The Evil Within 2

198167

ناشر: Bethesda Softworks
استدیو: Tango Gameworks
تهیه کننده: Shinji Mikami
کارگردان: John Johanas
پلتفرم: PS4 ,XBOX ONE,PC
تاریخ انتشار: 13 اکتبر 2017 (21 مهر 1396)


بعد از سه سال انتظار نسخه دوم The Evil Within در کنفرانس E3 2017 شرکت bethesda معرفی شد. داستان نسخه اول سه سال بعد از اتفاقات نسخه اول اتفاق میفتد شخصیت اصلی بازی باز هم مانند نسخه اول سباستین کستلانوس هست. سباستین که همه چیز خود به علاوه دخترش "لیلی" را از دست داده بعد فهمیدن اینکه ممکن او زنده باشد باز هم به امید اینکه دخترش را نجات دهد وارد دستگاه stem میشود نجات دادن دخترش شاید اخرین امید سباستین برای این باشد که دوباره به زندگی قبلی خود برگردد.​
 
آخرین ویرایش:
پس نسخه اولش رو نرفتی!
در کنار تمام بهبود هایی که دادن همچنان فقط کارکتر روویک ویکتوریانا کل نسخه دوم رو توی جیبش میذاره
یه سر بهش

آره باید یه تستی بزنمش حتما چون شدیدا از اتمسفرش و حس ترسش تعریف میکنن. یکی از دوستامم اتفاقا تازگیا تمومش کرد. اونم اولش با پرفورمنس مشکل داشت اما کم‌کم عادت کرد و خیلی هم تعریف کرد از بازی و dlcهاش.
 
نظر من در مورد جفتشون که بازی کردم اینه که بازی اول خیلی ترسش ژاپنی تره و گیم پلی خشک تری داره.
نسخه دوم بیشتر غربی شده و همینطور گیم پلی بهتری.

حتما ترس نسخه اول بیشتره ولی نسخه دوم در کل فانتره و بیشتر میشه پیشنهادش کرد.

مثل مقایسه رزیدنت ایولها با مثلا سایلنت هیل.
جفتشون رو حتما باید بازی کرد.
 
شما فقط 3 صفحه آخر اون تاپیک ببین فقط یا اسکرین شاته یا آرت اون وسط اگه ویدیو یا موسیقی هم باشه که با زیاد با نام تاپیک ارتباطی نداره چون هیچ بحث یا تبادل نظری نبود البته با نظر شما در مورد ترجمه و مقالات ایشون موافقم واقعا علاقه ای که به بازی و میکامی بزرگ داشت و خیلی روی ترجمه وقت میزاشت وزحمت می کشید ولی بیشتر مواقعی من وارد تاپیک می شدم و انتظار بحث یا نظرات دوستان یا خبری از نسخه بعدی بودم با انواع اسکرین شات و آرت مواجه می شدم ضمن اینکه بقول دوستمون ماکان مباحث اون تاپیک به بقیه تاپیک ها هم کشونده شد و صرفا علاقه ایشون به میکامی باعث بحث vs از نوع دیگر بین طرفداران میازاکی-کوجیما و... با ایشون ایجاد بشه در هر تاپیکی انتظارش نداشتی.
والا بازی که تمام شده و حق مطلب و تحلیل و نقدها انجام شده دیگه باید توی فروم با اسکرین شات و این چیزها خاطره بازی کرد و گاهی یاد بازی زنده نگه داشت .

امثال این انتقادها و ایراد گیری باعث فراری دادن اعضای فعال و قدیمی و خوب سایت می شود.
 
  • Like
Reactions: BladeRunner
والا بازی که تمام شده و حق مطلب و تحلیل و نقدها انجام شده دیگه باید توی فروم با اسکرین شات و این چیزها خاطره بازی کرد و گاهی یاد بازی زنده نگه داشت .

امثال این انتقادها و ایراد گیری باعث فراری دادن اعضای فعال و قدیمی و خوب سایت می شود.
تاپیک اسمش روش هست بحث و تبادل نظر.هنوزم هم در تاپیک بحث و تبادل سایلنت هیل در کناره همین اسکرین شات و ... مطالب جالب یا مادهای متنوع معرفی میشه که البته بخش اعظمش به خاطر معرفی ریمیک سایلنت هیل 2 هست ولی تا قبل از اون هم مطالب و بحث جالب در اون تاپیک زده میشد . اسکرین شات و غیره توی اینترنت پره.ضمن اینکه بودن اسکرین شات و غیره بد نیست به شرطی اینکه کل تاپیک نباشه شاید 20 تا یا دست بالا بخوام بگیره 30 صفحه اول اون تاپیک مطالب و تحلیل و بحث جالبی داشت که البته در همون صفحات هم اسکرین شات و آرت هم بسیار بود ولی بد از اون تمام پست ها کم کم تبدیل به اسکرین شات و آرت و غیره شد میشه گفت در کل 148 صفحه تاپیک 90 درصد پست ها هم توسط زننده تاپیک بود از بین همون 90 درصد. 80 درصدش همین اسکرین شات و ... هست و البته همونطور گفتم زحمتی که برای ترجمه مقالات می کشیدن ستودنی بود ولی تعداد بالای اون پستها باعث شد من که به این سبک و بازی علاقه داشتم کلا اون تاپیک ایگنور کنم.ضمنا بیشتر انتقاداتی به آقای بهزاد میشد که شاید دلیل ترک ایشون از فروم شد بدلیل مقایسه تعصبانه ایشون بین میکامی بزرگ با دیگر کارگردانان بزرگ و پایین آوردن ساخته ها آنان بود اونم در تاپیک نمرات بازیها یا تاپیک های اخبار مربوط به آنها (از جمله اساتید میازاکی و کوجیما و تاد هاوارد و ... ).
ایشون عملا کاری کرد که خیلی از طرفداران استاد میکامی و بازی های ساخته شده توسط ایشون هم با شنیدن اسمش کهیر بزنند
 
آخرین ویرایش:
والا بازی که تمام شده و حق مطلب و تحلیل و نقدها انجام شده دیگه باید توی فروم با اسکرین شات و این چیزها خاطره بازی کرد و گاهی یاد بازی زنده نگه داشت .

امثال این انتقادها و ایراد گیری باعث فراری دادن اعضای فعال و قدیمی و خوب سایت می شود.

فعاليت داريم تا فعاليت.
صرف انجام مكرر يك كارى رو نميشه اسمشو فعاليت مفيد گذاشت.
تو اوايل دوران كرونا يه جماعتى چند ماه اول در حال پاشيدن الكل به در و ديوار بودن شب تا صبح!
خب اينام فعاليت ميكردن ولى نه تنها فايده ايي نداشت بله كلى دستگاه عابر بانك رو نابود كرد حداقل.

اين مدل فعاليتم دقيقا مشابه همونه.
يه سرى تاپيكا عملا تبديل به صفحه پينترست شخصى شده بود.
 
به نظر منم این که فقط اسکرین شات اپ کنی پشت هم خیلی جالب نیست، کلا کلید کردن پشت هم جذابیت رو در هر پدیده ای از بین میبره، مثلا اگر تاپیک ها اون لا به لا بحث و گفتگو هم داشت طبیعتا خیلی بهتر بود و اصلا تو ذوق نمیزد، یه جورایی وقتی حرفی برای گفتن نداری، نباید پشت هم الکی تاپیک رو اپ کنی، اونم وقتی تاپیک بحث و تبادله، نه تاپیک مدیا مثلا...

اما مشکل اصلی وسکر عزیز همین شاخ و شونه کشی های بیخود برای بقیه بود، کل کل، خب مسلمه وقتی با همه به نوعی سرشاخ شی، یه جایی "همه" نسبت بهت جبهه میگیرن، و طبیعتا بعد اینم فعالیتت دوست داشتنی و جذاب نخواهد بود،

*حالا من خوشبختانه نظر دیگران تو این مواقع به شخممه :D مثلا زیاد دیدم ملت طرفدار قدیمی میکامی و بازی هاش میگفتن وسکر کاری کرده که اینا هم میکامی زده و حتی متنفر شدن، اما خوشبختانه من به شخصه اینجوری از کسی تاثیر نمیگیرم، و عشقم به میکامی و رزیدنت ایول و باقی بازی ها و حواشیشون، 100 درصد سر جاشه، وسکر که وسکره :D خداشم بیاد پایین نمیتونه علاقه من به عشقم رو تغییر بده :D

*همچنین به نظر بهتره به جای ایراد گیری از بقیه، خودمون فعالیت مفید کنیم، مثلا ایراد گیری از وسکر "از یه جایی به بعد" به نظرم اضافه کاریه، بلکه خودمون هستیم که باید "فعالیت" کنیم تا اون "ایراد" رفع شه، مثلا من به جای اینکه منتظر باشم ملت بحث کنن و من بخونم و اگه نکردن، غر بزنم، میتونم خودم بحث کنم، خودم چرخ رو راه بندازم، تا دیگران هم همراهی کنند؛ به همین سادگی،

*ایول ویتین 2 رو دارم همون موقع ها گرفته بودم ولی هنوز فرصت نشده تموم کنم، با این حال بازی فوق العاده است و میدونم چی به چیه، نسخه 1 هم شاهکاره، رو کنسول پسر داییم پلتش کردم یک مدت پیشش بودم، رو کنسول خودمم بعدا دوباره میکنم الان فعلا نیمه کاره است، یکی از بهترین و باحال ترین پلت های زندگیم بود، هم سخت هم کلاسیک هم در عین حال رادست... یک تروفی سخت داره تکنیکلی همون اخرین دیفیکالتی...

*نسخه اول اتمسفر خیلی خفنی داره، همچنین با اینکه انیمیشن ها تو نسخه دوم پیشرفت زیادی کرده (کلا نسخه دوم بازی مدرن تر و بهینه تری هست)، ولی انیمیشن صرفا "راه رفتن" و نه دویدن، نسخه اول رو خیلی بیشتر دوست دارم... کلا نسخه اول شاهکاره، اینستنت کلاسیک به معنای واقعی...
 
حتی خیلی از کسانی که بهش غر میزنن هم ته دلشون قبول دارن چه غولی بود


View attachment 350901

ادایی ترین و اُورریتدترین آدمهای ممکن در شبکه های اجتماعی بچه های زومجی هستن به نظرم.
کلا چارتا کلمه مثل گیم پلی، مکانیک بازی و... یاد گرفتنو همش تکرارش میکنن
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or