PlayStation The Last Guardian

اخطار: هرگونه صحبت در مورد داستان و مراحل بازی [خارج از اسپویلر] که به نوعی بتواند چیزی را برای کاربران لو بدهد ممنوع است

0f58_the_last_guardian.png


توسعه دهنده: gen DESIGN / Japan Studio
ناشر: Sony Interactive Entertainment
طراح، نویسنده و کارگردان: Fumito Ueda
تهیه کننده: Yasutaka Asakura
آهنگساز: Takeshi Furukawa
پلتفرم: PS4
ژانر: Action Adventure
تاریخ انتشار:
ژاپن / آمریکای شمالی / استرالیا: December 6, 2016
اروپا: December 7, 2016
باکس آرت:
3nv7_tlg_box.png


5hmx_information.png

The Last Guardian سومین ساخته Team Ico که حال با نام "gen DESIGN" فعالیت می کند، از میانه های سال 2008 پس از کلید خوردن پروسه های تحقیقاتی اولیه آن با اسم رمز Project Trico وارد مراحل توسعه شده تا یک سال بعد به صورت رسمی در طی مراسم E3 معرفی شود. بعد از آن پروژه با نمایش کوتاهی در TGS نیز همراه شد ولی از آن نقطه به بعد The Last Guardian با عدم انتشار خود در تاریخ مقرر که تابستان 2010 بود کم کم پا به برزخ توسعه خودش گذاشت و به دنبال آن، شایعاتی از به بن بست رسیدن پروژه بالا گرفت که با جدا شدن Fumito Ueda طراح و کارگردان آن در همان سال آن شایعات به خودش رنگ صحت گرفت.

در میانه های سال 2012 پس از مشخص شدن سخت افزار کنسول نسل بعدی سونی، تیم کوچکی به کُندی مشغول به انتقال و بهینه سازی پروژه برای PS4 شدند. بعد از آن در تابستان 2014، Ueda با تأسیس استدیوی تازه ای و کوچاندن اعضای تیم سابقش به آن جا کار بر روی The Last Guardian که حال مراحل Re-Engineering را تماماً پشت سر گذاشته بود، با جدیت از سر گرفت تا به دنبال آن پروژه 7 ساله تیم که البته در واقع بیشتر از 3 سال تحت ساخت نبوده، سرانجام در E3 ـه 2015 دوباره رونمایی شده و برای عرضه در سال بعد در نظر گرفته شود.

The Last Guardian روایت گر قصه پسربچه ای بی نام است که پس از تبعید و حبس در دژی بزرگ با پیدا کردن موجودی افسانه ای که او را Trico صدا می کند قصد رویارویی با نگهبانان شبح مانند آن قصر و فرار به بیرون از دیوارهای بلندش را می کند. این که داستان این دو چطور تمام می شود را نمی دانیم که البته Ueda خودش می گوید که این قصه تنها بهانه و بستری برای نشان دادن ارتباط میان این دو است که هر چند با رفتاری سرد و توأم با نافرمانی و بی اعتمادی از هر دو طرف شروع می شود ولی قرار است که گره میانشان با پیشروی در قصه محکم و محکم تر شود.

6wnq_news.png

  • Fumito Ueda مصاحبه های مفصلی با رسانه های ژاپنی انجام می دهد و اطلاعات تازه ای از روند توسعه بازی به اشتراک می گذارد (متن مصاحبه)
  • در تاریخ 2 نوامبر آقای Yoshida طی گفت و گویی با وبسایت Gamespot اعلام می کند که در رابطه با نمایشهای جدید The Last Guardian محتاطانه عمل خواهد شد (منبع)
  • سونی در مراسم GDC 2016 بار دیگر انتشار The Last Guardian در سال جاری را تایید کرد (منبع)
  • آقای Phillipe Cardon معاون بخش اروپایی Sony نیز در مصاحبه ای با وبسایت فرانسوی Challenges، انتشار The Last Guardian در سال جاری را تایید کرد (منبع)
  • در تاریخ 12 سپتامبر، Shuhei Yoshida در قالب پستی در PS Blog اعلام کرد که تیم سازنده برای ارائه بی نقص ترین و پالیش شده ترین تجربه ممکن به مقداری زمان بیشتر احتیاج دارد و تاریخ عرضه بازی رسما به 6 دسامبر موکول شد (منبع)
  • در تاریخ 22 اکتبر، آقای Shuhei Yoshida در حساب توییتر خود خبر گلد شدن بازی را به صورت رسمی اعلام کرد (منبع)
w4uf_reviews.png


" تعظیم کن "

Washington Post - 10/10 - A Gaming Masterpiece
Telegraph - 5/5
PlayStation LifeStyle - 10/10
Guardian - 5/5
Time - 5/5
Hardcore Gamer - 5/5
Easy Allies - 5/5
Digitally Downloaded - 5/5
New York Daily News - 5/5
The Daily Dot - 5/5
Playstation Official Magazine UK - 10/10
Gameblog.fr - 10/10
Gamespot - 9/10
EDGE - 9/10 - Game of the Year
...

sivp_characters.png


0c44_characters_the_boy.jpg

پسربچه بی هویت قصه که بازیکن کنترل او را دست می گیرد با داشتن تتوهایی گرفته شده از قبایل "سمون" و "مائوری" بر روی بدن خودش این نظریه که شاید شبیه به پسربچه Ico بخاطر نشان هایی که در بین اهالی او شیطانی قلمداد می شوند – دو شاخ بر روی سر – حال در این قلعه حبس شده را تقویت می کند. پسربچه برای رو به رو شدن با نگهبان های قصر به Trico متکی است و Trico هم برای رهایی از غل و زنجیر فیزیکی خودش و ترس های روانی اش از محیط قصر به پسربچه.

ujd7_characters_trico.jpg

Trico موجود اسرارآمیزی که پسربچه او را پیدا و آزاد می کند، ترکیبی از حیوانات مختلف از جمله عقاب، گربه و سگ است. Trico حیوان ماده قصه، دو بال دارد که شاید با بزرگ شدن جثه اش بتواند با آنها پرواز کند و یا شاید هم صرفاً عملکردی شبیه به پره های ماهی در زیر آب را برایش داشته باشند. او همینطور دو شاخ شکسته شده نورانی و چشمانی با امکان تغییر رنگ بسته به احساساتش دارد. اینکه چرا Trico در قصر غل و زنجیر شده و چرا از نماد تک چشم می ترسد و اینکه آیا موجودات دیگری شبیه به او هم در این دژ وجود دارند همگی از همان جنس سوالات بی جواب کارهای Ueda هستند و هنوز زود است که بدانیم ماجرا از چه قرار است.

gjmi_characters_unknown_enemies.jpg

نگهبانان قصر که از سر تا پا در زره پوشیده شده هستند از یک جهت می توانند به دشمنان کرکتر اصلی در Ico و SotC ارتباط مفهومی داشته باشند و آن هم این نکته که بنظر می رسد جسمی ندارند و روح سیاهی که درون آنهاست ماهیت وجودشان باشد. با این تفاوت که بجای آنکه شبیه به Ico پسربچه با خود این ارواح درگیر شود، در این جا شبیه به SotC در کالبدی زره ای فرو رفته اند و ظاهراً با خارج شدن روح از این کالبد است که از بین می روند. اینکه چه چیزی این نگهبانان ناشناخته قصر را به نگه داشتن پسربچه و Trico در قصر وادار می کند و در پشت سر چه اتفاقی در حال رخ دادن است تاکنون به صورت راز باقی مانده است.

ayz2_screenshots.png


...

nlzo_artworks.png


...

...

ipeo_videos.png


ndze_e32015trailer.jpg

The Last Guardian - E3 2015 Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - GAMERSYDE - YouTube - آپارات
+
5ibn_ignvideopreview.jpg

The Last Guardian: Bringing Trico to Life - IGN First
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
grac_epicsoundtrack.jpg

Crafting The Last Guardian's Epic Soundtrack - IGN First
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
gdy2_e32016trailer.jpg

The Last Guardian - E3 2016 Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - GAMERSYDE - YouTube - آپارات
+
79l5_retrospectivevideo.jpg

The Last Guardian - ICO & Shadow of the Colossus Retrospective Video | PS4
360p - 720p - YouTube - آپارات
+
s2rg_actiongameplaytrailer.jpg

The Last Guardian – Action Gameplay Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
dact_cinematictrailer.jpg

The Last Guardian – CG Cinematic Trailer | PS4
480p - 720p - 1080p - YouTube - آپارات
+
38ta_introductionvideo.jpg

The Last Guardian - Introduction Video
1080p - YouTube - آپارات

f6l3_creators.png

Ico، اولین ساخته این تیم از یک جهت با The Last Guardian شباهت زیادی دارد، از آنجایی که Ico نیز در ابتدا برای PS1 در نظر گرفته شده با یک تأخیر یک ساله به PS2 منتقل شد تا ساخت آن نزدیک به 4 سال وقت بگیرد. بعد از آن Shadow of the Colossus با وجود آنکه ساخت آن عملاً قبل از انتشار Ico کلید خورده بود نیز از قائده پروسه طولانی ساخت در کارهای Ueda استثنا نشد و 4 سال دیگر از تیم وقت گرفت و از همین بُعد Yohsida آنها را ملقب به Team Olympic می کرد.

البته پروسه طولانی ساخت کارهای Team Ico با در نظر گرفتن اینکه Team Ico در هنگام ساخت هر دو کار در بهترین حالت ممکن 20-25 نفر عضو ثابت داشت تعجب برانگیز نیست، قائده ای که برای gen DESIGN فعلی و The Last Guardian نیز صادق است و همین مسئله تیم را وادار می کند تا بخشی از کارشان را به عهده اعضای Japan Studio بگذارند.

امّا با این همه چرایی اینکه The Last Guardian در طی همه این 7 سال در معرض توجه بوده را قاعدتاً باید در دو اثر قبلی Fumito Ueda طراح، نویسنده و کارگردان آن جستجو کرد، Ico و Shadow of the Colossus. اطلاعات بیشتر ...

 
آخرین ویرایش:
چندتا hands on از بازی اومده که توصیه‌ام اینکه نخونید!:D
به گفته‌ی اینا بازی یکسری اشکالات تو زمینه کنترل،دوربین بازی و‌گرافیک داره که امیدوارن تا موقع ریلیز رفع بشه!
خدا بخیر بگذرونه!:D
درسته منم یکی دو تا خوندم گویا اوضاع بسیار وخیمه :دی
کاش بشه اتفاقی بیوفته کلا کنسل کنن بره
 
  • Like
Reactions: Adidas95 and Cj_sa
اشحاصی که گرافیک رو هی مورد بحث و نقد قرار میدن...

هر بازی نباید گرافیک ویژوال محشری داشته باشه حتما...
گرافیک هنزی میتونه تاثیری بسیار بالاتر از صرفا ویژوال گرافیک بزاره...

مگه سری سولز گرافیک فوق العاااااده ای دارن !؟
خیر ولی گرافیک هنری و موسیقی و داستان بازی , بازی رو به سطح اعلا رسونده...

بعضی بازی هدفشون گرافیک و بعضی مثل لست گاردین حداقل از دید شما اینطوری نیست...
ولی حتی بنظر من بازی گرافیک چشم نواز خیلی زیبایی داره و هم رنگ بندی و هم انیمیشن ها حس عجیب بازی رو منتقل میکنه...
مخصوصا نورپردازی که واقعا حس مجیکالی به بازی داده...

با Insight بیشتری بازی رو بررسی کنید و مطمعن باشید که گرافیک هنری بازی در حد اعلا قرار داره...

^___^
 
منم یسر ی از پریویو هارو خوندم اکثرا از پیسینگ , روایت بازی و المان های گیم پلی راضی بودن و اکثرا هم اشاره کردن بازی همون حس و حال ico و SoC رو داره!
منتها مثل اینکه بازی یسری باگ داشته و یسری مشکلات دوربین بازی و ... که قابل حل هستن تا زمان عرضه ی بازی...
امیدوارم تا اونموقع مشکلات حل بشن تا بازی تمام و کمال عرضه بشه و اگه نیاز به تاخیر یکی دو ماهه باشه هم اینکار رو بکنن.
بنظرم اگه این پروژه شکست بخوره خیلی به ضرر صنعت ویدئو گیم خواهدبود چون بازیهای یونیکی از این قبیل واقعا کم هستن...
 
سلام رفقا، پست طولانی ـه حسش رو ندارین کامل بخونین به کل نخونین بهتره.

من این چند وقته اصلاً نمی شد سر بزنم چون جداً از E3 2015 به اینطرف سعی کردم چیزی واسم اسپویل نشه و بخاطر همین تریلر E3 امسال رو ندیدم، اون پیش نمایش IGN رو هم ندیدم و همینطور بحث های این تاپیک رو هم نشد دنبال کنم ولی Hands-On ـهای Gamespot و engadget و Guardian و 2-3 تای دیگه رو بخش نتیجه گیری ـشون رو خوندم. طراحی و قصه و گیم پلی The Last Guardian هیچ تغییری به نسبت ایده های 7 سال قبل خودش نکرده و این مسئله رو دست کم 10 بار تو این 2 سال و قبلتر از اون Ueda گفته و تو این شرایط فکر می کنم این یه معجزه و یه اتفاق تکرارنشدنی تو این صنعت که تا الان اکثریت ایراداتی که بهش وارد شده فقط مباحث فنی بوده! چند تا کامنت اخیر رو خوندم و هنوز نمی فهمم دقیقاً چطوری کسی می تونه بگی "کاش کنسل می شد!" از کدوم Hands-On دقیقاً دارین حرف می زنین؟توجیه هستین وقتی یه نفر از روی 40 دقیقه دمو به این نتیجه برسه که این اثر الزامات masterpiece شدن رو در خودش داره و به این حتی فکر کنه که ارزش صبر 7 ساله داشته یعنی چی؟ اینکه طرف بگه سوای همه این مشکلات موندگارترین 30 دقیقه سال گیمینگ ـم بود یعنی چی؟ فقط زوم کردین رو همون ایرادات فنی فعلی اش؟

Gamespot

The Last Guardian has the makings of a bittersweet masterpiece

These issues are minor, though, especially compared to the heartwarming innocence and empathy of the characters. The somber, almost mystical tone The Last Guardian established in less than an hour of play has me hopeful the final product will be well worth the more than seven year wait when it launches later this year.

Guardian

Hopefully. Because The Last Guardian, like Ueda’s last two games, has a style, an aesthetic and an atmosphere that draw you into its hazy dreamlike world as a willing prisoner. The soothing voice of the boy, the quiet yelps of Trico and the luscious orchestral score all add to the contemplative atmosphere. It is a work that clearly understands the potential of games as emotive and beautiful things. It would be sad indeed if the considerable magic on offer were to be betrayed by the faulty mechanics behind the curtain.

Engadget

To be clear, none of the issues detracted enough from the experience to make this anything other than the most memorable 30 minutes of my gaming year, but it's still a worrying sign when we are this close to the release of a title that is so anticipated

بازم می گم من نمی تونم ریسک خوندن پیش نمایشها رو بکنم ولی از اون چیزی که بهم رسیده و خودم خوندم 90% ایراداتی که وارد فقط و فقط فنی بوده که این هم تو درجه اول شامل گلیچ و باگ و برای بعضی ـهاشون هم جاگیری های دوربین بوده نه بیشتر که تمام اینها حتی به قول همون vg247 که ظاهراً سنگین ترین انتقادها رو بهش کرده تو همین ماه های باقی مونده می تونن ironed out بشن! عزای چی رو گرفتین دقیقاً؟ از انیمیشنها و هوش مصنوعی و فیزیک که اینها هم بخشی از بُعد فنی ان به شدّت تعریف شده که برعکس هسته بُعد فنی کار همینهان!

ما از 4 سال پیش داشتیم می گفتیم هنوزم با اعتماد به نفس کامل می گم The Last Guardian تو زمینه طراحی و گیم پلی و قصه سرایی و حتی با اطلاعاتی که اخیرا از Furukawa فهمیدم تو موسیقی خودش یه شاهکار همسطح Ico و Shadow of the Colossus می شه! این خیلی اهمیت داره که منتقد داره به چی نقد وارد می کنه؟ این گناه نیست اگه تو بعضی نقدها این کار بعداً شهید خُرده مسائل فنی اش بشه و بجای 10 مثلاً 8 بگیره چون اگه یه روزی تیم فنی زیر دست Ueda هم 200 نفر کارمند داشت و اسمش ND بود می تونین انتظار داشته باشین به هیچ وجه همچین مسائلی داخل کارهای این تیم نباشه ولی با این تیم با همچین شرایط توسعه ای توانشون همین بوده! Ueda گفته بود می خوام Last Guardian به completion برسه بعد عرضه بشه و چندین بار هم گفته که خودش رو perfectionist می دونه یعنی تمام زورش رو برای اینکه تمام ابعاد کارش ایده آل باشن می زنه و همچین آدمی تیمش رو هم مثل خودش تربیت می کنه و برای امثال من همینکه مطمئنیم حدّ نهایی توانشون رو گذاشتن و می ذارن کفایت می کنه! SotC روی فریم ریت 25 و سر باس آخر عملاً 15 اجرا می شه ولی این قضیه نتونست جلوی موندگار شدنش تو تاریخ رو بگیره چون vision و ایده به شدّت قوی داره! این جمله رو دست کم 2-3 بار تو همین پیش نمایشهای فعلی هم دیدم و این وسط 40 دقیقه کجا و تجربه فرضاً 12 ساعته کجا!

البته کنار این بحث باگ و گلیج و مشکلات فنی فعلی، این بحث PS3 بودن سطح بصری رو همچنان یه جُک بی مزه می دونم. گرافیک فنی به این معنی عامی که ما استفاده می کنیم واقعاً یعنی چی؟ گرافیک فنی فقط اون چیزی نیست که روی صفحه می بینیم، هر سازنده ای از توان سخت افزار تو یک سری راه خاص استفاده می کنه. Last Guardian توان سخت افزار رو روی هوش مصنوعی side-kick ـی تو قد و قواره Trico و فیزیک و تخریب پذیری که حرکات این حیوون ایجاب می کنه متمرکز کرده، به اینها وقتی NPC ـ های دیگه – سربازهای قصر - و scale بزرگ خود دنیای بازی رو هم اضافه کنی و حالا تازه اون الزامات فنی که همه کارها باهاش سر و کار دارن رو هم وارد معادله کنی هر کسی متوجه می شه که بی دلیل این کار رو به PS4 منتقل نکردن! ولی بدبختی اینجاست که این مسائل دیده نمی شن و طرف هر چی "افکت" بیشتری روی صفحه ببینه و هر چی محیط شلوغ تر باشه – نه وسیع تر، شلوغ تر- فکر می کنه سازنده خیلی کار درست تره! Last Guardian گرافیک shiny و OMG! نداره ولی به هیچ وجه این گرافیک فنی رو نمی شه حتی متوسط دونست و تحقیرش کرد.

غیر از این، تو بحث فنی - بصری هم هر کسی که شبیه به همچین حرفهایی رو می زنه مطمئناً هیچ فهمی از نوع طراحی Ueda نداره چه تو این فروم چه تو گف چه داخل نقدهای آینده. اگه کسی به تکسچرهای محیط ایرادی وارد کنه آره اون ایراد منطقی ـه ولی اینکه چرا محیطها جزئیات کمی دارن و ساده بنظر می رسن دلیلش حاکم بودن subtractive design ـه! Ueda انتقاد منطقی رو قبول می کنه و یادمه فریم ریت باس فایت آخر SotC رو "مأیوس کننده" می دونست ولی درباره سطح فنی Last Guardian با شجاعت می گه که نیازی به بهتر شدن نداره!مثال می زنم، Trico نهایت جزئیات رو داره در حدی که پرهاش باید فیزیک و سایه زنی جداگونه داشته باشن ولی پسره باید cel-shaded با سطحی ترین جزئیات ممکن باشه، فکر می کنین چهار تا چین و چروک و سایه زنی و facial animation انقدر سخته اعمال کردنش؟ پس چرا این اتفاق نیافتاده؟ بازم طرف نمی دونه! نقد کردن کارهای Ueda سخته به همون اندازه که کارهای Miyazaki رو نمی شه ساده نقد کرد، اون منتقد ابلهی که قراره به همچین مسائلی گیر بده بزار بده، نمی فهمi به همین صراحت! گفتنی ها رو درباره ریزه کارهایی که Ueda تو کارش رعایت می کنه که برعکس همین مسائل سطح کاری اش رو از خیلی ها سوا می کنه بعد تجربه Last Guardian به شرط حیات میگیم الان وقتش نیست واقعاً.

و امّا درباره راه حل باگ و گلیچ های فعلی... اینو باید بدونین که The Last Guardian تمام شده ـست، یعنی همین الان از اول تا آخر قابل بازی ـه و اونطور که تو Kotaku توضیح داده دقیقاً ماه های باقی مونده رو قراره صرف تر و تمیز کردنش و باگ زدایی و tweaks کنن یعنی خیلی از همین خرده مشکلات فنی هم قاعدتاً تو نسخه نهایی نیستن و این تازه تو شرایطی که فرض کنیم Build ـه دمو E3 از همین مرحله فعلی توسعه بوده!

حرف آخر، من که حول و حوش ریلیز به هیچ وجه سایت / فرومی سر نمی زنم بخاطر همون بحث ریسک اسپویل شدن ولی متآسفم اگه کسی که حس و یونیک بودن کارهای Ueda رو می شناسه قرار باشه بخاطر همچین مسائلی به کارش بدبین بشه و Last Guardian رو کار معمولی فرض کنه! بازم می گم چون خیلی مشتاقم این حرف رو بعداً یه نفر نقل قول کنه و به ریش امثال ما بخنده، Last Guardian تو حوزه طراحی و بخش هنری یکی از پیشتازترین آثار کل صنعت و تو قصه سرایی و گیم پلی و سطح موسیقی اگه بهتر از SotC ظاهر نشه کمتر از اون نمی شه! تضمین نمی کنم که همینطوری 10/10 واسش ردیف بشه همونطور که این اتفاق برای خود Ico و SotC هم نیافتاد، چرا؟ دوباره بیشتر بخاطر بحث فنی! چه دوربینش / چه فریم ریتش / ... ولی نقدهای به شدّت مثبتی می گیره حتی با وجود اینکه یه هایپ 7 ساله پشت سرشه! Yoshida گفته که هیچ نگرانی درباره براورده کردن انتظاراتی که از Last Guardian می ره نداره چون به تیم سازنده و Ueda اعتماد کامل داره، منم دقیقاً همین حس و حال رو دارم و جداً امیدوارم این کامنت های یأس آور رو بذارین کنار و همگی با همین نگاه منتظرش باشین.
 
آخرین ویرایش:
هرچی فکر میکنم این موجود نمیتونه حس قدرت رو القا کنه.صرفا یه ترکیبی از چند تا حیوونه که گنده شده ،پرهاشم که دیگه خیلی مسخرست.هرچه زودتر باید قبل از عرضه بازی دوباره طراحیش کنن و یک موجود با ابهت نر بزارن که حداقل ابروی ادم حفظ بشه
 
هرچی فکر میکنم این موجود نمیتونه حس قدرت رو القا کنه.صرفا یه ترکیبی از چند تا حیوونه که گنده شده ،پرهاشم که دیگه خیلی مسخرست.هرچه زودتر باید قبل از عرضه بازی دوباره طراحیش کنن و یک موجود با ابهت نر بزارن که حداقل ابروی ادم حفظ بشه
مگه god of war میخوای بازی کنی که حس ابهت بهت بده،این بازی بیشتر ادونچر تا اکشن
 
گرافیک عاملیه که یه تنه گند زده به صنعت و همین کنسولای جدید هم ساخته و پرداخته کسانیه که همه چیو گرافیک میبینن!ایده پردازی و نبوغ و المان های جدید و خلاقیت چیزایی هست که گیمر انتظار داره وارد نسل جدید میشه ببینه ولی همه چی شده گرافیک!
وقتی داستان سرایی و گیم پلی باید نکات تراز اول بازی باشه و بعدش گرافیک خودنمایی کنه الان تو نسل جدید بازی گرافیک نداشته باشه ملت میندازنش دور اصلا نمیدونن داستان یا سبک بازی چی هست!همین منتقدام دست کمی از این قشر خاص ندارن که باعث میشه آدم ترس از این داشته باشه که TLG رو اونطور که لیاقتش هست باهاش برخورد نشه.
از الان انتظار افرادی رو داشته باشین که جمله هایی نظیر(این بود بازی چندین و چندسالتون) رو بعنوان فکت صادر کنن و یه عده از خودش بدتر پستاشو لایک کنن.
 
هرچی فکر میکنم این موجود نمیتونه حس قدرت رو القا کنه.صرفا یه ترکیبی از چند تا حیوونه که گنده شده ،پرهاشم که دیگه خیلی مسخرست.هرچه زودتر باید قبل از عرضه بازی دوباره طراحیش کنن و یک موجود با ابهت نر بزارن که حداقل ابروی ادم حفظ بشه
یعنی وحشتناک ترین کامنتی بود که تو طول عمرم خوندم:)):)):))
اصلا جوابی ندارم براش=))
 
انقدر که منتظر این بازی هستم منتظر gow نیستم خدایی.من حالیم نیست بعد از این همه صبر من بازی می خوام متای بالای 95.

حالا هرکسی یه انتظاراتی داره
اما ۹۵ نشد اینجا رو اعصاب بچه ها نری یه وقت :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or