي بار هزارم تو اين تاپيك: نميدونم چرا نمي افته اين قضيه

وقتي از 30 فريم صحبت ميشه منظور يه سري بازياي خاصه نه همه ي بازيها

نميدونم سطح سواد جامعه پايين اومده كه فارسي متوجه نميشن يا حوصله ندارن بخونن
 
آخرین ویرایش:
برادر خود سازنده اومده گفته اصلش 60 هست و اون بهتره بعد شما هنوز ول کن نیستید؟ بابا شما دیگه کی هستید...این نیل بود کی بود پس اون هم حرف مفت می زنه! :d

راستی، این قسمت رو هم من با اجازت می خوام بزنم تو امضام، واقعا خداس:

به نظرت چرا فیلمهای سینمایی فریمش رو شصت نمیکنن؟ واقعا چرا؟ چون حقیقتا اون حرکات نرم به خیلی از فیلمها نمیان غیر از اینه D: انقدر حرفامو امضا کن تاامضادونت پاره بشه:d
 
به نظرت چرا فیلمهای سینمایی فریمش رو شصت نمیکنن؟ واقعا چرا؟ چون حقیقتا اون حرکات نرم به خیلی از فیلمها نمیان غیر از اینه D: انقدر حرفامو امضا کن تاامضادونت پاره بشه:d

چرا 60 نمیکنن ... آرزوی پیتر جکسون اینه که یه روز بتونه فیلم با 48 فریم بگیره و پخشش کنه بدون اینکه تار باشه و مردم از دیدنش سر درد نگیرن :دی
حرکات نرم از اون حرفاستا ... تو بازی همه چی بنا بر عمل و عکس و العمل , اگه خیلی نرم دوست داری خب با فریم 10 12 بازی کنی که خیلی بیشتر جال میده :| :دی
 

By default the game runs at 1080p60 in single-player and multiplayer, but the addition of the 30fps lock may indicate occasional drops below 60. If you are locked at 60 you get no judder. If you aren't, you do get judder (or tearing), and so locking to 30 produces a more consistent experience


ببینم اینجا که گفته اگه روی روی 60 فریم قفل کنید دیگه پارگی تصویرن دارید ولی اگه نکنید دارید!

من الان نفهمیدم، یعنی بازی بیشتر از 60 فریم هم میده که روی 60 قفل کنیم؟
 

By default the game runs at 1080p60 in single-player and multiplayer, but the addition of the 30fps lock may indicate occasional drops below 60. If you are locked at 60 you get no judder. If you aren't, you do get judder (or tearing), and so locking to 30 produces a more consistent experience


ببینم اینجا که گفته اگه روی روی 60 فریم قفل کنید دیگه پارگی تصویرن دارید ولی اگه نکنید دارید!

من الان نفهمیدم، یعنی بازی بیشتر از 60 فریم هم میده که روی 60 قفل کنیم؟


تو پست قبلیم جواب دادم:

Eurogamer بازی رو نداشته که بخواد بررسی کنه. اما به خاطر وجود آپشن 30 فریم گفته:

این گزینه قفل کردن فریم در 30، ممکنه نشون دهنده افت فریم‌های مقطعی در بازی باشه.

بعد واسه این که توضیحشو کامل کنه گفته که:
اگه یه بازی (یه بازی نوعی نه فقط TLOU)، روی 60 فریم ثابت باشه، Judder یا پارگی تصویر نداره، اما اگه افت فریم داشته باشه این مشکلات بوجود میاد، پس وجود 30 فریم ثابت می‌تونه باعث ارائه تجربه با ثبات‌تری بشه.

یعنی همه اینا حدس و گمان‌ها بر اساس اطلاعاتی بود که داشتن. چون در شرایط عادی، یه آدم نُرمال (به ملت بر نخوره، شوخی کردم :d) در صورت وجود 60 فریم ثابت احتیاجی به 30 فریم نداره! Eurogamer هم حدس زده که علت وجود این آپشن اینه. که البته بعداً کُل دار و دسته ND گفتن که این آپشن فقط و فقط برای کسایی هست که تو فاز سینمایی گیر کردن و به هیچ عنوان به خاطر افت فریم نیست. شما خیالت راحت باشه بازی 60 فریم با ثبات هست.

این بازی دو تا FPS Cap داره. یکی 60 و یکی دیگه 30.

وقتی که محدودیت 60 فریم اعمال شه، بازی دیگه از 60 فریم بیشتر نمی‌ده. حالا اگه افت فریم هم نداشته باشه، عملاً می‌شه همون 60 فریم قفل.

وقتی که محدودیت 30 فریم اعمال شه، بازی دیگه از 30 فریم بیشتر نمی‌ده. حالا اگه افت فریم هم نداشته باشه، عملاً می‌شه همون 30 فریم قفل.

فریم رو آزاد نگذاشتن دقیقاً واسه این که از همون پارگی تصویر جلوگیری شه.
 

By default the game runs at 1080p60 in single-player and multiplayer, but the addition of the 30fps lock may indicate occasional drops below 60. If you are locked at 60 you get no judder. If you aren't, you do get judder (or tearing), and so locking to 30 produces a more consistent experience


ببینم اینجا که گفته اگه روی روی 60 فریم قفل کنید دیگه پارگی تصویرن دارید ولی اگه نکنید دارید!

من الان نفهمیدم، یعنی بازی بیشتر از 60 فریم هم میده که روی 60 قفل کنیم؟
دقیقا نمیدونم ولی کورنی یو تو یکی از توییت هاش گفته بود که دارن سعی می‌کنند فریم رو به بیش از 60 برسونند
 
دقیقا نمیدونم ولی کورنی یو تو یکی از توییت هاش گفته بود که دارن سعی می‌کنند فریم رو به بیش از 60 برسونند

وقتی می‌خوان یه بازی با 60 فریم ثابت بسازن، یه کاری می‌کنن که در همه جای بازی یا 60 فریم باشه یا بیشتر از 60 فریم. بعد FPS Cap رو 60 در نظر می‌گیرن که فریم بازی از 60 هم بیشتر نشه در نتیجه فریم از 60 کمتر نمی‌شه و بیشتر هم نمی‌شه که نتیجش می‌شه 60 فریم قفل. منظور کورین یو هم همین بود!

پ ن: کورین درسته یا کورنی؟ :دی
 
به نظرت چرا فیلمهای سینمایی فریمش رو شصت نمیکنن؟ واقعا چرا؟ چون حقیقتا اون حرکات نرم به خیلی از فیلمها نمیان غیر از اینه D: انقدر حرفامو امضا کن تاامضادونت پاره بشه:d

ای کاش حداقل به خودت زحمت می دادی یه کم مطالعه می کردی بعد رو هوا می پروندی...به طور خلاصه یکی از دلایلی که توی بازی 60 فریم کاملا توی محسوسه رومی تونی راحت امتحان کنی: یه صحنه اکشن فیلم رو pause کن، می بینی که همیشه blur داره، ولی بازی همیشه صاف و بدون این blur توی حرکت هست. چشم ما با همون 24 فریم توی فیلم این blur رو توی حرکت تشخیص نمی ده و همه چیز روون به نظر میاد ولی توی بازی هر چی فریم ما بیشتر باشن روون تر به نظر میاد. خواهشا برو اون مقالهو ویدیو که گذاشتم بخون و ببین بعد بیا اینجا باز حرف خودت رو تکرار کن.
 
اون پستي كه من اسم سينمايي شدن رو توش آوردم به من نشون بده ببينم كي اين حرفو زدم؟ خودم خبر ندارم

افشين@

اون پست مخاطبش تو نيستي. تو رو من به شخصه اخلاقت دستم اومده درسته در خيلي از مواقع با هم اختلاف نظر داشتيم ولي حداقل ميدونم به حرفي كه ميزني اعتقاد هم داري. روي سخن اون پست با كسايي هست كه خودشون هم ميدونن قصدشون از اومدن به اينجا چيه

در ضمن يه بار ديگه بگي بازي 60 فريم بازي نكردي نميدوني اين حرفا با مديريت لابي ميكنم بنت ميكنم. ( اين تهديد رو جدي بگير):d

همچين ميگه 60 فريم انگار كنسول بازي 60 فريم نداره. من نصف عمرم رو Gran Turismo به باد دادم ببين به كي داري ميگي 60 فريم؟
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
براي بار هزارم تو اين تاپيك: نميدونم چرا نمي افته اين قضيه

وقتي از 30 فريم صحبت ميشه منظور يه سري بازياي خاصه نه همه ي بازيها

نميدونم سطح سواد جامعه پايين اومده كه فارسي متوجه نميشن يا حوصله ندارن بخونن

آخر شکلک رو باور کنیم یا متن تو پرانتز؟/:):|
 
ای کاش حداقل به خودت زحمت می دادی یه کم مطالعه می کردی بعد رو هوا می پروندی...به طور خلاصه یکی از دلایلی که توی بازی 60 فریم کاملا توی محسوسه رومی تونی راحت امتحان کنی: یه صحنه اکشن فیلم رو pause کن، می بینی که همیشه blur داره، ولی بازی همیشه صاف و بدون این blur توی حرکت هست. چشم ما با همون 24 فریم توی فیلم این blur رو توی حرکت تشخیص نمی ده و همه چیز روون به نظر میاد ولی توی بازی هر چی فریم ما بیشتر باشن روون تر به نظر میاد. خواهشا برو اون مقالهو ویدیو که گذاشتم بخون و ببین بعد بیا اینجا باز حرف خودت رو تکرار کن.
البته Blue Ray هم پشتیبانی نمی کنه از فریم های خیلی بالا فکر کنم:-?
اینو از یکی شنیدم، درست غلطش پای خودش:دی
 
البته Blue Ray هم پشتیبانی نمی کنه از فریم های خیلی بالا فکر کنم:-?
اینو از یکی شنیدم، درست غلطش پای خودش:دی

يه ور‍ژن از فيلم Hobbit رو به صورت 48 فريم بيرون داده بودن كه خيلي مورد توجه واقع نشد. در واقع امكان پشتيباني از نظر فني وجود داره
 
ای کاش حداقل به خودت زحمت می دادی یه کم مطالعه می کردی بعد رو هوا می پروندی...به طور خلاصه یکی از دلایلی که توی بازی 60 فریم کاملا توی محسوسه رومی تونی راحت امتحان کنی: یه صحنه اکشن فیلم رو pause کن، می بینی که همیشه blur داره، ولی بازی همیشه صاف و بدون این blur توی حرکت هست. چشم ما با همون 24 فریم توی فیلم این blur رو توی حرکت تشخیص نمی ده و همه چیز روون به نظر میاد ولی توی بازی هر چی فریم ما بیشتر باشن روون تر به نظر میاد. خواهشا برو اون مقالهو ویدیو که گذاشتم بخون و ببین بعد بیا اینجا باز حرف خودت رو تکرار کن.
چه ربطی داره؟ نه وجدانن چه ربطی داره ؟ این واسه اپنه که هر فریم بازی مربوط به دقیقا یک لحظه ی خاصه اما هر فریم فیلم واسه ی بازه ی زمانیه نه یک لحظه ی مشخص اما هرچی فریما بیشتر بشن اون بازه زمانیم کوچشکتر میشه و به قول خودشتون از اون بلور هم کم میشه. حالا حرف من اینا نیست اصلا. کاری هم به اینده ندارم که فیلمها چطوری هستن و میخوان چطوری باشن.درحال حاضر فیلمها ۲۴ فریمن که اگه با یه طرفندایی مثل موشن پلاس تلویزیون من کاری کنی که تصاویر نرمتر به نظر بیان در هر صورت خوشتنمیاد حرف من هم همینه واسه بازیهایی که ریتم ارومی دارن با سی فریم همون حسی رو داری که از تماشای یه فیلم با ۲۴ فریم داری. دیگه ربطی به بلور شدن فریمها نداره چشم شما نمیتونه تو یه لحظه ۲۴ بار یا سی بار تصویر رو پاوس کنه ببینه تصویر بلوریه یا صاف.مهم حسبه که فیلمهای الان با این سبک تصویر برداری بهت میدن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or