PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
5u0r_street_fighter_v_by_clarence1996-d9s1fnb.jpg


Street Fighter V - Original Soundtrack

MP3 320kbps

داداش اگه میشه 2 چیز رو توضیح بدید
1. فایل رو دانلود کردم ولی موقع باز کردن با وین رار ارور میده میشه بگید باید چیکار کنم
2. اگه میشه قربون دستت تو خاص بگو چجوری متن پنهان بفرستم انقدر عکس نفرستم تو تاپیک
 
داداش اگه میشه 2 چیز رو توضیح بدید
1. فایل رو دانلود کردم ولی موقع باز کردن با وین رار ارور میده میشه بگید باید چیکار کنم
2. اگه میشه قربون دستت تو خاص بگو چجوری متن پنهان بفرستم انقدر عکس نفرستم تو تاپیک

سلام دوست عزیز متاسفانه انگار فایل مشکل داشت، من از Reddit لینک ها رو مستقیم کردم و انتظار داشتم سالم باشه. به هر حال لینک فایل سالم جایگزین شد.
برای ارسال متن پنهان اون قسمت مورد نظرتون رو با ماوس انتخاب کنید و روی علامت SP توی همین کادر بالا کلیک کنید تا وارد متن پنهان بشه.
 
یه 5 ساعتی بازی کردم و تا الان 220k فایت مانی جمع کردم و یه خورده رفتم تو کارش و به این صورت بوده:

Story: هر شخصیت 10k، کل بخش 160k
Survival Easy: هر شخصیت 6k، کل بخش 96k
Survival Normal: هر شخصیت 10k، کل بخش 160k
Survival Hard: فعلا نمیدونم.
Survival Hell: اینم نمیدونم.

مجموع 3تا بخش اول میشه 416k فایت مانی نا قابل که میشه 4 تا شخصیت. مطمئنا 2تا بخش بعدی فایت مانی خیلی بیشتری میدن که خیلی خوبه ولی خب خیلی هم سخته به دست آوردنشون. حالا چلنج ها هم قراره اضافه بشن و چلنج های روزانه و لول آپ شخصیت ها و ... و اینا خودش کلی فایت مانی میده.
خلاصه اینکه میخوام بگم نگرانیم از این بابت کامل از بین رفته. چون فکر میکردم گدا گشنه بازی در میارن سر این قضیه:d
 
اول از همه تولد بانوی عزیز دلم CHUN-LI موبااااااااارک :bighug:
happy-birth-day1-onion-head-emoticon.gif


29k_chun-li_street_fighter_best_widescreen_background_awesome_desktop_1280x950_hd-wallpaper-132626jj_39;6.jpg


===
و بعد از اون ، از آرت بوک نسخه ی ژاپنی :دی




ریو چه استایل پرینس آو پرشیایی داشته :دی از طرفی حس میکنم اینکه این جای هادوکن وسط سینه ـشو نذاشتن صرفاً به خاطر اینه که کاستوم اصلی SFII ـشو دست مال نکنن (کاری که با Ken نکردن و تغییرش دادن و ملت حمله ور شدن :دی) چون از SF IV به اینور که ایول ریوی جدید معرفی شد همه جا اون زخمه روی سینه ی ریو هست :دی
پ.ن : من اون چونلی وسطیه رو می خوام :( مال دوران خبرنگاری بانو ـه :(
 
منم یکم از بازی تعریف کنم.

قسمت پخش ریپلی واقعا عالی کار شده، شما می تونید راحت برید بهترین پلیرها که بالاترین رنک ها رو دارن رو پیدا کنید و ریپلی بازی هاشون رو ببینید و کلی چیز ازشون یاد بگیرید. مثلا یه نفره که رنک دوم جهان رو داره و با Dhalsim بازی میکنه و واقعا بازیش فوق العاده هست و کلا یه حرکاتی میزنه که من عمرا تا صد سال دیگه نمیتونم انجام بدم :d بعد می تونید هر پلیری که خواستید رو به قسمت پلیرهای مورد علاقه اضافه کنید و بعدا بهشون درخواست فایت بدید. می تونید بهترین پلیر های بخش Ranked رو بر اساس کشوری که توش زندگی می کنن ببینید و ...

این بخش Survival روی درجه Hard و Hell واقعا سخته و اشک آدم رو درمیاره و یه بدی که داره و هنوز کپکام فیکسش نکرده اینه که اگه مثلا روی Hell تا مبارزه 100 ام برسید و همون لحظه از بازی به هر دلیلی Log Out بشید تمام زحماتتون به هدر میره و باید دوباره 100 تا مبارزه رو از اول انجام بدید که این خیلی حالگیریه!
فایت مانی هم میشه خوب جمع کرد ولی من مطمئنم در نهایت وقتی که کاراکترهای بیشتری به بازی اضافه بشه مطمئنا برای خرید بعضی هاشون مجبور می شید که پول واقعی خرج کنید، چون تموم کردن Survival روی درجه Hard و Hell نه تنها بسیار وقت گیر و عذاب آوره بلکه شما باید با همه کاراکترها بتونید حرفه ای بازی کنید تا بشه این بخش رو برای همشون کامل کنید.
 
خوب امروز بازی رسید دستم و از ساعت 12 تا الان بازی کردیم و باید بگم که بازی عالی بود:bighug:
اولش با دکمه R2 مشکل داشتم و نمیتونستم راحت V-TRIGGER رو بزنم ولی بعد دستم روون شد
بازی خیلی هیجان انگیز بود و واقعا یه حس خوب رو به بازیکن میداد و با این که نزدیک به چند سال با این بازی آشنا هستم ولی وقتی شروع کردم به بازی انگار یه نوب بودم و یه کم گیج بودم
ولی چند دور که بازی کردم بازی اومد دستم
یکی از بدبختی ها این بود که VEGA از حالت شارژی خارج شده بود و ما که همیشه با VEGA توسط داداش بزرگم پرپر میشدیم این بار برای پرپر شدن دست داداشم رو باز تر گذاشته بودن :dو بعد از 3 ساعت بازی
و دعوا سرانجام با نتیج 11-9 به نفع داداش بازیمون تموم شد
بازی در کل یه حس بسیار باحال و خوب رو داره که من هرچی بگم کم گفتم مخصوصا وقتی دونفره بازی کنی
حالا قراره امشب پسر دایی و داداشم و دوستم بیان دوباره بزنیم
 
فایترهای جدید ورودتون رو تبریک میگم :دی لطفا هرچه زودتر Fighter ID رو به احسان پ.خ کنید تا بکوبونتشون سر در تاپیک :دی

میگم آپدیت بازی که اومد و لابی‌های ۸ نفره که اضافه شدن هماهنگ کنید یه چندتا تورنمنت بزنیم :دی جایزه و اینجور چیزا هم نمی‌خواد و همین که با هم بازی کنیم خودش کلی حال میده :دی
 
اشنا شدن با بازی چقدر زمان میبره؟! خیلی وقته بازی تو سبک فایتینگ رو تجربه نکردم :d برای یه اماتور سخته وارد شدن به بازی یا نه؟! خیلی تردید دارم تو خرید بازی از یه طرف شکل و شمایل بازی من رو جذب خودش کرده از طرف دیگه میترسم طول بکشه تا بتونم عادت کنم به بازی (فقط 1 ماه میتونم بازی کنم بعد میره تا تابستون :d)
 
یه مصاحبه ی جالب با Koichi Sugiyama تهیه کننده ی بازی اومده که خلاصه ـشو براتون میذارم :دی

ایده ی اولیه ی بازی سال 2011 به ذهنشون رسیده ولی کار رسمی ساخت بازی از تابستان 2013 شروع شده. مشابه SF IV کار مدلینگ کردن کرکترها از بخش های سخت کار بوده چون تا قبل از این با چند تا اسپرایت Dot Matrix Pixel کار کرکترها تموم میشده ولی الان با 3D شدن مدل ها باید کلی فاز و پروسه ی تست و رفع باگ و ارور طی بشه تا کرکتر تازه قابل بهره برداری باشه ! تازه بعد از این مرحله ـس که وارد فاز انتخاب شمای کلی گرافیک بصری بازی میشن. به طور مستقیم اشاره نکردن که اول کار رو با چه موتوری شروع کردن ولی گفتن که UE4 اولین انتخابشون نبوده (احتمالاً دلیل اصلی عقب افتادن برنامه های بازی همین موتور PR بوده !) و در طول پروسه ی ساخت مجبور میشن موتور بازی رو عوض کنن ! چندین موتور مختلف رو امتحان میکنن تا بالاخره سراغ UE4 میرن، اما بازم به مشکل می خورن. چون زمانی که قصد استفاده از UE4 رو داشتن ؛ موتور هنوز داشته مراحل ساخت رو طی میکرده و به طور کامل آماده نبوده و طی در خواستی که برای امتحان کردن پتانسیل UE4 شده بوده تیم SF میره سراغ این موتور !
بالاخره موتور UE4 به عنوان موتور ساخت بازی انتخاب میشه و کار ساخت SF V از سرگرفته میشه. اما چیزی که UE4 بهش شهرت داشته قدرت پردازش افکت های photorealistic بوده و خب تیم SF تصمیم میگیرن برن سراغ این مدل گرافیک. به همین دلیل اولین تریلری که از بازی پخش شد تا اون حد حالت ریلیستیک داشت ! (البته اینطور که اشاره شده بیلد قبل از اون از چیزی که دیدیم هم ریلیستیک تر بوده !) اما بعد که با خودشون فکر میکنن میبینن همچین ویژوالی اصلاً مطابق با سنت های سری ستریت فایتر نیست ، یه بازی SF باید حالت انیمه ای و اغراق آمیزش رو حفظ کنه پس باز هم شروع میکنن به طراحی و خلق افکتی که حالت انیمه ای به بازی بده تا میرسن به اضافه کردن ویژوال رنگ روغن روی کل گرافیک بازی تا همه چیز حالت انیمه ای و کارتونی به خودش بگیره :دی (یعنی شونصد بار این پروسه ی ساخت ریست شده :دی همشم به خاطر یه انجین !) اما اوایل کار که داشتن با جلوه های رئال UE4 پیش میرفتن تصمیم گرفتن حالات و ویژگی های رئالی هم برای کرکترها در نظر بگیرن تا با هم همخونی داشته باشه. اینجاست که تصمیم می گیرن چنین پیش زمینه ای برای ریو در نظر بگیرن که تمرینات ریو توی کوهستان تموم شده و برگشته ، به همین خاطر بدنش پر از زخمه و ریش هاش در اومده :دی بله ، کاستوم ریش دار ریو از همین جا متولد شده :دی

و اما بعد از سر و سامون دادن به کلیت بصری بازی ، میرن سراغ افکت های اضافه که قراره حکم امضای بصری اون نسخه باشن :دی سوگیاما توضیح میده که توی SF IV از افکت جوهر استفاده کردن و توی SF X T از افکت آب و خب تصمیم گرفتن توی SF V هم یه افکت مخصوص داشته باشن. طبیعتاً افکت فعلی اولین انتخابشون نبوده. قبل از این افکت "پودر" ، "نور" و افکت های دیگه رو امتحان میکنن ولی مشکلی که داشته این بوده که یا به خوبی وسط مبارزه دیده نمیشدن یا خیلی ساده و نچسب بودن. تا اینکه موقع ساخت حرکات R.Mika متوجه افکت های رنگین کمان توی حرکاتش میشن و تصمیم میگیرن رنگ مخصوص هر کرکتر رو در قالب جریال یه سیال دورش ایجاد کنن که هم افکت خوبی در میاد هم نشانگر Aura ـیِ اون کرکتر می مونه :دی

پ.ن : اون مدل ریو و بایسون توی عکس هایی که صفحه ی قبل گذاشتم جزو پروسه ی رئال بازی بوده و قرار بوده کرکترها اونجوری رئال باشن :| خدا رحم کرد که اینا حداقل یه تیم درست و حسابین پشت SF و گرنه یه بلایی در حد KOF XIV یا بدتر سر بازی میومد :دی
 
آخرین ویرایش:
دوستان منم اومدم برا یه هفته ولی اینقدر بازی با خارجیا لگه که اصلا هیچ کاری نمیتونم بکنم :/
این fighter id منه کسی بود بیاد یه ذره بازی کنیم : Saeed_Timos
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or