Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
دوستان من خوراکم از اینجور بازیهاست.
اینجور که شما دارید میگید باید حتما شاهکاری باشه برای خودش.
گیم پلیش شبیه witcher 2 هستش؟اصلا چطوریه گیم پلیش؟
میشه یه نفر عکس نسخه قبل این بازی رو بزاره و بگه که بازیش چطوریه؟
 
دوستان من خوراکم از اینجور بازیهاست.
اینجور که شما دارید میگید باید حتما شاهکاری باشه برای خودش.
گیم پلیش شبیه witcher 2 هستش؟اصلا چطوریه گیم پلیش؟
میشه یه نفر عکس نسخه قبل این بازی رو بزاره و بگه که بازیش چطوریه؟

شبیهش هست ولی خیلی قوی تر و روون تر هست

شاهکار تو سبک خودش هست

مثل fallout

یه کلیپ از گیم پلی شو ببینی متوجه میشی

اینو با dark souls مقایسه نکیند چن دارک در حد این نیست
 
درود

سیستم مورد نیار برای بازی معرفی نکردن ؟؟

خداکنه زیاد سنگین تر از new vegas نباشه سیستم ما هم بکشه چون روکنسول زیاد حال نمیده
 
درود

سیستم مورد نیار برای بازی معرفی نکردن ؟؟

خداکنه زیاد سنگین تر از new vegas نباشه سیستم ما هم بکشه چون روکنسول زیاد حال نمیده

سنگین تر هست این گرافیکی که من دیدم وگاس رو میخوره و موتور گرافیکبش فرق میکنه

ولی اصولان درجه لوو هم داره
 
به صـــورت معمول بازی های نقش آفرینی اون هم در این شکــل و انـــدازه،خیــلی سنگین و پــر از باگ هستـــند.نـــمونه آخرش ویــچر2 بــــود.
نمونه فجیــع ترش،یـــادمــه سرـه NWN بـــود،بازی اینقـــدر سنگیــن بودکـه تیم تســت بازی هم برای اجرای بازی دچــار مشکل شــده بـــود.
 
سنگین تر هست این گرافیکی که من دیدم وگاس رو میخوره و موتور گرافیکبش فرق میکنه

ولی اصولان درجه لوو هم داره

درود

خب سیستم مورد نیازو معرفی کردن

Recommended PC specification:

  • Quad-core Intel/AMD CPU
  • 4GB RAM
  • DirectX 9 video card with 1GB RAM - Nvidia GTX 260/AMD Radeon 4890 or better
  • Windows XP/7
  • 6GB hard disk space
  • DirectX compatible soundcard
Minimum specification:

  • 2GHz dual-core CPU
  • 2GB RAM
  • DirectX 9c video card with 512MB RAM
Windows XP/7/Vista (32 or 64 bit)

فک نکنم بازی اونقدرا هم سنگین باشه
 
He continues to say "The Min specs get you playing, the recommended specs let you play on High, not on Ultra. You'll want beefier rig for that. Full details on PC specs (and some console info) should be on the blog shortly".
خوب اینم که معلومه!:-b

http://www.bethblog.com/index.php/2011/10/24/skyrim-live-action-trailer/
من سرعت نتم پوکیده شما اگه تونستید ببینید و بگید! :دی
 
درود

خب سیستم مورد نیازو معرفی کردن

Recommended PC specification:

  • Quad-core Intel/AMD CPU
  • 4GB RAM
  • DirectX 9 video card with 1GB RAM - Nvidia GTX 260/AMD Radeon 4890 or better
  • Windows XP/7
  • 6GB hard disk space
  • DirectX compatible soundcard
Minimum specification:

  • 2GHz dual-core CPU
  • 2GB RAM
  • DirectX 9c video card with 512MB RAM
Windows XP/7/Vista (32 or 64 bit)

فک نکنم بازی اونقدرا هم سنگین باشه
چی چی رو سنگین نیست؟
کامپیوتر من با سوخت فسیلی کار میکنه!!! حالا دیگه خودتون قضاوت کنین!!!
ولی خداییش محشره.
 
چی چی رو سنگین نیست؟
کامپیوتر من با سوخت فسیلی کار میکنه!!! حالا دیگه خودتون قضاوت کنین!!!
ولی خداییش محشره.

کامپوتر من که دیگه کم کم کارهم نمیکنه ولی فک کنم بتونم رو مدیوم بازی کنم

راستی چرا فقط 6 گیگ هارد احتیاج داره نصبت به بازی های الان یکم کم نیست ؟
 
شدیدا موافقت میشه.15 رو باید بخواد.
ساده است، چون بیشتر object ها هی تکرار میشن! :دی مخصوصاً سنگ ها!! یادم میاد تو fallout nv یه سنگی بود که بالای 600 بار تکرار شده بودن.
یسری چیزا هم بالای 800 بارتکرار میشن. تم بازی هم جوری هست که سازنده ها نیاز زیادی به object جدید نمی بینن.
البته تو بازی های دیگه هم همین طوریه ولی تو TES بیشتر این چیزا دیده میشه!
اما ای کاش این 8 اشتباه باشه و جاش 18 باشه! :/

ادیت: یه سری صندلی و میز ها بالای 300 بار تکرار شدن توی fallout nv
البته من fallout nv رو به عنوان یه بازی با تم های متنوع میشناسم! :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or