PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
این Rage Quitter ها رو کپکام ظاهرا این بار از کامیونیتی خواسته پیشنهاد بدن که باهاشون چکار کنن. پیشنهادات خفنی تا الان داده شده (بن چند ساعته تا چند روزه از آنلاین کمترینشونه:d) ولی خب امیدوارم یه تصمیم درست و خوب در موردشون بگیره. چون با این وضع نت ما اگر با خارجیا بازی کنیم و DC بشیم، دودش اول از همه تو چشم خودمون میره.

همون بازندشون کنند کافیه :دی دیگه این قرتی بازی‌ها واقعا لازم نیست چون بهرحال طرف میخواد برای LP اینکار رو بکنه که با RQ کردن و باختن مسابقه قشنگ آتیش میگیره :دی
 
ببین من حالا نمیخوام خیلی 20 و تر و تمیز بشه. انتظار هم ندارم موها مثل کاتسین ها دونه دونه طراحی بشه ولی میخوام درحدی باشه که تو ذوق نزنه. بعد همونطور که علی (همونی که هرگز گریه نمیکنه:دی) گفت، مثلا تو رشید رو تو پلیر1 برمیداری، اون مشکل عباش هست ولی تو پلیر2 نیست. ربطی هم به منتفی بودن حرف های من نداره، حالت شخصیت اونجا تغییر میکنه واسه همین ممکنه تو پلیر1 یه مشکلی باشه که تو پلیر2 نباشه ولی مثلا قضیه گردنبند "بردی" کلا هر وری باشه هست. موها همچین چیز غیرممکنی هم نیست درست کردنش. همینجوریش هم بازی سنگینه و گرافیک خفن میخواد:دی دیگه یه ذره فیزیک موها رو درست کنن مشکلی پیش نمیاد. نیازی هم نیست واسه همه رو درست کنن که. مگه کلا چندتا کرکتر موبلند داریم؟

پ.ن: منم نگفتم مشکل سخت افزاریه و نگفتم هم که این مدل مو گرافیکش پایین و این حرفا:دی گفتم با این استایل حال نمیکنم و به نظرم تو موهای بلند به دل نمیشینه و زشت میشه. حالا الان اینا بخوان Cody یا Juri رو برگردونن، قشنگ تابلو میشه این زشتی سبک مو. البته موهای "میکا" خیلی خوب دراومده بود. اگه مثل اون درست کنن، بقیه قشنگ میشه. در کل سلیقه اس. به سلیقه من نمیخوره:دی

پ.ن2: احسان حالا چه گیری دادی به بوب جیگل؟:دی خوبه تو بازی هم اصلا معلوم نمیشه. باز فایتینگ 3D بود، یه چیزی:-"

حالا بذار خودم توی بازی درست و حسابی بررسیش کنم ، اونجوری بهتر میتونم جوابتو بدم :دی
در مورد مو هم اون حالت دونه دونه که میخوای (حالا کاری به میزان و شدن دون دون بودنش ندارم) هیچ وقت نمیشه ، چون این افکت کلاً حالت اکشن فیگوری و دسته ای داره :دی مگه اینکه کلاً این افکتو وردارن :دی البته با ماد روی PC حل میشه :دی

پ.ن : می دونم ، همینجوری برای روشن سازی گفتم :دی جوری و کودی که موهاشون کوتاهه ، بعید می دونم مشکل خاصی براشون پیش بیاد :دی این خورده ریزه کاریهایی که روی ته موهای میکا زدن قشنگ مشکل سلیقه ی کسایی مثل تو رو حل کرده ، احتمال اینکه گسترشش بده هست :دی فعلاً باید به بقیه ی چیزا برسن :دی

پ.ن 2: والا گیر ندادم :دی صرفاً خواستم در مورد فیزیک سمت پلیر 2 مطمئن بشم :دی
 
ده راه برای تقویت SF5 از نگاه ScrewAttack:
1. پالیش کردن بازی با اضافه کردن لابی های 8 نفره، اضافه کردن Character Select برای حالت های Ranked و Casual
2. Ken با وجودی که گیم پلی فوق العاده ای داره ولی قیافه اش خیلی بد طراحی شده. موهایی که بیشتر شبیه موزه! دندون های زرد و از همه بدتر اون ابروهای بد فرم! :دی
3. جذب مخاطب های Casual. مارکتینگ و تریلرهای بازی انگار از همون اول برای مخاطب های Hardcore طراحی شده بودن. کاش اقدامات بهتری برای جذب مخاطب های کژوال انجام میشد چون طرفدارهای هاردکور در هر صورت بازی رو می خرن.
4. Battle Settings تو وضع فعلیش یه خرده گیج کننده است. اینو باید درستش کنن.
5. اضافه کردن حالاتی مثل Turbo Mode یا Omega Mode
6. بخش داستانی فعلی نا امید کننده است. خیلی راحت می تونن بخش داستانی فوق العاده MK9 رو کپی پیست کنن :دی (البته این بخش قراره تو ماه ژوئن به صورت مجانی اضافه بشه)
7. راه های محدود به دست آوردن فایت مانی. می تونن حالت "مبارزه شرطی" رو به بخش آنلاین اضافه کنن تا دو طرف سر پول با هم دعوا کنن:دی اینطوری جدیت و حساسیت مبارزه هم بالا میره :دی
8. استفاده از GGPO. خیلیا ممکنه مخالفت کنن و بگن netcode کنونی مشکلی نداره. نت کد فعلی بازی تجربه یکسانی برای دو طرف ارائه نمیده، چندین بار شده که حریف من بدون مشکل بازی کنه ولی من مشکل لگ و تلپورت شدن داشته باشم. GGPO بارها امتحانشو پس داده و امیدوارم روزی رو SF5 هم اعمالش کنن.
9. اضافه کردن Arcade Mode
10. تشویق کردن و جایزه دادن به کسانی که بازی رو با وجود تمام مشکلاتی که داره Pre-order کردن
 
ده راه برای تقویت SF5 از نگاه ScrewAttack:
1. پالیش کردن بازی با اضافه کردن لابی های 8 نفره، اضافه کردن Character Select برای حالت های Ranked و Casual
2. Ken با وجودی که گیم پلی فوق العاده ای داره ولی قیافه اش خیلی بد طراحی شده. موهایی که بیشتر شبیه موزه! دندون های زرد و از همه بدتر اون ابروهای بد فرم! :دی
3. جذب مخاطب های Casual. مارکتینگ و تریلرهای بازی انگار از همون اول برای مخاطب های Hardcore طراحی شده بودن. کاش اقدامات بهتری برای جذب مخاطب های کژوال انجام میشد چون طرفدارهای هاردکور در هر صورت بازی رو می خرن.
4. Battle Settings تو وضع فعلیش یه خرده گیج کننده است. اینو باید درستش کنن.
5. اضافه کردن حالاتی مثل Turbo Mode یا Omega Mode
6. بخش داستانی فعلی نا امید کننده است. خیلی راحت می تونن بخش داستانی فوق العاده MK9 رو کپی پیست کنن :دی (البته این بخش قراره تو ماه ژوئن به صورت مجانی اضافه بشه)
7. راه های محدود به دست آوردن فایت مانی. می تونن حالت "مبارزه شرطی" رو به بخش آنلاین اضافه کنن تا دو طرف سر پول با هم دعوا کنن:دی اینطوری جدیت و حساسیت مبارزه هم بالا میره :دی
8. استفاده از GGPO. خیلیا ممکنه مخالفت کنن و بگن netcode کنونی مشکلی نداره. نت کد فعلی بازی تجربه یکسانی برای دو طرف ارائه نمیده، چندین بار شده که حریف من بدون مشکل بازی کنه ولی من مشکل لگ و تلپورت شدن داشته باشم. GGPO بارها امتحانشو پس داده و امیدوارم روزی رو SF5 هم اعمالش کنن.
9. اضافه کردن Arcade Mode
10. تشویق کردن و جایزه دادن به کسانی که بازی رو با وجود تمام مشکلاتی که داره Pre-order کردن

این مورد همین امروز برای من اتفاق افتاد! داشتم با یه نکالی میجنگیدم٬ راند دو بازی برای من اسلاید شو شد٬ در حالی که یارو مثل پلنگ داشت می‌پرید اینور اونور و هی EX و کمبو میکرد تو حلقم :|:d

در کل با اکثریت چیزایی که نوشته موافقم :دی
 
ده راه برای تقویت SF5 از نگاه ScrewAttack:
1. پالیش کردن بازی با اضافه کردن لابی های 8 نفره، اضافه کردن Character Select برای حالت های Ranked و Casual
2. Ken با وجودی که گیم پلی فوق العاده ای داره ولی قیافه اش خیلی بد طراحی شده. موهایی که بیشتر شبیه موزه! دندون های زرد و از همه بدتر اون ابروهای بد فرم! :دی
3. جذب مخاطب های Casual. مارکتینگ و تریلرهای بازی انگار از همون اول برای مخاطب های Hardcore طراحی شده بودن. کاش اقدامات بهتری برای جذب مخاطب های کژوال انجام میشد چون طرفدارهای هاردکور در هر صورت بازی رو می خرن.
4. Battle Settings تو وضع فعلیش یه خرده گیج کننده است. اینو باید درستش کنن.
5. اضافه کردن حالاتی مثل Turbo Mode یا Omega Mode
6. بخش داستانی فعلی نا امید کننده است. خیلی راحت می تونن بخش داستانی فوق العاده MK9 رو کپی پیست کنن :دی (البته این بخش قراره تو ماه ژوئن به صورت مجانی اضافه بشه)
7. راه های محدود به دست آوردن فایت مانی. می تونن حالت "مبارزه شرطی" رو به بخش آنلاین اضافه کنن تا دو طرف سر پول با هم دعوا کنن:دی اینطوری جدیت و حساسیت مبارزه هم بالا میره :دی
8. استفاده از GGPO. خیلیا ممکنه مخالفت کنن و بگن netcode کنونی مشکلی نداره. نت کد فعلی بازی تجربه یکسانی برای دو طرف ارائه نمیده، چندین بار شده که حریف من بدون مشکل بازی کنه ولی من مشکل لگ و تلپورت شدن داشته باشم. GGPO بارها امتحانشو پس داده و امیدوارم روزی رو SF5 هم اعمالش کنن.
9. اضافه کردن Arcade Mode
10. تشویق کردن و جایزه دادن به کسانی که بازی رو با وجود تمام مشکلاتی که داره Pre-order کردن
11- طراحی یه مین منو درست حسابی و در خور بازی !‌:d
 
دوستان بازی در چه حدی هست؟
کلا بازی استوری مد داره؟من اولین بار هست میخوام این بازی رو بگیر
لان سریهاشم تو میکرو یادم باشه انجام دادم
این نسل فقط dead or alive 5 بازی کردم
بازی سرور داره؟لطق و لوق داره؟مثل dead or alive ?
 
دوستان بازی در چه حدی هست؟
کلا بازی استوری مد داره؟من اولین بار هست میخوام این بازی رو بگیر
لان سریهاشم تو میکرو یادم باشه انجام دادم
این نسل فقط dead or alive 5 بازی کردم
بازی سرور داره؟لطق و لوق داره؟مثل dead or alive ?

استوری مُد داره ولی مثلا برای هر کاراکتر جمعا 5 دقیقه میشه که اونم توی آرت ورک های از پیش طراحی شده روایت میشه. سرجمع استوری مُد همه کاراکتر ها رو میشه توی یه ساعت و نیم تموم کرد.
برای بازی آنلاین یه نفر هاست میشه یه نفر هم جوین میشه، بعضی وقتا هم بازی خود بخود میندازتون بیرون یا مثلا نمیذاره به یه بازی خاص جوین بشید ولی بجز اینا اگه پینگتون با طرف مقابل خوب باشه می تونید راحت بازی کنید.

------

این رول بک هم خیلی رو اعصابه، مثلا دارم طرف رو Grab میکنم اول انیمیشنش هم نشون میده بعد برمیگرده عقب کلی کمبو نثارم میشه :|

2. Ken با وجودی که گیم پلی فوق العاده ای داره ولی قیافه اش خیلی بد طراحی شده. موهایی که بیشتر شبیه موزه! دندون های زرد و از همه بدتر اون ابروهای بد فرم!

1rjd_untitled-2.jpg


بنظرم باید Ken رو یه چیزی تو مایه های همین کاراکتر فیلم آخریه طراحی میکردن، انصافا خیلی خوب از آب در می اومد :d
 
استوری مُد داره ولی مثلا برای هر کاراکتر جمعا 5 دقیقه میشه که اونم توی آرت ورک های از پیش طراحی شده روایت میشه. سرجمع استوری مُد همه کاراکتر ها رو میشه توی یه ساعت و نیم تموم کرد.
برای بازی آنلاین یه نفر هاست میشه یه نفر هم جوین میشه، بعضی وقتا هم بازی خود بخود میندازتون بیرون یا مثلا نمیذاره به یه بازی خاص جوین بشید ولی بجز اینا اگه پینگتون با طرف مقابل خوب باشه می تونید راحت بازی کنید.

------

این رول بک هم خیلی رو اعصابه، مثلا دارم طرف رو Grab میکنم اول انیمیشنش هم نشون میده بعد برمیگرده عقب کلی کمبو نثارم میشه :|



1rjd_untitled-2.jpg


بنظرم باید Ken رو یه چیزی تو مایه های همین کاراکتر فیلم آخریه طراحی میکردن، انصافا خیلی خوب از آب در می اومد :d

كلا اينم نابود كردن؟الان پس خريدنش افتاد عقب. ارزششو نداره!اين همه تريلر و تبليغ و....ممنون


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
توی بک گراند منوش ریو در حال کتک مال کردن کن هم باشه بیشتر استقبال میشه :دی توی SSF IV دست به یقه شده بود ولی کافی نبود :دی
داداش اینجوری که شما میگی کن و ریو که هیچ فکر کنم من و شما دست به یقه بشیم:d
با مقدسات(KEN) شوخی نکن:d
 
داداش اینجوری که شما میگی کن و ریو که هیچ فکر کنم من و شما دست به یقه بشیم:d
با مقدسات(KEN) شوخی نکن:d

من به یه عکس در این حد هم راضی ام :دی

bwki7i94zcglnu0dauab.jpg

===
دایگو هم توی آنلاین SFV اومده :دی یه ویدئوی معرکه هم ازش هست که آپ میکنمش براتون :دی فایتر آیدیشم memememe ـه ، همچین اسمی رو دیدید در برید :دی

ftw7qspprhu9hkh8q2xx.jpg


===

@Safety & Peace
خوب شد گفتی ، تولد بانو هم نزدیکه :bighug:
 
این رول بک هم خیلی رو اعصابه، مثلا دارم طرف رو Grab میکنم اول انیمیشنش هم نشون میده بعد برمیگرده عقب کلی کمبو نثارم میشه :|
پینگت با طرف چند بوده؟ طرف اروپایی بود؟
برای یه گیم‌ فایتینگ، هیچ نت‌کــُدی قرار نیست و نمی‌تونه پینگ بالای 100 رو کاری بکنه. خودِ 100 میلی‌ثانیه معادل 6 فریمه، در حالی که توی SF5، حرکت Throw توی 5 فریم اجرا می‌شه!
پس انتظار بیش از حد نداشته باشیم!
 
پنج تفاوت SF5 نسبت به SF4:
1. گذاشتن Stun Gauge مشابه سری SF3. همین یه مورد به ظاهر کوچیک می تونه بار تاکتیکی و ذهنی زیادی داشته باشه
2. حذف سیستم Focus Attack و جایگزین کردن Revenge Gauge با نوار V-Gauge. این نوار با ضربه خوردن، اجرای Crush Counter و استفاده از V-skill پر میشه. مشابه R-Gauge، این نوار بعد از هر راند خالی میشه ولی بر خلاف R- Gauge، با پر شدن V-Gauge دیگه قابلیتی مثل Ultra Combo به وجود نمیاد. این باعث میشه اهمیت نوار Critical Arts بالا بره. نکته بعدی اینکه ظرفیت V-Gauge شخصیت ها با هم یکسان نیست.
3. به استثنای Critical Arts، دیگه نمیشه راند رو با Chip Damage برد. SF5 به نوعی دفاعی بازی کردن رو محکوم می کنه. برای مثال حرکت های نرمال High و Medium در صورت گارد شدن دمیج سفید(!) وارد می کنن.
4. اضافه شدن Crush Counter ها باعث میشه هر شخصیت به طرق مختلف کومبو های Damage های بالا وارد کنه
5. سرعت Dash ها به شدت زیاد شده و Backdash ها مثل SF4 فریم های ضد ضربه ندارن! بازی به طرز غیر مستقیم داره میگه هجومی بازی کنین :دی
===============
دایگو هم توی آنلاین SFV اومده
:biggrin1:
یه ویدئوی معرکه هم ازش هست که آپ میکنمش براتون
:biggrin1:
فایتر آیدیشم memememe ـه ، همچین اسمی رو دیدید در برید
دایگو تازه بازی رو شروع کرده ولی همین الانشم معرکه بازی می کنه! چند تا نکته از بازیش یاد گرفتم و می خوام به Ryu خودم اعمال کنم.
Capcom Fighters Network با وجودی که یه خرده منو هاش دست و پا گیره، از لحاظ پیدا کردن Replay بازیکن های محبوبت خیلی خوب عمل می کنه و میشه ریپلی تک تک بازی هاشون رو دید :دی
 
بازی دایگو توی بخش آنلاین SFV :دی از دستش ندید ، با اینکه تازه اومده توی SFV ولی با چند تا حرکت به ظاهر ساده به فنا میده ملتو :دی با تشکر از حامد عزیز :دی


6giq_mqdefault.jpg

Street Fighter V
Daigo Umehara Online Compilation #1
720p 60fps || 1080p 60fps
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or