the Evil Within بازی جدیدشینجی میکامی رونمایی شد

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

amirsaman2

کاربر سایت
Bethesda دقایقی پیش اولین بازی شینجی میکامی از شرکت تانگو ، بنام The evil Within رو رسما معرفی کرد، The Evil Within بازی ای در سبک Survival Horror میباشد وقرار که برای کنسول های نسل حاضر و کنسول های نسل بعد و همچنین PC در سال 2014 عرضه بشه .

همچنین شینجی میکامی در جایی گفته که :
من بهمراه تیمم به این قضیه متعهد بودیم که یه فرانچایز فوق العاده بسازیم و ترکیبی از ترس و اکشن رو برای فن ها فراهم کنیم .
این لینک میتونید اولین دموی بازی رو ببینید :

Project Zwei revealed as The Evil Within | VG247

evil_within_thumb.jpg

therethere1-859x1024-503x600.jpg
 
آخرین ویرایش:
خواستم خبرش رو بزنم اما چیز خاصی نداشت فقط :

=======================
Kyle Cooper کسی که در فیلم هایی مثل The Walking Dead ،Se7en و American Horror Story، در طراحی افکت های صحنه ها نقش داشته، ساخت افکت های زیبای این تریلر نیز به دست وی بوده است.
 
به جای مقایسه مسخره و خنده دار سایلنت هیل و رزیدنت اویل که هر کدومشون تفاوت های چشمگیری در نحوه اجرای به کار گرفتن ذهن و افکار آدمی دارن بیاین ببینین میکامی بزرگ چه گفته

میکامی در مصاحبه با سایت IGN گفته : اگر بازیکنان بگویند که من بازی ترسناک The Evil Within را به دلیل ترسی بیش از حد بازی نمی کنم باعث ایجاد شادترین لحظات برای من خواهد شد ............... و در ضمن گفته که من فقط برای این بعد از مدت ها به ساخت یک بازی ترسناک برگشتم چون دیگر بازی ترسناکی وجود نداره و بازی ها همگی اکش شدن . و گفته هدف اول و آخر من بازیابی دوباره سبک ترس در دنیای بازیست .
 
یعنی همون title designer ـه فیلم ـه Se7en :-/ :-o
چه شوری برتون داشته !!. دیوید وینچر (کارگردان Se7en) لانچ تریلر Halo 4 رو ساخت (Scanner) آب از آب تکون نخورد تو فروم.
عجب روزگاری شده... پوف.
 

Attachments

  • 19i8m.jpg
    19i8m.jpg
    35.5 KB · مشاهده: 459
آخرین ویرایش:
این رو تو یک سایت خرجی پیدا کردم حالا راست یا دروغش رو نمی دونم.
- Highly reduced HUD; there are almost no interface elements
- Ring menu for weapons and inventory
- Quick item selection on the D-Pad
- Medipacks
- You'll encounter a man with a chainsaw and dozens of angry enemies at the beginning, just like in RE4 - but it plays differently due the set of options like being able to set traps etc.
- One trap is a mine full of nails
- There isn't much music which is why the game feels even more terrifying

Also no multiplayer - sweet!
Art Director is Naoki Katakai (Resident Evil Remake, Okami, Vanquish)
- HUD فوق العاده کاهش یافته. تقریبا هیچ رابط کاربری تو بازی موجود نیست.
- منوی حلقه ای برای سلاح ها و Inventory.
- انتخاب سریع ایتم از طریق D-Pad
- بسته های جان در بازی وجود دارد.
- شما در ابتدای بازی همانند RE4 با یک مرد به همراه اره برقی و تعداد زیادی از دشمن های عصبانی رو به رو می شوید اما به دلیل وجود برخی انتخاب ها همچون تله گذاشتن نقش متفاوتی را ایفا می کند.
- به خاطر اینکه بازی از این هم ترسناک تر شود در بازی موسیقی زیادی وجود نخواهد داشت.
- همچنین در بازی هیچ بخش چندنفره ای وجود ندارد.
- کارگردان هنری بازی Naoki Katakai هست. (RE Remake , Okami , Vanquish)


 
این رو تو یک سایت خرجی پیدا کردم حالا راست یا دروغش رو نمی دونم.

- HUD فوق العاده کاهش یافته. تقریبا هیچ رابط کاربری تو بازی موجود نیست.
- منوی حلقه ای برای سلاح ها و Inventory.
- انتخاب سریع ایتم از طریق D-Pad
- بسته های جان در بازی وجود دارد.
- شما در ابتدای بازی همانند RE4 با یک مرد به همراه اره برقی و تعداد زیادی از دشمن های عصبانی رو به رو می شوید اما به دلیل وجود برخی انتخاب ها همچون تله گذاشتن نقش متفاوتی را ایفا می کند.
- به خاطر اینکه بازی از این هم ترسناک تر شود در بازی موسیقی زیادی وجود نخواهد داشت.
- همچنین در بازی هیچ بخش چندنفره ای وجود ندارد.
- کارگردان هنری بازی Naoki Katakai هست. (RE Remake , Okami , Vanquish)



با تمام وجود تائید میشه;)
 
چه شوری برتون داشته !!. دیوید وینچر (کارگردان Se7en) لانچ تریلر Halo 4 رو ساخت (Scanner) آب از آب تکون نخورد تو فروم.
عجب روزگاری شده... پوف.

یکی از نقاط قوت فیلم همون عنوان بندی ـه و کم از شاهکار سینمایی فینچر نداره
 
من فقط میخوام بدونم ما گیمر های قدیمی یا سنتی یا هر اسمی که شما هم وطنان میخواهین روش بزارین ،میخوام ببینم بعد از مدت ها ما با یک عنوانی که خاطرات اویل های کلاسیک و آمیختگیش با اویل 4 و حتی نو آوری هایی که میکامی میخواست در شماره های بعدی اویل خودش ایجاد و اضافه کنه آیا به این آرزو میرسیم من فکر کنم با شناختی که از این مرد افسانه ای داریم این رویا به حقیقت تبدیل بشه ..............
 
اسم موتور بازی رو دیدم ناخودآگاه محیط وسیع بازی تو ذهنم تداعی شد.
این مورد با بازی های ترسناکی که میکامی ساخته یکم تعارض داره به نظرم. رزیدنت اویل هاش هیچ کدوم محیط چندان وسیعی نداشتن مثل آلن ویک.
 
اسم موتور بازی رو دیدم ناخودآگاه محیط وسیع بازی تو ذهنم تداعی شد.
این مورد با بازی های ترسناکی که میکامی ساخته یکم تعارض داره به نظرم. رزیدنت اویل هاش هیچ کدوم محیط چندان وسیعی نداشتن مثل آلن ویک.
دوست من اون زمان به هر حال توانایی سخت افزار ها و موتور های گرافیکی به حد قدرت و توان امروزی نبودن و با پیشرفت صنعت گیم میکامی میتونه ایده ها و نو آوری هایی ایجاد کنه .......پاینده باشی
 
برای بار چندم گیم پلی این بازی رو دیدم و واقعا از دیدن گیم پلی ترسیدم. گیم پلی بازی واقعا صحتی بر این حرف_ که شینجی میکامی استاد مسلم سبک ترسناک هست.
 
برای بار چندم گیم پلی این بازی رو دیدم و واقعا از دیدن گیم پلی ترسیدم. گیم پلی بازی واقعا صحتی بر این حرف_ که شینجی میکامی استاد مسلم سبک ترسناک هست.
تاریخ ایجاد تاپیک 19-04-2013, 04:54 PM

130 روز دیگه هم بازی میاد.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or