tekken8 منو برد به دوره ی tekken 5 و ttt2 . اصلن فکر نمیکردم انقدر خوب باشه . خیلی خیلی نسبت به 7 پیشرفت داشته . امیدوارم به شخصیت ها chloe هم زودتر اضافه کنن .
بازی رو شخم زدم دیگه در یک کلام شاهکاره
همه چی عالیه هیت مود که اضافه شده خیلی خوبه و باعث شده مبارزات تهاجمی تر بشه ، بخش داستانی عالیه مخصوصا باس آخر که فن سرویس کامل از نوع بی نظیرش به طرفدارهای جین هست پخش شدن رمیکس آهنگ لجندری و نوستالژی جین کازاما تکن3 + فیگور اینترو جین در تکن 3 همراه با بازگشت میشیما استایل تکن3 جین شاهکارتر از این مگه میشه ! و راند بعدی مبارزه با کازاما استایل !!
هولی شت !!
خیلی وضعیت عجیبی داره این بازی و کامیونیتیش. چند وقت پیش Knee و ارسلان اَش شیلنگ رو گرفتن رو بازی گفتن که اصن حال نمیده و دوسش نداریم و ازین حرفا. این چند روز اخیر جفتشون گفتن گه خیلی داره خوش میگذره ما منقلب شدیم و وقتی دیدگاهمون نسبت به بازی رو عوض کردیم، خیلی داریم لذت میبریم ظاهرا خیلی با تکنهای قبلی فرق داره و یه سری از بزرگان گفتن که هر چی میدونستیم رو باید بریزیم دور و از صفر شروع کنیم به یادگیری. ازونور اما قشر کژوال همچین بدشون نمیاد از بازی. البته مشکلات بالانس که داره. ایوو جاپون هم که نزدیکه. این جریان بتلپس و باقی اشکال mtx هم که هست.ولی به شخصه با دیدن تورنمونتای تکن ۸ سرگرم میشم. گیمپلی خوب و جذابی داره. زودتر یه تورنی بزرگم ببینیم و حالشو ببریم.
گندی که سیستم هیت به این بازی زد تحسین برانگیزه واقعا
این که یه حرکت آرمور + داشته باشی که همزمان یه نوع install هم باشه چیز خوب و فانی نیست بعد تو کمبو هم از همین استفاده میکنن حریف رو سفر رفت و برگشت میبرن از گوشه تا گوشه استیج جدا از سیستم هیت هم کاراکتر ها رو جوری تغییر دادن که دیگه خبری از نقاط ضعف و قوت یونیک نیست، کاراکتر یا قویه یا ضعیف و خیلی از حس خاص بودن کاراکتر ها کم شده. مثلا پی همین بحث کمبو لی یکی از نقاط قوتش تو تکن های قبل این بود که استاد کمبو های طولانی و wall to wall بود ولی الان همه دارن همینطور کمبو میزنن.
کلا الان بزرگترین نقطه ضعف فایتینگ های نسل جدید همین مکانیک هایی هست که بازی رو سه سوته به شیر یا خط تبدیل میکنه و فقط واسه بازی تهاجمی ساخته شده، اونورم کپکام با سیستم درایو عینا همین گند رو زده ولی خب کپکام فن بوی زیاد داره صداش در نمیاد