PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
آره دقیقا:d اونی هم که توی تصویر چارلی هست، به نظر میاد یه ربطی به Oro (فکر کنم استیجش توی SF III مال مصر بود) داشته باشه:d و اینکه اگر همینطور باشه، استیج ریو همون چیزیه که قبلا در موردش صحبت کردیم:((:d

ضمنا توی استیج ها، نشونه هایی از بقیه شخصیت ها هم یافت شده:d مثل Fei Long و Hagger و یکی دیگه که جدیده.

خیلی شبیهشه ، یعنی میشه
hell-yes-onion-head-emoticon.gif


اینی که زیر خشتک مایک هگره ، گای نیست ؟ :دی



اون نوشته ی Good Friend به این سه بشر (Hagger ، Guy و Cody) میخوره ؟! :دی
 
یا خدا عجب تریلری بود!:((عجب آهنگی داشت! عجب فونت قشنگی انتخاب کرده بودن! (احسان اینو رو با اون Select Screenِ گولاخِ اولیه SFxT ترکیب کنن چی میشه!:biggrin1:) عجب تدوین هیولایی داشت ویدئو! واقعا زیبا کار شده بود.

مکانیزم ها وحشتناکن:

V-Skill: قابلیت های منحصر به فرد برای هر شخصیت. دقت کردم از هیچکدوم از Gauge ها استفاده نمیکنن (باید شفاف سازی بشه). مثل Parry کردن Ryu.
V-Reversal: ضد حمله هایی که یه خونه از V-Gauge رو مصرف میکنن و اجازه میدن حتی وسط کمبو حریف، کمبو رو بشکنی و بهش ضربه بزنی
V-Trigger: قابلیت های منحصر به فردی که تمام V-Gauge رو استفاده میکنه و گویا برای بعضی شخصیت ها مدت زمان داره و برای بعضی نداره (با توجه به تلپورت چارلی که فقط یه بار انجام شد و قدرت گرفتن ریو که مدت زمان داشت)
Critical Arts: در واقع همون Ultra Move ها هستن. فکر کنم اگر با V-Gauge ترکیب بشن، حرکاتی مثل Denjin Hadouken متولد میشن:-o

Ryu چه زوری میزنه تا Shinku Hadouken رو پرتاب کنه:biggrin1:

آقا عالی بود عالی! واقعا لول بازی رو برده بالا و مسابقات یونیک تر و حساس تر میشن:biggrin1: دیگه هیچ شخصیتی مثل دیگری نیست:biggrin1: دیگه سخن کوتاه، منتظر عرضه میمونیم:biggrin1: فقط این جمله Work in progress gameplay footage مغزمو نابود کرد:biggrin1: خدا میدونه میخوان چی اضافه کنن:biggrin1:

احسان احتمال میدم Cody باشه:biggrin1: طرفداراش خیلی زیاد تر از Guy هستن:biggrin1: اون Hagger هم که نقش کاغذ دیواری داره:biggrin1:
 
یا خدا عجب تریلری بود!:((عجب آهنگی داشت! عجب فونت قشنگی انتخاب کرده بودن! (احسان اینو رو با اون Select Screenِ گولاخِ اولیه SFxT ترکیب کنن چی میشه!:biggrin1:) عجب تدوین هیولایی داشت ویدئو! واقعا زیبا کار شده بود.

مکانیزم ها وحشتناکن:

V-Skill: قابلیت های منحصر به فرد برای هر شخصیت. دقت کردم از هیچکدوم از Gauge ها استفاده نمیکنن (باید شفاف سازی بشه). مثل Parry کردن Ryu.
V-Reversal: ضد حمله هایی که یه خونه از V-Gauge رو مصرف میکنن و اجازه میدن حتی وسط کمبو حریف، کمبو رو بشکنی و بهش ضربه بزنی
V-Trigger: قابلیت های منحصر به فردی که تمام V-Gauge رو استفاده میکنه و گویا برای بعضی شخصیت ها مدت زمان داره و برای بعضی نداره (با توجه به تلپورت چارلی که فقط یه بار انجام شد و قدرت گرفتن ریو که مدت زمان داشت)
Critical Arts: در واقع همون Ultra Move ها هستن. فکر کنم اگر با V-Gauge ترکیب بشن، حرکاتی مثل Denjin Hadouken متولد میشن:-o

Ryu چه زوری میزنه تا Shinku Hadouken رو پرتاب کنه:biggrin1:

آقا عالی بود عالی! واقعا لول بازی رو برده بالا و مسابقات یونیک تر و حساس تر میشن:biggrin1: دیگه هیچ شخصیتی مثل دیگری نیست:biggrin1: دیگه سخن کوتاه، منتظر عرضه میمونیم:biggrin1: فقط این جمله Work in progress gameplay footage مغزمو نابود کرد:biggrin1: خدا میدونه میخوان چی اضافه کنن:biggrin1:

احسان احتمال میدم Cody باشه:biggrin1: طرفداراش خیلی زیاد تر از Guy هستن:biggrin1: اون Hagger هم که نقش کاغذ دیواری داره:biggrin1:

اون وسط که هگره ، پایین خشتکش هم گای ـه ، احتمالاً بالای عکس هم Cody ـه :دی و اگه Hint باشه به Cody که عالیه ، فقط اگه Cody رو میارن اون Maki رو هم بیارن :دی هم واسه تنوع خوبه هم مکمل Cody ـه :دی

در مورد قرمزه :دی پست اولو ندیدی نه ؟ :shrewd:

پ.ن : به خاطر نت گل و گلابم هنوز نرسیدم تریلرو دنلد کنم :( اطلاعاتتو همینجوری قلمبه میندازم توی پست اول :دی ایکیماسیو :دی
 
اون وسط که هگره ، پایین خشتکش هم گای ـه ، احتمالاً بالای عکس هم Cody ـه :دی و اگه Hint باشه به Cody که عالیه ، فقط اگه Cody رو میارن اون Maki رو هم بیارن :دی هم واسه تنوع خوبه هم مکمل Cody ـه :دی

در مورد قرمزه :دی پست اولو ندیدی نه ؟ :shrewd:

پ.ن : به خاطر نت گل و گلابم هنوز نرسیدم تریلرو دنلد کنم :( اطلاعاتتو همینجوری قلمبه میندازم توی پست اول :دی ایکیماسیو :دی
موافقم:biggrin1:

نه ندیدم:biggrin1: الان دیدم:biggrin1: مثکه خودت قبلا فهمیده بودیش:biggrin1:

پ.ن: سریع دانلودش کن:biggrin1: آخرش مینویسه: The path to greatness begins here:biggrin1:

پ.ن: الان با اطلاعات جدید میام وسط تاپیک دوباره:biggrin1:

- - -ویرایش - - -

عه ول نمیکنه کپکام:biggrin1: Versus Screen!!!



Results:



عالیه Versus Screen:biggrin1: زیر Bison نوشته Vega:biggrin1:
 
Move List های شخصیت ها

[TABLE="class: grid, width: 100, align: center"]
[TR]
[TD="align: left"]
11_sf5moves01.jpg

Ryu


"V" moves:

- V-Skill - Mind's Eye - Medium Punch + Heavy Kick

- V-Trigger - Denjin Renki - Hard Punch + Heavy Kick

- V-Reversal - Hashogeki - (During Guard) Forward + All Punches

Special moves:

- Hadoken - Quarter Circle Forward + Punch

- Shoryuken - Forward, Down, Forward + Punch

- Tatsumaki Senpukyaku - Quarter Circle Back + Punch - Airborne Tatsumaki Senpukyaku - (While in Air)

Critical Arts

- Shinju Hadoken - Quarter Circle Forward, Quarter Circle Forward + Punch

- Denjin Hadoken (During V-Trigger) - Quarter Circle Forward, Quarter Circle Forward + Punch[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: left"]
11_sf5moves02.jpg

Chun-Li


"V" moves

- V-Skill - Rankyaku - Medium Punch + Medium Kick

- V-Trigger - Renkiko - Heavy Punch + Heavy Kick

- V-Reversal - Sohatsukei - (During Guard) Forward + All Punches

Special moves:

- Kikoken - Charge Back, Forward + Punch

- Hyakuretsukyaku - Quarter Circle Forward + Kick

- Airborne Hyaakuretsukyaku - (While in Air) Quarter Circle Forward + Kick

- Spinning Bird Kick - Charge Down, Up + Kick

Critical Arts

Hoyokusen - Quarter Circle Forward, Quarter Circle Forward + Kick[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: left"]
11_sf5moves03.jpg

M. Bison


"V" moves

V-Skill - Psycho Reflect - Medium Punch + Medium Kick

V-Trigger - Psycho Power - Heavy Punch + Heavy Kick

V-Reversal - Psycho Burst - (During Guard) Forward + All Punches

Special moves

- Psycho Blast - Charge Back, Forward + Punch

- Double Knee Press - Charge Back, Forward + Kick

- Head Press - Charge Down, Up + Kick

- Somersault Skull Driver - (After Head Press Hits) Punch

- Devil Reverse - (Before Head Press Hits) Punch

- Psycho Inferno - Charge Down, Up + Punch

Critical Arts

- Ultimate Psycho Crusher - Quarter Circle Forward, Quarter Circle Forward + Kick[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: left"]
11_sf5moves04.jpg

Nash


"V" moves

- V-Skill - Bulley Clear - Medium Punch + Medium Kick

- V-Trigger - Sonic Move: Hide - Forward + Heavy Punch + Heavy Kick

- V-Trigger - Sonic Move: Blitz Air - Back + Heavy Punch + Heavy Kick

- V-Trigger - Steel Air - Down + Heavy Punch + Heavy Kick

- V-Reversal - Sonic Move: Avoid - (During Guard) Forward + All Punches

Special moves

Sonic Boom - Quarter Circle Forward + Punch

Sonic Scythe - Quarter Circle Back + Kick

Moonsault Slash - Quarter Circle Forward + Kick

Tragedy Assault - Forward, Down, Forward + Kick

Critical Arts

- Judgement Saber - Quarter Circle Back, Quarter Circle Back + Kick[/TD]
[/TR]
[/TABLE]



 
آخرین ویرایش:
چرا Hyakuretsukyaku چونلی رو مثل SF X T کردن :( همون رپیدلی زدن Kick خیلی بهتر بود :(
و اینکه اگه Airborne Hyakuretsukyaku همونی باشه که توی MVC ها هست عالیه :دی

پ.ن : علی از همینجا یه تشکر به غایت بزرگ می کنم ازت بابت اطلاعات :دی
پ.ن 2 : بزودی یه حال اساسی به این Move List ها و پست اول میدم :دی Stay Tuned :دی
 
move list های پست اول خوب شد ؟ :دی الان دیدنش راحت تر شده ؟ :دی اگه ایرادی داره بگید اصلاح کنم ، چشام چپ شد انقدر زیاد بود :دی

پ.ن : تاتسوماکی ریو نباید با Kick باشه ؟ :دی
 
move list های پست اول خوب شد ؟ :دی الان دیدنش راحت تر شده ؟ :دی اگه ایرادی داره بگید اصلاح کنم ، چشام چپ شد انقدر زیاد بود :دی

پ.ن : تاتسوماکی ریو نباید با Kick باشه ؟ :دی
بابا دست خوش!:biggrin1: عالی شده:biggrin1: پست اول توی سرخرگ آئورتم:biggrin1:

آره باید کیک باشه. اونا اشتباه نوشته بودن:biggrin1:
 
بابا دست خوش!:biggrin1: عالی شده:biggrin1: پست اول توی سرخرگ آئورتم:biggrin1:

آره باید کیک باشه. اونا اشتباه نوشته بودن:biggrin1:

ممنان :دی بازی وقتی با رگ و ریشه باشه و همه چیزش مختص خودش باشه همین میشه دیگه :> :دی کمتر از این نمیشه خرجش کرد :دی

درست شد :دی حالشو ببرید :دی
 
چندتا نکته:

روند بازی خیلی سریع شده! سرعت بازی بیشتر از IV هست.
توی هر راند، بازیکن هر طرف که شکست بخوره، راند بعدی از همون طرف شروع میکنه. مثلا اگه شما بازی رو از سمت راست شروع کنین و سمت چپ KO بشین، راند دوم شما از سمت چپ شروع میکنین:d
 
چندتا نکته:

روند بازی خیلی سریع شده! سرعت بازی بیشتر از IV هست.
توی هر راند، بازیکن هر طرف که شکست بخوره، راند بعدی از همون طرف شروع میکنه. مثلا اگه شما بازی رو از سمت راست شروع کنین و سمت چپ KO بشین، راند دوم شما از سمت چپ شروع میکنین:d

هی من میگم بانو چونلی سریع تر شده هی میگید نه :-" :دی
 
نمیدونم اینو قبلا گذاشتید یا نه کپکام رسما آب پاکی و ریخت رو دست گیمرها! بازی هرگز برای Xone منتشر نمیشه!!!

One comment we see a lot is that something like a Super Street Fighter 5 is going to come out on Xbox… But the reality is that this is a real partnership. We are console exclusive for this franchise for this numbered run.”

Street Fighter 5 is Never Coming to Xbox, says Capcom | Attack of the
Fanboy
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or