The Elder Scrolls IV: Oblivion

سلام

بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion که این طور که من خوندم کار طراحی بازی برای PC به پایان رسیده و بازی دقیقا 2 ماه دیگه ریلیز میشه.

این سایت بازی :

http://www.elderscrolls.com/games/oblivion_overview.htm

که خبر ساخت بازی از ماه اکتبر 2004 منتشر شده و با یه حساب سرانگشتی چیزی ا سال و 5 ماه این بازی وقت برده.

سبک بازی RPG البته با نمای پرسپکتیو.

از این استودیوی بازی های BloodMoon و Morrowind و Tribunal رو دیده بودیم.

از این بازی 5 تا تریلر برای Dev Diary اومده که جدا بی نظیره.

داستان هم از یک زندان شروع میشه و شما به عنوان یک زندانی به عنوان ناجی کشور خود از پادشاه کشور دستور می گیرید و ....


حتما اخبار این بازی رو دنبال کنید.البته اگر طرفدار این سبک بازی ها هستید.


اینم لینک شات های رسمی بازی :

http://www.elderscrolls.com/art/obliv_pc_screens_01.htm

اینم لینک Concept Art بازی :

http://www.elderscrolls.com/art/obliv_conceptart.htm

بازی برای PC و Xbox360 خواهد امد.

اینم 4 تا شات از بازی:









خداحافظ
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,808
نام
امین
بچه ها یه سری به لینک زر بزنین به نظرتون اون که حجمش 4.38 گیگ هست بازی نیست؟؟؟

http://isohunt.com/torrents.php?ihq=...& ext=&op=and

ببخشید من زیاد در این زمینه ها کار نکردم ببینید این لینک دانلود بازی هست؟؟؟(البته نمیخوام دانلود کنم خواستم ببینم این بازیم زودتر از روز ریلیزش تو سایت های تورنت اومده)
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط Saman:
هر چي سخت تر و وسيع تر باشه بهتره ؟

نه لزوماً اما در ساختن یک گیم حرفه ای اونم در سبک RPG فاکتور بسیار مهمیه.. البته من شخصاً ادعائی ندارم و این بازی برای خودم هم بسیار سخت خواهد بود اما خوب لااقل من با RPG آشنائی کافی دارم.
 

pandora tomorrow

True Blue
مدیر انجمن
Sep 23, 2005
40,808
نام
امین
سیاوش جان با نظر به اینکه این بازی در سایت های تورنت اومده ( بالا لینکش هست) کی شرکت Dc میدش بیرون؟؟؟؟ تا قبل عید میده بیرون؟؟؟
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام

ثاینه شماری برای بازی داره به اتمام کیرسه و حالا شده 2 روز.

البته بازی قرار بود 20 مارس یعنی امروز منتشر بشه.ولی سایت رسمی بازی برای اینکه بازی بر روی طبقات مغازه ها دیده بشه داره زمان 2 روز رو نشون میده.

حالا خیلی مهم نیست.

در لینک زیر میتونید کل تریلر های و Documentry های رسمی بازی رو بگیرید.

اینم عکسی که رسیده به دو روز.



اگه اینترنت سرعت خوب دارید در گرفتنش معطل نکنید.

لینک کل تریلر ها و Documentryهای بازی

خداحافظ
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
Oblivion ships to stores

سلام

بازی منتشر شده و حدود 401 نفر به این بازی در سایت گیم اسپات رای دادن.

نمره رسیده به 9.7:dancing: :hug: :scare: :scare: :thumbsup: :-" :wow: :wow: :groupwave:

این عکس هم ببینید.



جدا شاهکار سال 2006 در بخش RPG اومد.

در تدارک تهیه این بازی هستم .البته اوریج.

خداحافظ
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
نوشته شده توسط pandora tomorrow:
سیاوش جان با نظر به اینکه این بازی در سایت های تورنت اومده ( بالا لینکش هست) کی شرکت Dc میدش بیرون؟؟؟؟ تا قبل عید میده بیرون؟؟؟

اهم :)
سلام و با عرض تبریک سال نو به شما و سایر بچه ها.
عرض کنم که خوب من فکر میکنم که بازی گرفته شده اما اینکه کی میاد با توجه به اینکه به عید خوردیم احتمالاً اگر بیاد با 5 تا 8 میاد یا اینکه هم میره برای بعد از عید چون من خودم در تعطیلات هستم نمیدونم دقیقاً چه خبره.
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام

اینم نمره های به قول اقا سیاوش دحشتناک بازی که تا الان اومده.

IGN به بازی نمره 9.3 داده.

این روزا IGN یکم سخت گیر شده بود.ولی به این بازی نمره فوق العاده رو داده.



تا الان هم 2104 نفر در GS به بازی نمره دادن که رسیده نمرش به 9.6 و 5 تاReview هم گذاشته شده که نمرش رسیده به 9.5



خداحافظ
 
آخرین ویرایش:

mostafa_cpp

کاربر سایت
Jan 29, 2006
977
نام
مصطفي
نوشته شده توسط pandora tomorrow:
سلام.
این بازی تو ایران نیومده؟؟؟؟ تو سایت های تورنت که هست پس چرا هیچ شرکتی دانلود نمیکنه...

تكين اين بازي رو عرضه كرده
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
سلام...
(این پست مربوط به ادامه بحث این بازی در تاپیک "اخبار داغ بازی ها" می باشد ولی چون اون تاپیک جای این بحث ها نیست ادامه اون بحث به این تاپیک واگزار می شود!)
خوب بالاخره 2 تا سایت معتبر هم به بازی Oblivion امتیازهای بسیار عالی ای که البته لایق این بازی بود را بهش دادند. البته شاید در نظر بعضی ها این سایت ها چرت و پرت زیاد می گن و موشکافانه بازی رو در دو نسخه مقایسه نکرده باشند.:) من منتظر بودم تا این نقد ها منتشر بشه تا بشه بهتر در مورد این بازی بحث و گفتگو کرد.
البته Draw Distance در نسخه PC خیلی خوب هستا ولی یه سری محدودیت ها و مشکلات داره مخصوصا این که اون جور که باید و شاید آبجکت هایی که در دوردست هستن اون نرمی و لطافت رو در لبه هاشون ندارن که گفتم اون هم به خاطر مشکل HDR و AA هست که در هر دو صورت این مشکل وجو داره.
خوب البته درسته همان طور که قبلا گفتید HDR , AA همزمان در نسخه PC قابل فعال نیستند (واقعا عجیبه که چرا سازندگان این کارو کرده اند؟!!!) ولی در نسخه 360 هم زیاد فرقی نداره چون نسخه 360 با AA x2 اجرا می شود. در ضمن اگر از کم و کاست بخوایم صحبت کنیم خوب نسخه X360 هم محدودیت هایی داره به عنوان مثال شما فقط قادرید در حالت HD با رزولوشن 1280x1024 بازی کنید در صورتی که در نسخه PC می توانید رزولوشن بازی را خودتان تعیین کنید.
ولی سازنده میاد پیش خودش یه حساب سرانگشتی میکنه و میگه خب اونا که کنسول های نسل قبل رو دارن مطمئنا از این مسئله تعجب نمیکنن و ناامید نمیشن اگر هم بشن خب این یه تحریک میشه برای این که برن Xbox360 بخرن و در هر صورت بازی فروشش رو میکنه و حتی شاید این مسئله به فروشش کمک کنه منظورم این هست که نسخه کنسول های نسل قبل در هر صورت فروششون رو میکنن اما در مورد Pc مسئله فرق داره و چنین اظهار نظری میتونه به ضربه شدیدی به اعتبار نسخه Pc بزنه و وضع رو بدتر هم بکنه(همین جوریش نسخه کنسولی فروشش رو میکنه حالا برای چی باید به نسخه Pc که واقعا بازارش چندان تعریفی نداره و در مقابل بازار کنسول هیچی نیست ضربه زد؟)
خوب حمید جان این گفته های شما یک استدلال کاملا شخصیه!!! اصلا بحث کنسول های نسل قبل به کار کنار چون اصلا در مورد گرافیک احتیاجی به توضیح ندارند. حرف من اینه چطور چندین بازی مختلف مثل FIFA World cup - Godfather - GUN - King Kong - NFS: Most Wanted و ... که برای PC و X360 مشترک هستند در همان زمان فروش، رسما توسط سازندگان بازی اعلام می شوند که نسخه X360 این بازی ها بهترین گرافیک را خواهند داشت. چطور اونجا یارو فکر نمی کنه که PC با این کار وضعش بدتر می شه و فروشش کم می شه ولی به این بازی Oblivion که می رسه استثنا پیش می یاد و سازندگان خالی بندی می کنند؟!

در ضمن در مورد فروش بازی در PC نمی دونم شما چگونه به طور دقیق به این نتیجه رسیدی که فروش بازی در PC چندان تعریفی نداره. همان طور که فرشین جان گفت یه سری از بازی های PC به صورت آنلاین خریداری می شن که در تعداد فروش حساب نمی شوند. بعدشم شما اومدی یک PC رو در مقابل 6 تا کنسول قرار دادی و مقایسه می کنی؟ چرا نمی یای کنسول ها رو به صورت تک تک با PC مقایسه کنی. من نفهمیدم چجوریه که وضعیت فروش بازی در PC خرابه اونوقت هر ماه پرفورش ترین بازی ها اکثرا مال PC هستند.:)
این متنی هم که ign گذاشته من همون موقع که رفت رو سایت خوندم و نمیتونه 100% درست باشه چون اونها هنوز دو نسخه رو به طور کامل موشکافی نکرده بودند که بخوان با اطمینان کامل حرف بزنند
این حرفت واقعا جالب بود یه سایت مثل ign می یاد از روی معده صحبت می کنه اونوقت به سری گیمر که فقط یک نسخه رو بازی کردن میان موشکافانه بازی رو بررسی می کنن:) البته من هم مثل خودت تا نقد این بازی صبر کردم تا همه چیز مشخص شه و تقریبا الان دیگه مشخص شده.
هر چند مایکروسافت(پیتر مور) هم به طور غیر مستقیم به این موضوع اشاره کردن و گفتن که این بازی در حقیقت برای XBOX360 بوده که به PC هم پورت شده! باز هم میگم نسخه PCتنها یک پورت است برخلاف تفکر خیلی ها که فکر میکنن بازی در اصل برای PC بوده و بعد برای XBOX360 پورت شده و بنا به درخواست مایکروسافت در این پورت یک سری محدودیت ها برای نسخه PC به وجود اومده که باز هم میگم لزومی نداره سازندگان بهش اشره کنن و مایکروسافت هم غیرمستقیم این موضوعو گفته.
اولا خیلی جالبه واقعا اون موقع که سازندگان بازی صحبتی می کنند همگی بر طبق منافع حرف می زنند و خالی بندی است اونوقت مایکروسافت میاید حرفی می زنه 100% درسته آره؟! شما حرف سازندگانو قبول نمی کنی اونوقت حرف مایکروسافتو که دخالتی در بازی نداشته قبول می کنی؟ خوب معلومه مایکروسافت برای فروش کنسولش میاد می گه که نسخه 360 بهتره و اصلی است. حتما انتظار داشتی بیاد بگه نسخه PC بهتره آره؟! مایکروسافت یا هر شرکت دیگه ای برای تبلیغ محصولش دست به هر کاری می زنه اینو شما مطمئن باش. منم نمی گم که صحبت سازندگان 100% درسته ولی خیلی معتبر تر از صحبت مایکروسافته چون این شرکت کاملا یکطرفه به مسئله نگاه می کنه و سود می بره.
دوما که بازی پورت شده از X360 به PC نمی باشد همان طور که پورت شده از PC به X360 هم نمی باشد! حرف مایکروسافتو گوش نکن اونا فقط تبلیغ خودشونو می کنن در اینجا حرف گوین کارتر (یکی از سازندگان) مدرک بسیار بسیار معتبر تری از سخنان پیتر مور می باشد:
Will the Xbox 360 version be a straight port of the PC game, or are you developing both versions separately?
Gavin Carter: We are developing both versions simultaneously.

من بر خلاف خیلی از دوستان نمی گم که تعصب نداشته باشیم. اتفاقا اگه آدم در زندگیش نسبت به افکارش تعصب داشته باشه بعضی جاها این تعصب می تونه مفید واقع بشه ولی تعصب را با واقعیت اشتباه نگردید. واقعیت اون چیزیه که وجود داره نه اون چیزی که دوست داریم وجود داشته باشه!

حالا برسیم به تیکه های از نقد ها و نظرات دو سایت معتبر IGN و GameSpot در مورد مقایسه دو نسخه بازی:

GameSpot:
On the Xbox 360, you can look forward to a usually fast and smooth frame rate and graphics that look especially dazzling on a high-definition display. On a high-end PC, you can get the game looking even better, though unless you have a fast graphics card, you might have a hard time getting the game to appear pretty while moving at an acceptable frame rate at a high resolution.​
Both versions contain fairly frequent but fairly short loading times, a slight detriment to the game's sense of immersion, but nothing that you wouldn't expect from a game with this much detail.​
If you don't have the former, the Xbox 360 version is a relatively safer bet, and it gains a perk over its PC counterpart by offering some compelling unlockable achievements, enticing you both to finish the main quest and to earn your keep in all the different guilds in the game.​
این آخری رو گزاشتم چون یکی از برتری هایی بوده که گیم اسپات در نسخه X360 دونسته البته ربطی به گرافیک نداره!

IGN:
Unfortunately, the graphics aren't without their faults. Though you can see extremely far into the distance, far off hills will be blanketed in low resolution textures that otherwise mar a beautiful scene. Loading times may also be a bother. Not the loading times when entering doors or fast traveling around the world, those are entirely manageable. It's the loading that occurs when traveling across the land that will cause the Xbox 360 version to stutter, as well as any mid to lower end PC. The game needs to load in grass and environmental objects at regular intervals, and the ensuing pause in the action may turn some off. There's also a very visible amount of pop-in, as grass, rocks and even houses appear at the edges of your vision.​
These framerate drops don't so much affect the gameplay, but remain an annoyance as it takes you out of the experience. On high end PCs these framerate and loading issues are diminished, but most PC and all Xbox 360 gamers will have to put up with them to enjoy the otherwise visual delight that is The Elder Scrolls IV.​

در تمامی این قسمت ها و مقایسه ها هیچ گونه برتری خاصی از نسخه X360 نسبت به PC گفته نشده و تقریبا در هر جا که ایرادی بوده در هر دو نسخه مشاهده شده است.

در مورد امتیازات هم که دو نسخه در IGN هر دو یک امتیاز گرفته اند و در کل دارای یک ارزش بوده اند. در سایت GameSpot هم که نسخه X360 امتیاز بسیار عالی 9.6 رو گرفته. البته مطمئنن بازی در PC این امتیاز رو از GameSpot نخواهد گرفت و مقداری پایین تر خواهد بود چرا که همیشه در گیم اسپات نسخه های PC حتی در صورت برابر بودن امتیاز کمتری می گیرند. نسخه PC این بازی در تاریخ 27 مارچ به صورت ویدئو از سایت GameSpot نقد خواهد شد.

موفق باشید
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام

همون طور که دوستان فهمیدن این بازی بالاخره پیداش شد.

بهتره از دوستانی که واردن این بازی رو تهیه کنن و بعدا نظرشونو بزارن.

خیلی ها بودن که منتظر این بازی بودن مثل اقا بهزاد، اقا فرشین ، اقا عماد ، اقا سیاوش (شما فعلا نظرتو نده با هم نظر میدیم ) ،اقا محمد (Nameless)، کین عزیز و اقا حمید که الان دارین مطلبشو بالای پست من میبینید که اقا اشکان جوابشو دادن و باقی دوستانRPG باز بیان نظر بدن تا ما هم یکم از نظرات دوستان با خبرشیم.

فکر نکنم بازی RPG بشه به این خوبی تا چند وقت دیگه گیر اورد.پس RPG باز ها سعی کنن از این شاهکار لذت ببرن.

من به شخصه دوست دارم منتظر بمونم تا دوستان نظرشونو بگن.

خداحافظ
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر