PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
هی من میگم بانو چونلی سریع تر شده هی میگید نه :-" :دی

اصن این یارو Combodiend گفته سرعت بازی رو مثل SSFIIT کردن:biggrin1: یه مسابقه بین یکی از ادیتورهای یکی از سایت ها با اعضای کپکام دیدم، به طرز شدیدی سریع بود:biggrin1: ریو از چارلی سریعتر بود /:)
 
اصن این یارو Combodiend گفته سرعت بازی رو مثل SSFIIT کردن:biggrin1: یه مسابقه بین یکی از ادیتورهای یکی از سایت ها با اعضای کپکام دیدم، به طرز شدیدی سریع بود:biggrin1: ریو از چارلی سریعتر بود /:)

با این خبرا به قدری از SF V خر هایپم که دیگه دست و دلم به SF IV نمیره :| :دی یعنی ببین علی یه زمانی هست یه بازی تغییرات شماره ای داره ولی یه سری چیزاش خوبه یه سری چیزاش نه :دی ولی این SF V لعنتی همه چیزش خوبه !!! یعنی هر نکته و کوفت و زهرماری ازش میاد فقط + ـه :دی واقعاً خیلی سخته صبر کردن
depressed2-onion-head-emoticon.gif


با این خط دومت ظاهراً ریو به کرکترهای Main ـت دوباره سلام میکنه ؟ آره ؟ :دی
 
بازی واقعاً یکی از زیباترین استیل های گرافیکی این نسل رو داره. :دی من یه اصطلاحی برای خودم دارم به نام "گرافیک خمیری"! :دی الآن SFV از این نظر به اوج کمال رسیده!
در مورد گیم پلی هم باید اهل فن نظر بدن و ما خیلی فایتینگ باز نیستیم، ولی ویدئوش به شدت جالب و تماشایی بود.
 
زیر Bison نوشته Vega:biggrin1:
البته خودت که اینو می‌دونی، ولی واسه کسایی که نشنیده بودن این قضیه رو میگم:

توی نسخه‌های ژاپنی استریت‌فایترهای قدیمی‌تر (SF2)، اسم‌ها اینجوری بوده:

Balrog (بوکسور) اسمش M.Bison بوده (که گفته می‌شه منظورشون اشاره به Mike Tyson بوده).
Bison (دیکتاتور) اسمش Vega بوده.
Vega (پنجول) اسمش Balrog بوده.
 
آخرین ویرایش:
پ.ن: احسان درست حدس زدی. بالای کله Hagger، سر Cody هست:d الان توی یه مسابقه دیدم:d

به به Cody :bighug: توی روستر هم بیاد عالی میشه :دی

علی دقت کردی الان یه Gauge اضافه داریم ؟ :دی توی مسابقات ندیدی یا توی توئیتری جایی اشاره نکردن اون چیه ؟ :دی همونی که زیر Health Bar ـه :دی قبلاً اون Revenge Bar بود که با پر شدنش میشد Ultra زد ، الان CA شده مثل Super توی SF IV که با پر شدن EX meter میشه ازش استفاده کرد :دی دیگه Revenge Bar ـیی هم نداریم که پر بشه و اسمش بشه Ultra :دی حالا سوال اینجاس که اون چیه ؟ :دی یه چیزی تو مایه های Burst و اینا نیست ؟ :دی
الان وضعیت یه چیزی توی این مایه هاس :



:دی
 
Check Out Footage of Street Fighter V***8217;s New Mechanics and Current Roster | Shoryuken
@Hamed 3594

حامد بی زحمت ویدئوهایی که توی این لینک هستن رو مستقیم میکنی؟

پ.ن: احسان درست حدس زدی. بالای کله Hagger، سر Cody هست:d الان توی یه مسابقه دیدم:d

77141480288090064659.jpg

Street Fighter V gameplay - EGM (Nash) vs Capcom (Ryu)
720p

82576095324591145482.jpg

Street Fighter V gameplay - EGM (Chun-Li) vs Capcom (M. Bison)
720p

48253733910820603291.jpg

Chun Li vs Nash in 1080p/60 - Street Fighter V Gameplay
720p 60fps || 1080p 60fps

26561665116968638137.jpg

Ryu vs Bison in 1080p/60 - Street Fighter V Gameplay
720p 60fps || 1080p 60fps

43705873499961988533.jpg

Street Fighter 5 - Ryu vs Nash Full Match
720p 60fps || 1080p 60fps


 
به به Cody :bighug: توی روستر هم بیاد عالی میشه :دی

علی دقت کردی الان یه Gauge اضافه داریم ؟ :دی توی مسابقات ندیدی یا توی توئیتری جایی اشاره نکردن اون چیه ؟ :دی همونی که زیر Health Bar ـه :دی قبلاً اون Revenge Bar بود که با پر شدنش میشد Ultra زد ، الان CA شده مثل Super توی SF IV که با پر شدن EX meter میشه ازش استفاده کرد :دی دیگه Revenge Bar ـیی هم نداریم که پر بشه و اسمش بشه Ultra :دی حالا سوال اینجاس که اون چیه ؟ :دی یه چیزی تو مایه های Burst و اینا نیست ؟ :دی
الان وضعیت یه چیزی توی این مایه هاس :



:دی
آره:biggrin1: استایل کودی به شدت به بازی میخوره:biggrin1: فقط امیدوارم Ken هم باشه. SF بدون کن معنی نداره/:)

اون Stun Bar هست احسان:biggrin1: کار خوبی کردن اضافه-ش کردن. اینجوری میفهمیم حریف کی Stun میشه و گند نمیره به کمبویی که میزنیم. بارها شده توی SF IV من شوریوکن رو اومدم به آلترا کنسل کردم ولی سر همون شوریوکن، طرف Stun شده و آلترا هدر میره. میدونی که اگر توی کمبو، حریف Stun بشه، حرکت بعدیت فایده نداره و حریفت تا وقتی بخوره به زمین، Invisible میشه/:):biggrin1:

پ.ن: محمد و حامد، You guys rock:bighug:
 
آخرین ویرایش:
آره:biggrin1: استایل کودی به شدت به بازی میخوره:biggrin1: فقط امیدوارم Ken هم باشه. SF بدون کن معنی نداره/:) اون Stun Bar هست احسان:biggrin1: کار خوبی کردن اضافه-ش کردن. اینجوری میفهمیم حریف کی Stun میشه و گند نمیره به کمبویی که میزنیم. بارها شده توی SF IV من شوریوکن رو اومدم به آلترا کنسل کردم ولی سر همون شوریوکن، طرف Stun شده و آلترا هدر میره. میدونی که اگر توی کمبو، حریف Stun بشه، حرکت بعدیت فایده نداره و حریفت تا وقتی بخوره به زمین، Invisible میشه/:):biggrin1:
این لوزر یا توی E3 معرفی میشه ، یا اون اواخر :دی عمراً نمیشه نباشه :دی هممممممممم :دی آره موافقم حرکت به شدت به جایی بود :دی بلی در جریانش هستم :دی اوایل وقتی میومدم تمرین کنم این مورد برام پیش می اومد منم با چشم های گرد شده نگاه میکردم که چرا اینجوریه بعد فهمیدم جریان چیه :دی
 
این Bison قبل از این هم جایی بوده که موهاش سفید باشه یا تازه توی این نسخه سفید شده؟! :دی
اولین باره:biggrin1: دقت کنی تک تک شخصیت ها بزرگتر شدن و اثری از اون قیافه های شاد و خوشحال نمیبینی:biggrin1: استخون بندی صورت ریو، حالت صورت چون لی، موهای سفید بایسون و قیافه له و لورده چارلی، همه اینا به این اشاره میکنن که یه بازی زمانی جلوتری از SF IV اتفاق میوفته:biggrin1:
 
اصن این یارو Combodiend گفته سرعت بازی رو مثل SSFIIT کردن
:biggrin1:
البته اسم درستش Combofiend هست. قبلنا که تو مسابقات شرکت می کرد بازیکن خیلی خوبی بود و تو اولین مسابقات رسمی MvC3 هم با بردن جاستین وانگ تونست اول بشه. الانم به استخدام کپکام درومده.
 
البته اسم درستش Combofiend هست. قبلنا که تو مسابقات شرکت می کرد بازیکن خیلی خوبی بود و تو اولین مسابقات رسمی MvC3 هم با بردن جاستین وانگ تونست اول بشه. الانم به استخدام کپکام درومده.
منظورم همون بود. اشتباه املایی شد(این d و f کنار هم همچین مشکلاتی ایجاد میکنه):d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or