TGS 2019

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
tgs.png

شروع: 21 شهریور
پایان: 24 شهریور


در این تاپیک تمامی اخبار ناشرین و سازندگان حاضر در رویداد سالانه tokyo game show 2019 پوشش داده خواهد شد
Sony interactive entertainment

Square Enix

Capcom

Koei Tecmo
SE1.png
کمپانی Square Enix لاین اپ خود را برای این رویداد معرفی کرد باید گفت که در این
لاین اپ هیچ عنوان جدید و یا سورپرایزی مانند final fantasy 16 اما حضور final fantasy vii remake میتواند
برای طرفداران سری راضی کننده باشد


  • Dragon Quest X: Ibara no Miko to Horobi no Kami Online (PS4, Switch, Wii U, 3DS, PC) – Mega Theater, Stage​
  • Dragon Quest XI S: Echoes of an Elusive Age – Definitive Edition (Switch) – Playable, Mega Theater, Stage​
  • Final Fantasy VII Remake (PS4) – Playable, Mega Theater​
  • Final Fantasy XIV Online (PS4, PC, Mac) – Playable, Mega Theater, Stage​
  • Final Fantasy: Brave Exvius (iOS, Android, PC) – Studio​
  • Final Fantasy: Crystal Chronicles Remastered Edition (PS4, Switch, iOS, Android) – Playable, Mega Theater, Stage​
  • Imperial SaGa: Eclipse (PC Browser, Smartphone Browser) – Mega Theater, Stage​
  • Marvel’s Avengers (PS4, Xbox One, PC, Stadia) – Mega Theater, Stage​
  • Octopath Traveler: Champions of the Continent (iOS, Android) – Mega Theater​
  • Romancing SaGa 3 (PS4, Xbox One, Switch, PS Vita, PC, iOS, Android) – Mega Theater, Stage​
  • Romancing SaGa Re: Universe (iOS, Android) – Stage​
  • Star Ocean: First Departure R (PS4, Switch) – Mega Theater, Stage​
  • Trials of Mana (PS4, Switch, PC) – Mega Theater, Stage​
  • Tropico 6 (PS4) – Mega Theater, Studio​
  • War of the Visions: Final Fatnasy Brave Exvius (iOS, Android) – Mega Theater​
Family Game Park

  • Dragon Quest Builders 2 (PS4, Switch)​
e-Sports X Stage

  • Dragon Quest Rivals (Switch, PC, iOS, Android)​
Miscellaneous

  • Final Fantasy Trading Card Game – Studio​
  • Square Enix Goods Shop​
  • Square Enix Music & Publishing​
  • Square Enix Partners​


ds.png

در حال حاضر کمپانی سونی تنها فقط حضور خود را در tokyo game show تایید کرده و چیزی از lineup خود ارائه نداده است
اما این را میدانم که بالااخره قرار است پس از مدت ها پرده از راز گیم پلی عنوان death stranding ساخته hideo kojima برداشته شود
این بخش با اطلاعات بیشتر بروز خواهد شد
آپدیت: سونی در نمایشگاه امسال livestream خواهد داشت و برنامه خود را اعلام کرد
استریم در روزهای 12.14 و 15 سپتامبر پخش خواهد عناوین قابل توجه استریم death stranding . nioh2 و project REsistance هستند(لیست کامل عناوین در اسپویلر)

Sony's Tokyo Game Show Plans Include Live Streamed Presentations on Upcoming Titles

509290_preview.png

شرکت capcom نیز حضور خود را در tgs 2019 با مسابقات street fighter v arcade تایید کرد

آپدیت CAPCOM به صورت رسمی از معرفی عنوان بعدی سری RESIDENT EVIL با رمز project REsistance خبر داد این عنوان در تاریخ 9سپتامبر معرفی و در
TGS قابل بازی خواهد بود



 
آخرین ویرایش:

Subject 16

Only fools venture where them spirits tread
کاربر سایت
May 21, 2018
434
نام
Fazel
گمونم به صورت باکس دیدنشون جگرسوزان‌تر باشه

View attachment 115608View attachment 115609View attachment 115610View attachment 115611View attachment 115612

View attachment 115613View attachment 115614View attachment 115615View attachment 115616View attachment 115617


پ ن : تو ایرانم اگر بیاد هم خیلیا بودجه خرید و آرشیو کردنشون رو ندارن
انچارتدو باید تمشو زرد میکردن یا ابی قرمز کجا بود تو انچارتد :(
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
چرا تو این فروم هر کی فن یکیه طرف مقابل رو به بازی نکردن یا کم سن و سالی متهم می‌کنه ! باشه ، اصلا ناتی داگ باید بیاد از اینا بازی سازی یاد بگیره !

من سال پیش گفتم گیم پلی بازی شدید مشکل داره و به درد بازی اوپن ورلد نمیخوره ، همین حرفا رو بهم زدن ، در حالی که چند ماه پیش دنبال یه طراح ارشد گیم پلی بودن !

ببخشید وقتی که کسی اصلا با کارهای یک استدیو اشنایی نداره نمیدونه چیکار کرده و یا چیکار نکرده میگه جو ناتی داگ شدن بر میداره خوب اقا یکی این حرف میزنه که ندونه استدیو قبلا چیکار کرده مشخصا اگه بازی های که نام بردم بازی کرده بود و اشنایی داشت هیچ وقت یه همچین حرفی نمیزد .

من نگفتم ناتی داگ باید بیاد از اینها یاد بگیره گفتم زمانی که ناتی داگ آنچارتد ۱ عرضه کرد اینها هم ۱ Infamous با یک تیم ۵۰ نفری و به صورت جهان باز عرضه کردن که یکی از بهترین بازی های سوپر هیرویی زمان خودش بوده این نشون میده استدیو همون موقع هم کم از ناتی داگ نداشته پس نیازی به جو ناتی داگ بودن برداشتن نداره .

بابا بی خیال اصلا چیزی از گیم پلی بازی ندیدی تمام صحنه های که ما از بازی دیدیم مربوط به اول بازی میشه که هنوز طرف گوست نشده گیم پلی بازی به نظر من هیچ مشکلی نداره بعدشم بازی سریعتر میشه تو روند بازی مشخصا بازی های ساکرپانچ همیشه سیستم ارتقاع قدرت خوبی دشته و مشخصا قرار نیست از اول بازی تا اخر بازی همین جوری باشه بازی .
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
Ghost of Tsushima

115671

سالی که شایعه ها می‌گفت عرضه میشه به جای استخدام برای رفع باگ ها و پولیش بازی ، هنوز دنبال تکمیل تیم برای گیم پلی هستن!

وقتی ۶.۵ سال یه بازی میسازی ، تعداد نفرات و هر چیز دیگه ای هیچ چیز رو توجیح نمیکنه ! مثل همیشه میتونستن بازی های فان خودشون رو بسازن و این نسل حداقل سه تا بازی بدن ! اگه ۵۰ نفرن یا هر مشکلی دارن ، نباید بیان توهم بزنن که ما می‌خوایم بازی گوتی لول بسازیم ! هیچ کسم از ساکرپانچ انتظار همچین بازی بزرگی نداشت

یه مورد دیگه چرا تا از یه بخش بازی انتقاد می‌کنی ، چرا همه فکر کنم گفتم بازی اشغاله؟

من نگفتم بازیه بدیه ، اتفاقا انتظارم از یه شاهکار کمتر نیست ! باید باشه ! ولی ۶-۷ سال ساخت یه بازی که هنوزم به سختی در حال ساخته و هیچ چشم اندازی برای تاریخ عرضه اش وجود نداره! اصلا قابل قبول نیست !
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
ببخشید وقتی که کسی اصلا با کارهای یک استدیو اشنایی نداره نمیدونه چیکار کرده و یا چیکار نکرده میگه جو ناتی داگ شدن بر میداره خوب اقا یکی این حرف میزنه که ندونه استدیو قبلا چیکار کرده مشخصا اگه بازی های که نام بردم بازی کرده بود و اشنایی داشت هیچ وقت یه همچین حرفی نمیزد .

من نگفتم ناتی داگ باید بیاد از اینها یاد بگیره گفتم زمانی که ناتی داگ آنچارتد ۱ عرضه کرد اینها هم ۱ Infamous با یک تیم ۵۰ نفری و به صورت جهان باز عرضه کردن که یکی از بهترین بازی های سوپر هیرویی زمان خودش بوده این نشون میده استدیو همون موقع هم کم از ناتی داگ نداشته پس نیازی به جو ناتی داگ بودن برداشتن نداره .

بابا بی خیال اصلا چیزی از گیم پلی بازی ندیدی تمام صحنه های که ما از بازی دیدیم مربوط به اول بازی میشه که هنوز طرف گوست نشده گیم پلی بازی به نظر من هیچ مشکلی نداره بعدشم بازی سریعتر میشه تو روند بازی مشخصا بازی های ساکرپانچ همیشه سیستم ارتقاع قدرت خوبی دشته و مشخصا قرار نیست از اول بازی تا اخر بازی همین جوری باشه بازی .
میخوای مثل بچه کوچولو ها ، عکس بازی هاشون رو برات بفرستم !!! :-j:D

انگار تو بازی سنتر راه حل دیگه ای نداری!
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,733
نام
علی
خنده دار ترین جکی که میتونستم ببینم اینه که یکی بگه OW لقمه بزرگ تر از دهان SP هست وقتی 3 تا بازی آخرشون OW بوده و همشون هم بازی های عالی بودن , مخصوصا دنیای اینفیمس 1 و 2 که از بهترین های زمان خودشون بودن
کلا فکر کردن قبل از پست دادن بد نیست
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,581
نام
Alireza
Ghost of Tsushima

View attachment 115671

سالی که شایعه ها می‌گفت عرضه میشه به جای استخدام برای رفع باگ ها و پولیش بازی ، هنوز دنبال تکمیل تیم برای گیم پلی هستن!

وقتی ۶.۵ سال یه بازی میسازی ، تعداد نفرات و هر چیز دیگه ای هیچ چیز رو توجیح نمیکنه ! مثل همیشه میتونستن بازی های فان خودشون رو بسازن و این نسل حداقل سه تا بازی بدن ! اگه ۵۰ نفرن یا هر مشکلی دارن ، نباید بیان توهم بزنن که ما می‌خوایم بازی گوتی لول بسازیم !
اتفاقا ساخت یه بازی وحشتناک خفن خیلی بهتر از اینه که سه تا بازی صرفا خوب بسازن. من شخصا ترجیح میدم ریسک کنن و شکست بخورن تا اینکه توی یه مسیر معمولی و تکراری حرکت کنن. به عنوان مثال بنظرم Days Gone ارزشش رو داشت...حتی اگه اونقدری که میخواستن از نظر متا موفق نشد...ولی حالا استدیو اون مسیر رو طی کرده و میدونه همچین بازیای بزرگی به چی نیاز دارن تا موفقیت‌آمیز باشن. از اون طرف Horizon ریسکش بدجوری جواب داد و کلا سطح استدیو را چند لِول بالا آورد.
مطمئنا ساخت Ghost of Tsushima هم چالش‌های خودشو داره و احتمالا به بن بست‌های زیادی خوردن ولی اگه زمان کافی اختصاص بدن، میتونن اون چیزی رو که میخوان رو بسازن.
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
میخوای مثل بچه کوچولو ها ، عکس بازی هاشون رو برات بفرستم !!! :-j:D

انگار تو بازی سنتر راه حل دیگه ای نداری!

نیازی نیست مثل بچه کوچیکا رفتار نکنه که مثل بچه ها باهاشون رفتار نشه یعنی منطق جواب دادن در این پست به حد بالای رسوندی .

چرا راه حل اینکه از روی معده نظر ندی تا مثل بچه ها باهات رفتار نشه خیلی راحت وقتی از روی یک تریلر لانچ که هیچ چیز خاصی از یک بازی جهان باز که کلا ۱۰ دقیقه هم نمیشه که بازی اصلا اسمش روشه ghost of tsushima اما شما حتی گیم پلی Ghost ندیدی داری راجبش قاطع نظر میدی دیگه مثل بچه ها باهاتون رفتار بشه دقیقا از رفتار خود شما سر چشمه میگیره.


Ghost of Tsushima


سالی که شایعه ها می‌گفت عرضه میشه به جای استخدام برای رفع باگ ها و پولیش بازی ، هنوز دنبال تکمیل تیم برای گیم پلی هستن!

وقتی ۶.۵ سال یه بازی میسازی ، تعداد نفرات و هر چیز دیگه ای هیچ چیز رو توجیح نمیکنه ! مثل همیشه میتونستن بازی های فان خودشون رو بسازن و این نسل حداقل سه تا بازی بدن ! اگه ۵۰ نفرن یا هر مشکلی دارن ، نباید بیان توهم بزنن که ما می‌خوایم بازی گوتی لول بسازیم ! هیچ کسم از ساکرپانچ انتظار همچین بازی بزرگی نداشت

یه مورد دیگه چرا تا از یه بخش بازی انتقاد می‌کنی ، چرا همه فکر کنم گفتم بازی اشغاله؟

من نگفتم بازیه بدیه ، اتفاقا انتظارم از یه شاهکار کمتر نیست ! باید باشه ! ولی ۶-۷ سال ساخت یه بازی که هنوزم به سختی در حال ساخته و هیچ چشم اندازی برای تاریخ عرضه اش وجود نداره! اصلا قابل قبول نیست !

ببخشید خود شما میگی شایعه بعد انتظار عرضه بازی داری ؟ این که شما انتظار چیزی داری از روی شایعه با واقعایت خیلی فرق میکنه .

قرار نیست چیزی توجیح کنه واقعیت هستش یک استدیو ۸۰۰ نفری بازی دو ساله میسازه بدون تغییر بعد شما به به چه چه میزنی یک استدیو مثل GG حدود ۶ سال HZD میسازه الان هم که SP با نیروی کمتر داره ۵-۶ سال GOT میسازه چیز عجیب قریبی نیست چون شما انتظار داری دلیل بر این نیست که واقعیت موضوع چیزی باشه که شما دوست داری . یعنی باید برای ساخت بازی بزرگ از شما اجازه میگرفتن یعنی GG باید از ملت اجازه میگرفت که از FPS به OWA بره ؟ =))=))=))=)) یعنی نظر خودت بخون خودت خندت نمیگیره از چیزی که داری میگی ؟

من هم انتظار شاهکار ندارم اما بازی وقتی داره ساخته میشه نباید هرچی ساختی عرضه کنی چه ۵ سال چه ۷ سال طول بکشه بازی باید به مرحله ای برسه که عرضه بشه هیچ ایرادی هم نداره که اخر کار استدیو نیروی جدید جذب کنه وقتی از چیزی به نظرشون خوب نیست که به نظرشون انیمشین ها خوب نبوده زیاد پس باید اصلاح بشه این که نیرو جذب کنن دلیل بر افتضاح بودن نیست همون جوری که خیلی از استدیو ها نیروی جدید جذب میکننن حتی شده کارگردان یک بخش اصلی بازی .

انتقاد از چی دقیقا ؟ شما بازی کردی ؟ شما همون چیزی دیدی که ما دیدیم که به نظر من یک نفر هیچ مشکلی نداره همون نمایش گیم پلی بازی .

این که قابل قبول هستش یا نه به نظر شما بر میگرده به نظر من هیچ چیز غیر قابل قبولی این وسط وجود نداره .


راستی به راکستار برای GTA و RDDR هم این حرف ها رو میزنی برای هر بازی چقدر زمان گزاشتن GTA نسل پیش عرضه کرده هنوز خبری از GTA بعدی نیست چند سال شده 6 سال گذشته هنوز بازی جدید معرفی نکرده با اون تیم بزرگی که داره تازه بماند که بعد معرفی هم چند سال طول میکشه بازی عرضه کنه .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: SepehrR

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
اتفاقا ساخت یه بازی وحشتناک خفن خیلی بهتر از اینه که سه تا بازی صرفا خوب بسازن. من شخصا ترجیح میدم ریسک کنن و شکست بخورن تا اینکه توی یه مسیر معمولی و تکراری حرکت کنن. به عنوان مثال بنظرم Days Gone ارزشش رو داشت...حتی اگه اونقدری که میخواستن از نظر متا موفق نشد...ولی حالا استدیو اون مسیر رو طی کرده و میدونه همچین بازیای بزرگی به چی نیاز دارن تا موفقیت‌آمیز باشن. از اون طرف Horizon ریسکش بدجوری جواب داد و کلا سطح استدیو را چند لِول بالا آورد.
مطمئنا ساخت Ghost of Tsushima هم چالش‌های خودشو داره و احتمالا به بن بست‌های زیادی خوردن ولی اگه زمان کافی اختصاص بدن، میتونن اون چیزی رو که میخوان رو بسازن.
نمیتونم بگم حرفت اشتباهه ! ولی اینجا سونی هم مقصره ! اوکی استودیوت بلند پروازه باید راست بلند پروازیش ساپورت شه، یعنی یکی تو سونی نیست بدونه وقتی بند میخواد یه اوپن ورلد با اون مشخصات بسازه ، با وضعیت استودیو همخوانی نداره؟ یا جلوشون رو بگیره ، یا اندازه نیازشون ساپورتشون کنه ! نه اینکه چند ماه مونده به عرضه بازی تازه شروع کنن عضو گیری و اعضاشون بشن +۱۰۰ نفر و تازه یه ساختمون درست حسابی براشون بگیره و امکانات بهشون بده! همین الآنم بخوان دنباله بازی رو بسازن با استاندارد ها نسل بعد باز همون وضعیت پیش میاد با این تعداد نفرات و پتانسیل !

من وقتی میبینم بند میاد همچون انچارتدی روی ویتا میسازه , چرا تو همون سبکی که همچین توانایی از خودشون نشون دادن بازی نمیسازن ؟؟؟

همین موضوع در مورد ساکر پانچم هست ! مگر کم بازی های ساخته ! من همین الآنم حس میکنم اینفاموس بیشتر از اسپایدر من بهم حال داد و لذت بردم ! نسبت گرافیکی هم به توجه به سال ساخت ، بازم حس میکنم از لحاظ فنی هم بهتر عمل کردن ! چرا ساکر پانچ به جای ارتقا سبک و توانایی های خودش ، خودش رو بندازه تو یه هچل ۶-۷ ساله ؟؟

درسته ساخت ipو سبک های جدید هیجان انگیزه و بازی کردنش لذتش به مراتب بیشتره ، ولی به نظر من هم بند هم ساکر پانچ میتونستن بازی های بیشتر و بهتری بدن و عملکرد عالی این نسل داشته باشن و حداقل حالا که این مسیر رو رفتن سونی باید درست حسابی از اینها حمایت میکرد! نه شرایط این حس رو به من فن بده که حالا بزار ببینیم چی کار میکنن!

همین وضعیت برای مدیا مولکول هم پیش اومد ! ۷ ساله فقط دارن ایده هاشون رو نشون میدن نه خود بازی رو !
 
آخرین ویرایش:

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
دوستان خواهشا اینفیموس 1 و 2 مخصوصا 1 رو اذیت نکنین. با تشکر:D SP کارش واقعا درسته. یعنی آخرین چیزی که اینا میسازن یه اوپن ورلد خسته کننده اس. اینفیموس 1 و 2 و حتی SS به شدت فان بودن.زودتر هم بعد این پروژه برن سر اینفیموس 3 که نسخه دوم واقعا بد جایی تموم شد:(
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,260
نام
امیر حسین
از لحاظ رزولیشن منظورمه، با کیفیتشون اصلا پیدا نمیشه.

حالا شما برو اصله این کاور هارو پیدا کن بعدش با کیفیت اسکن شده سره کوچه خودتو رازی کن که آره خیلی هم اکیه.
اتفاقا تو توییتر ازشون پرسیدن، خود توییت رسمی گفت اگر بتونند فایل jpg با کیفیتش رو میزارن ! :D
20190907_143526.png

فن آرت... ولی اینم میخوام:(
rKLdbB0.png

---
ولی طرح ها واقعی خیلی خوشگلن...اصلا به صورت پوستر چاپ کنی بزنی دیوار...عالین! :x
 

esm nadaram

کاربر سایت
Jan 24, 2010
2,676
نام
حسین
اتفاقا تو توییتر ازشون پرسیدن، خود توییت رسمی گفت اگر بتونند فایل jpg با کیفیتش رو میزارن ! :D
View attachment 115677

فن آرت... ولی اینم میخوام:(
View attachment 115678

---
ولی طرح ها واقعی خیلی خوشگلن...اصلا به صورت پوستر چاپ کنی بزنی دیوار...عالین! :x
اگه بزارن که عالیه، ولی خب نشه مثل داستان عکسه استیل بوک tlou Remaster که اصلا هیچ جوره گیر نمیومد
 
  • Like
Reactions: Scαrface

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
نیازی نیست مثل بچه کوچیکا رفتار نکنه که مثل بچه ها باهاشون رفتار نشه یعنی منطق جواب دادن در این پست به حد بالای رسوندی .

چرا راه حل اینکه از روی معده نظر ندی تا مثل بچه ها باهات رفتار نشه خیلی راحت وقتی از روی یک تریلر لانچ که هیچ چیز خاصی از یک بازی جهان باز که کلا ۱۰ دقیقه هم نمیشه که بازی اصلا اسمش روشه ghost of tsushima اما شما حتی گیم پلی Ghost ندیدی داری راجبش قاطع نظر میدی دیگه مثل بچه ها باهاتون رفتار بشه دقیقا از رفتار خود شما سر چشمه میگیره.




ببخشید خود شما میگی شایعه بعد انتظار عرضه بازی داری ؟ این که شما انتظار چیزی داری از روی شایعه با واقعایت خیلی فرق میکنه .

قرار نیست چیزی توجیح کنه واقعیت هستش یک استدیو ۸۰۰ نفری بازی دو ساله میسازه بدون تغییر بعد شما به به چه چه میزنی یک استدیو مثل GG حدود ۶ سال HZD میسازه الان هم که SP با نیروی کمتر داره ۵-۶ سال GOT میسازه چیز عجیب قریبی نیست چون شما انتظار داری دلیل بر این نیست که واقعیت موضوع چیزی باشه که شما دوست داری . یعنی باید برای ساخت بازی بزرگ از شما اجازه میگرفتن یعنی GG باید از ملت اجازه میگرفت که از FPS به OWA بره ؟ =))=))=))=)) یعنی نظر خودت بخون خودت خندت نمیگیره از چیزی که داری میگی ؟

من هم انتظار شاهکار ندارم اما بازی وقتی داره ساخته میشه نباید هرچی ساختی عرضه کنی چه ۵ سال چه ۷ سال طول بکشه بازی باید به مرحله ای برسه که عرضه بشه هیچ ایرادی هم نداره که اخر کار استدیو نیروی جدید جذب کنه وقتی از چیزی به نظرشون خوب نیست که به نظرشون انیمشین ها خوب نبوده زیاد پس باید اصلاح بشه این که نیرو جذب کنن دلیل بر افتضاح بودن نیست همون جوری که خیلی از استدیو ها نیروی جدید جذب میکننن حتی شده کارگردان یک بخش اصلی بازی .

انتقاد از چی دقیقا ؟ شما بازی کردی ؟ شما همون چیزی دیدی که ما دیدیم که به نظر من یک نفر هیچ مشکلی نداره همون نمایش گیم پلی بازی .

این که قابل قبول هستش یا نه به نظر شما بر میگرده به نظر من هیچ چیز غیر قابل قبولی این وسط وجود نداره .


راستی به راکستار برای GTA و RDDR هم این حرف ها رو میزنی برای هر بازی چقدر زمان گزاشتن GTA نسل پیش عرضه کرده هنوز خبری از GTA بعدی نیست چند سال شده 6 سال گذشته هنوز بازی جدید معرفی نکرده با اون تیم بزرگی که داره تازه بماند که بعد معرفی هم چند سال طول میکشه بازی عرضه کنه .
یعنی اینکه بگی ساکرپانچ در حد و اندازه های ساخت یه بازی گوتی لول نیست !! حرف بچه‌گانه است:-?

انتظار ندارم شایعه درست باشه ، انتظار دارم یه بازی بعد شش سال آماده عرضه باشه :Laughing:
تنها بازی های که دیدم بالا تر از شش هفت سال طول کشیدن پروسه ساختشون بار ها متوقف شده و دچار مشکلات ساخت شدن!

از کجا میدونی همچین حرفایی راجع به گریلا نزدم ! یکی از چیزایی که گفتم فکر میکنم هنوز تو تاپیکشم باشه !
((
سونی هر چیزی میشد بهشون داد از نیرو گرفته تا بودجه و زمان کافی ، اگه هورایزن موفق نشه ، بهتره در استودیوشون رو تخته کنن!))

بازی هم اومد واقعا هم شاهکار از آب در اومده بود، لذت بردیم !
البته انتقاد هاییم که به بازی میشد ، مثل ماست بودن npcها و حالت چهره هاشون بعد از انتشار بازم تو بازی مشهود بود!


بچه بازی یعنی اینکه اصلا تحمل نداشته باشی راجع به چیزی که دوست داری انتقاد بشنوی!

دلیل بر افتضاح بودن

اینو کجای نظرات من پیدا کردی؟؟؟ چرا با تصورات خودت منو نقل قول میکنی؟؟

راک استار به من کنسول نفروخته ، و زیادم فن بازیاشون نیستم! ولی میشه دید طرفدارا هاش اینکه یک نسل به جای ساخت gta جدید ، تمرکز کرده روی دوشیدن gta online چه قدر عصبانین از این موضوع!
 
  • Like
Reactions: Soheil

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر