Multi Platform Suicide Squad: Kill the Justice League

سازنده
Rocksteady
تاریخ انتشار
May 2023
ناشر
Warner Bros. Games
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
https___cdn.suicidesquadgame.com_home_en_hero-3840.webp.jpg

Platforms PC, Xbox Series X, PlayStation 5
DevelopersRocksteady Studios
PublishersWarner Bros. Interactive
FeaturesOnline Co-Op Multiplayer
Release DateTBA 2022


http___images.gamersyde.com_image_suicide_squad_kill_the_justice_league-42498-4581_0006.jpg http___images.gamersyde.com_image_suicide_squad_kill_the_justice_league-42498-4581_0005.jpg http___images.gamersyde.com_image_suicide_squad_kill_the_justice_league-42498-4581_0004.jpg http___images.gamersyde.com_image_suicide_squad_kill_the_justice_league-42498-4581_0003.jpg http___images.gamersyde.com_image_suicide_squad_kill_the_justice_league-42498-4581_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_suicide_squad_kill_the_justice_league-42498-4581_0001.jpg


https___pbs.twimg.com_media_FBzXg7tWEAEwEKo_format=jpg&name=orig.jpg https___pbs.twimg.com_media_FB1FZOYXMAQVxBd_format=jpg&name=orig.jpg https___pbs.twimg.com_media_FB1g2fPWUAYfQiH_format=jpg&name=orig.jpg https___pbs.twimg.com_media_FB1uk_kXsAoUlCR_format=jpg&name=orig.jpg

https___pbs.twimg.com_media_FB1pK2HWUAoycl__format=jpg&name=large.jpg https___pbs.twimg.com_media_FB1pIZAUYAUxMtB_format=jpg&name=orig.jpg https___pbs.twimg.com_media_FB1pHx9UUAAlpiU_format=jpg&name=orig.jpg https___pbs.twimg.com_media_FB1pGyHVIAct9fk_format=jpg&name=orig.jpg https___pbs.twimg.com_media_FB1pGRTUcAA9TWC_format=jpg&name=orig.jpg



 
آخرین ویرایش:
باید سردر این صنعت و سلیقه مخاطباش رو گل گرفت که باعث شده راک‌استدی از اون گیم‌پلی‌ و اتمسفرهای سنگین بتمن برسه به این آشغال!!
امیدوارم بازی مثل گاتم‌نایت و اورنجرز با کله بخوره زمین که دیگه همچین استعدادها و تیم‌های خفنی روی این زباله‌ها کار نکنن‌!
به نظرتون زمین خوردن اینجور بازیا باعث میشه دیگه ساخته نشن؟ من یکم بعید میدونم این قضیه رو
 
خب با خیال راحت با Rocksteady خداحافظی کنین، حتی قرار هست برای یه مدت طولانی از SS پشتیبانی کنن ( البته اگه موفق بشه، که احتمالا بخاطر خوش ساخت بودنش موفق میشه). فرض کن یکی از بهترین استودیو های داستان محور رو به زور مجبورشون کنی بازی سرویس محور بسازن. :/ این بازی باید سال های آخر نسل پیش عرضه میشد نه الان. نگو Rocksteady خیلی وقت پیش تموم شده منتهی ما فن ها نمیخواستیم این واقعیت رو قبول کنیم. Sefton Hill هم معلومه نخواسته وسط توسعه از استودیو بزنه بیرون منتظر مونده بود تا مراحلش تموم شه بعد.

اینکه دوستان میگن اینا باید باز هم Batman میساختن اصلا درست نیست. خودشون گفته بودن داستان ما با این سگانه تموم شد و همینطور برای اعضا هم تکراری شده. WB این همه IP خاک خورده داشت که میتونست راکستدی رو مسئول ساختش میکرد ولی حیف... DNA اینها شدیدا به متریکس و TMNT میخورد واقعا حیف شد.

شخصا هرچقدر هم طول بکشه باید منتظر Sefton Hill و Jamie Walker موند.

RIP Rocksteady 2004-2022
sefton hill یکی از معدود کارگردان هایی ـه که دنبال میکنم، و واقعا تو این 12 سال تا حالا این شکلی ندیده بودم این آدم رو! به جرات میتونم بگم بیچاره کردن طرفو، اصن آدمی نبود که این طوری شکسته بشه! :

Screenshot_20230224_101454.png

من نمیفهمم واقعا تو اون WB خراب شده این چند سال چه اتفاقایی افتاده چرا این قدر آدم بی لیاقت فلان شده در راس ـش قرار گرفتن!
استودیویی که کلا 3 تا گیم ساخته (بدون احتساب Urban Chaos: Riot Response که صرفا ورودشون بود به صنعت گیم) و هر 3 تا هم شاهکار بودن، رو واقعا چه جوری تونستین این طوری به فاک بدین نامردا !!
 
داداش گلم
نمیدونم چند سالته
شاید از من بزرگتری
ولی من ۲۶ سالمه
کلی بازی بعد از TLoU 2 و RDR2 اومده...

چیز هایی ک یادم مونده فقط:

Elden Ring
Bayonetta 3
Metroid Dread
High on Life
Hi-Fi Rush
Soul Hacker 2
Deathloop
Returnal
Tales of Arise
Psychonuts 2
و....

خیلی بازی های خوبی اومدن و درحال اومدن هستن...
من ۳۰ م
من منظورم از بازی یعنی jaw dropping یه چیز به یاد ماندنی
یه چیزی که وقتی بهش فک میکنی it gives u chills
تقریبا تمام بازی هایی که گفتی بازی های خوبین که خودمم بازی کردم و خوشم اومده ولی اینا همیشه بودن. اون المان jaw dropping صنعت بازی دیگه نیست و فک نکنم برگرده.
چیزایی مثه بایوشاک اینفینیت و بتمن و جی تی ای و rdr و tlou و witcher
 
من ۳۰ م
من منظورم از بازی یعنی jaw dropping یه چیز به یاد ماندنی
یه چیزی که وقتی بهش فک میکنی it gives u chills
تقریبا تمام بازی هایی که گفتی بازی های خوبین که خودمم بازی کردم و خوشم اومده ولی اینا همیشه بودن. اون المان jaw dropping صنعت بازی دیگه نیست و فک نکنم برگرده.
چیزایی مثه بایوشاک اینفینیت و بتمن و جی تی ای و rdr و tlou و witcher

میدونی Jaw-Dropping بودن و... بنظرم کاملا Subjective هست...

من شخصا از Elden Ring و Xenoblade Chronicles 3 همین حس هارو گرفتم...

پ.ن: Elden Ring در ابعاد بزرگتر و در صنعت گیم همون مواردی ک گفتی رو انجام داده...
حالا ابعاد شخصی ک بماند...
و اینکه سبک تکراری OW رو یک تکونی داد به نقل از بسیاری از منتقدین و نوینش کرد...
 
میدونی Jaw-Dropping بودن و... بنظرم کاملا Subjective هست...

من شخصا از Elden Ring و Xenoblade Chronicles 3 همین حس هارو گرفتم...

پ.ن: Elden Ring در ابعاد بزرگتر و در صنعت گیم همون مواردی ک گفتی رو انجام داده...
حالا ابعاد شخصی ک بماند...
و اینکه سبک تکراری OW رو یک تکونی داد به نقل از بسیاری از منتقدین و نوینش کرد...
جالبه که از XC همچین حسی گرفتی. من خودم نمیتونم ارتباط برقرار کنم.
الان عملا بازی ها چهار دسته ن واسه من.

۱) شاهکار ها که حتما بازی میکنم و بعد rdr و tlou چیزی نیومده. اینا میشن generation defining اینا میشن خاطره و چیزایی که هر وقت بهشون فک میکنم give me chills

۲) بازیهای بسیار خوش ساخت مثه returnal ratchet gow horizon eden ring. اینارم حتما بازی میکنم و لذت میبرم اینا حدود ۵ درصد صنعت گیمن.

۳) بازیهایی که میدونم خوبن ولی به من نمیخورن مثه بایونتا و دویل می کرای و xc و دث استرندینگ و همینا ولی احترام قایلم واسشون. اینا هم حدود ۵ درصد صنعت هستن.

۴ )آشغالای بی ارزشی که وقت صرف کردن واسشون توهین به شخصیت خودم میدونم.قریب به ۹۰ درصد بازی های این چن ساله. نمونه ش assassin's creed watch dogs gotham knights

حالا اونایی که دسته یک رو develop میکنن چن استودیو خاص هستن. راک استار ناتی داگ سی دی پراجکت راک استدی کن لوین
دو تاش که رفتن قاطی باقالیا الان فقط امیدم به این سه تاست.
 
جالبه که از XC همچین حسی گرفتی. من خودم نمیتونم ارتباط برقرار کنم.
الان عملا بازی ها چهار دسته ن واسه من.

۱) شاهکار ها که حتما بازی میکنم و بعد rdr و tlou چیزی نیومده. اینا میشن generation defining اینا میشن خاطره و چیزایی که هر وقت بهشون فک میکنم give me chills

۲) بازیهای بسیار خوش ساخت مثه returnal ratchet gow horizon eden ring. اینارم حتما بازی میکنم و لذت میبرم اینا حدود ۵ درصد صنعت گیمن.

۳) بازیهایی که میدونم خوبن ولی به من نمیخورن مثه بایونتا و دویل می کرای و xc و دث استرندینگ و همینا ولی احترام قایلم واسشون. اینا هم حدود ۵ درصد صنعت هستن.

۴ )آشغالای بی ارزشی که وقت صرف کردن واسشون توهین به شخصیت خودم میدونم.قریب به ۹۰ درصد بازی های این چن ساله. نمونه ش assassin's creed watch dogs gotham knights

حالا اونایی که دسته یک رو develop میکنن چن استودیو خاص هستن. راک استار ناتی داگ سی دی پراجکت راک استدی کن لوین
دو تاش که رفتن قاطی باقالیا الان فقط امیدم به این سه تاست.

باهات موافقم
سلیقه ی شخصی هست کاملا...

Elden Ring رو بازی کردی ؟
 
باهات موافقم
سلیقه ی شخصی هست کاملا...

Elden Ring رو بازی کردی ؟
آره خیلی هم بازی خوبی بود همون ماه اول دور و بر ۲۰۰ ساعت بازیش کردم. نمیارمش تو گروه red dead ولی بازی واقعا عالی ای بود
قطعا بیشتر از سه تا دولوپر الان دارن بازی Generational Defining میسازن
بی انصاف نباشیم

حالا اگه نینتندو و فرام سافتور رو قبول ندارید اگه بخوایم ایندی ها رو حساب کنیم خدایی بیشتر از این حرفان
تو کدوم استودیو ها رو در نظرت داری؟ ازین دوتایی که گفتی نینتندو یه شرکت خیلی عالی و مبتکر و فرام سافتویر یه consistent brilliant ه. ولی بازم تو دسته راک استار و اینا نمیان به نظرم.
 
تو کدوم استودیو ها رو در نظرت داری؟ ازین دوتایی که گفتی نینتندو یه شرکت خیلی عالی و مبتکر و فرام سافتویر یه consistent brilliant ه. ولی بازم تو دسته راک استار و اینا نمیان به نظرم.
من فک کنم از خود سران راک استار هم بری بپرسی بگن نینتندو رو تخم چشم ما جا داره:D آخه رو چه حسابی نینتندو در دسته راک استار نمیتونه باشه؟ نصف آی پی های نینتندو ژانر دیفاینینگ بودن. اصلا خیلی از مفاهیم صنعت بازی به لطف نینتندو معنی پیدا کرده و گسترش یافته. لجندری ترین بازی ساز تاریخ مال نینتندوئه. بهترین بازی دهه گذشته هم برای نینتندو بوده به نقل از اکثریت رسانه های گیمی. دیگه باید چیکار بکنن اینا؟:D
اگه بحث سلیقه هست که خب هیچی ولی اگه رو فکت میخوایم پیش بریم، دستاوردهای نینتندو برای 99 درصد کمپانی های گیمی تاریخ قفله.
در ضمن، از نظر شخصی خود من Elden Ring از RDR2 گیم بهتریه و تجربه عمیق تری برام داشته. در نتیجه خیر، چیزی به ته خط نرسیده. ما همچنان بازی های بزرگ و خفن داریم میبینیم.
همین فرام سافت در یک دهه گذشته چنان پیشرفت و تاثیرگذاریی داشته که باور نکردنیه. اتفاقا تاثیر بازی های فرام سافت در حال حاضر تقریبا روی تمامی بازی های اکشن ادونچر قابل رویته. بیخود نیست که اصطلاح Souls Like رو اینروزها انقد زیاد میشنویم. اگه اینا جریشن دیفاینینگ محسوب نمیشن پس چی میشه دیگه.
 
آخرین ویرایش:
آره خیلی هم بازی خوبی بود همون ماه اول دور و بر ۲۰۰ ساعت بازیش کردم. نمیارمش تو گروه red dead ولی بازی واقعا عالی ای بود

تو کدوم استودیو ها رو در نظرت داری؟ ازین دوتایی که گفتی نینتندو یه شرکت خیلی عالی و مبتکر و فرام سافتویر یه consistent brilliant ه. ولی بازم تو دسته راک استار و اینا نمیان به نظرم.
من متوجه منظورت شدم ، منظور شما اَبر-بازیهایی هست که هر چند سال میبینیم مثل GTA, RDR ,elder scrolls , falout ، Witcher ...
حرفت درسته هر نسل که میگذره فاصله انتشار بین همچین بازیهایی خیلی بیشتر میشه.
بحث نوآوری و خلاقیت بزاریم کنار طبق معمول بودجه ساخت و تبلیغات بالا که سال به سال سرسام آور تر میشه و همینطور زمان طولانی توسعه دلیل اصلیه.

اما جدا یک نگاه به لیست امسال بندازی واقعا از اون سالهاست که بعدا مثال زدنی میشه.
تا همین جاش هم عالی بوده اما تا آخر سال افسانه ای میشه.
2022 بزاریم کنار برسیم به 2023 :
از اینهایی که تا حالا اومدن هم بگذریم مثل DS Remake ، FE Engage ، Hogwarts Legacy ، hifi rush و...

در ادامه اینهارو داریم:
از zelda بگیر تا استارفیلد
دیابلو 4 ، FF16
Baldur's Gate 3
Spider-Man 2
RE 4 remake
Street Fighter 6
STALKER 2
Alan Wake 2
Hades 2
بعد 6-5 سال Forza Motorsport داریم
Payday 3 بالاخره میاد
مثل همیشه silksong هم که احتمالش هست
و...
اینها تازه اسامی گنده و دهن پرکنی هستن ولی این وسط کلی بازی AA/AAA ی فوق العاده تو سبکهای مختلف داریم که دیگه لیست نمیکنم.
ایندی های عالی ، ادامه های معنوی و چندتا ریمستر از عناوین بزرگ قدیمی هم که امسال گیمرهارو خفه میکنن.

طوریکه اگه فقط نصف همین لیست بالا رو بندازیم دور باز هم سال پرباری به حساب بیاد.
قطعا تو اونها بر اساس سلایق مختلف چندتا ابر-بازی هم داریم.
 
در عوض پتانسل بتمن با انجمن جغدها معلوم میشد
داستان دارک در کنار پیچ تاپ
یکی از بهترین کمیک های بتمن همون انجمن جغدها هست
View attachment 285569

قبول دارم، ولی حداقل باید یه فاصله ای میدادن بین Knight و بتمن بعدی، چون خود تیم هم خسته شده بودن بعد ساخت 3 بتمن متوالی. اتفاقا درباره محفل جغد ها زیاد فکر کردم، همونطور که گفتی میشد یه داستان دارک با یه عالمه Twist داستانی ساخت.
مثلا مبارزه بتمن در مقابل Talon رو میشد تو مارپیچ محفل جغد ها به شکل یه باس فایت با ترکیب پازل درست کرد که خیلی خفن و موندگار میشد. واقعا حیف.

sefton hill یکی از معدود کارگردان هایی ـه که دنبال میکنم، و واقعا تو این 12 سال تا حالا این شکلی ندیده بودم این آدم رو! به جرات میتونم بگم بیچاره کردن طرفو، اصن آدمی نبود که این طوری شکسته بشه! :

View attachment 285579

من نمیفهمم واقعا تو اون WB خراب شده این چند سال چه اتفاقایی افتاده چرا این قدر آدم بی لیاقت فلان شده در راس ـش قرار گرفتن!
استودیویی که کلا 3 تا گیم ساخته (بدون احتساب Urban Chaos: Riot Response که صرفا ورودشون بود به صنعت گیم) و هر 3 تا هم شاهکار بودن، رو واقعا چه جوری تونستین این طوری به فاک بدین نامردا !!

واقعا حیف اون افرادی که رو این سگانه کار کردن. همونطور که دایناسور بالاتر گفت، این اتفاقات واقعا درد داره برای یه فن راکستدی و بتمن.
اون موقع زمانی که برای اولین بار Arkham Asylum رو پلی دادم یادم نمیره که باور نمیکردم یه بتمن از همه نظر کامل ساخته شده. متاسفانه هر شروعی یه پایانی داره، به قول معروف "ناراحت نباش که تموم شد، خوشحال باش که اتفاق افتاد." من خیلی خوشحال بودم که به غیر از Rocksteady که عناوین ابر قهرمانی داستان محور میسازه، Insomniac هم به این جمع اضافه شده. چیزی نگذشت که راکستدی از بین رفت. :/

با اینکه این موضوع زمان بر خواهد بود، ولی من امیدوارم Sefton و Jamie که راکستدی رو باهم تاسیس کرده بودن، دوباره یه استودیو بسازن و افرادی اصلی که رو سگانه کار کرده بودن رو جذب کنن.
 
در ضمن، از نظر شخصی خود من Elden Ring از RDR2 گیم بهتریه و تجربه عمیق تری برام داشته. در نتیجه خیر، چیزی به ته خط نرسیده. ما همچنان بازی های بزرگ و خفن داریم میبینیم.
همین فرام سافت در یک دهه گذشته چنان پیشرفت و تاثیرگذاریی داشته که باور نکردنیه. اتفاقا تاثیر بازی های فرام سافت در حال حاضر تقریبا روی تمامی بازی های اکشن ادونچر قابل رویته. بیخود نیست که اصطلاح Souls Like رو اینروزها انقد زیاد میشنویم. اگه اینا جریشن دیفاینینگ محسوب نمیشن پس چی میشه دیگه.
راست میگی واقعا
ولی ازونجایی که بازی که داستان خیلی قوی نداشته باشه وارد اون ابر بازی ها نمیشه (:D) بازی های نینتندو خیلی واسه من مطرح نیستن (البته سوییچ دارم و بازی میکنم و خیلی حال میده مثلا زلدا واقعا بازی خیلی خوبیه و من فکر میکنم الدن رینگ خیلی خیلی از زلدا الهام گرفته)

من متوجه منظورت شدم ، منظور شما اَبر-بازیهایی هست که هر چند سال میبینیم مثل GTA, RDR ,elder scrolls , falout ، Witcher ...
حرفت درسته هر نسل که میگذره فاصله انتشار بین همچین بازیهایی خیلی بیشتر میشه.
بحث نوآوری و خلاقیت بزاریم کنار طبق معمول بودجه ساخت و تبلیغات بالا که سال به سال سرسام آور تر میشه و همینطور زمان طولانی توسعه دلیل اصلیه.
دقیقا منظورم همینه ماکان جان :)
از zelda بگیر تا استارفیلد
دیابلو 4 ، FF16
Baldur's Gate 3
Spider-Man 2
RE 4 remake
Street Fighter 6
STALKER 2
Alan Wake 2
Hades 2
واقعا لوکینگ فروارد تو زلدای جدید و استارفیلد. استاکر ۲ هم احتمالا خفن باشه. کلا تو این بازی هایی که گفتی به ماکروسافت خوش بین ترم.
 
با توجه به اتفاقات سال های پیش و به کما رفتن بتمن و روندی که با Gotham Knights و این بازی پیش گرفتن پیشبینیم اینه که در آینده نه چندان دور WB یا درب استودیو رو تخته می کنه یا دیگه عنوانی از این سری نمی سازه و تنها یک راه حل وجود داره که این سری دوباره به ریشه ها و کیفیتی که انتظار می ره نزدیک بشه، اونم فروش IPـه، چند وقت پیش خبرهایی مبنی بر فروش این بخش توسط WB پخش شد و آخر هم به نتیجه نرسید، بنظرم دیر یا زود این اتفاق میوفته و نیاز به حدس و گمانه زنی هم نیست چون اگر ذره ای این IP برای WB اهمیت داشت نمی ذاشت به این حالو روز بیوفته
 
  • Like
Reactions: blak and Arash-S212

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or