PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
خوب عرضم به حضور شما که این نظر ، نظر شخی منه و شاید اشتباه باشه.:d
بازی از نظر گیم پلی عالیه و در مقایسه با سری قبل خیلی تغییرات داشته مثلا تعویض SUPERوV TRIGGER و یه چیز که من خودم زیاد باهاش حال نکردم این بود که تو این سری همه ULTRA ها رو آسون کردن مثلا شخصیت Bison یا vega که همیشه التراشون به صورت شارژی بوده اومدن آسونش کردن که خودش هم خوبه هم بده بدیش(بازم تاکیید میکنم از نظر من)اینه که الترا ها آسون شده و شاید میشه گفت از هیجان بازی کم میکنه چون تو سری قبل یادمه مثلا داداشم الترا میکرد من هم میخواستم تو التراش با گایل الترا بزنم ولی نمیخورد و الترا اون میخورد به من ولی تو این یکی ردخور نداره و راحت میشه الترا زد وخود این گزینه میتونه نکته مثبتش هم باشه که مثلا میشه سریع تو الترا طرف الترا زد که باز تو سریع تر شدن بازی تاثیر داره.
از نظر گرافیکی و شخصیتی هم که نیاز نیست توضیح بدم خودتون خوب میدونید با اینکه سری استریت فایتر انیمه ای هستش ولی بازم عالی درستش کردن و میشه گفت گرافیک و جلوه بصری عالی داره.
تنها مشکلی که داره اینه که بعضی مواق DC میشه مثلا من ادیروز سوروایور بازی میکردم که تو استیج 28 DC شد(البته رو NORMAL بازی میکردم)
حالا باز چیز های دیگه هم هست که الان یادم نیست حوصله تایپ هم ندارم:d
 
خوب عرضم به حضور شما که این نظر ، نظر شخی منه و شاید اشتباه باشه.:d
بازی از نظر گیم پلی عالیه و در مقایسه با سری قبل خیلی تغییرات داشته مثلا تعویض SUPERوV TRIGGER و یه چیز که من خودم زیاد باهاش حال نکردم این بود که تو این سری همه ULTRA ها رو آسون کردن مثلا شخصیت Bison یا vega که همیشه التراشون به صورت شارژی بوده اومدن آسونش کردن که خودش هم خوبه هم بده بدیش(بازم تاکیید میکنم از نظر من)اینه که الترا ها آسون شده و شاید میشه گفت از هیجان بازی کم میکنه چون تو سری قبل یادمه مثلا داداشم الترا میکرد من هم میخواستم تو التراش با گایل الترا بزنم ولی نمیخورد و الترا اون میخورد به من ولی تو این یکی ردخور نداره و راحت میشه الترا زد وخود این گزینه میتونه نکته مثبتش هم باشه که مثلا میشه سریع تو الترا طرف الترا زد که باز تو سریع تر شدن بازی تاثیر داره.
به نظرم شما نباید Ultra رو با CA اشتباه بگیرید، البته همه این اشتباه رو میکنن چون تو CA فنون به صورت سینماتیک اجرا میشه ولی CA در اصل همون Super Move هست که اینجا یه ادای احترام کردن به نسخه III و اسمش رو گذاشتن Critical Art (تو III اسمش Super Art بود) حالا فرقش چیه؟ فرقش اینه که Ultra فقط وقتی پر میشد که کتک بخوری ولی Super ولی ضربه بزنی هم پر میشه. Ultra به غیر از Ultra move زدن، دیگه به هیچ دردی نمیخوره ولی با نوار Super -که اینجا شده CA- میتونی Special moveهای قویتر هم بزنی و خیلیا اصلا واینمیسن تا پر بشه و CA بزنن. درضمن Ultra زدن درمقابل یه حریفی که بازی رو درست حسابی بلده، تقریبا غیرممکنه چون به هیچی نمیشه کنسلش کرد ولی ُSuper رو میشه بلافاصله بعد از Special زد. (درست مثل CA الان) Ultra رو فقط وقتی میتونی بزنی که قشنگ FADC بلد باشی و به حریف بزنی و بلافاصله ULtra رو اجرا کنی که زمانبندی دقیق میخواد و خیلی سخته. شما مسابقات رو نگاه کنی، خیلی کم میبینی Ultra بزنن ولی اگرم بزنن امکان نداره نخوره، یه شرایط خاص رو باید براش فراهم کنی چون اگه بزنی و نخوره، دهنت سرویسه:d خیلی راحت بازی برده رو میبازی:دی
Ultra در اصل تو این نسخه، جاشو به V-trigger داده که درست مثل Ultra با کتک خوردن پر میشه (البته با استفاده از V-skill هم پر میشه) البته باز V-trigger کلا ربطی به Ultra move نداره ولی خب از لحاظ نحوه پر شدنشون و اینکه جفتشون تو هر راند خالی میشن و تو راند فقط یه بار میتونی بزنی، به هم شبیه ـن. در کل الان تو استفاده از V-trigger هم باید دقت به خرج داد ولی اینجا دیگه اگه سوتی بدی، مثل Ultra پانیش وحشتناک نداره.
برعکس شما به نظرم کار خوبی کردن که کلا Ultra رو حذف کردن، ترجیح میدم این حرکت امضای SFIV بمونه و بس:دی اسون کردن CA شخصیت ها شارژی هم کار خوبی بود، شما خودت فکر کن اون ضربه chun-li یا Bison رو آخه کی میتونست بزنه؟ کلی تمرین میخواست تا دستت قشنگ راه بیفته، فکر نمیکنم دیگه نیازی باشه درباره Guile هم حرف بزنم:دی (انگشتا موقع زدنش پیچ میخورد:دی) بعد حالا تو چجوری میخواستی اونارو موقع FADC بزنی؟:دی من هنوزم نمیتونم با Ryu بعد از FADC، فن Metsu hadouken بزنم دیگه چه برسه به این شارژیا.
یه تفاوت دیگه هم بین SM\CA و Ultra move وجود داره؛ اینکه اگه Ultra رو تو "پُر"ترین حالتش بزنی، بی برو برگرد نصف جون حریف میپره (به جز اونایی که پروجکتایل باشه. اونا یه مقدار کمتر از نصف کم میکنه) ولی ضربات Super یا Critical چیزی بین 30 تا 40 درصد نهایتش کم میکنه نه بیشتر. مطمئنا دمیج CA های شخصیت ها، تو آپدیت های بعدی، تغییر میکنه. (یادمه تو SF X TK بعد از اپدیت 2013، دمیج Super "کن" رو بیشتر کردن، بقیه رو یادم نیست) ولی دیگه مثل Ultra 50% نمیشه.

درکل مقایسه CA و Ultra کار اشتباهی ست:دی
 
اسون کردن CA شخصیت ها شارژی هم کار خوبی بود، شما خودت فکر کن اون ضربه chun-li یا Bison رو آخه کی میتونست بزنه؟ کلی تمرین میخواست تا دستت قشنگ راه بیفته، فکر نمیکنم دیگه نیازی باشه درباره Guile هم حرف بزنم:دی

اون کامند از SF II تا IV امضای Super/Ultra ـی بانو بود )x
ولی تا حدودی با حرفت موافقم، البته این اسمش آسون کردن نیست به نظرم! برابر کردن شرایط خلق موقعیته. هوسنکا، زدنش هم که میشد ولی انقدر تبصره و شرایط فاجعه باری توی IV داشت که رسماً به صورت غیرقابل استفاده شدن می بردش :دی اگه می تونستی توی یه سری شرایط مناسب بزنیش و بخوره به طرف که خب هیچی ولی اگه می خواستی از یه سری قرار دادن بین کمبوها استفاده کنی رسماً قیافه ی آدمو اینجوری می کرد :| یکی از حالتاش این بود که کمبوتو ختم کنی به : عقب دایره + پایین بالا دایره (همونی که 3 ضرب رو هوا میزد) بعد توی لحظه ی زده شدن ضربه و فرود عقب رو شارژ کنی و باید دقت می کردی طرف وقتی رسید حدود جلوی صورت چونلی (که باز همین پایین اومدن کرکترها بسته به جثه متفاوت بود و رو اعصاب) هوسنکا رو بزنی و گرنه نمی خورد. حالا این شرایط رو در نظر بگیر ، اینم بهش اضافه کن که اگه کرکتر وسطای استیج بود لگد اول بهش می خورد بعد شوت میشد عقب و باقی Ultra کوفت میشد و فقط زمانی اولترا کامل بهش می خورد که ته استیج باشه :دی حالا اینو بذار کنار باقی اولتراهایی که مثلاً خیلی راحت طرف هر جا باشه کامل بهش میخوره ، همچین چیزایی یه کم شرایط رو برای بعضی کرکترها عذاب آور میکرد :دی (البته نمیخوام بگم بالانس رو بهم میزدا ! نه ، به هیچ وجه. همچین کرکترهایی از یه جای دیگه برتری داشتن) الان به نظر منم شرایط یه جوری مساوی تر و بهتر شده ، تقریباً همه کامندهای مشابهی دارن :دی
 
اون کامند از SF II تا IV امضای Super/Ultra ـی بانو بود )x
ولی تا حدودی با حرفت موافقم، البته این اسمش آسون کردن نیست به نظرم! برابر کردن شرایط خلق موقعیته. هوسنکا، زدنش هم که میشد ولی انقدر تبصره و شرایط فاجعه باری توی IV داشت که رسماً به صورت غیرقابل استفاده شدن می بردش :دی اگه می تونستی توی یه سری شرایط مناسب بزنیش و بخوره به طرف که خب هیچی ولی اگه می خواستی از یه سری قرار دادن بین کمبوها استفاده کنی رسماً قیافه ی آدمو اینجوری می کرد :| یکی از حالتاش این بود که کمبوتو ختم کنی به : عقب دایره + پایین بالا دایره (همونی که 3 ضرب رو هوا میزد) بعد توی لحظه ی زده شدن ضربه و فرود عقب رو شارژ کنی و باید دقت می کردی طرف وقتی رسید حدود جلوی صورت چونلی (که باز همین پایین اومدن کرکترها بسته به جثه متفاوت بود و رو اعصاب) هوسنکا رو بزنی و گرنه نمی خورد. حالا این شرایط رو در نظر بگیر ، اینم بهش اضافه کن که اگه کرکتر وسطای استیج بود لگد اول بهش می خورد بعد شوت میشد عقب و باقی Ultra کوفت میشد و فقط زمانی اولترا کامل بهش می خورد که ته استیج باشه :دی حالا اینو بذار کنار باقی اولتراهایی که مثلاً خیلی راحت طرف هر جا باشه کامل بهش میخوره ، همچین چیزایی یه کم شرایط رو برای بعضی کرکترها عذاب آور میکرد :دی (البته نمیخوام بگم بالانس رو بهم میزدا ! نه ، به هیچ وجه. همچین کرکترهایی از یه جای دیگه برتری داشتن) الان به نظر منم شرایط یه جوری مساوی تر و بهتر شده ، تقریباً همه کامندهای مشابهی دارن :دی
:|
اون کامند از SFII تا IV امضای بانو بود؟ Really؟ تو II که اصلا فکر نکنم حرکت اون مدلی داشته باشه، (یادم نیست تو 2 سوپرش چی بود) تو III و بقیه هم که دقیقا مثلا الان ربع دایره لگد بود. ما تا قبل از چهار همچین کامند عجیب غریبی نداشتیم:دی (امضا کجا بود آخه؟ حافظه ت نم کشیده ها:دی)
تا حدودی؟ حالا چرا حدود؟:دی کل اینایی که گفتی، همونایی که بود که خودم گفتم البته من خلاصه ترش کرده بودم. (کلی شرایط و تبصره میخواد زدن اولترا که اگه نگیره دهنت آسفالته:دی)
در کل همون یکیا هم چندان فرقی نمیکرد از نظر سختی، اونا هم بگیر نگیر داشت. درکل خوب شد که حذف شد:دی
این نکته هم مد نظر داشته باشیم که کلا شارژی ها خیلی کم شدن و همونا هم یکی دوتا فن ربع دایره دارن. (مثل بایسون) کلا زیاد این نسخه نمیخوان مثل قبل به شارژیا حال بدن:دی تو 4 خیلی سرطان بودن همه شون:دی موندم میخوان چه بلایی سر گایل بیارن:دی
 
من خودم به شخصه از عوض شدن اینپوت های کرکترهای شارژی راضی نیستم خصوصا وگا. امیدوارم به هیچ عنوان دست به گایل و بالراگ نزنن (که به احتمال زیاد بالراگ رو مثل وگا میکنن)
 
آخرین ویرایش:
:|
اون کامند از SFII تا IV امضای بانو بود؟ Really؟ تو II که اصلا فکر نکنم حرکت اون مدلی داشته باشه، (یادم نیست تو 2 سوپرش چی بود) تو III و بقیه هم که دقیقا مثلا الان ربع دایره لگد بود. ما تا قبل از چهار همچین کامند عجیب غریبی نداشتیم:دی (امضا کجا بود آخه؟ حافظه ت نم کشیده ها:دی)
تا حدودی؟ حالا چرا حدود؟:دی کل اینایی که گفتی، همونایی که بود که خودم گفتم البته من خلاصه ترش کرده بودم. (کلی شرایط و تبصره میخواد زدن اولترا که اگه نگیره دهنت آسفالته:دی)
در کل همون یکیا هم چندان فرقی نمیکرد از نظر سختی، اونا هم بگیر نگیر داشت. درکل خوب شد که حذف شد:دی
این نکته هم مد نظر داشته باشیم که کلا شارژی ها خیلی کم شدن و همونا هم یکی دوتا فن ربع دایره دارن. (مثل بایسون) کلا زیاد این نسخه نمیخوان مثل قبل به شارژیا حال بدن:دی تو 4 خیلی سرطان بودن همه شون:دی موندم میخوان چه بلایی سر گایل بیارن:دی

حرفتون رو قبول دارم.
از بس گفتم الترا دیگه عادت کردم و منظورم همون اسپشل موو یا کریتیکال آرت بود.
درباره الترا چانلی و بایسون با شما مخالفم از نظر من زیاد سخت نبود و با کمی تمرین میشد راحت اجرا کرد و باحالیش تو سخت بودنشه وگرنه اگه آسون باشه که حال نمیده:d
 
من خودم به شخصیت از عوض شدن اینپوت های کرکترهای شارژی راضی نیستم خصوصا وگا. امیدوارم به هیچ عنوان دست به گایل و بالراگ نزنن (که به احتمال زیاد بالراگ رو مثل وگا میکنن)
نه از اون لحاظ، ما فقط بحثمون CAها بود:دی
منم خوشم نمیاد یکی مثل Guile رو از شارژی دربیارن. (اصلا کل نکته و حال این شخصیت به شارژی بودنشه) ولی این وگا هم بیش از حد تغییر کرده. حتی اگه اسمش رو عوض میکردن و میذاشتن Geki (از شخصیت های SF1 که چنگال داشت و فکر کنم استاد همین وگا بود) بازم کسی تعجب نمیکرد:دی
 
:|
اون کامند از SFII تا IV امضای بانو بود؟ Really؟ تو II که اصلا فکر نکنم حرکت اون مدلی داشته باشه، (یادم نیست تو 2 سوپرش چی بود) تو III و بقیه هم که دقیقا مثلا الان ربع دایره لگد بود. ما تا قبل از چهار همچین کامند عجیب غریبی نداشتیم:دی (امضا کجا بود آخه؟ حافظه ت نم کشیده ها:دی)
تا حدودی؟ حالا چرا حدود؟:دی کل اینایی که گفتی، همونایی که بود که خودم گفتم البته من خلاصه ترش کرده بودم. (کلی شرایط و تبصره میخواد زدن اولترا که اگه نگیره دهنت آسفالته:دی)
در کل همون یکیا هم چندان فرقی نمیکرد از نظر سختی، اونا هم بگیر نگیر داشت. درکل خوب شد که حذف شد:دی
این نکته هم مد نظر داشته باشیم که کلا شارژی ها خیلی کم شدن و همونا هم یکی دوتا فن ربع دایره دارن. (مثل بایسون) کلا زیاد این نسخه نمیخوان مثل قبل به شارژیا حال بدن:دی تو 4 خیلی سرطان بودن همه شون:دی موندم میخوان چه بلایی سر گایل بیارن:دی

شما یادت نیست انقدر جوش نزن ، یه گوشه بشین حرف اونایی که یادشونه رو گوش کن :دی میگم بود بگو چشم :

l8dcauax8o15b1fw5zr9.jpg


توی تمام SF ها تا جایی که یادم میاد این جزو اینپوت های Super چونلی بوده ، بله :دی
همه ی حرفهای من حرفهای تو بود ؟ مرد مومن نیم صفحه در مورد اولترا و حذف شدنش و CA روضه خوندی :دی طبیعتاً با یه سریاش موافق نیستم که میگم تا حدودی دیگه :دی

من خودم به شخصیت از عوض شدن اینپوت های کرکترهای شارژی راضی نیستم خصوصا وگا. امیدوارم به هیچ عنوان دست به گایل و بالراگ نزنن (که به احتمال زیاد بالراگ رو مثل وگا میکنن)

روزی که بخوان چونلی رو از شارژی بودن دربیارن حکم جهاد میدم :| :دی بحث فقط روی CA ـه :دی
 
شما یادت نیست انقدر جوش نزن ، یه گوشه بشین حرف اونایی که یادشونه رو گوش کن :دی

توی تمام SF ها تا جایی که یادم میاد این جزو اینپوت های Super چونلی بوده ، بله :دی

روزی که بخوان چونلی رو از شارژی بودن دربیارن حکم جهاد میدم :| :دی بحث فقط روی CA ـه :دی
شما هم درست یادت نیست ;))
توی SF III هم تمام Super Art ها (که میشن همون Critical Art های الان) رو از حالت شارژی در آورده بودن.
 
پستم در مورد CA نبود. پستم کلی بود. کلا به نظرم شارژی بودن امضای یه سری از کرکترها هست و نباید بهشون دست بزنن. به خاطر شارژی بودن یه سری سراغ این کرکترها نمیرن ولی هر کی تلاش کنه تا یادشون بگیره، براشون واقعا Rewarding هست چون این کرکترها واقعا عالین.
==============
یه چیز هم در مورد مود Survival بگم. به نظرم این بخش عالیه. دقیقا همون چیزی هست که باید باشه و از اسمش مشخصه و اصلا فلسفه-ش همینه. این بخش از قدیم همینطور بوده که استقامت شما رو محک بزنه. من خودم مخالف آسون تر کردن این بخش هستم. به قولی میگن هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری. ولی اینکه رنگ های لباس ها رو در گرو این بخش گذاشتن رو نیستم. البته فکر کنم چون بخش آرکید نبود، این کارو کردن و با اومدن اون بخش، رنگ ها رو سوییچ میکنن روی همون آرکید.
 
شما هم درست یادت نیست ;))
توی SF III هم تمام Super Art ها (که میشن همون Critical Art های الان) رو از حالت شارژی در آورده بودن.

نه خب حمید منظور من مبدا شروع این حرکت بود که همون II ـه :دی
حالا جای اون تمام باید می نوشتم اکثر ، چون توی کراس اُور ها هم شارژی نیست :دی توی II ها و Alpha ها و IV ها همین سوپر آرت رو داشت که میشه II تا IV دیگه :دی حالا III این وسط استثنا :دی
 
آخرین ویرایش:
میان حرف دوستان ( به دلیل اینکه تاپیک PC عه بازیه SF 5 داره خاک می خوره اینو اینجا میگم )

Trading Card بازی ها اومده ( از دیشب فک کنم یا الان دیگه Trading Card میده بازی کنید )
- 8 تا Trading Card رو می تونید با بازی کردن ( ساعت بخوره ، یعنی زمان بازی .. بهتون میده )
- ست های کارت های بازی 15 تاییه ( 16 کاراکتر داره که Ryu/Ken با هم ترکیب میشن ) یه کارت میشن میشه 15 تا تصویر هم پایین این
768e_trading_2.jpg
- 5 سری کارت عه ( یعنی جمعا میشه 5x15 ) هفتاد و پنج کارت ، هشت تا ازش کم بشه ... میشه حدود 67 کارت تا که باید از طریق Community Market یا Trading کردن بخرید
- یه حساب سر انگشتی هم بکنیم برای دوستان کسی دوس داره همش رو بخره کارتش رو حساب کنیم 67 تا 0.11 دلار ( والت دلار ) ( فعلا قیمتش 0.16 عه یه خورده بالاست الکی ، چون تازه اومده ، چند روز دیگه درست میشه )
میشه حدود 0.11 میانگین بگیریم ضربدر 67 تا 7.37 دلار ، حدود - 3 عدد کلید CS:GO برای کسانی که می خوان بگیرم ( والتشون فعاله ) صرفا پیشنهاد بود

Series هاشم فک کنم این اسم هارو داره به ترتیب
Bronze - Silver - Gold - Platinum
یکی دیگه میمونه ، نمی دونم چیه ( هنوز خودم کاملش نکردم ) ... ( کاملش کنید 500 XP عه استیم میگیرید در کل ) ولی خب برای XP نمیصرفه چون کمیت کارت ها بالاست ، برای کسانی که دوست دارن خوبه ... Background و Smiley هم که میده

9i05_trading_card.jpg

موفق و پیروز باشید
 
پستم در مورد CA نبود. پستم کلی بود. کلا به نظرم شارژی بودن امضای یه سری از کرکترها هست و نباید بهشون دست بزنن. به خاطر شارژی بودن یه سری سراغ این کرکترها نمیرن ولی هر کی تلاش کنه تا یادشون بگیره، براشون واقعا Rewarding هست چون این کرکترها واقعا عالین.
==============
یه چیز هم در مورد مود Survival بگم. به نظرم این بخش عالیه. دقیقا همون چیزی هست که باید باشه و از اسمش مشخصه و اصلا فلسفه-ش همینه. این بخش از قدیم همینطور بوده که استقامت شما رو محک بزنه. من خودم مخالف آسون تر کردن این بخش هستم. به قولی میگن هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری. ولی اینکه رنگ های لباس ها رو در گرو این بخش گذاشتن رو نیستم. البته فکر کنم چون بخش آرکید نبود، این کارو کردن و با اومدن اون بخش، رنگ ها رو سوییچ میکنن روی همون آرکید.


اتفاقا بنظر من این بخش یخورده بد طراحی شده، اول اینکه نمیشه مثلا از وسط استیج ها اومد بیرون و بقیش رو یه وقت دیگه ادامه داد، دوم اینکه مثلا روی نرمال یا هارد تا یه شماره ای سطح هوش مصنوعی کاراکترها توی جوبه مثلا توی نرمال تا استیج 26 همه رو میشه با Down + HK زانگیف پرفکت کرد اونوقت توی اون سه تا استیج آخر یهو دو سه درجه هوش مصنوعی بالاتر میره و همه حرکات رو پانیش میکنه. خب این خیلی بده یه نفر برای رسیدن به اون سه تا باس فایت و محک زدن تواناییش باید 27 تا فایت خسته کننده و آسون رو انجام بده و 15 دقیقه وقتشو هدر بده. توی هارد هم اگه اشتباه نکنم تا استیج 44 وضعیت همینه، بعد فقط رنگ ها پشت این مُد نیستن، فایت مانی و Title ها هم هستن. یه چیز دیگش هم که اذیت میکنه امکانات قابل خرید بعد از هر فایت هست، مثلا توی استیج های آخر که آدم به HP بالا نیاز داره میبینی گزینه Low رو میده و بنظرم باید اینو از حالت رندوم بردارن بجاش امتیاز لازمش رو بالاتر ببرن و یه گزینه هم برای Hell بذارن که امکان خریدن یه جون اضافی رو از استیج 50 به بعد بده چون واقعا 100 تا فایت خیلی زیاده و تکرارش وقت زیادی رو از آدم می گیره.
 
اتفاقا بنظر من این بخش یخورده بد طراحی شده، اول اینکه نمیشه مثلا از وسط استیج ها اومد بیرون و بقیش رو یه وقت دیگه ادامه داد، دوم اینکه مثلا روی نرمال یا هارد تا یه شماره ای سطح هوش مصنوعی کاراکترها توی جوبه مثلا توی نرمال تا استیج 26 همه رو میشه با Down + HK زانگیف پرفکت کرد اونوقت توی اون سه تا استیج آخر یهو دو سه درجه هوش مصنوعی بالاتر میره و همه حرکات رو پانیش میکنه. خب این خیلی بده یه نفر برای رسیدن به اون سه تا باس فایت و محک زدن تواناییش باید 27 تا فایت خسته کننده و آسون رو انجام بده و 15 دقیقه وقتشو هدر بده. توی هارد هم اگه اشتباه نکنم تا استیج 44 وضعیت همینه، بعد فقط رنگ ها پشت این مُد نیستن، فایت مانی و Title ها هم هستن. یه چیز دیگش هم که اذیت میکنه امکانات قابل خرید بعد از هر فایت هست، مثلا توی استیج های آخر که آدم به HP بالا نیاز داره میبینی گزینه Low رو میده و بنظرم باید اینو از حالت رندوم بردارن بجاش امتیاز لازمش رو بالاتر ببرن و یه گزینه هم برای Hell بذارن که امکان خریدن یه جون اضافی رو از استیج 50 به بعد بده چون واقعا 100 تا فایت خیلی زیاده و تکرارش وقت زیادی رو از آدم می گیره.
خب اینکه از وسط استیج ها نمیشه اومد بیرون که خب نباید هم بذاره:d یعنی هیچوقت اینطور نبود و اصلا هم قرار نیست اینطور باشه.
هوش مصنوعی هم به صورت پله ای میره بالاتر به نسبت وضعیتی که انتخاب میکنی. مثلا روی نرمال 10 تا آخر هوش مصنوعی بیشتری دارن ولی توی Hell تا شماره 60 زیاد سختی ای حس نمیکنی. اینکه همه حرکات رو پانیش میکنه رو نیستم اصلا. بازم میگم هوش مصنوعی کیلومترها بهتر از SF IV هست و باعث میشه مثل اون کشکی بازی نکنی و حساب شده بازی کنی. این خودش میتونه یه تمرینی باشه واسه بهتر شدن بازیت. به خصوص صبر کردن و استفاده از یه فرصت کوچک برای وارد کردن بیشترین دمیج.

بحث فایت مانی و تایتل رو همونطور که گفتم، خودم هم میدونم ولی چون موقع لانچ گزینه دیگه ای نبود، مجبور شدن توی همین بچپونن و به مرور با مودهای مختلف درستش میکنن.
بحث Battle Supplement هم به این قراره که [اگر اشتباه نکنم] اگر تند تند از HP استفاده کنی، مسابقات بعدی Low هست. باید از گزینه های دیگه هم استفاده کرد. بازم اگر اشتباه نکنم چون استیج ها هر 5 مسابقه یه بار عوض میشن، مسابقه سوم یا چهارم اغلب اوقات HP Full بهت میده و هر 10 استیج، امتیاز بیشتری بهت میده.

پیشنهاد آخرت رو هم موافقم. در واقع جای خالی یه سری گزینه ها حس میشه که امیدوارم اضافه-شون کنن.

بازم میگم این مود از اسمش معلومه چجوریه. نکته خوبش اینه که آخر سر اجازه استفاده از Battle Supplement بهت میده. مثل قدیم نیست که یه خط سلامتی بهت و بده و با همون تا آخرش بری.

پ.ن: اینم خوبه: http://www.gamepur.com/guide/22124-8-best-street-fighter-v-tips-and-tricks-survival-mode.html
 
آخرین ویرایش:
خب اینکه از وسط استیج ها نمیشه اومد بیرون که خب نباید هم بذاره:d یعنی هیچوقت اینطور نبود و اصلا هم قرار نیست اینطور باشه.
هوش مصنوعی هم به صورت پله ای میره بالاتر به نسبت وضعیتی که انتخاب میکنی. مثلا روی نرمال 10 تا آخر هوش مصنوعی بیشتری دارن ولی توی Hell تا شماره 60 زیاد سختی ای حس نمیکنی. اینکه همه حرکات رو پانیش میکنه رو نیستم اصلا. بازم میگم هوش مصنوعی کیلومترها بهتر از SF IV هست و باعث میشه مثل اون کشکی بازی نکنی و حساب شده بازی کنی. این خودش میتونه یه تمرینی باشه واسه بهتر شدن بازیت. به خصوص صبر کردن و استفاده از یه فرصت کوچک برای ورد کردن بیشترین دمیج.

پ.ن: اینم خوبه: 8 Best Street Fighter V Tips and Tricks For Survival Mode

من منظورم اینه مثلا تا استیج 45 میرم دیگه خسته میشم ولش میکنم بقیش رو مثلا فردا ادامه میدم حالا نمیدونم این قابلیت چرا نباید باشه چون بنظرم یه چیزیه که معمولا توی همه بازی ها هست و همین الانشم اگه مثلا وسطش از اینترنت قطع بشید یا از بازی بیافتید بیرون میره از اول که این اشتباهه.

هوش مصنوعی هم پله ای نمیره بالا، 25 تا کاراکتر پشت سر هم یه جور هوش مصنوعی داشته باشن این دیگه اسمش پله ای نیست، پله ای مثلا هر 5 تا یا هر 10 تا باید یه درجه بره بالا تا سطح بازیکن هم به همین شکل بالا بره و به شرایط سخت کم کم عادت کنه و حوصلش از مبارزه های آسون اولیه برای رسیدن به مبارزه های سخت سر نره.

بعد این امتیاز ها هم یجوریه که من مثلا توی هارد و اینا که باید خیلی سخت باشه من هیچوقت به مشکل کمبود امتیاز مواجه نمیشم چون امتیازی که میده با امتیازی که استفاده میکنی اصلا نمیخونه و همیشه بیشتر از نیاز هست حتی اگه خیلی Health Supplement استفاده کنی بنظرم دلیلشم همون چیزیه که قبلا گفتم، آسون بودن بیش از حد مبارزه های ابتدایی.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or