The Evil Within | PC

therethere1-859x1024-503x600.jpg



Developer : Tango Gamesworks
Publisher : Bethesda

Genre :Survival Horror
Platform : PC / Xbox 360 / PS3 / Xbox One / PS4
Release Date : 14 October 2014
(22 مهر 1393)


سرانجام دقایقی پیش، عنوان جدید خالق سری موفق Resident Evil، شینجی میکامی با نام The Evil Within معرفی شد.

این عنوان که تحت رمز Project Zwei در دست ساخت بوده است، در سبک Survival Horror خواهد بود و به گفته میکامی، وی پس از مدت ها برای ساخت یک عنوان ترسناک خالص به میادین بازگشته است.
همچنین طراح محیط های عنوان موفق Resident Evil Remake نیز به عنوان طراح ارشد محیط ها در ساخت این بازی حضور خواهد داشت و میتوان انتظار طراحی بی نظیری از این عنوان داشت.

آپدیت 1:

  • بازی با موتور گرافیکی شرکت Id Software یعنی Id Tech 5 ساخته خواهد شد.
  • داستان بازی در مورد کارآگاهی به نام Sebastian خواهد بود که ضمن دنبال کردن یک قتل سریالی با همکاران خود، مورد حمله نیروهایی ناشناخته قرار میگیرد و همکاران وی تک تک مورد قتل واقع می‌شوند و خود نیز هوشیاری خود را از دست می‌دهد. پس از به هوش آمده در مکانی نا آشنا و عجیب، وی باید به دنبال فهمیدن حقایق، جستجوی خود را شروع کند.
  • منابع موجود در بازی همانند تیر، انرژی و ... به صورت محدود در بازی یافت می‌شوند.
  • معماهای سخت و چالش برانگیز در این عنوان حضور دارند.
  • به گفته میکامی، هوش مصنوعی دشمنان بالا خواهد بود و مقاومت در برابر آن ها سخت خواهد بود.

آپدیت 2:

  • هیچ گونه رابط کاربری در بازی وجود ندارد. اشیا موجود در محیط شروع به روشن و خاموش شدن میکنند و شما رو از وجودشون آگاه میکنند.
  • افکت های صدا و موسیقی زیادی در بازی وجود ندارد. میکامی در قبال مسئله صدا گفته که صدا به عنوان یک سیگنال برای اعلام رویداد ها و اطلاعات استفاده خواهد شد.
  • دشمنانی در بازی وجود دارند که بازیکن قادر به دیدن آن ها نیست اما صدای آن ها قابل شنیدن است.
  • از عنصر رنگ خیلی کم استفاده شده و شاهد رنگ های گوناگون نخواهیم بود.
  • یکی از تله های مورد استفاده در بازی Nail Bomb خواهد بود که می‌توان آن را در پشت در ها و پنجره ها استفاده کرد.
  • بازی دارای یک صفحه موجودی دایره مانند برای سلاح ها و جعبه آیتم خواهد بود. همچنین به وسیله D-Pad میتونید به آیتم ها دسترسی سریع داشته باشید.

 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kamyy
با این نا بهینه بودن بازی ها دارم به حقیقت حرف یوبی شک میکنم!گویا دستهایی پشت پرده دارن بازی های pc رو بشدت سنگین و نا بهینه میکنن!اون از Watch Dogs و shadow of murder و اینم از این!و صد البته wolfnistine!اخه چرا این بازی ها اینقدر مشکل دارن؟اخه مگه چی دارن که اینهمه سیستم هیولا بازم لگ و افت فریم و مشکل داره؟
چه ربطی به یوبی داره؟!:|
 
به یک مشکل برخوردم این ادرسی که دادید چیزی توش پیدانکردم میشه خدتون راهنمایی بفرمایید

روی ایکون بازی راست کلیک کن پروپرتیس بگیر جلوی target اینو اضافه کن com_allowconsole 1+
بعد توی بازی کلید insert کیبور بزن اینو تایپ کن R_forceaspectratio 1.8
برای باز شدن 60 فریم هم اینو بنویس R_swapinterval -1
 
چه ربطی به یوبی داره؟!:|
انقدر فن بازی انصافا در نیارید و با تحقیق حرف بزنید , شما همینطوری اومدی یه پست دادید , یوبی سافت چند روز پیش اعلام کرد شرکت هایی که کنسول دارن به ما اجازه نمیدن که مشخصات گرافیکی رو بالاتر از کنسول اونا ببریم و اون دوستمون هم منظورش همین بود
 
انقدر فن بازی انصافا در نیارید و با تحقیق حرف بزنید , شما همینطوری اومدی یه پست دادید , یوبی سافت چند روز پیش اعلام کرد شرکت هایی که کنسول دارن به ما اجازه نمیدن که مشخصات گرافیکی رو بالاتر از کنسول اونا ببریم و اون دوستمون هم منظورش همین بود
من نفهمیدم Wolfenstein و Shadow mordor چه ربطی به یوبی داره؟؟؟؟ شما هم تاپیک AC Unity PS4 رو مشاهده کنید می‌بینید کاملا در جریان همچی هستم. ولی این موضوع هیچ ربطی به بهینه سازی بازیا برای PC نداره!!!!! اونم نگفت مشخصات گرافیکی گفت فریم و رزولوشن بازی!!!!! درباره گرافیک که چند روز پیش کارگردان هنری گفت انقلاب به پا میکنه! واقعا متاسفم که نمیدونید محدودیت های کنسولی هیچ ربطی به PC نداره و تفاوت رزولوشن و فریم رو با گرافیک نمیدونید!!!8-| واقعا فکر میکنید گرافیک اولترا بازی Ryse یا WD یا AC با PS4 برابر هست؟؟؟؟؟؟ این محدودیت ها مربوط به کنسولاست عزیز! کنسولا!ایشون دارن راجع به کل بازی های PC حرف میزنن و یهو میان میگن دارم به یوبی شک میکنم!:|
 
با این نا بهینه بودن بازی ها دارم به حقیقت حرف یوبی شک میکنم!گویا دستهایی پشت پرده دارن بازی های pc رو بشدت سنگین و نا بهینه میکنن!اون از Watch Dogs و shadow of murder و اینم از این!و صد البته wolfnistine!اخه چرا این بازی ها اینقدر مشکل دارن؟اخه مگه چی دارن که اینهمه سیستم هیولا بازم لگ و افت فریم و مشکل داره؟
رو سیستم متوسط رو به پایین من که
Middle Earth،Wolfenstein
مشکلی نداشت رو جزئیات بالا هم بازیش کردم لگ​
Watch Dogs​
هم با دو تا اپدیت حل شد ، امسال فقط​
DeadRising3​
بود که​
گند زد .​

 
بعد از یک ساعت بازی نظرم اینه : به معنای واقعی اشغال هیچ چیز جدیدی نسبت به اویل 4 نداره که کمترم داره گرافیک متوسط فقط با مقدار زیادی افکت دود اتیش مه و گرد وغبار بازی سنگین شده داستانش که از اول معلومه خود نویسندش هم نفهمیده چینوشته سیتم اپگردش که هیچی نگم بهتره دوربین که ازهمه بدتر خلاصه بازی اگه بیسروصدا میومد خیلی سنگین تر بود درکل بازی بدی نیست ارزش یک بار تموم کردن رو داره
تایید میشه
دوربین افتضاح
گرافیک سبک و اصلا نیاز به 4 گیگ نیست ( تست شده در 60 فریم )
کلا اصلا مالی نیست بازی فعلا میریم سمت شادو او موردور و ایلین و ...
کاش این شینجی میکامی نمیخواست سبک ترس رو با چنین بازی متحول کنه. بیشتر اکشنه تا ترس اونم یه اکشن خشک و بی روح !
هنوز به نظرم اوتلست حرف اول رو میزنه.
 
آخرین ویرایش:
بعد از یک ساعت بازی نظرم اینه : به معنای واقعی اشغال هیچ چیز جدیدی نسبت به اویل 4 نداره که کمترم داره گرافیک متوسط فقط با مقدار زیادی افکت دود اتیش مه و گرد وغبار بازی سنگین شده داستانش که از اول معلومه خود نویسندش هم نفهمیده چینوشته سیتم اپگردش که هیچی نگم بهتره دوربین که ازهمه بدتر خلاصه بازی اگه بیسروصدا میومد خیلی سنگین تر بود درکل بازی بدی نیست ارزش یک بار تموم کردن رو داره
بالاخره به معنای واقعی آشغال یا بازی بدی نیست؟؟؟؟؟ :دی
 
دوستان چطوری ۶۰ فریم کنم و فول اسکرین ؟

دوستان راه حل هایی گفتن ولی از طریق استیم قابل اجراست من بازییم از طریق استیم نیست

چیکار کنم دقیقا .. عمل نمی کنه راهنمایی کنید ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or