The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:
احتمالا به خاطره اینه که میخواستن اون حسه cinematic رو داشته باشن مثل ratio بازی ...
روی pc ایش که حالا با 1-2 تا ماد بازش میکنن.

حالا اگه با 60 فریم هم واسه ما سینمایی باشه و راحت باشیم باید کی رو ببینیم ! ( شوخی ) :d:d

Wanda بازی که افت فریم نداشت ؟ :-/
 
آخرین ویرایش:
خُب دوستان من تونستم چند چپتر از بازی رو بر روی 3 برم، اینجا تجربه ـم رو میگم تا همگی با این ساخته اُستاد میکامی آشنا بشید..چه کسانی که نسل قبلی میخوان تهیه کنن، چه کسانی که بر روی 4 میخوان تهیه کنن..
گرافیک بازی چه از لحاظ بصری، چه تکنیکی خوش ساخت و زیبا است، طراحی مراحل و لوکیشن ها Super Cuteـه ! واقعا لذت بخشه تماشاش.. آفرین داره !
کات سین ها همگی ریل تایم رندر می شوند، این خیلی خوبه ! رنگ بندی و استایل گرافیکی بازی متفاوت و با خوش ذوقی بسیار خلق شده..مشخصه روی بازی کار شده، فقط بعضی مواقع تکسچر ها دیر لود میشن، واقعا این مورد عذاب آوره !
افکت خون، آب، باد، مه، خاک، سیستم ذرات بازی و کیفیت بافت و تکسچر آبجکت ها همگی عالی کار شدن و داخل نسخه نسل قبل هم هستند، چیزی که من فکر میکردم ازش بگذرن، ولی خُب مشخصا نسخه نسل بعدی بهبودهای بوضوحی رو از این جهت خواهد داشت.. اگر کنسول نسل بعدی دارید، در خریدش شکّ نکنید ! البته این به معنی نیست که تجربه بازی در نسل قبل غیر قابل تحمل باشه..
میرسیم به گیم پلی ! این المان همیشه در بازی های میکامی کامل و پُخته هستش، TEW هم از این قاعده مستثنی نیست ! سیستم ارتقاء ایتم و اسلحه ها، استفاده و تعامل با محیط در مقابله با دشمن ها، قابلیت ساخت Trapـهای مختلف و گوناگون برای نابودی دشمن ها ! کلا روی گیم پلی مشخصه خیلی کار شده..
در مورد داستان هم چیزی نمیگم، ولی به نظر من یکم گُنگ روایت میشه، شاید به خاطر شروع ـش باشه، چون من هنوز تا پایان ـش نرفتم، ولی در هر صورت، المان های روانشناسانه اصلا در بازی وجود نداره، یعنی اونطور که باید و شاید حضور داشته باشن، نیستند ! بیشتر همون نوع ترس + هیجان که بیشتر در فیلم های ترسناک آمریکایی دیده میشه رو شما در این بازی تجربه خواهید کرد ! بازی به اون صورت که فکر میکنید ترسناک نیست ! دقیقا شبیه Resident Evil 4ـه ! خلاصه اینکه از لحاظ ترس، فکر نکنم که بازی ژاپنی باشه ! :d انقدر خون و چندش و قطع بدن و اینجور چیزها می بینید که اصلا اون ترسی (!) که انتظارش رو داشتید، نخواهید دید !
من موندم میکامی برای چی گفته بود با این بازی، قراره این ژانر رو متحول کنه و ... :d
امتیاز من به بازی 9 از 10ـه ! ساختار بازی بالکل به شدت بالانس و خوش ساخته ! فقط به شرطی که المان "ترس" رو جزو ارکان اصلی بازی به حساب نیاریم..

خیلی کم پیش میاد که بازی دچار افت فریم بشه، البته تا اینجایی که من بازی کردم..

واندر جان صبر کن به لورای عزیز برسی بعد بگو ترسناکه یا نه !:-"
 
خُب دوستان من تونستم چند چپتر از بازی رو بر روی 3 برم، اینجا تجربه ـم رو میگم تا همگی با این ساخته اُستاد میکامی آشنا بشید..چه کسانی که نسل قبلی میخوان تهیه کنن، چه کسانی که بر روی 4 میخوان تهیه کنن..
گرافیک بازی چه از لحاظ بصری، چه تکنیکی خوش ساخت و زیبا است، طراحی مراحل و لوکیشن ها Super Cuteـه ! واقعا لذت بخشه تماشاش.. آفرین داره !
کات سین ها همگی ریل تایم رندر می شوند، این خیلی خوبه ! رنگ بندی و استایل گرافیکی بازی متفاوت و با خوش ذوقی بسیار خلق شده..مشخصه روی بازی کار شده، فقط بعضی مواقع تکسچر ها دیر لود میشن، واقعا این مورد عذاب آوره !
افکت خون، آب، باد، مه، خاک، سیستم ذرات بازی و کیفیت بافت و تکسچر آبجکت ها همگی عالی کار شدن و داخل نسخه نسل قبل هم هستند، چیزی که من فکر میکردم ازش بگذرن، ولی خُب مشخصا نسخه نسل بعدی بهبودهای بوضوحی رو از این جهت خواهد داشت.. اگر کنسول نسل بعدی دارید، در خریدش شکّ نکنید ! البته این به معنی نیست که تجربه بازی در نسل قبل غیر قابل تحمل باشه..
میرسیم به گیم پلی ! این المان همیشه در بازی های میکامی کامل و پُخته هستش، TEW هم از این قاعده مستثنی نیست ! سیستم ارتقاء ایتم و اسلحه ها، استفاده و تعامل با محیط در مقابله با دشمن ها، قابلیت ساخت Trapـهای مختلف و گوناگون برای نابودی دشمن ها ! کلا روی گیم پلی مشخصه خیلی کار شده..
در مورد داستان هم چیزی نمیگم، ولی به نظر من یکم گُنگ روایت میشه، شاید به خاطر شروع ـش باشه، چون من هنوز تا پایان ـش نرفتم، ولی در هر صورت، المان های روانشناسانه اصلا در بازی وجود نداره، یعنی اونطور که باید و شاید حضور داشته باشن، نیستند ! بیشتر همون نوع ترس + هیجان که بیشتر در فیلم های ترسناک آمریکایی دیده میشه رو شما در این بازی تجربه خواهید کرد ! بازی به اون صورت که فکر میکنید ترسناک نیست ! دقیقا شبیه Resident Evil 4ـه ! خلاصه اینکه از لحاظ ترس، فکر نکنم که بازی ژاپنی باشه ! :d انقدر خون و چندش و قطع بدن و اینجور چیزها می بینید که اصلا اون ترسی (!) که انتظارش رو داشتید، نخواهید دید !
من موندم میکامی برای چی گفته بود با این بازی، قراره این ژانر رو متحول کنه و ... :d
امتیاز من به بازی 9 از 10ـه ! ساختار بازی بالکل به شدت بالانس و خوش ساخته ! فقط به شرطی که المان "ترس" رو جزو ارکان اصلی بازی به حساب نیاریم..

خیلی کم پیش میاد که بازی دچار افت فریم بشه، البته تا اینجایی که من بازی کردم..

چه ترسی حسین؟ تا انجا که من میدونم میکامی گفته بود از هر دو نوع ترس استفاده شده! بعد تو فید بک ها هم به این موارد اشاره شده بود!
 
چه ترسی حسین؟ تا انجا که من میدونم میکامی گفته بود از هر دو نوع ترس استفاده شده! بعد تو فید بک ها هم به این موارد اشاره شده بود!
والا دروغ برای چی، راستش خودم انقدر از بازی دارم لذت میبرم، که خیلی خیلی کم کم دارم بازی میکنم و مو به مو همه جا رو میگردم تا همه ایتم ها و فایل رو اکتشاف میکنم ! یعنی انقدر بازی شیرین و جذابه ! :d ولی حقیقت ـش اینه که چیزی به نام "ترس" اونطور که باید و شاید وجود نداره ! شایدم من انقدر با مکانیک گیم پلی و اسلحه های رنگارنگ و جورواجور حال کردم، برای همین نترسیدم ! نمیدونم والا..:d حالا خودتون میتونید صبر کنید و تا ریلیز رسمی و انتشار نمرات بازی بفهیمد که دقیقا منظورم چی بوده ! :d
 
والا دروغ برای چی، راستش خودم انقدر از بازی دارم لذت میبرم، که خیلی خیلی کم کم دارم بازی میکنم و مو به مو همه جا رو میگردم تا همه ایتم ها و فایل رو اکتشاف میکنم ! یعنی انقدر بازی شیرین و جذابه ! :d ولی حقیقت ـش اینه که چیزی به نام "ترس" اونطور که باید و شاید وجود نداره ! :d حالا خودتون میتونید صبر کنید و تا ریلیز رسمی و انتشار نمرات بازی بفهیمد که دقیقا منظورم چی بوده ! :d

دروغ که نه! ولی خب من انتظارم بالاست.اره باید صبر کرد. چیز دیگه هم بود بگو. انیمیشن هاش چی؟ جالب هست؟
 
دروغ که نه! ولی خب من انتظارم بالاست.اره باید صبر کرد. چیز دیگه هم بود بگو. انیمیشن هاش چی؟ جالب هست؟
...انتظارم بالاست..
دقیقا زدی تو خال ! :d نه تنها تو که فن دو آتیشه هستی بهزاد، بلکه همه طرفدارا انتظارات ـشون خیلی خیلی از میکامی بالاست ! :d همین توقعات بالا میتونه کار دست یه بازی بده، خودت میدونی چی میگم دیگه، حالا میخواد بازیساز و سازنده اون هر کسی باشه، منتقدا به این چیزا نگاه نمی کنن ! اونها کلا با این سختگیری که دارن نقد بازی ها رو انجام میدن، مطمئن باش که به ترس بازی ایراد وارد خواهند کرد ! :d حسابش رو بکن، همشون p.t رو بازی کردن، خیلی هم حال کردن، حالا مثلا بخوان با TEW بترسن، نمیشه که..:d میدونی نظر من چیه !؟ :d بازی های میکامی به طرز شگفت آور و معتاد کننده ای روی مکانیک "گیم پلی" تمرکز دارن ! :d همین قضیه فکر کنم باعث شده تا دیگر المان ها کمرنگ تر دیده بشن، البته این نظر منه ! :d بازم میگم، بازی به شدت زیبا و اعتیاد آوره ! فقط همین المانی که ذکر کردم رو کم داره، تا انتشار نمرات بازی صبر کنید بهتره !
 
اينو بگيرم يا شدو او موردور؟ تو اين بحران بي بازي ايي مجبورم يكيشو بگيرم
از موردور با وجود اينكه همه ميگن قشنگه ويديوهاشو ديدم خيلي با سليقم جور نيست نميدونم ميترسم بگيرم پشيمون شم
 
چیزی که از همه ی تریلرها برای من مشهود بود و برای کسی که عمرشو با فیلمهای ترسناک و رزیدنت های قدیمی تر سپری کرده کاملا متوجه این باید شده باشه که این بازی اونطور که ما انتظار داریم horror نمیتونه باشه . واقعا سخته ترسوندن گیمری که با موجی از بازیهای زامبی کشیو فیلمهای آبکی تو این سبک میلک شده یک عنوان واقعا ترسناک ساخت .

این آدم به قول میکامی قویه و نترسه . خب این خودش برای یک عنوان horror یک ضعفه . چون یک ماشین رو داده دست گیمر .

من به until down بیشتر از این بازی امیدوارم . نظرم شخصیه . چون از همون ابتدا از یک طرف ضعفو ترس کارکتر شما با منابع محدود و از طرف دیگه شخصیت یا موجود مجهولی که سعی در تخریب نروهای شما داره :d .

خودم فن میکامیم .

اشتباه بزرگ میکامی ترک کپکام بود هر چقدر که کپکام مقصر بوده باشه . و اشتباه بزرگترش ترک فرزندش بودو چنگ زدن به ipهای متفرقه . همون کارش باعث تخریب ایده هاش تو این سبک شد . شما به این بازی نگاه کنید . بخاطر احترامیه که به میکامی میزاریم سعی میکنیم هضم کنیم که کارش به ریشه های ترس پایبنده . ولی اگه همین بازیو کس دیگه ای هم میساخت همین حرفو میزدیم ؟

متاسفانه نمیتونم خودمو گول بزنم . از شواهدی که دیدم این بازی از نظر من ترسی که منتظرشیمو با خودش به همراه نداره . میدونید برای تریلرها بهترین صحنه ها رو انتخاب میکنن .
 
خُب دوستان من تونستم چند چپتر از بازی رو بر روی 3 برم، اینجا تجربه ـم رو میگم تا همگی با این ساخته اُستاد میکامی آشنا بشید..چه کسانی که نسل قبلی میخوان تهیه کنن، چه کسانی که بر روی 4 میخوان تهیه کنن..
گرافیک بازی چه از لحاظ بصری، چه تکنیکی خوش ساخت و زیبا است، طراحی مراحل و لوکیشن ها Super Cuteـه ! واقعا لذت بخشه تماشاش.. آفرین داره !
کات سین ها همگی ریل تایم رندر می شوند، این خیلی خوبه ! رنگ بندی و استایل گرافیکی بازی متفاوت و با خوش ذوقی بسیار خلق شده..مشخصه روی بازی کار شده، فقط بعضی مواقع تکسچر ها دیر لود میشن، واقعا این مورد عذاب آوره !
افکت خون، آب، باد، مه، خاک، سیستم ذرات بازی و کیفیت بافت و تکسچر آبجکت ها همگی عالی کار شدن و داخل نسخه نسل قبل هم هستند، چیزی که من فکر میکردم ازش بگذرن، ولی خُب مشخصا نسخه نسل بعدی بهبودهای بوضوحی رو از این جهت خواهد داشت.. اگر کنسول نسل بعدی دارید، در خریدش شکّ نکنید ! البته این به معنی نیست که تجربه بازی در نسل قبل غیر قابل تحمل باشه..
میرسیم به گیم پلی ! این المان همیشه در بازی های میکامی کامل و پُخته هستش، TEW هم از این قاعده مستثنی نیست ! سیستم ارتقاء ایتم و اسلحه ها، استفاده و تعامل با محیط در مقابله با دشمن ها، قابلیت ساخت Trapـهای مختلف و گوناگون برای نابودی دشمن ها ! کلا روی گیم پلی مشخصه خیلی کار شده..
در مورد داستان هم چیزی نمیگم، ولی به نظر من یکم گُنگ روایت میشه، شاید به خاطر شروع ـش باشه، چون من هنوز تا پایان ـش نرفتم، ولی در هر صورت، المان های روانشناسانه اصلا در بازی وجود نداره، یعنی اونطور که باید و شاید حضور داشته باشن، نیستند ! بیشتر همون نوع ترس + هیجان که بیشتر در فیلم های ترسناک آمریکایی دیده میشه رو شما در این بازی تجربه خواهید کرد ! بازی به اون صورت که فکر میکنید ترسناک نیست ! دقیقا شبیه Resident Evil 4ـه ! خلاصه اینکه از لحاظ ترس، فکر نکنم که بازی ژاپنی باشه ! :d انقدر خون و چندش و قطع بدن و اینجور چیزها می بینید که اصلا اون ترسی (!) که انتظارش رو داشتید، نخواهید دید !
من موندم میکامی برای چی گفته بود با این بازی، قراره این ژانر رو متحول کنه و ... :d
امتیاز من به بازی 9 از 10ـه ! ساختار بازی بالکل به شدت بالانس و خوش ساخته ! فقط به شرطی که المان "ترس" رو جزو ارکان اصلی بازی به حساب نیاریم..

خیلی کم پیش میاد که بازی دچار افت فریم بشه، البته تا اینجایی که من بازی کردم..

رسما ناامید شدم!
حالا چند تا چپتر رفتی؟
چون بازیهای میکامی رفته رفته رو اعصاب میره :dمثلا خود re1 هم اگر اوایل باشی ترسی نداره ولی رفته رفته ادم میخواد کنسولو بندازه پایین :d
هنر میکامی اینه که وقتی بازیباز داره حال میکنه و ترسی نداره یه لحظه کاری میکنه که بازیباز از کردش پشیمون بشه!یعنی در بازیهای میکامی ترس در یک لحظه اتفاق میفته , البته نباید ذهنیتی مثل p.t از tew داشته باشی چون میکامی سعی میکنه بین ترس و هیجان تعادل برقرار کنه ولی در p.t ترس حرف اول و اخر رو میزنه
امیدوارم اینجوری که میگی نباشه چون چیزی که من از حرفات برداشت کردم اینه که بازی اصلا اصلا ترس نداره و فقط فان !:d
 
انشاالله بازی که اومد و نمراتشو گرفت هیچ تاثیری در حالات ما نداره چه امتیازها همه بالای 90 باشه چه پایین!!
من که با پا سهله با سر می رم توش:d
 
چیزی که از همه ی تریلرها برای من مشهود بود و برای کسی که عمرشو با فیلمهای ترسناک و رزیدنت های قدیمی تر سپری کرده کاملا متوجه این باید شده باشه که این بازی اونطور که ما انتظار داریم horror نمیتونه باشه . واقعا سخته ترسوندن گیمری که با موجی از بازیهای زامبی کشیو فیلمهای آبکی تو این سبک میلک شده یک عنوان واقعا ترسناک ساخت .

این آدم به قول میکامی قویه و نترسه . خب این خودش برای یک عنوان horror یک ضعفه . چون یک ماشین رو داده دست گیمر .

من به until down بیشتر از این بازی امیدوارم . نظرم شخصیه . چون از همون ابتدا از یک طرف ضعفو ترس کارکتر شما با منابع محدود و از طرف دیگه شخصیت یا موجود مجهولی که سعی در تخریب نروهای شما داره :d .

خودم فن میکامیم .

اشتباه بزرگ میکامی ترک کپکام بود هر چقدر که کپکام مقصر بوده باشه . و اشتباه بزرگترش ترک فرزندش بودو چنگ زدن به ipهای متفرقه . همون کارش باعث تخریب ایده هاش تو این سبک شد . شما به این بازی نگاه کنید . بخاطر احترامیه که به میکامی میزاریم سعی میکنیم هضم کنیم که کارش به ریشه های ترس پایبنده . ولی اگه همین بازیو کس دیگه ای هم میساخت همین حرفو میزدیم ؟

متاسفانه نمیتونم خودمو گول بزنم . از شواهدی که دیدم این بازی از نظر من ترسی که منتظرشیمو با خودش به همراه نداره . میدونید برای تریلرها بهترین صحنه ها رو انتخاب میکنن .

شما یه بازی میکامی رو نام ببر که شخصیتش ضعیف باشه؟
 
کلیر ردفیلد ورونیکا. ربکا چمبرز ریمیک . جیل ولنتاین نمسیس . ضعفشونم هر کدومو بخوای برات میگم

شخصیت ها میکامی به لحاظ روحی روانی نمیترسند! بحث فیزیک نیست که! در ضمن دوستان من تو تمام فید بک هایی که از بازی خوندم از ترسش تعریف کردند. حالا حسین این طور گفته نظر شخصی هست و باید تا امدن نمرات صبر کرد.

حقیقتا من از ترسش نگران نبودم. بیشتر مسایل تکنیکی بود که حسین تو پروفایل گفت محشره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or