the Evil Within بازی جدیدشینجی میکامی رونمایی شد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

amirsaman2

کاربر سایت
Bethesda دقایقی پیش اولین بازی شینجی میکامی از شرکت تانگو ، بنام The evil Within رو رسما معرفی کرد، The Evil Within بازی ای در سبک Survival Horror میباشد وقرار که برای کنسول های نسل حاضر و کنسول های نسل بعد و همچنین PC در سال 2014 عرضه بشه .

همچنین شینجی میکامی در جایی گفته که :
من بهمراه تیمم به این قضیه متعهد بودیم که یه فرانچایز فوق العاده بسازیم و ترکیبی از ترس و اکشن رو برای فن ها فراهم کنیم .
این لینک میتونید اولین دموی بازی رو ببینید :

Project Zwei revealed as The Evil Within | VG247

evil_within_thumb.jpg

therethere1-859x1024-503x600.jpg
 
آخرین ویرایش:
منتظر یک تریلر CG خیلی زیبا می مونم :x ! . این لایو اکشن خوب بود ولی یکی دو کرکتر ترسناکی که نشون داده شد همون طور که می تونه خوب کار بشه ، پتانسیل خنک بازی هم دارن . به شینجی اعتماد دارم و نیمه پر لیوان رو نگاه می کنم .
 
بازی اگه الان معرفی شده پس بطور حتم تو E3 باید نمایشی ازش ببینیم.تا نمایش چند دقیقه ای ازش نیاد که نمیشه گفت ترسناکه یا نه.
این تریلرها چیزیو نمیتونه اثبات کنه.صبر پیشه کنین دوستان
 
بازی ترکیب رزیدنت اویل و سایلنت هیل هست کاملا مشهوده! ولی باید خیلی قشنگ باشه!
حمید حالا یه چیز جالبتر این که طراح هنری resident evil remak باعث ایجاد اتمسفری سنگین این بازی بوده.
 
شما شرایط دو نسل قبل رو با الان مقایسه نکنید. اون موقع از هر 10 تا گیمر 9 تاشون PS داشتن. شرایط هم برای بازی‌های مالتی‌پلیر فراهم نبود. در حال حاضر گیمرها کمتر واسه یه بازی که فقط سینگل‌پلیر داشته باشه پول خرج می‌کنن. هیچ بازی‌ای هم به اندازه‌ی بازی‌های شوتر و ریسینگ نمی‌تونه مخاطب مالتی‎پلیر جذب کنه. علت اصلیش کاهش فروش بازی‌های این سبک اینه!
از هر 10 تا گیمر 9 تاشون PS داشتن ؟!!!!!!!!! کجا ؟ ایران یا خارج از ایران ؟
والا تا اونجایی که فکر من یاری میکنه خیلی از گیمرها اون موقع تو همین ایران بشدت تو کف داشتن PS بودن ، حتی اونایی هم که داشتن یجورایی بچه مایه دار بودن . تازه بقول خودت شرایط برای مولتی فراهم نبود ، الان چی ؟
الان که شرایط فراهمه که ؟!
قبول دارم شرایط تغییر کرده ولی یه سوال دارم الان شما Uncharted رو بخاطر Single Player بازی میکنی یا مولتییش ؟
 
من ویدئو رو دیدم. با توجه به اینکه اکثر صحنه های ویدئو بصورت فیلمبرداری شده بود نه بطور CG و نه صحنه ای از خود بازی بنابر این نمیتونم مثل دوستان برداشت خاصی از این ویدئو داشته باشم و بنظرم باید صبر کرد تا تصاویر و ویدئوی بازی و گیم پلی منتشر بشه.
فقط دو نکته که در ویدئو جلب توجه میکرد یکی اینکه تصاویر به سایلنت هیل بیشتر شبیه بود تا رزیدنت ایول. نکته دوم استفاده از اهنگ air on g tring اثر باخ در اول ویدئو بود که قبلا در فیلم هفت و بازی بایوشاک و جاهای دیگه زیادی شنیدیم. یکی از کاربردهای این اهنگ در مدیا وقتیه که غم و فشار روحی سنگینی رو بخواد القا کنه. البته این یک مورد مطلق و همیشگی نیست و خیلی ها برعکس از این اهنگ ارامش میگیرن ولی کاربردی که گفتم رو هم داره.
 
136638159145022_12111.gif

13663815918934_01010.gif

این دقیقا حرکات من بعد از دیدن خبر بود.:دی
واقعا بهترین خبری بوده که تا بحال شنیدم.
 
من تریلر رو تازه دیدم.هنوز زوده در موردش نظر بدیم.ولی به نظرم آهنگ سازیش خیلی ضعیف و آماتور می زنه! اما اتمسفر خیلی عالی ای داره ظاهرا.و نکته ی آخر هم که همه اشاره کردن شباهت شدیدش به silent hill!
 
از هر 10 تا گیمر 9 تاشون PS داشتن ؟!!!!!!!!! کجا ؟ ایران یا خارج از ایران ؟
والا تا اونجایی که فکر من یاری میکنه خیلی از گیمرها اون موقع تو همین ایران بشدت تو کف داشتم PS بودن ، حتی اونایی هم که داشتن یجورایی بچه مایه دار بودن . تازه بقول خودت شرایط برای مولتی فراهم نبود ، الان چی ؟
الان که شرایط فراهمه که ؟!
قبول دارم شرایط تغییر کرده ولی یه سوال دارم الان شما Uncharted رو بخاطر Single Player بازی میکنی یا مولتییش ؟

منظور بنده از گیمر، کسی بود که کنسول بازی خریداری کرده بود. از هر 10 گیمری که کنسول تهیه می‌کردن، 9 تاشون کنسول خانگی سونی رو می‌خریدن. بازار دنیای گیم تا این حد متنوع نبود و تا این حد بازی‌های مختلف ساخته نمی‌شد، طبیعی هست که بازی‌های خوب توی اون دوره زمونه به اندازه‌ی کافی فروش می‌کردن.


اما در مورد Uncharted، این بازی علت اصلی فروشش قسمت Single Player بود، اگه یه بازی‌ای تا اون حد بخش سینگلش ناب باشه، مسلماً فروش خوبی خواهد داشت. اما دیدید که همین Uncharted هم رفته رفته بخش مالتی رو گسترش داد تا بتونه فروشش رو حفظ کنه. الان دیگه می‎‌شه گفت خیلی‌ها نسخه‌ی سوم رو خریدن که مالتی رو هم تجربه کنن.
 
حمید حالا یه چیز جالبتر این که طراح هنری resident evil remak باعث ایجاد اتمسفری سنگین این بازی بوده.

کلا فکر کنم دست این زامبی ها و موجودات حتم اباید یه چیزی باشه حالا مشعل یا تفنگ نمیدونم شاید من توقعم خیلی زیاده فکر میکردم بازی ترسناک تر از این حرفا باشه نا امید نیستم اما هیجان زده هم نشدم خیلی شاید تریلر دوم بتونه یه چیزایی رو ثابت کنه همونطور که پارسال حدس زدم بازی شبیه سایلنت هیل شده و این منو زجر میده! ولی خب از یه طرف که بازی شینجی میکامی هست و طراح هنری رزیدنت اویل ریمیک هم تو بازی نفش داشته باید روح رزیدنت اویل رو هم تو بازی احساس کنیم.
 
کلا فکر کنم دست این زامبی ها و موجودات حتم اباید یه چیزی باشه حالا مشعل یا تفنگ نمیدونم شاید من توقعم خیلی زیاده فکر میکردم بازی ترسناک تر از این حرفا باشه نا امید نیستم اما هیجان زده هم نشدم خیلی شاید تریلر دوم بتونه یه چیزایی رو ثابت کنه همونطور که پارسال حدس زدم بازی شبیه سایلنت هیل شده و این منو زجر میده! ولی خب از یه طرف که بازی شینجی میکامی هست و طراح هنری رزیدنت اویل ریمیک هم تو بازی نفش داشته باید روح رزیدنت اویل رو هم تو بازی احساس کنیم.
داداش تا یه تریلر از گیم پلی بازی نیاد فعلا نمیشه قضاوت کرد .اما بهت قول میدم یکی از بهترین بازیهای این نسل میشه.;)
 
وای فوق العادست امسال که TLOU سال بعد هم این ! تو دوسال عاشقان این سبک میتونن به کمال برسن :دی
کافیه این دو عنوان بترکونن تا شاهد تولد دوباره و پرقدرت این سبک باشیم .
 
من تریلر رو تازه دیدم.هنوز زوده در موردش نظر بدیم.ولی به نظرم آهنگ سازیش خیلی ضعیف و آماتور می زنه! اما اتمسفر خیلی عالی ای داره ظاهرا.و نکته ی آخر هم که همه اشاره کردن شباهت شدیدش به silent hill!

با توجه که در طول تریلر غیر از air on g string در اول ویدئو اهنگ دیگه ای شنیده نمیشه فکر میکنم شما اولین کسی هستید که یوهان سباستین باخ رو اهنگساز خیلی ضعیف و اماتور میدونید.
 
منظور بنده از گیمر، کسی بود که کنسول بازی خریداری کرده بود. از هر 10 گیمری که کنسول تهیه می‌کردن، 9 تاشون کنسول خانگی سونی رو می‌خریدن. بازار دنیای گیم تا این حد متنوع نبود و تا این حد بازی‌های مختلف ساخته نمی‌شد، طبیعی هست که بازی‌های خوب توی اون دوره زمونه به اندازه‌ی کافی فروش می‌کردن.


اما در مورد Uncharted، این بازی علت اصلی فروشش قسمت Single Player بود، اگه یه بازی‌ای تا اون حد بخش سینگلش ناب باشه، مسلماً فروش خوبی خواهد داشت. اما دیدید که همین Uncharted هم رفته رفته بخش مالتی رو گسترش داد تا بتونه فروشش رو حفظ کنه. الان دیگه می‎‌شه گفت خیلی‌ها نسخه‌ی سوم رو خریدن که مالتی رو هم تجربه کنن.

این بحث خوبیه :

والا چیزی که در مورد معنی گیمر میدونم اونچیزی نیس که شما میگی ، ما هم اون موقع گیمر بودیم و کل تایم روزانمون توی کلوپا اون موقع میگذشت ، اتفاقا کنسولی هم نداشتیم .من مثل خیلی از رفقای اون موقع تو آرزوی داشتن یه Play Station بودیم . حرفتو قبول دارم خیلی المان ها باعث فروش بالای Resident evil میشد ، اما جدا از اینها (بدون در نظر گرفتن شرایط اون موقع) خودشون اون Resident Evil ها واقعا بازیهای نابی بودن .
من اگه خدا قبول کنه تحصیلاتم تو زمینه کارگردانیه انیمیشنه ، وقتی بر میگیردم و ساختار بازیهای قدیمی Resident evil رو بررسی میکنم ، میبینم این بازیها چیزی کم از شاهکار نیستن مخصوصا نسخه 2 و نسخه Remake .
Evil های قدیمی واقعا بازیهای خلاقانه ای بودن ، از نظر اتمسفر بازی کاملا حساب شده و هوشمندانه کار شده بودن . همین المان ها باعث شد فروش بالایی داشته باشن .اون موقع با کلی محدودیت های سخت افزاری واقعا احساس ترس رو منتقل میکردن و با احساسات ما بازی میکردن ، همین آقای David Cage با کلی دبدبه کبکبه و با این پیشرفت تکنولوژی بنظر من نتونسته کامل احساسی رو منتقل کنه .
من کل حرفم اینه اگه روی یه بازی یا یه محصول رسانه ای در حد خودش خوب کار بشه میتونه فروش خوبی داشته باشه ، اگه شرایط محیطش هم OK بود که دیگه میترکونه.
 
آخرین ویرایش:
این بحث خوبیه :

والا چیزی که در مورد معنی گیمر میدونم اونچیزی نیس که شما میگی ، ما هم اون موقع گیمر بودیم و کل تایم روزانمون توی کلوپا اون موقع میگذشت ، اتفاقا کنسولی هم نداشتیم .من مثل خیلی از رفقای اون موقع تو آرزوی داشتن یه Play Station بودیم . حرفتو قبول دارم خیلی المان ها باعث فروش بالای Resident evil میشد ، اما جدا از اینها (بدون در نظر گرفتن شرایط اون موقع) خودشون اون Resident Evil ها واقعا بازیهای نابی بودن .
من اگه خدا قبول کنه تحصیلاتم تو زمینه کارگردانیه انیمیشنه ، وقتی بر میگیردم و ساختار بازیهای قدیمی Resident evil رو بررسی میکنم ، میبینم این بازیها چیزی کم از شاهکار نیستن مخصوصا نسخه 2 و نسخه Remake .
Evil های قدیمی واقعا بازیهای خلاقانه ای بودن ، از نظر اتمسفر بازی کاملا حساب شده و هوشمندانه کار شده بودن . همین المان ها باعث شد فروش بالایی داشته باشن
من کل حرفم اینه اگه روی یه بازی یا یه محصول رسانه ای در حد خودش خوب کار بشه میتونه فروش خوبی داشته باشه ، اگه شرایط محیطش هم OK بود که دیگه میترکونه.


شما متوجه منظور من نشدید. منظور من این بود که برای این که بازی فروش بره، باید کسی که دارای کنسول (یا هر پلتفرمی که اون بازی واسش منتشر شده) هست بازی رو خریداری کنه. اون موقع کسایی که کنسول داشتن و به نوعی خریدار بالغـوه بودن، اکثرشون کنسول سونی رو خــریداری کرده بودن. حرف بنده این بود. در مورد باقی حرفتون هم بنده هیچ مخالفتی باهاشون ندارم و کاملاً باهاشون موافقم.
 
حالا زیاد ترسناکم نباشه مهم نیست, به هرحال هر چه از استاد برآید خوش آید >:d
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or