The Evil Within | PC

therethere1-859x1024-503x600.jpg



Developer : Tango Gamesworks
Publisher : Bethesda

Genre :Survival Horror
Platform : PC / Xbox 360 / PS3 / Xbox One / PS4
Release Date : 14 October 2014
(22 مهر 1393)


سرانجام دقایقی پیش، عنوان جدید خالق سری موفق Resident Evil، شینجی میکامی با نام The Evil Within معرفی شد.

این عنوان که تحت رمز Project Zwei در دست ساخت بوده است، در سبک Survival Horror خواهد بود و به گفته میکامی، وی پس از مدت ها برای ساخت یک عنوان ترسناک خالص به میادین بازگشته است.
همچنین طراح محیط های عنوان موفق Resident Evil Remake نیز به عنوان طراح ارشد محیط ها در ساخت این بازی حضور خواهد داشت و میتوان انتظار طراحی بی نظیری از این عنوان داشت.

آپدیت 1:

  • بازی با موتور گرافیکی شرکت Id Software یعنی Id Tech 5 ساخته خواهد شد.
  • داستان بازی در مورد کارآگاهی به نام Sebastian خواهد بود که ضمن دنبال کردن یک قتل سریالی با همکاران خود، مورد حمله نیروهایی ناشناخته قرار میگیرد و همکاران وی تک تک مورد قتل واقع می‌شوند و خود نیز هوشیاری خود را از دست می‌دهد. پس از به هوش آمده در مکانی نا آشنا و عجیب، وی باید به دنبال فهمیدن حقایق، جستجوی خود را شروع کند.
  • منابع موجود در بازی همانند تیر، انرژی و ... به صورت محدود در بازی یافت می‌شوند.
  • معماهای سخت و چالش برانگیز در این عنوان حضور دارند.
  • به گفته میکامی، هوش مصنوعی دشمنان بالا خواهد بود و مقاومت در برابر آن ها سخت خواهد بود.

آپدیت 2:

  • هیچ گونه رابط کاربری در بازی وجود ندارد. اشیا موجود در محیط شروع به روشن و خاموش شدن میکنند و شما رو از وجودشون آگاه میکنند.
  • افکت های صدا و موسیقی زیادی در بازی وجود ندارد. میکامی در قبال مسئله صدا گفته که صدا به عنوان یک سیگنال برای اعلام رویداد ها و اطلاعات استفاده خواهد شد.
  • دشمنانی در بازی وجود دارند که بازیکن قادر به دیدن آن ها نیست اما صدای آن ها قابل شنیدن است.
  • از عنصر رنگ خیلی کم استفاده شده و شاهد رنگ های گوناگون نخواهیم بود.
  • یکی از تله های مورد استفاده در بازی Nail Bomb خواهد بود که می‌توان آن را در پشت در ها و پنجره ها استفاده کرد.
  • بازی دارای یک صفحه موجودی دایره مانند برای سلاح ها و جعبه آیتم خواهد بود. همچنین به وسیله D-Pad میتونید به آیتم ها دسترسی سریع داشته باشید.

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy
اینم دو عکس دیگه::d



این یه تیکه هم که آدم ناخوداگاه یاد رزیدنت اویل میفته.

31046512398139170250.jpg
اینو منم میخواستم بزارم :x

تو این chapter قبل از دروازه ورود به عمارت خود سباستین میگه:اینجا چقدر برام آشناست!!! ولی من اینجا نیومدم اما....

اما ما قدیما رفتیم,داداش!b-)
 
یکی از چاپتر ها تو روز هست باید گرافیک بازی رو توی اون دید

خیلی معمولیه ، چیز خاصی نداره ،
چپتری که اخرش به کلیسا میرسه ، وسطش ی قبرستون هستش به پله های کلیسا که رسیدید ، کنار نرده ها رو نگاه کنید ،
مدلینگ با پُلی گونزهای کم تعداد و حجم های نوک تیز .
تکسچر هم که دیگه حرفش رو نزن .
 
تو چپتر 4 یه جایی با 4 تا تیر کلت یدفه میایی جلو یه باس 1000 پا . آدمو به استفاده از ترینر ترغیب میکنن
نه اینجا کلا تو این سبک موقع مواجهه با این دشمنای قوی بهتره به محیط دقت کنین
این زنه رو بدون استفاده از حتی یه دونه تیر میشه کشت
 
دوستان من یه توضیح کلی توی این spoiler راجع به داستان دادم البته خیلی چیزاش هنوز برام گنگه اما هرکی دوست داشت باز کنه بخونه بیاد بحث کنیم ...
وقتی Ruvik جوان بود به نظر میرسه که به علم روان شناسی و مطالعه روی مغزه مردم خیلی علاقه مند بود . chapter های اولیه بازی توی یک روستا رخ میده که این روستا در واقع زادگاه و محل زندگی ruvik بود. اتش سوزی در این محل باعث میشه که ruvik خاطره های بدی توی ذهنش جای بزاره و تصمیم بگیره ماشینی رو بسازه که بتونه ذهن رو جست و جو کنه ... حالا دلیله این کار چی بوده میتونه این باشه که شاید میخواسته خودش رو به کسی دیگه منقل کنه یا مثلا توی رویا خوب که همه چیز خوب بوده زندگی کنه ...
در راه ruvik با Dr. Jimenez که توی بازی و اوایل بازی باهاش اشنا میشیم شروع به کار میکنه ... dr برای یک agency کار میکرده که یکی از شخصیتهای بازی یعنی KIDMAN نیز برای این شرکت کار میکرده ... دکتر تصمیم میگیره به ruvik خیانت کنه و این technology رو ازش بدزده برای شرکته خودشون . به نظر میاد که ممکنه توی همین راه ruvik به دسته این agency حالا یا دکتر یا kidamn یا هرکسه دیگه کشته شده باشه ....
دکتر تصمیم میگره از خوده ruvik برای ازمایش استفاده کنه. زمانی که ما وارده بیمارستان میشیم در واقع به طرز مشکوکی به مغز ruvik وارد شدیم . شاید وقتی درب بیمارستان باز میشه ما وارد شدیم . چون ruvik در دنیای واقعی وجود نداره و در واقع فقط مغز وی هست که توی این ماشین به اسمه STEM در حال کار هست.... ممکن هست ادمهای اطراف قربانی های دیگه ای برای ازمایشات به کار رفته روی STEM باشن .
seb و جوزف و kidman به سمت بیمارستان میرم تا نگاهی داشته باشن . توی راه joseph اشاره میکنه ریپورت ها حاوی ادم دزدی بوده اما به جاش زمانی که توی بیمارستان وارد میشن با صنحه فجیحی از قتل عام مواجه میشن. وقتی میگه ادم دزدی در این رابطه بود که agency از این ادمها برای ازمایشات STEM ماشین استفاده میکرده ...
نکته مبهم اینحاست که ruvik در دنیای واقعی وجود نداره . و همه انچه که توی بازی میبینیم همه و همه رویاهای ruvik هستن .شاید بشه گفت بنا به دلایلی از قسمت اغازین بازی حتی شخصیتها توی دنیای ruvik هستن و حتی شهره krimson نمادی از ذهنه ruvik باشه...
در این بین با کشیدن همه این ادمها توی STEM و ذهنه ruvik نقشه اصلی ruvik این بود که خودش رو به کسه دیگه منتقل کنه تا بتونه در دنیای واقعی دوباره راه بره . و این شخص کسی نبود جز Leslie ... چون وی مشکلات ذهنی داشت و از اطرافش باخبر نبود بهتری انتخاب برای ruvik بود که وارد ذهنش بشه و بعد توی دنیای واقعی بیدار بشه. حتی هیچ گوه اتفاقی برای leslie در طول بازی توی این همه محیط خطرناک نمیفته و این نشان این هست که ruvik در حال مراقب از وی هست.
همچنین ruvik بعد از اتش سوزی توی دهکده خودش رو از دست داد و خیلی از صورت سوخته خودش بدش میومد و leslie مشابه یک انسان کامل و چیزی که وی میخواست بود.
در مورده اینکه بخشه بیمارستانی که از اینه وارد میشیم میشه گفت این بخشی هست که توسط agency که STEM رو از ruvik دزدید و توسعه داد کنترل میشه. در واقع پرستار اینجا نماده کسی هست که ممکنه seb رو وارد دستگاه کرده باشه و حالا هم سعی داره تا از وی در طول رسیدن و نابودی مغزه ruvik مراقبت کنه....همچنین میتونیم ببینیم که وی از کناره kidman توی دنیای واقعی در پایان بازی رد میشه که این میتونه دلیلی دیگه ای برای اثبات این مسعله باشه.
در انتها leslie وارد ماشین میشه و ruvik به وی وصل میشه. دقیق معلوم نیست چی شد اما ممکنه این باعث شده باشه که ruvik خودش رو به دنیای واقعی اورده باشه...

در مورده Laura اینکه وی خواهره Ruvik بوده و در اتش سوزی وی رو از دست میده برای همین هست که laura در بازی به اتش حساس هست
safe head در واقع نماد نگاه دارنده اطلاعات ruvik هست. توی اون صندق همه اطلاعات ruvik ذخیره شده بوده .... اگر توجه کنید پس از اینکه ما safe head رو کشتیم در واقع باعث میشه وارد بخشی از بازی میشیم که داستان بازی شروع به باز شدن میکنه . این یعنی اینکه با کشتن safe head ما به بخشی خاطرات ruvik وارد میشم که وی سعی داشته با safe head ازش مراقبت کنه...

اول بازی نمادی هست از زادگاه بچگی وی
قسمت بیمارستان جایی هست که به نظر میرسه STEM در حال ساخت بوده
در واقع هر chapter بازی نمادی از خاطرات وی هست.

حالا میرسیم به بخشهای جالبی از داستان

1. به نظر میرسه از ابتدای بازی و حتی تا انتهای بازی seb هنوز در رویا و درون ماشین stem هست ... چرا ؟ خب در طول بازی ما میبنیم که روی یک تخت هستیم مخصوصا اوایل بازی که چند دکتر بالای سرمون هستن و بعد از بیمارستانی که پرستار اونجاست بلند میشیم .از اونجایی که stem میتونه رویا های افراد رو نیز منتقل و بازیبابی کنه ممکنه سباستین به یاد بیاره که چطوری این اتفاق افتاد ....
ممکنه kidman به همراه اونا باشه برای یک طعمه هدایت برای رسیدن به ruvik ...
kidman همه چیز رو میدنه اما حرفی نمیزه چون در حال کار با agency هست.

2. قسمتی از بازی kidman در حال حرف زدن با سباستین هست که میگه "none of them are going anywhere" ... میتونه نشانه این باشه که حتی در پایان نیز seb از رویا بلند نشده چون وقتی به اطراف اطاق در این حین نگاه میکنی اطاق تمیز هست اما در پایانه بازی همچنان بیمارستان داغون به نظر میرسه..
اینطوری که معلومه محلی که STEM در حال کار کردن هست ( بیمارستان ) محله تمیزی هست ودر واقع هیچ اتفاقی هم رخ نداده و همه چیز برقرار هست. باز میتونه دلیلی باشه برای اینکه از ثانیه اغازین بازی تا پایانه بازی همه در رویای ruvik هستن.

3. ممکنه که agency با گذاشتن kidman - seb سعی درنابودی ruivk داشته اما موفق نشدن و seb توی رویا موند و ruvik هم خارج شد ..
اینم نظره من ×_×
نمیدونم.

به هر حال که پایانه بازی بسیار گنگ هست و حضوره kidman در 2 dlc میتونه پاسخ گوی بسیاری از سوالات در این رابطه باشه ..
 
:x فروش بازی که خیلی خوب بوده امیدوارم میکامی هرچه زودتر ادامه این ip رو بسازه!

البته میکامی اگر دقت کنی ادامه یه عنوان رو خودش نمیسازه و بیشتر به بازیساز های جوان شانس میده تا بازیرو بسازن اصلا یکی از دلایلی که میکامی استدیو تانگو رو تاسیس کرده اینه که به بازیساز های جوان شانس بده
 
دوستان مرحله 9 که توی عمارزت هستیم همه جا رو گشتم اون مغز ها رو هم دیدم ولی چه طور باید در اصلی پایین رو باز کرد؟؟؟؟
 
بچه ها سیو چپتر 6 رو درجه survival بعد از کشتن اون یارو اره برقی رو لطفا قرار بدید.....
درجه سختی رو تغییر دادم و کمترش کردم اما الان دیگه زیاد نمی شه=((
 
دوستان من همبن الان چپتر 6 رو رو رد کردم تا اینجا که خیلی حال داد بهم ولی چپتر 6 ام طولانی ترین چپتر بوده :(تا اینجا از اون اره برقی و دوتا گرزی کچل بگیر تا باس اخر این چپتر اون سگه:d . درکل واسه من شاهکاربوده. ازبس غرق گیم پلی بودم حواسم به این نوارسیاه نبود کلا:bighug:.جلوتر بازی قشنگترم میشه؟
 
دوستان من همبن الان چپتر 6 رو رو رد کردم تا اینجا که خیلی حال داد بهم ولی چپتر 6 ام طولانی ترین چپتر بوده :(تا اینجا از اون اره برقی و دوتا گرزی کچل بگیر تا باس اخر این چپتر اون سگه:d . درکل واسه من شاهکاربوده. ازبس غرق گیم پلی بودم حواسم به این نوارسیاه نبود کلا:bighug:.جلوتر بازی قشنگترم میشه؟
من الان چپتر 9 هستم
بازی واقعا از لحاظ فضا سازی و نماها عالیه
البته یکم موزیک کمرنگ شده تو بازی
از چپتر 8 که خط داستانی بازی پررنگ میشه بیشتر آدم درگیر میشه
نمای بیرونی خونه خانواده رابین (روویک) هم خیلی زیبا طراحی شده بود فقط یه موزیک مرموز کم داشت
اما بازی تو حالت survival اصلا جذاب نیست بیش از حد آسونه
منتظر بودم ببینم این کییپر شاید یه کاری کنه که اونم کلا با دوتا گلوله انفجاری مرد!
 
من الان چپتر 9 هستم
بازی واقعا از لحاظ فضا سازی و نماها عالیه
البته یکم موزیک کمرنگ شده تو بازی
از چپتر 8 که خط داستانی بازی پررنگ میشه بیشتر آدم درگیر میشه
نمای بیرونی خونه خانواده رابین (روویک) هم خیلی زیبا طراحی شده بود فقط یه موزیک مرموز کم داشت
اما بازی تو حالت survival اصلا جذاب نیست بیش از حد آسونه
منتظر بودم ببینم این کییپر شاید یه کاری کنه که اونم کلا با دوتا گلوله انفجاری مرد!
تو chapter 10 لائورا دوباره میاد خفتت میکنه!پشت سرش هم یه boss دیگه میاد یه حالو و احوالی میپرسه!:d
این chapter 11 منو یاد فیلم inception انداخت!

فقط یه چیزی که واقعا حیفه و منو اذیت میکنه,عدم وجود یه معما درست و حسابی هست!
مثلا تو chapter9 برای پیدا کردن دو تا قفل گاو صندوق میتونست با توجه به تابلوها یه رمزی بزارن و بازیکننده با بررسی تابلو ها رمز قفلها رو پیدا میکرد و بعد رمزو وارد میکرد,نه همینطوری قفلو بزاریم سر جاش و در اتومات باز بشه!
و خیلی جاهای دیگه که اینکارو نکردن.... واقعا حیفففف!!!:|
 
فقط یه چیزی که واقعا حیفه و منو اذیت میکنه,عدم وجود یه معما درست و حسابی هست!
مثلا تو chapter9 برای پیدا کردن دو تا قفل گاو صندوق میتونست با توجه به تابلوها یه رمزی بزارن و بازیکننده با بررسی تابلو ها رمز قفلها رو پیدا میکرد و بعد رمزو وارد میکرد,نه همینطوری قفلو بزاریم سر جاش و در اتومات باز بشه!
و خیلی جاهای دیگه که اینکارو نکردن.... واقعا حیفففف!!!:|
وقتی بازی را تو درجه سختی casual برید نتیجش میشه این دیگه:d اتفاقا اونجا دقیقا مثل حرف خودت باید از رو تابلوها رمز را پیدا میکردی.
البته در کل بازی معمای چندانی نداره. کاش رو این بخش بیشتر کار میکردند.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or