The Evil Within 2

198167

ناشر: Bethesda Softworks
استدیو: Tango Gameworks
تهیه کننده: Shinji Mikami
کارگردان: John Johanas
پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.​
 
آخرین ویرایش:
تولد مرد افسانه ای دنیای بازی مبارک (البته دیروز بود).کسی که خیلی ها را تو این صنعت بزرگ کرد.ادم به فروتنی این ندیدم.هیچ وقت از خودش تعریف نکرد!

من قلبم برای تو میتپد استاد ارجمند :((:hearteyes:^:)^^:)^^:)^^:)^^:)^^:)^

View attachment 113132


It's a Survival Horror Birthday - IGN

Happy Birthday, Mikami-san, from all of us here at IGN.

یکی از صحبت های جالب راجع به میکامی

کوجیما نیز به همان اندازه به تعریف میکامی پرداخت:




کامیا

"شینجی میکامی درس های زیادی به من اموخت. او توسعه و طراحی بازی را به من یاد داد.او اولین فرصت را با کارگردانی عنوان رزیدنت اویل 2 به من داد.مدتی (بیشتر از یک سال) زمان برد تا (بازی) به حدی برسه که بتونیم بگیم "اوه، این به اندازه کافی خوب نیست" و دوباره کار رو از اول شروع کنیم.


استرلی حقیقتا درست بهت گفت خدا! اخه کی مث تو تونسته این همه بازی تو سبک های مختلف بسازه!این بیوگرافی هم به مناسبت تولدش.


View attachment 113199
کم کم داره به 60 سالگی و خداحافظی نزدیک میشه :D
بنده خدا خوب به جوونا میدون میده...به جای اینکه لجبازی و خودخواهی کنه، الان به دو تا جوون با استعداد که حالا نسبتا شناخته شده هم هستن فرصت کارگردانی داده: جان جوهاناس با TEW2 و ناکامورا هم با Ghostwire Tokyo.
کپکام دو بار بهش بودجه خفن داد؛ اولین بار با RE یه سبک جدید خلق کرد، دومین بار هم با RE4 همون سبک رو متحول کرد و باعث شد کلی بازی بزرگ مثل TLOU ازش الهام بگیرن.
بقیه‌ی بازیهایی هم که ساخته اکثرا از نظر کانسپت و ایده مثل Vanquish و TEW خفن بودن و عمدتا اگه مشکلی داشتن به بودجه پایین و نداشتن تیم بزرگ و با تجربه، مربوط می‌شده.
حیف که دوست نداره اسم خودشو سر زبونا بندازه وگرنه خیلی دوست داشتم ببینم اگه مثل کوجیما یه انجین آماده و بودجه کلان می‌گرفت، چه چیزی می‌ساخت.
 
کم کم داره به 60 سالگی و خداحافظی نزدیک میشه :D
بنده خدا خوب به جوونا میدون میده...به جای اینکه لجبازی و خودخواهی کنه، الان به دو تا جوون با استعداد که حالا نسبتا شناخته شده هم هستن فرصت کارگردانی داده: جان جوهاناس با TEW2 و ناکامورا هم با Ghostwire Tokyo.
کپکام دو بار بهش بودجه خفن داد؛ اولین بار با RE یه سبک جدید خلق کرد، دومین بار هم با RE4 همون سبک رو متحول کرد و باعث شد کلی بازی بزرگ مثل TLOU ازش الهام بگیرن.
بقیه‌ی بازیهایی هم که ساخته اکثرا از نظر کانسپت و ایده مثل Vanquish و TEW خفن بودن و عمدتا اگه مشکلی داشتن به بودجه پایین و نداشتن تیم بزرگ و با تجربه، مربوط می‌شده.
حیف که دوست نداره اسم خودشو سر زبونا بندازه وگرنه خیلی دوست داشتم ببینم اگه مثل کوجیما یه انجین آماده و بودجه کلان می‌گرفت، چه چیزی می‌ساخت.
فرق میکامی و کوجیما دقیقا همینجاس.
من با اینکه خیلی با کانسپت DS حال کردم و واقعا امیدوارم یه بازی فوق خفن در بیاد و خیلی هم منتظرشم ولی نمیتونم میکامی رو با کوجیما مقایسه کنیم. میکامی یه طراح و کارگردان فوق العاده با استعداد با کمترین هایپ ممکن و عناوین شدیدا خفن هست که بدون شک impact شون رو همیشه روی صنعت بازی گذاشتن. همین tew ممکنه از دید خیلیا بازی جالبی نبوده باشه ولی برای من یک شاهکار توی سبک sh هست، ضمن اینکه میکامی هرگز خودشو تکرار نکرده و کلی عناوین مختلف با جهان ها و ستینگ منحصر به فرد خودشون خلق کرده که این مورد خودش دلیل محکمی میشه که همیشه برای من در رده بالاتری از کوجیما قرار بگیره.
البته بحث مقایسه زیاد جالب نیست ولی خب من علی رغم احترام زیاد به کوجیما ( و علی الخصوص دث استرندینگش که خیلی عالی و خفن به نظر میاد) هرگز نمیتونم جایگاه میکامی رو باهاش تقسیم کنم و برای من در یک جایگاه نمیونن قرار بگیرن.
 
این بازی شاهکاره، نمیدونم چرا محیط خراب شده ای بازی که هر لحظه هم خراب تر میشه منو یاد alone in the dark 2008 میندازه؟:D اصلا شخصت اصلی بازی هم چقدر شبیه شخصیت اصلی alone in the dark 2008 هست؟! محیط اپن ورلد بازی هم خیلی شبیه اونه! بنظرم این بازی شکست تحقیر امیز alone in the dark 2008 رو اون زمان بشدت جبران کرده، AITD 2008 اینقدر رو هم رفته میکانیک جدید و قدرتمند وارد بازی کرد که خود بازی اصلی توش گم شد و با سر کوبیده شد زمین :d
سیستم گیم پلی بازی هم همون Re4 خود استاد هست.
اتمسفر بازی هم شبیه سایلنت هیل.
ولی از لحاظ فنی و گرافیکی به پای RE2R نمیرسه...
این باس فایت های بازی هم که معلوم نیست کی طراحیشون کرده واقعا جنون امیز و ترسناک هستند مخصوصا باس اول بازی :| که وقتی برای اولین بار تو اینه دیدمش نزدیک به سکته قلبی کنم :d
 
این بازی شاهکاره، نمیدونم چرا محیط خراب شده ای بازی که هر لحظه هم خراب تر میشه منو یاد alone in the dark 2008 میندازه؟:D اصلا شخصت اصلی بازی هم چقدر شبیه شخصیت اصلی alone in the dark 2008 هست؟! محیط اپن ورلد بازی هم خیلی شبیه اونه! بنظرم این بازی شکست تحقیر امیز alone in the dark 2008 رو اون زمان بشدت جبران کرده، AITD 2008 اینقدر رو هم رفته میکانیک جدید و قدرتمند وارد بازی کرد که خود بازی اصلی توش گم شد و با سر کوبیده شد زمین :d
سیستم گیم پلی بازی هم همون Re4 خود استاد هست.
اتمسفر بازی هم شبیه سایلنت هیل.
ولی از لحاظ فنی و گرافیکی به پای RE2R نمیرسه...
این باس فایت های بازی هم که معلوم نیست کی طراحیشون کرده واقعا جنون امیز و ترسناک هستند مخصوصا باس اول بازی :| که وقتی برای اولین بار تو اینه دیدمش نزدیک به سکته قلبی کنم :d
البته به نظرم اتمسفر بازی بیشتر شبیه re2 هست.نسخه اول این بازی اتمسفر و طراحی هنریش شبیه re4 بود(لوکیشنهای روستا و عمارت و جنگل و...)این بازی هم اتمسفرش خیلی منو یاد re2 میندازه(محیط های شهری و فاضلابها و رطوبت و خرابه ها و ...).همه به گیمپلی و اتمسفر بازی اشاره میکنن ولی از داستان و روایت داستانی فوق العاده اش چیزی نمیگن:Dاین بخش بازی خیلی آندریته.منو خیلی تحت تاثیر قرار داده بود.
 
  • Like
Reactions: ahmad137456
البته به نظرم اتمسفر بازی بیشتر شبیه re2 هست.نسخه اول این بازی اتمسفر و طراحی هنریش شبیه re4 بود(لوکیشنهای روستا و عمارت و جنگل و...)این بازی هم اتمسفرش خیلی منو یاد re2 میندازه(محیط های شهری و فاضلابها و رطوبت و خرابه ها و ...).همه به گیمپلی و اتمسفر بازی اشاره میکنن ولی از داستان و روایت داستانی فوق العاده اش چیزی نمیگن:Dاین بخش بازی خیلی آندریته.منو خیلی تحت تاثیر قرار داده بود.
درسته شبیه ریمیک اویل 2 هم هست ولی بیشتر شبیه alone in the dark هست، طرح جهان باز بازی هم دقیقا عین تنها در تاریکی هست، و معما هایی که برای یافتن قطعات سلاح ها، البته به پختگی و دقت تنها در تاریکی نیست فقط شبیه بهش هست.
اتفاق های هم که تو محیط بازی میفته دقیقا هم شکل سایلنت هیل هست، مثلا داشتم وارد یک ساختمون میشدم که ناگهان پام خورد رو دوربین و اون طرف عکاس سادیسمی اومد سراغم :D این موارد تا چپتر 5 زیاد دیدم...
__________
بعد از این هم میرم سراغ نسخه اول ببنیم چطوری هست.
______________
اره داستان بازی خیلی جالبه، ماشین زمان و وصل کردن مغز ها به یکدیگر و این داستان ها :d
 
بازی تموم شد=((:(
واقعا اخر بازی خیلی ناراحت شدم واسه ماریا، کاش هرگز اینطوری تموم نمیشد:|
در اخر هم کیدمن همه چیز و همه کس اعضای استم رو نابود کرد و راه رو برای نسخه دیگه ای از بازی رسما بستند.
همه چیز و همه شخصیت های داخل بازی خوب بود الی شخصیت اصلی سباستین، از چپتر یک تا چپتر 11 یک کلمه حرف نمیزه، همه چیز و همه کاری میکنه همینه WHAT THE HELL واقعا یکی از بزرگترین مشکلات بازی همین شخصت پردازی نچسب سباستین هست، حتی کیدمن هم خیلی بهتر از شخصیت اصلی بود.
البته بازی هم سوتی های زیادی داشت، مثلا اول بازی که وارد دفتر کار میشیم میگن 12 نفر از اعضای موبیس گم شدند، وارد بازی که میشیم هر 20 متر یک قدم جنازه یک نفر از اعضای موبیس رو میبینیم که تا اخر بازی به صد نفر هم میرسند:|
و تو یکی از مراحل بازی وارد به گذشته سباستین میشه و یکی از باس فایت ها رو میکشه و میگه نمیزارم این اتفاق بیفته در صورتی که اصلا این اتفاق نیفتاده بود یا من ندیدم تو بازی:|
گرافیک بازی هم واقعا بعید بود از میکامی، کسایی که RE/2/3/4 رو یادشون بیاد میدونند چه سطحی از کیفیت تو دوران خودشون بودند حالا این نسخه از EW2 واقعا گرافیک و مخصوصا انیمیشن هاش واقعا ابتدایی و غیر قابل تحمل بودند، مخصوصا بعد از بازی های مثل RE7/RE2R!
فقط یک اشتباه بزرگی که کردم بازی رو اسون ترین سطح رفتن همه دشمنان بازی با یک الی دو تیر میمردند واقعا نمیدونم چرا سطح اسون بازی اینقدر مسخره طراحی کردند؟ مثلا میخواستن برای بازی کن های جدید قابل بازی باشه؟ صد در صد یکبار دیگه باید بازی رو با درجه اخر سختی بازی کنم مخصوصا این که چند جین اسلحه و لباس و ... جدید داد.
باس فایت های بازی هم خیلی کم بودند، فکر کنم 3-4 تا کلا بودن ولی باس فایت اخر خیلی عالی بود.
در کل نمره نهایی رو 7/10 میدم.
 
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi
سوپر شاهکار استاد دو ساله شد نمیدونم شاید یکم اغراق باشه اما من بعد از تموم کردن این بازی ، هیچ بازی حداقل از بعد کارگردانی و داستانگویی به دلم ننشست!دو تا چپتر اخر فوق العاده تاثیرگذار بود!یادمه میکامی گفته بود وقتی به پایان بازی برسین گریه میکنین!

100 درصد قسمت سوم ساخته میشه.شک نکنین.میکامی میگه یک ای پی باید چند سال استراحت کنه و بعد بریم سراغش!از جان یوهانس هم باید تشکر کنیم!بازیساز با استعداد و پر تحملی هست!

در مورد ناکامورا:

ایشون به احتمال زیاد با میکامی به مشکل خورده!میکامی ادم سخت گیری هست.خودش زیر نظر فوجیوارا بزرگ شده و ان هم فوق العاده ادم سخت گیری بوده.

اما تفاوت ادم های بزرگ همین جاست!ادم هایی مثل میکامی میمونن و میجنگن و در نهایت یک غول تو صنعت میشن.فقط باعث تاسف هست اگر به خاطر کم تحملی و عدم تحمل نظرات میکامی و سایر سازنده ها جدا شده باشه

چند وقت پیش یک عکس گذاشته بود . هشتگ بتسدا و فالوت 76 زده بود!انجا فهمیدم که با میکامی و تنگو به مشکل خورده!امیدوارم همین باشه!

راستی میکامی تو توییتر گفته باد خیلی بدی میوزه ژاپن و اپارتمان تکون میخوره!یک لحظه کامنت ها را دیدم ناراحت شدم!فکر کردم یک اتفاقی افتاده!

توییتش ژاپنی بود.خداوند استاد را از گزند حوادث در امان بدار :D

یک گیف هم از بازی

ezgif-3-979762971c14.gif


فردا هم قسمت اول پنج ساله میشه!ان که خار و مادر داستان بود!:-t این صحنه از بازی یک کلاس کارگردانیه

ezgif-1-ea9e951b9c92.gif
 
Looking Back to 2014 and The Evil Within | TheXboxHub

A far-fetched and oft-confusing story, but one that attempts to explore a complex subject matter of human psyche. Its characters, though somewhat cliched, are voiced well and overall interesting to follow. Especially Sebastian, whose harsh past is revealed through notes found across the game’s story. And as far as survival-horror stories go, The Evil Within definitely takes a place in the top tier.
 
Best survival horror games to test your endurance skills

Another one of Mikami’s creations was The Evil Within, which like Resi explores the corrosive effects of megacorp greed - but this time the suits are dunking people in an alternative reality called STEM rather than turning them into zombies. Here, each character’s worst nightmares play out as they’re trapped in their own heads, linked up to a collective consciousness like a messed up Matrix that no pill will let you leave. The sequel follows Detective Sebastian Castellanos who must venture into STEM to find his missing daughter, who’s been subject to experiments by the greedy company behind the simulation, Mobius. The sequel has much greater freedom in its map design than the first Evil Within, with more areas to explore and more ways to advance through a level, making it a great place to jump in.



10 Best RPG Horror Games

THE EVIL WITHIN 2

The Evil Within 2 has proven itself to be a worthy successor to the first game and they were somewhat successful at rivaling the Resident Evil franchise. In any case, it's more horror than RPG so don't go in as a hardcore RPG fan expecting some deep customization and character development. Most of what The Evil Within 2 has are RPG elements and at times, they can even feel tacked on.

However, that provides a nice change of pace and offers more freedom than games like Resident Evil. Your character, Sebastian Castellanos, can be upgraded and has some specialized skill sets you can develop for a specific playstyle. Weapon variety is also commendable and you'll certainly start feeling more powerful (or less helpless) as you progress into the game.
 
Best Horror Games: The spookiest experiences to play this Halloween | Trusted Reviews

Pros:

  • Classic survival horror gameplay
  • Can be very scary and unsettling
  • Fractured narrative keeps you on edge
Cons:

  • Hideously frustrating
  • Poor performances and patchy visuals
  • Assorted technical issues
Shinji Mikami is a legend in the world of survival horror – having crafting countless classics including the original Resident Evil. In recent years, he’s made his mark with his studio Tango Gameworks and the weird yet wonderful series known as The Evil Within.

Its sequel is the better experience both visually and mechanically, with the first entry being incredibly rough around the edges for a number of reasons. Despite this, I have a massive soft spot for it, purely because how it approaches, campy, blood-soaked horror in such an over-the-top manner.

If you’re after an enjoyable third-person shooter with an utterly ridiculous approach to evil monsters and mind-bending horror locales, you can’t get much better than this.



The 25 Scariest Games of This Generation - IGN

9. The Evil Within 2


Take The Evil Within, expand its world, further limit its resources, add a more coherent story, and you have an excellent sequel to an already excellent survival horror experience. It's one of the generation's most complete horror packages, and while it's scares often
surpass those of the first, familiarity dampens fear, and for that reason, we give the slight edge to its predecessor.

8. The Evil Within



Resident Evil creator Shinji Mikami’s return to survival horror came in 2014 with The Evil Within, and it didn’t disappoint. With roots in RE, Evil Within thrived off its challenging gameplay, limited resources, inspired world, engaging story, and brilliantly horrific enemy design—The Keeper, Laura, Zehn, and Neun, to name a few.
 
کرم هالووین و ایول ویتین من را گرفته :))

The Top Ten Horror Games Ever

5. The Evil Within


This 3rd person horror mind bender takes you on a journey that alters your perception of reality.

Switching between the real world and the STEM world blurs the lines and it keeps you on edge as you face different monstrosities and horrors.

A well crafted story and good scares
make The Evil Within a classic among horror gaming fans.



10 jeux à faire frémir de peur pour l’Halloween



5 – The Evil Within


Tango Gameworks is a talented Japanese studio. With lead designer Shinji Mikami, father of the Resident Evil series, The Evil Within achieved a certain notoriety. The first game remains my favorite and an experience as there is little in the industry. True psychological delirium, The Evil Within also takes example of tropes popular horror genre to create breathtaking scenarios. Even if I consider the last segment weaker, the fact remains that globally it is a successful game.
 
وقتی میگوییم میکامی پادشاه ژانر ترس است دقیقا از چه صحبت میکنیم؟!\m/از این صحبت میکنیم!:Arrowd: اگه تا 15 را رفته بود جفت داینوکرایسیس ها هم میومدن:-bd

کلی متا بالا 90!(برای دوستداران نمره) به علاوه فروش های نجومی تو سبکی که به فروش رساندن محصول کار بسیار سختی هست


Top 10 best-selling horror games of all time in the U.S. - Nintendo Everything



1. Resident Evil 5
2. Resident Evil 4
3. Dying Light
4. Resident Evil 2
5. Resident Evil 7
6. Resident Evil 6
7. Resident Evil 2 (remake)
8. Dead Space 2
9. The Evil Within
10. Resident Evil



10 horror video games that will make you audibly scream
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or