PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
Blanka هم یه جورایی اونو تاییدش کرد:|:

27943475368389756815.jpg


حیوون دست آموز اونو. ازش متنفرم:|
عجیبه!
دلیلی نداره برگرده! امیدوارم فقط یه شوخی باشه!
آخه نه کاراکتر جالبیه، نه از تظر داستانی دلیلی واسه بازگشت داره! تو IV داستانش به طور کامل بسته شد تموم شد رفت پِی کارش. دیگه برگرده به تورنومنت بگه چی؟:دی

- - -ویرایش - - -

یه سری از اطلاعات بازی توی مجله ShortList.com منتشر شد:




Meter جدید بازی V-Gauge نام داره و با ضربه خوردن پر میشه. وقتی پر شد، بازیکن میتونه حالت V-Trigger رو فعال کنه و حرکات مخصوص هر شخصیت مثل کیکوکن های چون لی رو اجرا کنه.
مکانیزم جدید دوم بازی، V-Skill نام داره و به شخصیت هایی مثل ریو اجازه Parry کردن و به M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف میده. هنوز معلوم نیست این سیستم چجوری کار میکنه.
Ultra ها با اسم جدیدی اومدن. Critical Arts که واقع با اکتیو کردن کامل EX Meter انجام میشن و مثل Ultra ها، صحنه های سینماتیک و هیجان انگیزی دارن (پس تا اینجا 2تا Meter داریم)
استیج جدید بازی توی لندن هست به اسم King's Cross Station. توی عکس میتونین استیج رو ببینین.
عجــــــــــــــــــــــب:دی
من فکر کنم این V-trigger عین اون جم های بنفش تو SF X T باشه که مثلا پایین جلو رو بزنیم (مثل مورتال) بعد خودش هادوکن بزنه!
بعد یه سوال واسم پیش اومد: الان یعنی فقط یدونه سوپر کومبو داریم؟ مثل SF X T؟ اگه اینCritical Art ها مثل 3rd s سه تا یا بیشتر باشن برای هر شخصیت، خیلی خوب میشه! یدونه خیلی کمه و زود تکراری میشه. مخصوصا اینکه این ریو بازم هادوکن میزنه. تو هر نسخه همش هادوکن میزنه در طرح ها و رنگهای مختلف:دی
 
آماده باشین برای جر خوردن:



اینم عکس های مخصوص هر شخصیت:



HUD رسما جرم داد! بینهایت خوشگل شده! استایل گرافیکی به شدت عالیه! نمیتونم صبر کنم ببینم چی میخوان نشونمون بدنb-)
 
به قول علی HUD خیلی قشنگ شده منم خوشم اومد
فقط منتظر کاراکترهای بعدیم که نشون بدن

پ.ن : بایسون موهاش سفید شده ؟ گرد پیری نشسته رو موهاش :دی
 
استایل جدید گرافیکی به مغزم تجاوز کرد :دی یعنی خیلی رویاییه :دی :bighug: عین اکشن فیگور می مونه :دی

به یه نکته دقت کردید ؟ :دی عکس کرکترها اون بالا یکی آبی بود یکی قرمز ؟ :دی حالا به بک گراند رندر های T7 هم دقت کردید ؟ :دی



هی میگم هارادا و اونو دارن زیر پوستی روی T X SF کار میکنن بگید نه :دی

قبلاً EX Meter کار V-Trigger رو راه مینداخت که الان ظاهراً جاش رو داده به V-Gauge :دی همه ی EX Meter ها هم هم اندازه شده :دی از اینور توی V-Gauge ها چونلی قبلاً 3 تایی بود که الان شده دو تایی و از اینطرف بایسون V-Gauge ـش شده 3 تایی :دی بالانس ها احتمالاً یه تغییراتی داشته فقط جون من اون 20 تا کیکوکن چونلی رو حذف نکنن :(

دنجین هادوکن هم برای اولین بار بعد از رونمایی بازی رویت شد :دی



چشم نوازه.
اما اون حالت رئال اولیه نسبتا از بین رفته و جزییات کرکترها کمتر شده. امیدوارم دیگه نخوان خیلی تغییر ایجاد کنن ...

جزییات ، دیتیل ها ، ریزه کاریهای کرکترها و محیط هیچ تغییری نسبت به قبل نکردن :دی بد نیست بگم که این استایل گرافیکی ای که در حال حاضر شاهدش هستیم در اصل یه فـیلتر گرافیکی هست که روی همون مدلینگ ها و طراحی های سابق گذاشته میشه و مدل ها به این شکل در میان :دی نه از کیفیت بصری زده میشه ، نه مدل ها کم جزییات شدن نه دانگریدی اتفاق افتاده :دی این حالت فقط یه فـیلتر گرافیکیه ، درست مشابه فـیلتر گرافیکی Opening های SF IV که برای هر کرکتر قابل Unlock شدنه و اگه فعالش کنید کرکترتون مثل ویدئوی شروع بازی یه حالت خط خطی شده و طراحی دستی پیدا میکنه :دی
 
آخرین ویرایش:
پ.ن : بایسون موهاش سفید شده ؟ گرد پیری نشسته رو موهاش :دی
اون ربطی به پیری نداره:دی
این مردک معلوم نیست با خودش چیکار کرده که به نهایت قدرت شیطانی خودش رسیده! شده مثل shin akuma:d
کلا رنگ سپید یعنی شیطان نهایی؛ شیطان خالص. Pure Evil
 
تفاوت گرافیکی به این میگن. قشنگ مغز آدمو گاز میزنه:



قشنگ نسل جدیده. نه MK و نه T تونستن به اندازه این جهش داشته باشن:d رنگ بندی و نور پردازی یه چیز ماورایی هست:d

تفاوت اولین تریلر و الان:



SF IV سال 2009 توی جزئیات به قدری ذره بینی کار کرده بود که دهن همه رو بسته تا 2015. ده سال دیگه هم SF IV رو بازی کنی بازم گرافیکش عالیه و جزئیاتش عالی کار شده. موندم SF V موقع عرضه چی میخواد بشه. واقعا که (V(ictory برازندشه:bighug:
 
آخرین ویرایش:
لعنتی تا یه دقیقه توییترو بیخیال میشی، تمام اخبار بازی سرازیر میشن:d

تریلر مکانیزم گیم پلی:

Street Fighter V Battle System Trailer
720p/60fps


تشکر تو حلق علی:d

عکس کامل شخصیت ها هم رویت شد:


علی با این عکسا ظاهراً یه سری از استیج های بازی هم نیمچه رونمایی شدن رفت :دی چون گوشه ی سمت راست عکس چونلی رو نگاه کنی همین اولین استیج بازیه :دی
 
علی با این عکسا ظاهراً یه سری از استیج های بازی هم نیمچه رونمایی شدن رفت :دی چون گوشه ی سمت راست عکس چونلی رو نگاه کنی همین اولین استیج بازیه :دی
آره دقیقا:d اونی هم که توی تصویر چارلی هست، به نظر میاد یه ربطی به Oro (فکر کنم استیجش توی SF III مال مصر بود) داشته باشه:d و اینکه اگر همینطور باشه، استیج ریو همون چیزیه که قبلا در موردش صحبت کردیم:((:d

ضمنا توی استیج ها، نشونه هایی از بقیه شخصیت ها هم یافت شده:d مثل Fei Long و Hagger و یکی دیگه که جدیده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or