The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
بازی خوبه این قدر گیر ندید ، خوب مثل S.H ترسناک نیست ! متا بالای 85 میشه ... :x
استاد جوری ما رو عادت داده که با هیچی جز رزیدنت نتونیم اونطور که بایدوشاید حال کنیم . واقعا نابود شد ip رزیدنت .

- - -ویرایش - - -

منظورم شخصیت بود
اشتباه تایپی شد :d
اینایی هم که نام بردی نمیدونم کجای شخصیت هاشون ضعیف بود؟

منظور از ضعف این نیست که دستو پاشون بلرزه :d . شما ضعفو وقتی از کاراکترت متوجه میشی که موقع مواجه شدن با ترساش شما رو هم تحت تاثیر قرار بده . نه مثل فیلم رزیدنت که زنیکه :dبا نمسیس میره انگار توی رینگ :d . امیدوارم متوجه منظورم شده باشی . مثال دیگش لئون که وارد رزیدنت شد شما حس مالکیت بازی رو داشتی هر چقدر که این کارکتر موفق بوده باشه . منی که بازی میکردم مقایسه هم میکنم متوجه میشم چقدر فرق میکنه .

Behzad Wesker

up:d
 
این که میگیم ترس بازی کم ه قسمیتش تقصیر خودمونه چون اون موقع که تازه رزیدنت اویل اومده کلا مگه چه قدر فیلم و بازی در باره زامبی ها ساخته شده بود؟ اون موقع هنوز اب بندی نشده بودیم ولی الان ماشالاه...:d

یه نظرم اگه فضاش توی یه فضایی شبیه رزیدنت اویل4 بود ترسناک تر و هیجانی تر میشد(البته اینو من از تریلرها و عکس هایی که دیدم میگم ممکنه این جوری که تصور میکنم نباشه )
 
یه سوال..برا منی که اویل 4 بهترین اویل تاریخ بوده
و ازش بی نهایت لذت بردم ارزش داره 230 پول بدم؟؟
چون گفتن شبیه اویل 4 بوده
تا حالا بازی مث اویل 4 نکردم بعد اون=((
 
دقیقا زدی تو خال ! :d نه تنها تو که فن دو آتیشه هستی بهزاد، بلکه همه طرفدارا انتظارات ـشون خیلی خیلی از میکامی بالاست ! :d همین توقعات بالا میتونه کار دست یه بازی بده، خودت میدونی چی میگم دیگه، حالا میخواد بازیساز و سازنده اون هر کسی باشه، منتقدا به این چیزا نگاه نمی کنن ! اونها کلا با این سختگیری که دارن نقد بازی ها رو انجام میدن، مطمئن باش که به ترس بازی ایراد وارد خواهند کرد ! :d حسابش رو بکن، همشون p.t رو بازی کردن، خیلی هم حال کردن، حالا مثلا بخوان با TEW بترسن، نمیشه که..:d میدونی نظر من چیه !؟ :d بازی های میکامی به طرز شگفت آور و معتاد کننده ای روی مکانیک "گیم پلی" تمرکز دارن ! :d همین قضیه فکر کنم باعث شده تا دیگر المان ها کمرنگ تر دیده بشن، البته این نظر منه ! :d بازم میگم، بازی به شدت زیبا و اعتیاد آوره ! فقط همین المانی که ذکر کردم رو کم داره، تا انتشار نمرات بازی صبر کنید بهتره !
به ترسه بازی برای چی ایراد بگیرن ؟ نگفته بودن بازی Horror هست. گفته بودن بازی survival horror هست. حتی خوده TLOU هم که هیچ ترسی اصلا نداره توی طبقه Survival Horror دسته بندی شده . کلا SURVIVAL که میاد قراره حسه بقا رو مثلا با هیجان و تنش بده که فکر کنم بیشتر توی درجه های سختی بالا این حس درست حسابی تر میشه....
p.t اصلا نباید حساب کنن. اون بازی نیست. یه Playabale teaser بود ....
توی این سبک Outlast و amnesia اینا هست که به نظرم اینا کلا Horror خالی هستن . بازی وقتی شخیت اول دسترسی به هیچ سلاحی نداشته باشه کلا عوض میشه سبک و حالش
RE4 هم یادم نمیاد ترسناک باشه اما از بهترین Survival horror های تاریخ هست !
مهم این هست که بر حسبه این سبک چطوری روی gameplay مانور بدن که خب میکامی قبلا RE4 رو کار کرده بایدم کارش اینجا درست باشه !
بخشه psychological horror هم یه مقداری بگی نگی سلیقه ای بسته به خوده شخص داره . باید خودم از نزدیک بازی کنم تا نظره بدم خودمم ولی تشکر بابته توضیحات ! بسی حال کردم D:
کلا موجی که بعد از بازیهای مثل penumbra توی سبکه Horror شروع شد به نظرم باعث شده مخاطبین اون دو نوع اراعه سبک ترس رو باهم اشتباه بگیرین
 
حالا ترس داشته باشه یا نه متا میتونه بره بمیره:d
با این جو مسخره ای که منتقدا راه انداختن به تنها چیزی که نباید اکتفا کرد متا هست!اونم این بازی!
 
به ترسه بازی برای چی ایراد بگیرن ؟ نگفته بودن بازی Horror هست. گفته بودن بازی survival horror هست. حتی خوده TLOU هم که هیچ ترسی اصلا نداره توی طبقه Survival Horror دسته بندی شده . کلا SURVIVAL که میاد قراره حسه بقا رو مثلا با هیجان و تنش بده که فکر کنم بیشتر توی درجه های سختی بالا این حس درست حسابی تر میشه....
p.t اصلا نباید حساب کنن. اون بازی نیست. یه Playabale teaser بود ....
توی این سبک Outlast و amnesia اینا هست که به نظرم اینا کلا Horror خالی هستن . بازی وقتی شخیت اول دسترسی به هیچ سلاحی نداشته باشه کلا عوض میشه سبک و حالش
RE4 هم یادم نمیاد ترسناک باشه اما از بهترین Survival horror های تاریخ هست !
مهم این هست که بر حسبه این سبک چطوری روی gameplay مانور بدن که خب میکامی قبلا RE4 رو کار کرده بایدم کارش اینجا درست باشه !
بخشه psychological horror هم یه مقداری بگی نگی سلیقه ای بسته به خوده شخص داره . باید خودم از نزدیک بازی کنم تا نظره بدم خودمم ولی تشکر بابته توضیحات ! بسی حال کردم D:
کلا موجی که بعد از بازیهای مثل penumbra توی سبکه Horror شروع شد به نظرم باعث شده مخاطبین اون دو نوع اراعه سبک ترس رو باهم اشتباه بگیرین

دیگه توضیحاتت کامل بود. من چیزی نمیخوام اضافه کنم. فقط اینکه پس این مدت من این همه تعریف و تمجید دیدم مثل سردبیر مجله گیم اینفورمر چی میشه! اصلا همشون میگفتند ترسناک و تنش زا و خیلی روش مانور میدادند. البته من از بعضی ها هم که ps3 دارند ، پرسیدم راضی بودند
 
نظر منتقد ها چی بوده ؟ از متا نا امید شیم؟!
اسم میکامی خیلی بزرگه ، اگه متا بیاد پایین ناامید کنندست .
باید ببینیم چی میشه ، امروزم اومده انگار.
 
به ترسه بازی برای چی ایراد بگیرن ؟ نگفته بودن بازی Horror هست. گفته بودن بازی survival horror هست. حتی خوده TLOU هم که هیچ ترسی اصلا نداره توی طبقه Survival Horror دسته بندی شده . کلا SURVIVAL که میاد قراره حسه بقا رو مثلا با هیجان و تنش بده که فکر کنم بیشتر توی درجه های سختی بالا این حس درست حسابی تر میشه....
p.t اصلا نباید حساب کنن. اون بازی نیست. یه Playabale teaser بود ....
توی این سبک Outlast و amnesia اینا هست که به نظرم اینا کلا Horror خالی هستن . بازی وقتی شخیت اول دسترسی به هیچ سلاحی نداشته باشه کلا عوض میشه سبک و حالش
RE4 هم یادم نمیاد ترسناک باشه اما از بهترین Survival horror های تاریخ هست !
مهم این هست که بر حسبه این سبک چطوری روی gameplay مانور بدن که خب میکامی قبلا RE4 رو کار کرده بایدم کارش اینجا درست باشه !
بخشه psychological horror هم یه مقداری بگی نگی سلیقه ای بسته به خوده شخص داره . باید خودم از نزدیک بازی کنم تا نظره بدم خودمم ولی تشکر بابته توضیحات ! بسی حال کردم D:
کلا موجی که بعد از بازیهای مثل penumbra توی سبکه Horror شروع شد به نظرم باعث شده مخاطبین اون دو نوع اراعه سبک ترس رو باهم اشتباه بگیرین
سبک ترس رو باهم اشتباه بگیرین
کجا رو اشتباه گرفتم ؟! :d
کلا اصلا "ترس" نداره به نظرم ! :d دیگه روانشناختی و فیزیکی و اینجور حرف ها رو نداره که..:d اصلا هم حس و حال توضیح دادن این موارد به صورت تحلیلی و موشکافانه رو ندارم، فقط خواستم بیام یه توضیحی خدمت دوستان بدم، اگرم بخوام وارد اون قضایا بشم که داستان لو میره و خودتون میدونید دیگه.. بازم میگم، با یه بازی به شدت جذاب و بالانس طرف هستیم، فقط به شرطی که روی ترس ـش زیاد حساب باز نکنیم ! من این حرف رو به این خاطر دارم میزنم، چون میکامی قبل از عرضه این بازی خیلی روی ترس و آمیخته شدن دو المان ترس های روانشناختی و فیزیکی مانور داده بود و گفته بود قراره این ژانر رو متحول کنه ! خواستم بگم از این خبرا نیست...انتظار اینکه مثلا این بازی بخواد استانداردها و مولفه های جدیدی رو در این ژانر تعریف کنه رو نداشته باشید ! در کُل ارزش بازی بسیار بالاست، طراحی مراحل، گرافیک، جلوه های بصری، نورپردازی، افکت ها، همه چیز برای یه بازی بین نسلی قابل قبوله و در خریدش شکّ نکنید !
 
کجا رو اشتباه گرفتم ؟! :d
کلا اصلا "ترس" نداره به نظرم ! :d دیگه روانشناختی و فیزیکی و اینجور حرف ها رو نداره که..:d اصلا هم حس و حال توضیح دادن این موارد به صورت تحلیلی و موشکافانه رو ندارم، فقط خواستم بیام یه توضیحی خدمت دوستان بدم، اگرم بخوام وارد اون قضایا بشم که داستان لو میره و خودتون میدونید دیگه.. بازم میگم، با یه بازی به شدت جذاب و بالانس طرف هستیم، فقط به شرطی که روی ترس ـش زیاد حساب باز نکنیم ! من این حرف رو به این خاطر دارم میزنم، چون میکامی قبل از عرضه این بازی خیلی روی ترس و آمیخته شدن دو المان ترس های روانشناختی و فیزیکی مانور داده بود و گفته بود قراره این ژانر رو متحول کنه ! خواستم بگم از این خبرا نیست...انتظار اینکه مثلا این بازی بخواد استانداردها و مولفه های جدیدی رو در این ژانر تعریف کنه رو نداشته باشید ! در کُل ارزش بازی بسیار بالاست، طراحی مراحل، گرافیک، جلوه های بصری، نورپردازی، افکت ها، همه چیز برای یه بازی بین نسلی قابل قبوله و در خریدش شکّ نکنید !

اگر اینجوری باشه رسما از بازی ناامید شدم
 
کجا رو اشتباه گرفتم ؟! :d
کلا اصلا "ترس" نداره به نظرم ! :d دیگه روانشناختی و فیزیکی و اینجور حرف ها رو نداره که..:d اصلا هم حس و حال توضیح دادن این موارد به صورت تحلیلی و موشکافانه رو ندارم، فقط خواستم بیام یه توضیحی خدمت دوستان بدم، اگرم بخوام وارد اون قضایا بشم که داستان لو میره و خودتون میدونید دیگه.. بازم میگم، با یه بازی به شدت جذاب و بالانس طرف هستیم، فقط به شرطی که روی ترس ـش زیاد حساب باز نکنیم ! من این حرف رو به این خاطر دارم میزنم، چون میکامی قبل از عرضه این بازی خیلی روی ترس و آمیخته شدن دو المان ترس های روانشناختی و فیزیکی مانور داده بود و گفته بود قراره این ژانر رو متحول کنه ! خواستم بگم از این خبرا نیست...انتظار اینکه مثلا این بازی بخواد استانداردها و مولفه های جدیدی رو در این ژانر تعریف کنه رو نداشته باشید ! در کُل ارزش بازی بسیار بالاست، طراحی مراحل، گرافیک، جلوه های بصری، نورپردازی، افکت ها، همه چیز برای یه بازی بین نسلی قابل قبوله و در خریدش شکّ نکنید !

اگه گیم پلی خوب باشه و هیجان بازی بالا باشه بازیه خوبی بشمار میره(افت فریم هم نداشته باشه:| )
 
اگه ترسناک نباشه که بهترین خبر واسه من هست. خیلی دوست دارم بازی میکامی رو تجربه کنم ولی از بازیای ترسناک متنفرم. در حد RE4 باشه فوق العادس
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or