Sucker Punch کاهش گرافیک InFAMOUS:Second Son رو تکذیب کرد

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت


Jason Connell طراح ارشد بخش فنی بازی I:SS درباره ی گرافیک بازی در صفحه های اجتماعی خود توضیحاتی داد.توضیحاتی درباره ی نورپردازی و افکت ها و...اول از همه او شایعات مبنی بر کاهش گرافیک بازی نسبت به E3 2013 پاسخ داد.با توجه به گیم پلی که اخیرا لیک شده نورپردازی به خاطر بازه های مختلف روز متفاوت بوده.اما پاسخ Jason:

مسلما گرافیک بصری بازی نسبت به E3 کم نشده.ما اون منطقه رو به جای این که در زمان افتابی بگزاریم،در زمان غروب خورشید قرار دادیم
او همچنین درباره ی برخی از ویژگی های و افکت های گرافیکی توضیح داد که میتونیم در نسخه ی نهایی مشاهده کنیم.
جالبه که بدونید،در شب،چیزی به اسم تیرگی(الودگی) نور وجود داره.مخصوصا در شب های بزرگ...میبینیم که ابرها باعث تیره شدن نور میشن.مثلا در شهری مثل Seattle ...که سطح ابرها پایین هست ما سعی کردیم این ویژگی رو در شب قرار بدیم.

وقتی ما به سمت HDR و فیزیک های وابسته به نور پرداختیم،یکی از مزایای ان این بود که به شیوه ای بازی و دنیای اون رو رندر کردیم تادر معرض دوربین قرار گرفتن حس بشه.پس سعی کردیم تا همه چیز در تمام ساعات شبانه روز کیفیت مناسبی داشته باشه .

ما با اضافه کردن فیزیک های نور به بازی به واقع گرایانه تر شدن جزییات بازی افزودیم.
گروه مربوط به نور پردازی وقت زیادی رو صرف این کردند تا بفهمند که تاثیر نور برروی اشیا در ساعات مختلف شبانه روز چگونه است.این قسمت از کار بخش بزرگی از پیش تولید این پروژه بود
بزرگترین چلنج در این راه این بود که همه ی این ویژگی ها رو روی کاراکتر ها با اون کیفیت مورد نطر پیاده کنیم

اما جالب این هست که تفاوتی بین cutscenes و gameplay در نورپردازی وجود نداره!
درواقع تفاوتی نیست.یکی برروی کنترل کاراکتر (با دکمه های سمت راست) نظارت داشت و یکی برروی اسکریپت کردن fx با حالت سینماتیک.سیستم مشابه fx و نورپردازی مشابه...

یکی از جالبترین قسمت های انجین FX اضافه کردن مقداری (تصادفی) روشنایی به نور هست.
انجین FX باعث میشه ما مقدار متغیری روشنایی به نور اضافه کنیم،که متفاوت به نظر میاد

همچنین میدونیم که هر قسمت از شبانه روز با هم متفاوت هست!هردوم اسمان و نورپردازی متفاوتی دارند.
8 بازه زمانی تو بازی وجود داره...سخت افزار جدید،فیزیک های وابسته به نورپردازی،fx جدید.پروژه ی جالبی بود!
من واقعا از ساخت بازه های مختلف شبانه روز لذت برم!هر کدوم اسمان مخصوص خودشون رو دارند!واقعا ساختش جالب بود.

Connell توضیح داد که چگونه زمان های ایستای بازی(که باتوجه به مراحل تغییر میکنه و حالت داینامیک نداره(با گذر رمان شرایط اسمون و نورپردازی فرق نمیکنه،به مرحله مربوط هست)) بکار گرفته شده.و چجوری به نظر داینامیک میرسه.
من دراین باره روزها فکر کردم. بنا به دلایلی(مربوط به داستان) TOD ساکن رو اضافه کردیم،بعضی استثتا وجود داره.
اما برای داینامیک شدن TOD و حرکت ابرها وثت زیادی گذاشتیم،اما با روایت بازی ضد و نقیض بود

بزرگترین چلنج؟پاسخ Connell به این سوال ساخت شهر پوشیده از ابر هست!با وجود ظاهر غمناکش.
افزودن دود و مه به بازی برای من سخت بود!اسمون پوشیده از ابرهای خاکستری که با ظاهر اندوهگینش باید جذاب باشه!

و دراخر Connell توضیح داد که PS4 در ساخت این بازی چه کمک هایی کرده.
قدرت!راستش ...بدون توضیحات فنی! این خیلی پرقدرت هست.نورپردازی بیشتر،بازتاب های بیشتر،ذارت بیشتر ...یه چیز فوق العادست! Sucker Punch انجین احتصاصی خودش رو ساخته و از اون باری ساخت بازی هاش استفاده میکنه.اگرچه بعدا اون رو ارتقا میدیم تا از قدرت PS4 استفاده ی خوبی ببریم.

بدون شک I:SS یکی از بازی ها با ویژگی های فوق العاده ی گرافیکی بود که تا به حال دیدیم.زمان کمی مونده تا حرفای Connell رو تجربه کنیم با چشم خودمون ببینیم.21 March زمان عرضه بازی در امریکا و اروپا...
منبع
 
شاید من دارم اشتباه میبینم اما خیلی گرافیک بازی نسبت به نمایش اولیه ضعیف تر شده

64980845001072903476.jpg


همین *****ی که روی تصاویر میبینیم که یک حالت غبار آلودی رو ایجاد میکنه یکی از تکنیک های رایج گرافیکی هست که برای مشخص نبودن کیفیت تکستچرها دور دست استفاده میشه و ما تو نمایش جدید میبینیم این تکنیک رو که یک راه فرار هست استفاده کردن

تابلو افت کرده 100% موافقم
 
شاید من دارم اشتباه میبینم اما خیلی گرافیک بازی نسبت به نمایش اولیه ضعیف تر شده

اون وقت شما چرا این دو تصویر که نشون میده این تفاوتی که شما می گی فقط برای غروب خورشید هست رو نمی گی که جزییات دور هم بیشتره و چین چینهای آستین شخصیت به وضوح مشخصه و رو به منبع نور هست و جزییات گرافیکی هم بهتر از 2013 اش هست،اون مامور پلیس رو قبول دارم که لباس و حالت چهرش نسبت به نمایش گذشتش فرق داره و این هم واسه کپتچر دوباره باید بوده باشه وگرنه هیچ افت گرافیکی ای نمی بینم که بخواد تازه به قول شما شدید هم باشه بلکه پیشرفت هم داشته



inFAMOUS_E32013_11-670x376.jpg


inFAMOUS_Now_11-670x376.jpg
 
همین امروز صبح برید از یه خیابون عکس بگیرید، تا غروب صبر کنید بعد برید از همون خیابون دوباره عکس بگیرید! اگه هر دو از هر نظر عین هم بود، باشه! گرافیک بازی افت کرده :))

- - -ویرایش - - -

دو تا عکس اومده بیرون که تمام این ماجرای دانگرید رو به کل از بین میبره!


http://cdn2.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/03/InFAMOUS-4.jpg

http://cdn2.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/03/inFAMOUS-3.jpg
 
طرف خودش اومده گفته اون منطقه تو یک زمان دیگه ای رندر شده،حالا نمیدونم یه عده متوجه نمیشن،یا دوست ندارن متوجه بشن؟!
در هر صورت امیدوارم این دو تصویر فرق سایه ها و بازتاب نور و ... در ساعات مختلف شبانه روز براتون مفهموم کنه!




اگر بازم هضمش نمی کنید میتونید از درخت های نزدیکتون الان عکس بگیرید،غروب هم عکس بگیرید و مقایسه کنید.
 
شاید من دارم اشتباه میبینم اما خیلی گرافیک بازی نسبت به نمایش اولیه ضعیف تر شده



همین *****ی که روی تصاویر میبینیم که یک حالت غبار آلودی رو ایجاد میکنه یکی از تکنیک های رایج گرافیکی هست که برای مشخص نبودن کیفیت تکستچرها دور دست استفاده میشه و ما تو نمایش جدید میبینیم این تکنیک رو که یک راه فرار هست استفاده کردن
بله دارید اشتباه میکنید
1. خیلی واضحه تصاویر جدید کیفیت پایینتری دارن ! نمیدونم چرا دیگه انالیز هم کردید D:
2. زمان روز رو عوض کردن و این رو خودشون هم تایید کرد
نظره شخصی : گرافیک بازی هیچ فرقی نکرده .زمان روز هم احتمالا عوض کردن چون بازی dynamic weather نداره بالانس بین مراحل و زمان روز تا جای ممکنه عالی باشه !

- - -ویرایش - - -

تابلو افت کرده 100% موافقم

سونی مرد باش مثله ماکروسافت بیا بگو نمایش گذشته رویه pc بوده...

متنه خبر رو بخونید بعد کامنت بزارید بد نیست والا
 
همین امروز صبح برید از یه خیابون عکس بگیرید، تا غروب صبر کنید بعد برید از همون خیابون دوباره عکس بگیرید! اگه هر دو از هر نظر عین هم بود، باشه! گرافیک بازی افت کرده :))

- - -ویرایش - - -

دو تا عکس اومده بیرون که تمام این ماجرای دانگرید رو به کل از بین میبره!


http://cdn2.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/03/InFAMOUS-4.jpg

http://cdn2.dualshockers.com/wp-content/uploads/2014/03/inFAMOUS-3.jpg
چه قدر قشنگ هست :xخیلی عالیه گرافیکش
Terova
خودشون تکذیب کردن بعد شما میگی کاهش پیدا کرده گرافیک IN GAME بازی ر ببینی نفست حبس میشه
 
Downgrade My A*s

15994484605122303498.jpg



73409500132694061801.jpg



47594962931836007552.jpg

WoW افشین این عکسا رو از کجا آوردی بشخصه تا بحال اینقدر بنظرم بازی از نظر بصری زیبا نیومده بود:d نمیخواستم بخرمش الان خیلی هایپ شدم

در مورد بازی هم بگم دقیقا یادمه GTA V هم توی روز گرافیک زیباتری داشت تا غروب و شب. مسلما نور پردازی خیلی تو زیبایی بصری مهمه در هر صورت هیچ نگرانی بخودتون راه ندید مسلما تا چند روز دیگه که بازی رلیز بشه DF نقد تکنیکیش رو میزاره و مو رو از ماست میکشه بیرون.
 
WoW افشین این عکسا رو از کجا آوردی بشخصه تا بحال اینقدر بنظرم بازی از نظر بصری زیبا نیومده بود:d نمیخواستم بخرمش الان خیلی هایپ شدم

در مورد بازی هم بگم دقیقا یادمه GTA V هم توی روز گرافیک زیباتری داشت تا غروب و شب. مسلما نور پردازی خیلی تو زیبایی بصری مهمه در هر صورت هیچ نگرانی بخودتون راه ندید مسلما تا چند روز دیگه که بازی رلیز بشه DF نقد تکنیکیش رو میزاره و مو رو از ماست میکشه بیرون.

چند نفر توی Gaf هستن که نسخه بازی به دستشون رسیده. چپ و راست دارن عکس می‌ذارن، ملت هم کف و خون قاطی کردن:d
تازه این عکسا فشرده شده هستن، خودتون از نزدیک ببینید از این هم بهتر به نظر می‌رسه.
 
Dualshockers اطلاعات خوبی رو در اختیار میذاره و منبع خبری خوبی هستش ولی گاها با چنین مقایسه های بی ارزش و غیر تخصصی باعث میشه تخصص یک عده برای زدن توی سر بازی گل کنه همیشه!
 
امروزه همه دیتیل گرافیک بازی را نسبت به e3 تغییر میدهند شما چطور؟:دی
تصور کنید با این گرافیک یه gta جدید بسازن:|:
15994484605122303498.jpg
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or