The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
یک ویدیو امازون منتشر کرده که با سازندگان بازی نظیر کارگردان ، طراح بازی ، اهنگساز ، کارگردان هنری ، تهیه کننده صحبت شده است. جالب اینجاست که همشون تو حرفاشون به میکامی میگفتند : میکامی سان یا سنسی( یعنی استاد میکامی):)) استاد من متا 90 میخوام!=((
ببینید

Download The Evil Within - Behind the Scenes- Working with Shinji Mikami.mp4

ما بهش می گیم میکامی لودر:lol:

- - -ویرایش - - -

من برم یه دستی به سر و روی سیستم بکشم و تمیزش کنم تا وقتی بازی میاد حسابی ازش استقبال کنیم:d
حالا تا اون موقع با آلبوم محسن چاوشی شب رو روز و روز رو شب می کنیم:d
1412761218_01.jpg

هر کس می گیره لطفا اورجینال تهیه کنه.
با تشکر:d
 
باس های بازی طراحیشون حرف نداره!تو همین عکس بالایی عنکبوت ماننده(که حتما باسه!) طراحیشو ادم میبینه خوف میکنه وای به حال اینکه تو اون شرایط قرار داشته باشی
 
من مثل خیلی از شما ها به میکامی ایمان دارم و میدونم این بازی عالی از آب در میاد . میکامی کم آدمی نیست ، بعد از این همه مدت اومده یه بازی ترسناک بسازه یعنی میکامی موقعی اومد شروع به ساخت بازی کرد که هم گیمر ها ازش خیلی درخواست کرده بودن و هم این که خودش و عمق وجوش میخواست از دوباره رویاهای دوران نوجوانی خیلی از ما ها رو زنده کنه !

میکامی کسی هستش که میخواد بازی بسازه و از همه مهم تر بازی برای گیمر ها میسازه تا بشینن تو اتاقشون و یه لیوان چای در کنار بازی و لذت دو چندان از بازی ببرن .

هنوز که هنوزه وقتی یاد رزیدنت اویل های اولیه میفتم و بازی های دیگش مثل DC و اون گیم پلی و گرافیک و صدا گذاری و داستان رویایی اون زمان واقعا خوشحالم و افتخار میکنم دوران نوجوانی من با بازی های این مرد بزرگ سپری شد .

میکامی کم آدمی نیست میکامی کسی هستش با بازی هایی که ساخته برای خیلی از انسان ها خاطرات خوش به جا گذاشته و این یعنی انتهای خدمت به انسان ها !!! میکامی به همین خاطر انقدر محبوب هستش چون هر وقت اسمی ازش میاد فقط فقط خاطرات خوب و دلچسب گذشته از دیدگان آدم عبور میکنه ............
 
من مثل خیلی از شما ها به میکامی ایمان دارم و میدونم این بازی عالی از آب در میاد . میکامی کم آدمی نیست ، بعد از این همه مدت اومده یه بازی ترسناک بسازه یعنی میکامی موقعی اومد شروع به ساخت بازی کرد که هم گیمر ها ازش خیلی درخواست کرده بودن و هم این که خودش و عمق وجوش میخواست از دوباره رویاهای دوران نوجوانی خیلی از ما ها رو زنده کنه !

میکامی کسی هستش که میخواد بازی بسازه و از همه مهم تر بازی برای گیمر ها میسازه تا بشینن تو اتاقشون و یه لیوان چای در کنار بازی و لذت دو چندان از بازی ببرن .

هنوز که هنوزه وقتی یاد رزیدنت اویل های اولیه میفتم و بازی های دیگش مثل DC و اون گیم پلی و گرافیک و صدا گذاری و داستان رویایی اون زمان واقعا خوشحالم و افتخار میکنم دوران نوجوانی من با بازی های این مرد بزرگ سپری شد .

میکامی کم آدمی نیست میکامی کسی هستش با بازی هایی که ساخته برای خیلی از انسان ها خاطرات خوش به جا گذاشته و این یعنی انتهای خدمت به انسان ها !!! میکامی به همین خاطر انقدر محبوب هستش چون هر وقت اسمی ازش میاد فقط فقط خاطرات خوب و دلچسب گذشته از دیدگان آدم عبور میکنه ............

واقعا قشنگ ترین حرف رو زدی ...
 
اینجا که خیلی اکشن میزنه :d

گرافیک هم که اصلا تعریفی نداره تو این عکس:|
فکر کنم یه مرحله از بازی توش شهر باشه ! البته این رو میدونم یه مرحلش هست....لول حالا 2تا نمیدونم !

روی نسل بعد و PC فریم لاک هست روی 30 ... :|
احتمالا به خاطره اینه که میخواستن اون حسه cinematic رو داشته باشن مثل ratio بازی ...
روی pc ایش که حالا با 1-2 تا ماد بازش میکنن.
 
Hands-On | The Evil Within

خُب دوستان من تونستم چند چپتر از بازی رو بر روی 3 برم، اینجا تجربه ـم رو میگم تا همگی با این ساخته اُستاد میکامی آشنا بشید..چه کسانی که نسل قبلی میخوان تهیه کنن، چه کسانی که بر روی 4 میخوان تهیه کنن..
گرافیک بازی چه از لحاظ بصری، چه تکنیکی خوش ساخت و زیبا است، طراحی مراحل و لوکیشن ها Super Cuteـه ! واقعا لذت بخشه تماشاش.. آفرین داره !
کات سین ها همگی ریل تایم رندر می شوند، این خیلی خوبه ! رنگ بندی و استایل گرافیکی بازی متفاوت و با خوش ذوقی بسیار خلق شده..مشخصه روی بازی کار شده، فقط بعضی مواقع تکسچر ها دیر لود میشن، واقعا این مورد عذاب آوره !
افکت خون، آب، باد، مه، خاک، سیستم ذرات بازی و کیفیت بافت و تکسچر آبجکت ها همگی عالی کار شدن و داخل نسخه نسل قبل هم هستند، چیزی که من فکر میکردم ازش بگذرن، ولی خُب مشخصا نسخه نسل بعدی بهبودهای بوضوحی رو از این جهت خواهد داشت.. اگر کنسول نسل بعدی دارید، در خریدش شکّ نکنید ! البته این به معنی نیست که تجربه بازی در نسل قبل غیر قابل تحمل باشه..
میرسیم به گیم پلی ! این المان همیشه در بازی های میکامی کامل و پُخته هستش، TEW هم از این قاعده مستثنی نیست ! سیستم ارتقاء ایتم و اسلحه ها، استفاده و تعامل با محیط در مقابله با دشمن ها، قابلیت ساخت Trapـهای مختلف و گوناگون برای نابودی دشمن ها ! کلا روی گیم پلی مشخصه خیلی کار شده..
در مورد داستان هم چیزی نمیگم، ولی به نظر من یکم گُنگ روایت میشه، شاید به خاطر شروع ـش باشه، چون من هنوز تا پایان ـش نرفتم، ولی در هر صورت، المان های روانشناسانه اصلا در بازی وجود نداره، یعنی اونطور که باید و شاید حضور داشته باشن، نیستند ! بیشتر همون نوع ترس + هیجان که بیشتر در فیلم های ترسناک آمریکایی دیده میشه رو شما در این بازی تجربه خواهید کرد ! بازی به اون صورت که فکر میکنید ترسناک نیست ! دقیقا شبیه Resident Evil 4ـه ! خلاصه اینکه از لحاظ ترس، فکر نکنم که بازی ژاپنی باشه ! :d انقدر خون و چندش و قطع بدن و اینجور چیزها می بینید که اصلا اون ترسی (!) که انتظارش رو داشتید، نخواهید دید !
من موندم میکامی برای چی گفته بود با این بازی، قراره این ژانر رو متحول کنه و ... :d
امتیاز من به بازی 9 از 10ـه ! ساختار بازی بالکل به شدت بالانس و خوش ساخته ! فقط به شرطی که المان "ترس" رو جزو ارکان اصلی بازی به حساب نیاریم..
بازی که افت فریم نداشت ؟
yahoo_7.gif
خیلی کم پیش میاد که بازی دچار افت فریم بشه، البته تا اینجایی که من بازی کردم..
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or