Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
اقا فقط یه مشکل خیلی کولوچو هست که برمیگرده به AI بازی !
توی همه سری هاه م بوده (فال اوت)
اقا یجا جنگ شد ما وایسادیم جنگ تموم شد :d
بعد یارو مُرده بود، اسبش بالا سرش بود
من اسب رو برداشتمف بازم دزدی محسوب شد !!
بابا صاحبش مُرده دیگه، چه دزدی اخه ؟ 8-|
 
اقا فقط یه مشکل خیلی کولوچو هست که برمیگرده به AI بازی !
توی همه سری هاه م بوده (فال اوت)
اقا یجا جنگ شد ما وایسادیم جنگ تموم شد :d
بعد یارو مُرده بود، اسبش بالا سرش بود
من اسب رو برداشتمف بازم دزدی محسوب شد !!
بابا صاحبش مُرده دیگه، چه دزدی اخه ؟ 8-|

نه دیگه حتما طرف زن و بچه داشته اسباب اساسیه اون میرسه به زن و بچش
7g55dtp4i83pi0balag.gif
 
سلام کسی میدونه چطور مرحله زیر رو رد کنم راهنمایی کنه

در قفل هست کلیدشو ندارم
اون فردي که جلوي در کالج بود، ازت خواست براي امتحان کردنت، جادوي مشخصي روي در بزني تا باز بشه. ميتوني توضيحات و اسمش رو توي منوي Quest بازي بخوني
اسپويلر
ميتوني همون جادوها رو از خود زنه بخري، البته خرج داره ديگه
چيت
اگر نتونستي با روش بالا رد کني،‌ دکمه ~ کيبرد رو بزن، روي در کليک کن و بنويس Unlock و تاييدش کن
 
الان تست کردم . ی قسمت هایی از شهر دیوارها کاملا سیاه شده . انگار تکسچر نداره . خیلی مزخرف .
حدس زدم نباید چیز مالی باشه. عکس هاش هم تعریفی نداره همچین...

بهتره منتظر بمونیم زمان بگذره و مدهای بهتر بیاد براش. :)
 
بند 6 از قوانین ارسال مطلب :

استفاده از تگ مخفی کردن متن (Spoiler) برای بیان موضوعاتی که منجر به آشکار شدن قسمت یا قسمت ‌هایی از بازی مانند داستان و یا معما های آن شود اجباری بوده و تمامی کاربران موظف به رعایت آن می باشند. در صورت عدم رعایت، کاربر ابتدا تذکری دریافت خواهد کرد و در صورت تکرار دسترسی وی به مدت 3 روز قطع خواهد شد. بدیهیست که انجام مجدد این عمل می تواند حتی موجب قطع دسترسی دائم شخص نیز بشود.
 
  • Like
Reactions: ДmirД†m
من نفهمیدم یا قسمت اصلی بازی به نسبت کوتاه بود ؟!
۱۶ ساعته تموم شد لولم به ۲۰ نرسیده بود!!!!!
شایدم هنوز تموم نکردم!!:D
اون جا که میری اوندنیا اون اژدها هرو با اون سه نفر میکشی آخرشه دیگه؟
 
اقا فقط یه مشکل خیلی کولوچو هست که برمیگرده به AI بازی !
توی همه سری هاه م بوده (فال اوت)
اقا یجا جنگ شد ما وایسادیم جنگ تموم شد :d
بعد یارو مُرده بود، اسبش بالا سرش بود
من اسب رو برداشتمف بازم دزدی محسوب شد !!
بابا صاحبش مُرده دیگه، چه دزدی اخه ؟ 8-|

اینطوری که میشه قتل + سرقت اموال مقتول
جرمش هم اینه که بگیرن و ****ت
 
من نفهمیدم یا قسمت اصلی بازی به نسبت کوتاه بود ؟!
۱۶ ساعته تموم شد لولم به ۲۰ نرسیده بود!!!!!
شایدم هنوز تموم نکردم!!:D
اون جا که میری اوندنیا اون اژدها هرو با اون سه نفر میکشی آخرشه دیگه؟

شما چطوری رفتی رسیدی اونجا لولت 20 بوده من با لول 29 رسیدم اونجا

خطر اسپویل شدید
همونجا که اسمش vally of heroes اه دیگه بعد از این مه رو زدیم کنار اژدها رو کشتیم چه تو با لول 20 زدیش چیت ؟؟؟؟ :pمن با ست کامل اژدها +لول 29پدرم در اومد تا رسیدم اونجا کل کیف هامو پره POTION کرده بودم فکر نکنم این اخرش باشه چون اژدها اه نمورد که من کلی بعدش هم رفتم کل شهرای skyrim رو به خاک و خون کشیدیم یه پادشاه رو هم شخصا کشتم :>اگه این اخرش بوده من از 5 شنبه تا الان دارم الکی بازی می کنم
 
دوستان میرسم جایی که پیرمرده میگه باید صداتو تست کنی...چیکار کنم؟؟
خطر اسپویل داستان (نه برای شما :d)
دفعه اول باید اینکارو بکنی
دکمه tab رو بزن و از لیست جادوها برو توی منو Shouts و گزینه Unrelanting Force (تنها شاوت موجود تا این لحظه) رو انتخاب کن. حالا با زدن دکمه Z سر پیرمرده داد بکش :d
دفعه دوم معمولا مشکل پیش میاد. باید صبر کنی تا هر کدوم که جلو اومدن یه روح احظار کنن، حالا روی روح دوباره شاوت بزن و به عقب پرتابشون کن. 3 بار این حرکت رو روی 3 تا روح انجام بدی حله
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or