Multi Platform Test Drive Unlimited Solar Crown

capsule_616x353.jpg
نسخه جدید بازی پس از سالیان طولانی معرفی شد و در تاریخی نامشخص بازی عرضه خواهد شد.
--------------------------------------------
سازنده: KT Racing
ناشر: Nacon
تاریخ عرضه: 31 شهریور 1401 (22 سپتامبر 2022)
پلتفرم(ها): PC, PS4, PS5, X1, Xbox Series X|S​
اطلاعات
  • بازی توسط استودیو KT Racing سازنده بازیهای WRC ساخته خواهد شد.
  • تا کنون 2 خوردرو (Range Rover SVR و Aston Martin DB11) در تریلرهای بازی رویت شده اند.
  • سبک لایف استایل معروف سری همچون کازینوها در بازی حضور خواهد داشت.
  • بازی در هنگ کنگ جریان خواهد داشت.
تریلر(ها)
-----------

عکس(ها)
-----------

test_drive_unlimited_solar_crown_trailer_2.jpg
 
Last edited by a moderator:
بازی تا 2023 تاخیر خورد و 2تا تصویر جدید از بازی منتشر شد:
View attachment 255294View attachment 255295

خبر یک نکته مثبت داشت و اون کنسل شدن نسخه های نسل هشتم (PS4/X1) بود.
===========
کمی هم در مورد گیم پلی توضیح دادن :
اینکه در مپ بازی که هنگ کنگ هست 2 دسته (Clan) ریسینگ وجود داره به اسم Street و Sharp .

Street
فرهنگ غالب در این کلن حالت خیابونی داره و مثل نایت کلاب میمونه.
این کلن در یک ساختمون قدیمی واقع در محله صنعتی شمال جزیره دور هم جمع میشن.

Sharp
این کلن بیشتر حالت تجملی و سطح بالا دارن ، احتمالا خرپول های هنگ کنگ رو شامل میشن :D
پایگاهشون هم در غرب جزیره و یک ساختمون لوکس واقع شده.

هر دوی این پایگاه ها (HQ) برای همه پلیرها در دسترس هست ولی برای گرفتن ماموریت و شرکت در رقابت ها باید به بخش VIP دسترسی داشته باشید که فقط برای اعضای اون Clan در دسترس هست.

اینجا سوال پیش میاد، اینکه میشه همزمان جزو هر 2 کلن بود یا نه.
آیا این ارزش تکرار بازی بالا میبره یا میشه در یک بار تمام کردن بازی بینشون سوییچ کرد.

استودیو برنامه داره که دوره های Closed Beta برای بازی بزاره ، ولی هنوز زمانبندی و نحوه ثبت نام مشخص نیست.
===========
خودم بخوام کمی حدس بزنم که شاید اشتباه باشه:
اینکه احتمالا ماشینهای معمولی تر ولی تقویت شده در کلن Street در دسترس هست ولی برای ماشینهای لوکس و گرون قیمت باید عضو کلن Sharp بود.
شیوه تعامل ما با این 2تا کلن و روابطی که ایجاد میکنیم میتونه خیلی به جذاب تر شدن بازی کمک کنه.

این بخش خیلی مهمه و برگ برنده این سری جلوی غول آخر Forza Horizon.
امیدوارم Nacon هرچی داره برای بازی بزاره چون همینطوری خیلی جذاب بنظر میرسه ، امیدوارم تو پیاده کردن ایده ها به مشکل نخورن.
چون لایسنس WRC هم که از دست دادن ، یک ریبوت خوش ساخت و برداشتن قدم اول با این نسخه میتونه این استودیو و کمپانی رو تا چند نسخه بعد تضمین مالی کنه.
احتمالا موقع شروع بازی عضو Street میشی، و بعد که لول آپ میکنی و اسم و رسمی واسه خودت دست و پا میکنی و پول داری ماشین لوکس بخری، دعوت میشی به گروه بچه پولدارها.
 
  • Like
Reactions: Faruk and m.d.makan
با آنلیمیتد زندگی کردم رسما. جز دومین یا سومین بازی بود که برای ۳۶۰ خریدم. فکم خورده بود زمین. برای من که دیوونه ریسینگم مثل یه رویا بود. محیط باز شهری. نمای کاکپیت. ترافیک شهری. لایی کشیدنها. کاستومایز کرکتر. اون هندلینگ عالی در زمان خودش. مسابقات طولانی مدت که من عاشقشم. قشنگ یه سال بازی کردمش. شاهکاری مثل فورزا هورایزن بدجوری مدیون اون بازیه. اما حیف که نمیدونم چی شد که نسخه های بعدی به F رفت. خداکنه این نسخه بترکونه باز.
 
  • Like
Reactions: ps34 and Vesemir
تصاویر جدید از بازی:
1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg
5.jpg 6.jpg 7.jpg

==========
فکر کنم تحت فشار طرفدارها این تصاویر بالاخره منتشر کردن.
کدوم استودیوی عاقلی نمایش اصلی کمپانی رو ول میکنه ، 2روز بعدش یکسری تصاویر همینطوری ول میده تو اینترنت.

از تصاویر هم چیزی که مشخص هست و قبلا میدونستیم اینکه بازی حداقل از لحاظ گرافیکی نخواسته وارد رقابت با سری هورایزن بشه.
امیدوارم بعد همه این تاخیرها باقی ویژگیهای بازی مخصوصا گیم پلی واقعا همون چیزی باشه که منتظرشیم.
 
آخرین ویرایش:
آقا دمت گرم بابت تصاویر

کاری به خوب نبودن گرافیک بازی TDU2 ندارم شخصا قبول دارم در بخش کیفیت گرافیک ضعیف بود اون زمان ولی...
گیم پلی همواره یکی از عواملی هست که کاستی های گرافیک رو تا حدودی می پوشونه اون TDU2 بقدری گیم پلی جذاب و متنوع و درگیر کننده ای داشت که طرفدارانش رو بصورت جنون آمیزی به وجد آورد ما بازی ریسینگ به شکل TDU2 به اون صورت ندیده بودیم سبک ریسینگ همین که یکم شبیه NFS باشه میشد بازی ریسینگ ولی TDU2 بازی رو به صورت خیلی جالبی بسط داده بود اون بازی طوری بود که اگه کاراکتر شما صامت نبودیه بازی سبک GTA اوپن ورلد میشد ازش در آورد ولی ایدن گیمز چرا اینکارو کرده بود؟ چرا نخواسته بود کاراکتر رو هایلایت کنه؟ چون در اون صورت انگار می خواسته خودشو در زمره بازی های اوپن ورلد شبیه به GTA قرار بده که اگه چنین کاری می کرد با موجی از انتقادات مواجه میشد خیلی زیرکانه تمرکز رو گذاشت روی ماشین ها در واقع کاراکترها و قهرمانان داستان اون کاراکتر انتخابی بازی نبود بلکه بوگاتی ویرون و اون گامپرت آپولوی کلابش بود که در حالت آنلاین قابل دسترسی بود این یعنی ما ادعای GTA بودن نداریم یه سبک ریسینگ هستیم که المان های بیشتری به بازی افزودیم حالت کالکتیبل تری به بازی دادیم اون عکس های لوکیشن های خاص املاک قابل خرید ماشین های کلاسیک یافتنی همه و همه جلوه متفاوتی از یه بازی ریسینگ در پیش روی گیمرهای اون زمان گذاشتند.

هنوزم که هنوزه هم روی ایکس باکسم دارم بازی رو و هم بازی اورجینال نسخه PC رو که به لطفش می تونستم برم کازینو پوکر بازی کنم سایر دستگاه های قمار رو بازی کنم پول دربیارم توی کلاب عضو بشم و گامپرت سواری کنم و ... و یکی از بهترین خاطرات گیمینگ من با همین بازی TDU2 بود
امیدوارم بازی جدید که بعد از حدود یازده سال عرضه میشه خاطرات خوبمون رو زنده کنه
 
دقیقا درسته.
برگ برنده TDU همین گیم پلی بازی هست که اون رو متمایز میکنه.
منظور از گیم پلی هندلینگ ماشین و ... نیست ، همین روابط اجتماعی ، خرید منزل ،کلاب ها ، گرفتن لایسنس ، مسافر سوار کردن ، گاراژی که میشه درش قدم زد و... همه عواملی هستن که بازی رو فوق العاده جذاب کردن.
طوری که بازی اصلا خسته کننده نمیشه.

این ها المان هایی هستن که هورایزن نتونست از TDU قرض بگیره و بنظر من برای همین هم زود خسته کننده میشه.
کاری به پلیرهای دیگه ندارم ولی واقعا من بعد از چند ساعت نمیتونم با سری هورایزن ارتباط بگیرم ، بازی برام رو یک دور خسته کننده میفته.
نمیخوام بحث مقایسه ای داشته باشم ولی حداقل این چند خط پایین بخونین تا دستتون بیاد منظور من چی هست:

دلیل اصلی موفقیت TDU تاکید روی عواملی هست که باعث شدن شهر حالت زنده ای داشته باشه و صرفا یک بک گراند گرافیکی با تکسچرهای عالی نباشه.

دلیل اینکه طرفدارها روی گرافیک این نسخه خیلی حساس نیستن بهمین دلایل هست.
میدونیم که هسته بازی روی گرافیک و تعداد ماشین بالا طراحی نشده و اصلا دنبالش نیستیم که اگه باشیم ، خب هر 2سال یک نسخه ازش در دسترس هست!

البته اشتباه نشه نمیگم هورایزن بازی بدی هست ، به جرات میشه گفت که کاملترین ریسینگ آرکید هست.
ولی در مقایسه با TDU گیم پلی بازی اون عمقی که باید رو نداره.

یکی از ویژگیهایی که به نظرم کمتر بهش اشاره میشه بخش تیونینگ بازی هست.
تو سال 2022 حجم تغیراتی که میشه تو بخش تیونینگ TDU در مقایسه با مثلا هورایزن 5 داد خنده دار هست.
ولی میخوام بگم تیونینگ ماشین ها در TDU خیلی خروجی بهتری داره ، چرا؟
چون تیونینگ کنترل شدست ، شما یک سری پکیج انتخاب میکنی و روی ماشین نصب میکنی.
انگاری سازنده ها روی ورژنهای مختلف یک ماشین که با تیونینگهای مختلف میشه بدست آورد هم کار کردن و اونهارو متعادل کردن تا حس کنترل یونینک هر ماشین حفظ بشه.


مثل هورایزن نیست که حجم تغییراتی که میشه داد بقدری هست که شما یک ماشین متوسط بگیری و در آخر موشک تحویل بدی که فقط نمیتونه پرواز کنه.
میگم باز این مورد اصلا ضعف نیست ، حتی نقطه قوت سری هورایزن هست ولی فکر کنم تو این چند خط پایین بتونم کامل توضیح بدم که منظورم چی هست.

بنظر من سازنده های TDU غیر از اینکه بخوان یک بازی ریسینگ بسازن میخواستن یک تجربه دوست داشتنی برای پلیر ایجاد کنن.
انگاری ذره ذره اون از شهر بازی گرفته ، مدل ماشینهایی که برای هر رده انتخاب کردن ، تفاوت هندلینگ مدل دیفالت با ورژنهای مختلف تیونینگ شده ، همه و همه از قبل روش فکر شده و بالانس شده.
البته تو بازی ماشین OP هم داریم ولی خب کلیت که نگاه میکنیم انگاری یک دستی بوده و همه اینهارو کنار هم چیده و تو یک پکیج قرار داده.
چیزی بیرون نمیزنه.
یک نظم و عشقی تو این ترکیب میبینیم ، براش بخوام نمونه بیارم مثل Gran Turismo های قدیمی ، مثلا نسخه دوم یا سوم.

این نگاه در طراحی بازی رو میتونی تو تک تک قسمت های بازی دید.
اما سری هورایزن روی "ترین ها" تمرکز کرده ، بیشترین تعداد ماشین ، بهترین صدا گذاری و موزیک ها ، بهترین گرافیک خروجی ، بهترین موتور فیزیک پیشرفته آرکید ، بزرگترین مپ ، بیشترین حجم تغییرات در تیونینگ و...
اما حلقه مفقوده درش اون دستی هست که همه اینهارو به تعادل برسونه ، اضافات رو حذف کنه تا یک پکیج Immersive برای پلیر ایجاد کنه.

اگه KT Racing بتونه 70-60 درصد خروجی Eden Games در اون سال ها رو به نسخه جدید بیاره ، بازی میتونه دوباره به دوران اوجش برگرده.
وگرنه چیزی غیر از این باشه همه جوره شکست میخوره ، نه در رقابت با هورایزن (که رقیب نداره) بلکه در رقابت با خودش.
چون موردی بخوایم مقایسه کنیم تو هرکدوم از ویژگیها هورایزن با اختلاف سر هست.
 
  • Like
Reactions: m.a.t and Faruk
دقیقا درسته.
برگ برنده TDU همین گیم پلی بازی هست که اون رو متمایز میکنه.
منظور از گیم پلی هندلینگ ماشین و ... نیست ، همین روابط اجتماعی ، خرید منزل ،کلاب ها ، گرفتن لایسنس ، مسافر سوار کردن ، گاراژی که میشه درش قدم زد و... همه عواملی هستن که بازی رو فوق العاده جذاب کردن.
طوری که بازی اصلا خسته کننده نمیشه.

این ها المان هایی هستن که هورایزن نتونست از TDU قرض بگیره و بنظر من برای همین هم زود خسته کننده میشه.
کاری به پلیرهای دیگه ندارم ولی واقعا من بعد از چند ساعت نمیتونم با سری هورایزن ارتباط بگیرم ، بازی برام رو یک دور خسته کننده میفته.
نمیخوام بحث مقایسه ای داشته باشم ولی حداقل این چند خط پایین بخونین تا دستتون بیاد منظور من چی هست:

دلیل اصلی موفقیت TDU تاکید روی عواملی هست که باعث شدن شهر حالت زنده ای داشته باشه و صرفا یک بک گراند گرافیکی با تکسچرهای عالی نباشه.

دلیل اینکه طرفدارها روی گرافیک این نسخه خیلی حساس نیستن بهمین دلایل هست.
میدونیم که هسته بازی روی گرافیک و تعداد ماشین بالا طراحی نشده و اصلا دنبالش نیستیم که اگه باشیم ، خب هر 2سال یک نسخه ازش در دسترس هست!

البته اشتباه نشه نمیگم هورایزن بازی بدی هست ، به جرات میشه گفت که کاملترین ریسینگ آرکید هست.
ولی در مقایسه با TDU گیم پلی بازی اون عمقی که باید رو نداره.

یکی از ویژگیهایی که به نظرم کمتر بهش اشاره میشه بخش تیونینگ بازی هست.
تو سال 2022 حجم تغیراتی که میشه تو بخش تیونینگ TDU در مقایسه با مثلا هورایزن 5 داد خنده دار هست.
ولی میخوام بگم تیونینگ ماشین ها در TDU خیلی خروجی بهتری داره ، چرا؟
چون تیونینگ کنترل شدست ، شما یک سری پکیج انتخاب میکنی و روی ماشین نصب میکنی.
انگاری سازنده ها روی ورژنهای مختلف یک ماشین که با تیونینگهای مختلف میشه بدست آورد هم کار کردن و اونهارو متعادل کردن تا حس کنترل یونینک هر ماشین حفظ بشه.


مثل هورایزن نیست که حجم تغییراتی که میشه داد بقدری هست که شما یک ماشین متوسط بگیری و در آخر موشک تحویل بدی که فقط نمیتونه پرواز کنه.
میگم باز این مورد اصلا ضعف نیست ، حتی نقطه قوت سری هورایزن هست ولی فکر کنم تو این چند خط پایین بتونم کامل توضیح بدم که منظورم چی هست.

بنظر من سازنده های TDU غیر از اینکه بخوان یک بازی ریسینگ بسازن میخواستن یک تجربه دوست داشتنی برای پلیر ایجاد کنن.
انگاری ذره ذره اون از شهر بازی گرفته ، مدل ماشینهایی که برای هر رده انتخاب کردن ، تفاوت هندلینگ مدل دیفالت با ورژنهای مختلف تیونینگ شده ، همه و همه از قبل روش فکر شده و بالانس شده.
البته تو بازی ماشین OP هم داریم ولی خب کلیت که نگاه میکنیم انگاری یک دستی بوده و همه اینهارو کنار هم چیده و تو یک پکیج قرار داده.
چیزی بیرون نمیزنه.
یک نظم و عشقی تو این ترکیب میبینیم ، براش بخوام نمونه بیارم مثل Gran Turismo های قدیمی ، مثلا نسخه دوم یا سوم.

این نگاه در طراحی بازی رو میتونی تو تک تک قسمت های بازی دید.
اما سری هورایزن روی "ترین ها" تمرکز کرده ، بیشترین تعداد ماشین ، بهترین صدا گذاری و موزیک ها ، بهترین گرافیک خروجی ، بهترین موتور فیزیک پیشرفته آرکید ، بزرگترین مپ ، بیشترین حجم تغییرات در تیونینگ و...
اما حلقه مفقوده درش اون دستی هست که همه اینهارو به تعادل برسونه ، اضافات رو حذف کنه تا یک پکیج Immersive برای پلیر ایجاد کنه.

اگه KT Racing بتونه 70-60 درصد خروجی Eden Games در اون سال ها رو به نسخه جدید بیاره ، بازی میتونه دوباره به دوران اوجش برگرده.
وگرنه چیزی غیر از این باشه همه جوره شکست میخوره ، نه در رقابت با هورایزن (که رقیب نداره) بلکه در رقابت با خودش.
چون موردی بخوایم مقایسه کنیم تو هرکدوم از ویژگیها هورایزن با اختلاف سر هست.
لغت به لغت مقاله ات حرفای خودمه من حتی نمیتونم دقیقا بگم چند بار شده که بازی TDU2 رو روی پلتفورم های مختلف از صفر شروع کردم بقدری انجام این بازی به بهانه های مختلف جذاب و دوست داشتنیه
ولی کلا بازی فورزا هورایزن رو دو بار شروع کردم بار اول تموم کردم سال 2012 مرتبه دوم هم چند سال پیش شروع کردم که نیمه کاره رهاش کردم
کلا هورایزن در عین عالی بودن قسمت های مختلفش یه روح نامرئی رو موفق نشده در بازی بدمه روحی که ایدن گیمز در سال 2011 تونست در بطن TDU2 بدمه
الان من زیاد مطالعه نداشتم در مورد تیم جدید سازنده بازی اطلاع دارید که از برنامه نویس ها و اعضای اصلی ایدن گیمز توی پروژه سولار کرون هم شرکت داشتند یا نه؟ نفر به نفر عوض شده باشه و هیچ ارثی نبره از TDU2 باعث نگرانی خواهد بود. گرچه یه پروژه نسبتا ضعیف اخیرا داده بودن ایدن گیمز برای نینتندو سوئیچ (Gear Club Unlimited 1,2) که برام عجیب بود و در واقع انتظار بالاتری داشتم از سازنده یکی از بازی های محبوبم.
انشاا... که شاهد یک بازی تکامل یافته با وراثت خوب از TDU2 باشیم در نسخه سولار کرون
 
  • Like
Reactions: m.d.makan
الان من زیاد مطالعه نداشتم در مورد تیم جدید سازنده بازی اطلاع دارید که از برنامه نویس ها و اعضای اصلی ایدن گیمز توی پروژه سولار کرون هم شرکت داشتند یا نه؟ نفر به نفر عوض شده باشه و هیچ ارثی نبره از TDU2 باعث نگرانی خواهد بود. گرچه یه پروژه نسبتا ضعیف اخیرا داده بودن ایدن گیمز برای نینتندو سوئیچ (Gear Club Unlimited 1,2) که برام عجیب بود و در واقع انتظار بالاتری داشتم از سازنده یکی از بازی های محبوبم.
اتفاقا برای خودم هم سوال هست که بدونم از اون تیم بازیکن قرض گرفته یا نه.
فقط میدونم اینها هم فرانسوی هستن.
جدا Gear Club مال اینها بود؟ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️
البته فکر کنم بازی موبایل بود که پورت شد.
اینها WRC هارو دارن که تو سبک خودش واقعا بازیهای خوبین.
 
من اون زمان تست درایو بازی نکردم و الانم که دیگه نمیشه برم سراغش چون گرافیک و فیزیکش قابل قبول نیست برا مخاطب الان
ولی از نظراتتون حس میکردم شما توی هورایزن دنبال تست درایو میگشتید که کار اشتباهیه، هورایزون بازی خیلی اوریجینالی هست و حتی قصد نداشته شبیه تست درایو باشه.
نظر من راجع به هورایزون اینه که گیمپلی اصلیش (ینی فیزیک و تیونینگ) واقعا به کمال واقعی رسیده و نمیتونم تصور کنم که چطوری ارتقاش بدن ( شبیه حالتی که نینتندو توی ماریو کارت و اسمش آلتیمت بهش رسیده). تنها چیزی که بذهنم میاد برای Horizon 6 اینه که چنتا نویسنده درست حسابی بیارن دیالوگ های کاراکتر هاشو ازین حالت فوق مسخره دربیاره تا مردم یه ذره اون بخششو جدی بگیرن.
بهترین صدا گذاری و موزیک ها

البته موزیک های لایسنس شده هورایزون اکثرا خیلی افتضاح هستن تا حدی که اصلا meme شده بود تو ردیت، امیدوارم این قضیه رو هم تو H6 حل کنند برن یه مشت موزیک درست حسابی لایسنس کنند. (البته رادیو کلاسیک هورایزون ایده جذابی بود واقعا :D )
 
من اون زمان تست درایو بازی نکردم و الانم که دیگه نمیشه برم سراغش چون گرافیک و فیزیکش قابل قبول نیست برا مخاطب الان
ولی از نظراتتون حس میکردم شما توی هورایزن دنبال تست درایو میگشتید که کار اشتباهیه، هورایزون بازی خیلی اوریجینالی هست و حتی قصد نداشته شبیه تست درایو باشه.
نظر من راجع به هورایزون اینه که گیمپلی اصلیش (ینی فیزیک و تیونینگ) واقعا به کمال واقعی رسیده و نمیتونم تصور کنم که چطوری ارتقاش بدن ( شبیه حالتی که نینتندو توی ماریو کارت و اسمش آلتیمت بهش رسیده). تنها چیزی که بذهنم میاد برای Horizon 6 اینه که چنتا نویسنده درست حسابی بیارن دیالوگ های کاراکتر هاشو ازین حالت فوق مسخره دربیاره تا مردم یه ذره اون بخششو جدی بگیرن.


البته موزیک های لایسنس شده هورایزون اکثرا خیلی افتضاح هستن تا حدی که اصلا meme شده بود تو ردیت، امیدوارم این قضیه رو هم تو H6 حل کنند برن یه مشت موزیک درست حسابی لایسنس کنند. (البته رادیو کلاسیک هورایزون ایده جذابی بود واقعا :D )
دلیل اصلی مقایسه هورایزن با TDU این هست که خیلی از ایده هایی که در اون پیاده شده از TDU قرض گرفته شده.
کار سختی هم نیست حتی اگر بازی هم نکرده باشی دیدن یک ویدئو میتونه کمک کنه.

اما در مورد اینکه الان نمیشه بازی کرد کاملا مخالفم ، بازی اصلی هنوز به راحتی قابل بازی کردن هست.
البته یکسری ماد خیلی خوب هم برای هر 2 نسخه منتشر شده:
برای نسخه اول تو یوتوب سرچ کن Test Drive Unlimited Platinum و خودت ببین.
برای نسخه دوم هم TDU WOrld و آپدیت فیزیک و...:

از طرف دیگه گیم پلی بازی اینقدری جذاب هست که گرافیک بازی خیلی زود برات عادی بشه.
در حالت کلی گرافیک اورریتد هست.
بنظر من گیم پلی ، داستان بالای 70-60 درصد وزن یک بازی رو به دوش میکشن.
حتی موسیقی میتونه جایگاه بالاتری از گرافیک داشته باشه.
فکر میکنم زمانی گرافیک یک بازی بیشتر به چشم میاد که اون چند عامل کار خودشون رو به خوبی انجام نمیدن یا تو بازی اونقدری وجود ندارن.
البته تعریف گرافیک خوب در نگاه افراد نسبی هست .
مثلا من به یک سری بازی میگم گرافیک خوبی دارن ، همون بازی یکی دیگه رو یاد دوران PS1 میندازه.


تو هورایزن هم بعد چندساعت اول که هی در و دیوار رو میبینیم و فکها میفته پایین :D ، چیزی که سعی میکنه شمارو پای بازی نگه داره همون گیم پلی هست.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or