PlayStation Street Fighter V Arcade Edition

  • Thread starter Thread starter Kainé
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Capcom
تاریخ انتشار
February 2016
ناشر
Capcom
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
68nc_sf_topic.png



rc7t_logo.png



vvqj_fsur_2.png

  • در بازی مکانیک جدیدی به نام V-Trigger قرار داده شده که اجازه ی استفاده از Stance های مختلف برای هر کرکتر را فراهم می آورد​
  • نت کد های بازی نسبت به SF IV پیشرفت قابل توجهی داشته اند​
  • بازی در سیزن اول دارای 22 کرکتر است که درسیزن دوم 6 کرکتر دیگر به این تعداد اضافه می شود​
  • مکانیزم V-Trigger که پیشتر با پر شدن خط EX meter قابل فعال سازی بود هم اکنون دارای Gauge جدیدی به نام V-Gauge است​
  • با پر شدن V-Gauge پلیر می تواند از مکانیک V-Trigger استفاده کرده که ظاهراً بر روی Ultra Move های کرکتر نیز تاثیر گذار است. به عنوان مثال کرکتر ریو در حالت عادی از Shinku Hadouken به عنوان Ultra Move استفاده می کند که این Ultra Move در حالت V-Trigger به Denjin Hadouken تبدیل می شود​
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان V-Skill نیز برای بازی معرفی شده که به کرکتر هایی مانند ریو اجازه ی Parry کردن و M.Bison اجازه منعکس کردن Projectile های حریف را می دهد​
  • نام Ultra Move ها به Critical Arts تغییر کرده و اینبار همانند Super Move ها با پر شدن EX Meter قابل استفاده هستند​
  • کرکتر ها و کانتنت هایی که بعد از عرضه برای بازی منتشر می شوند را می توان به صورت رایگان و با جمع آوری امتیاز در داخل بازی بدست آورد. همچنین می توان مثل سابق با پرداخت پول واقعی نیز آنها را خریداری کرد​
  • Capcom Fighters Network​
6yuv_logo_cfn.png
این سیستم قابلیت های زیر را در اختیار پلیر ها قرار می دهد :
با توجه به "Heat Map" می توانید مشاهده کنید که هر مبارزه در کدام نقطه از جهان در جریان است
می توانید از پروفایل هر کاربر دیدن کرده و از جزییات هر مبارزه آگاه شوید
می توانید با مشخص کردن رقبای خود در سراسر دنیا ، عملکرد آنها را زیر نظر داشته باشید
می توانید دوستان خود را رجیستر کرده و پلیر های مورد علاقه ی خود را Follow کنید
می توانید در میان فایل های Replay جستجو کرده و Replay مورد نظر خود را مشاهده کنید
فرستادن دعوتنامه ی آنلاین
مشاهده ی آخرین پچ ها و اخبار تورنومنت ها
و بسیاری موارد کاربردی دیگر ...
ro5l_8.png


  • فردین (FaRd!N) عزیز بابت انجام هماهنگی های لازم
  • دوست خوبم علی (Safety & Peace) عزیز به خاطر تمام زحماتی که برای تاپیک کشیده
  • حامد (Hamed 3594) عزیز بابت تریلر و ویدیوها
 
آخرین ویرایش:
البته این چیزی که میگی ایراد فیزیک نیست (فیزیک بازی که اصن مثال زدنیه ! به زور بتونی همچین لباس های پویایی توی فایت ها پیدا کنی) بلکه یه باگ گرافیکیه توی آثار 3D :دی توی تمامی آثار 3D حتی انیمیشن ها هم هست ولی چون اونجا همه چیز از پیش رندر شدس تا حد خیلی زیادی کنترلش میکنن جوری که به نظرت میاد همچین مشکلی وجود نداره (در صورتی که هست) :دی الانم این باگی که میگی مختص SFV نیست ، توی همه ی بازیها هست :دی حالا نه اینکه همچین چیزی غیرقابل پیشگیری باشه ولی توی یه بازی فایتینگ با این تعداد زد و خورد و حجم زیاد حرکات از یه حدی به بعدش واقعاً ارزش کلی وقت و هزینه گذاشتنو نداره :دی
کل لباس ماری توی هم قاطی شده :دی



پف سر آستین و بازوی الفلت تا خرتناق رفته توی اون عضوی که نباید :دی



بگرد و بیاب دامن آلیسا رو :دی



توی اینم با اینکه فیزیک و تحرک آنچنانی توی لباس ها نیست ولی بازم :



پ.ن : نرمال مپینگ پسرم ، نرمال مپینگ :دی به خاطر استایل گرافیکی بازی :دی

ممنون از روشن سازیت:دی ببین این عکسایی که گذاشتی، لحظه این و سرعتی میگذره و به سختی ادم میفهمه ولی مثلا تو character select خیلی ضایع میشه. میتونستن مثل قبل عکس بذارن که دیگه از این داستانا نداشته باشیم (گرچه خودم مدل الان رو ترجیح میدم) تو خود بازی هم قطعا سخت میشه وسط هیجان و بپر بپر و بزن و بخور، فهمید این باگا رو ولی اون مواقعی که دوربین زوم میکنه خوشگل تو ذوق میزنه. ایرادات IV رو به مرور زمان یه سریاش رو برطرف کردن، امیدوارم اینم برطرف کنن. درضمن GG به خاطر سبک گرافیکی خاصش تو این مدل باگ ها زیاد تو ذوق نمیزنه. همین عکسی هم که گذاشتی به اندازه موهای لارا و گردنبند بردی ضایع نیست.:دی
پ.ن: هرچی که هست:دی اصلا خوشم نمیاد. انگار چوب خشک چسبوندن به کله شون. انگار کلن یه تیکه س مو :دی مدل موهای آلفا رو ترجیح میدم. تو موهایی مثل همین مدل Ken و Anna و Cody قشنگتره. این مدل نرمال مپینگ به ریو و چونلی و کلا موهای کوتاه خوب میاد ولی موهای بلند رو خراب میکنه. (جان من برو نکالی تو حالت V-trigger رو ببین:دی چیه اون آخه؟:دی) دیگه والا سلیقه س:دی اینجوری به سلیقه من نمیخوره:دی
 
ممنون از روشن سازیت:دی ببین این عکسایی که گذاشتی، لحظه این و سرعتی میگذره و به سختی ادم میفهمه ولی مثلا تو character select خیلی ضایع میشه. میتونستن مثل قبل عکس بذارن که دیگه از این داستانا نداشته باشیم (گرچه خودم مدل الان رو ترجیح میدم) تو خود بازی هم قطعا سخت میشه وسط هیجان و بپر بپر و بزن و بخور، فهمید این باگا رو ولی اون مواقعی که دوربین زوم میکنه خوشگل تو ذوق میزنه. ایرادات IV رو به مرور زمان یه سریاش رو برطرف کردن، امیدوارم اینم برطرف کنن. درضمن GG به خاطر سبک گرافیکی خاصش تو این مدل باگ ها زیاد تو ذوق نمیزنه. همین عکسی هم که گذاشتی به اندازه موهای لارا و گردنبند بردی ضایع نیست.:دی
پ.ن: هرچی که هست:دی اصلا خوشم نمیاد. انگار چوب خشک چسبوندن به کله شون. انگار کلن یه تیکه س مو :دی مدل موهای آلفا رو ترجیح میدم. تو موهایی مثل همین مدل Ken و Anna و Cody قشنگتره. این مدل نرمال مپینگ به ریو و چونلی و کلا موهای کوتاه خوب میاد ولی موهای بلند رو خراب میکنه. (جان من برو نکالی تو حالت V-trigger رو ببین:دی چیه اون آخه؟:دی) دیگه والا سلیقه س:دی اینجوری به سلیقه من نمیخوره:دی

خب این عکس ها رو همینجوری رندوم از عکس هایی که خودم از بازی گرفته بودم ورداشتم :دی وگرنه بخوای روی این قضیه زوم کنی چیزای خیلی داغون تری هم پیدا میشه :دی
می دونم چی میگی :دی موی کن هم هست که بعضی وقت ها مثلاً از توی سر شونه ـش رد میشه :دی ولی خب به نظر من بهش دست نزنن بهتره ، چرا ؟ چون توی هیچ عنوان دیگه ای انقدر فیزیک و تحرک کل هیکل کرکتر رو پیدا نمی کنی :دی اگه بخوان تمام این بخش ها رو سالید کنن تا مثلاً برای یه لحظه همچین چیزی دیده نشه کل لذت پویایی کرکتر از بین میره :دی حالا یه سریاش رو شاید بشه به مرور یه کاری کرد (مثل گردنبند و اینا که خب میشه بهینه تر بشه) ولی یه سریاش (مثل موی کن و لاورا) تا حدودی نشدنیه ، چون بهینه کردنش پرفورمنس سخت افزاری خیلی زیادی می طلبه :دی (اینکه بیان کلاً موی اینارو ریز به ریز براش فیزیک بذارن و تماسش رو با بدن مرز بندی کنن تا مو توی برخورد با اون قسمت از بدن یه فیزیک مخصوصی از خودش نشون بده و از توی بدن رد نشه یه پروفورمنس وحشتناکی می طلبه)

پ.ن : نه کلاً خواستم بگم اینکه موها اینجوری باشه یا مثل نسل قبل حالت دون دون تر و واقعی تر داشته باشه چیزی نیست که بگیم یه مشکل سخت افزاریه و سخت افزار نکشیده ، چون توی نسل پیش راحت ردیفش کردن :دی پس طبیعتاً اینکه موها اینجوری حالت اکشن فیگور داشته باشه صرفاً سلیقه ی سازنده بوده :دی حالا واسه این شماره همچین چیزی رو ویار کردن :دی
 
خب این عکس ها رو همینجوری رندوم از عکس هایی که خودم از بازی گرفته بودم ورداشتم :دی وگرنه بخوای روی این قضیه زوم کنی چیزای خیلی داغون تری هم پیدا میشه :دی
می دونم چی میگی :دی موی کن هم هست که بعضی وقت ها مثلاً از توی سر شونه ـش رد میشه :دی ولی خب به نظر من بهش دست نزنن بهتره ، چرا ؟ چون توی هیچ عنوان دیگه ای انقدر فیزیک و تحرک کل هیکل کرکتر رو پیدا نمی کنی :دی اگه بخوان تمام این بخش ها رو سالید کنن تا مثلاً برای یه لحظه همچین چیزی دیده نشه کل لذت پویایی کرکتر از بین میره :دی حالا یه سریاش رو شاید بشه به مرور یه کاری کرد (مثل گردنبند و اینا که خب میشه بهینه تر بشه) ولی یه سریاش (مثل موی کن و لاورا) تا حدودی نشدنیه ، چون بهینه کردنش پرفورمنس سخت افزاری خیلی زیادی می طلبه :دی (اینکه بیان کلاً موی اینارو ریز به ریز براش فیزیک بذارن و تماسش رو با بدن مرز بندی کنن تا مو توی برخورد با اون قسمت از بدن یه فیزیک مخصوصی از خودش نشون بده و از توی بدن رد نشه یه پروفورمنس وحشتناکی می طلبه)
Nah :d
همین الانش سمت پلیر ۱ موی کن هیچ مشکلی نداره و همه چیز کاملا درسته٬ فقط کپکام سمت پلیر ۲ بی دقتی کرده :دی با یکم آپتیمایز کردن مشکل حل میشه همونطوری که توی سمت پلیر ۱ الان موی کن هیچ ایرادی نداره :دی
 
آخرین ویرایش:
Nah :d
همین الانش سمت پلیر موی کن ۱ هیچ مشکلی نداره و همه چیز کاملا درسته٬ فقط کپکام سمت پلیر ۲ بی دقتی کرده :دی با یکم آپتیمایز کردن مشکل حل میشه همونطوری که توی سمت پلیر ۱ الان موی کن هیچ ایرادی نداره :دی

خب اگه باقی چیزا سمت پلیر 1 درست باشه پس تمام این مشکل هایی که صادق گفت منتفیه :دی چون اون سمت پلیر 2 رو به اصرار ملت اونجوری نگه داشتن که باعث جیگل اهم اهم یه قسمت هایی میشه که خب با تغییر ندادنش روی فیزیک باقی قسمت های سایر کرکترها هم تاثیر میذاره :دی خیلی ساده بخوام بهت توضیح بدم عین DOA Mode توی DOA5 ـه ، یادته که ؟ :دی

در حال حاضر کسی از بازی خارج بشه، طرف مقابل برنده نمیشه؟
yahoo_22.gif

همچین چیزی یکی از معضلات دنیای فایتینگه کلاً که به Dropper هم شناخته میشن :دی
 
خب اگه باقی چیزا سمت پلیر 1 درست باشه پس تمام این مشکل هایی که صادق گفت منتفیه :دی چون اون سمت پلیر 2 رو به اصرار ملت اونجوری نگه داشتن که باعث جیگل اهم اهم یه قسمت هایی میشه که خب با تغییر ندادنش روی فیزیک باقی قسمت های سایر کرکترها هم تاثیر میذاره :دی خیلی ساده بخوام بهت توضیح بدم عین DOA Mode توی DOA5 ـه ، یادته که ؟ :دی
نه :دی منظورت همون حالت مختلف بوبز‍ه؟ :-":d
ولی بازم کاری نداره احسان :دی الان هر دو سمت فیزیک و جیگل و اینا درسته ولی فقط سمت پلیر ۲ موها اینطوری توی دست و پای ملت میرن که نشون میده کپکام این تیکه از دستش در رفته و باید درستش کنه :دی

پ.ن: موهای کن سمت پلیر ۱ درسته و فکر کنم موهای لاورا هم همینطور ولی خب گردنبند بردی هر دو سمت مورد داره :دی در کل بی دقتی کپکام بوده و باید درستش کنه٬ بعید هم میدونم توی بخشی مثل کرکتر سلکت درست کردن این مورد خیلی وقت گیر باشه :دی
 
نه :دی منظورت همون حالت مختلف بوبز‍ه؟ :-":d
ولی بازم کاری نداره احسان :دی الان هر دو سمت فیزیک و جیگل و اینا درسته ولی فقط سمت پلیر ۲ موها اینطوری توی دست و پای ملت میرن که نشون میده کپکام این تیکه از دستش در رفته و باید درستش کنه :دی

پ.ن: موهای کن سمت پلیر ۱ درسته و فکر کنم موهای لاورا هم همینطور ولی خب گردنبند بردی هر دو سمت مورد داره :دی در کل بی دقتی کپکام بوده و باید درستش کنه٬ بعید هم میدونم توی بخشی مثل کرکتر سلکت درست کردن این مورد خیلی وقت گیر باشه :دی

بلی ، توی اون حالتا فیزیکو باز میذارن که آره خلاصه :دی
یعنی توی سمت 2 بوب جیگل نافرم مثل قبل نداره ؟ :دی فک کنم داره ها ، چون سمت 2 فیزیکو کامل باز گذاشتن که بوب جیگل ناجور باشه به خاطر همین باقی چیزهایی هم که وابسته به فیزیکه تحت تاثیر همچین چیزی خارج از کنترل میشه :دی یه چیزایی مثل اون گردنبند و اینا هم که آره دیگه بی دقتیه و میشه راحت درستش کرد :دی
 
بلی ، توی اون حالتا فیزیکو باز میذارن که آره خلاصه :دی
یعنی توی سمت 2 بوب جیگل نافرم مثل قبل نداره ؟ :دی فک کنم داره ها ، چون سمت 2 فیزیکو کامل باز گذاشتن که بوب جیگل ناجور باشه به خاطر همین باقی چیزهایی هم که وابسته به فیزیکه تحت تاثیر همچین چیزی خارج از کنترل میشه :دی یه چیزایی مثل اون گردنبند و اینا هم که آره دیگه بی دقتیه و میشه راحت درستش کرد :دی

داره آقا
مثل همون بتا که خودت گذاشته بودی :دی
 
همچین چیزی یکی از معضلات دنیای فایتینگه کلاً که به Dropper هم شناخته میشن :دی
کلا فایتینگ های دیگه یا نسخه های قبلی SF سیستم Anti-Quitter داشتن؟ :d
قبل از عرضه ی MKX یادمه گفتن به سیستم داره به اسم Quitality که هر کس از بازی خارج بشه، سرش می ترکه. تو باهاش روبرو شدی؟ :d
 
کلا فایتینگ های دیگه یا نسخه های قبلی SF سیستم Anti-Quitter داشتن؟ :d
قبل از عرضه ی MKX یادمه گفتن به سیستم داره به اسم Quitality که هر کس از بازی خارج بشه، سرش می ترکه. تو باهاش روبرو شدی؟ :d

آره داشته :دی مثلاً نسل پیش SF IV :

 
بلی ، توی اون حالتا فیزیکو باز میذارن که آره خلاصه :دی
یعنی توی سمت 2 بوب جیگل نافرم مثل قبل نداره ؟ :دی فک کنم داره ها ، چون سمت 2 فیزیکو کامل باز گذاشتن که بوب جیگل ناجور باشه به خاطر همین باقی چیزهایی هم که وابسته به فیزیکه تحت تاثیر همچین چیزی خارج از کنترل میشه :دی یه چیزایی مثل اون گردنبند و اینا هم که آره دیگه بی دقتیه و میشه راحت درستش کرد :دی
داره آقا
مثل همون بتا که خودت گذاشته بودی :دی
والا اونقدر زوم نکردم ببینم میزان جیگل چقدر بوده :دی اگر می‌گید داره دیگه به عنوان اساتید این مبحث حرفتون رو قبول میکنم :>:shrewd::d
 
خب این عکس ها رو همینجوری رندوم از عکس هایی که خودم از بازی گرفته بودم ورداشتم :دی وگرنه بخوای روی این قضیه زوم کنی چیزای خیلی داغون تری هم پیدا میشه :دی
می دونم چی میگی :دی موی کن هم هست که بعضی وقت ها مثلاً از توی سر شونه ـش رد میشه :دی ولی خب به نظر من بهش دست نزنن بهتره ، چرا ؟ چون توی هیچ عنوان دیگه ای انقدر فیزیک و تحرک کل هیکل کرکتر رو پیدا نمی کنی :دی اگه بخوان تمام این بخش ها رو سالید کنن تا مثلاً برای یه لحظه همچین چیزی دیده نشه کل لذت پویایی کرکتر از بین میره :دی حالا یه سریاش رو شاید بشه به مرور یه کاری کرد (مثل گردنبند و اینا که خب میشه بهینه تر بشه) ولی یه سریاش (مثل موی کن و لاورا) تا حدودی نشدنیه ، چون بهینه کردنش پرفورمنس سخت افزاری خیلی زیادی می طلبه :دی (اینکه بیان کلاً موی اینارو ریز به ریز براش فیزیک بذارن و تماسش رو با بدن مرز بندی کنن تا مو توی برخورد با اون قسمت از بدن یه فیزیک مخصوصی از خودش نشون بده و از توی بدن رد نشه یه پروفورمنس وحشتناکی می طلبه)

پ.ن : نه کلاً خواستم بگم اینکه موها اینجوری باشه یا مثل نسل قبل حالت دون دون تر و واقعی تر داشته باشه چیزی نیست که بگیم یه مشکل سخت افزاریه و سخت افزار نکشیده ، چون توی نسل پیش راحت ردیفش کردن :دی پس طبیعتاً اینکه موها اینجوری حالت اکشن فیگور داشته باشه صرفاً سلیقه ی سازنده بوده :دی حالا واسه این شماره همچین چیزی رو ویار کردن :دی
ببین من حالا نمیخوام خیلی 20 و تر و تمیز بشه. انتظار هم ندارم موها مثل کاتسین ها دونه دونه طراحی بشه ولی میخوام درحدی باشه که تو ذوق نزنه. بعد همونطور که علی (همونی که هرگز گریه نمیکنه:دی) گفت، مثلا تو رشید رو تو پلیر1 برمیداری، اون مشکل عباش هست ولی تو پلیر2 نیست. ربطی هم به منتفی بودن حرف های من نداره، حالت شخصیت اونجا تغییر میکنه واسه همین ممکنه تو پلیر1 یه مشکلی باشه که تو پلیر2 نباشه ولی مثلا قضیه گردنبند "بردی" کلا هر وری باشه هست. موها همچین چیز غیرممکنی هم نیست درست کردنش. همینجوریش هم بازی سنگینه و گرافیک خفن میخواد:دی دیگه یه ذره فیزیک موها رو درست کنن مشکلی پیش نمیاد. نیازی هم نیست واسه همه رو درست کنن که. مگه کلا چندتا کرکتر موبلند داریم؟

پ.ن: منم نگفتم مشکل سخت افزاریه و نگفتم هم که این مدل مو گرافیکش پایین و این حرفا:دی گفتم با این استایل حال نمیکنم و به نظرم تو موهای بلند به دل نمیشینه و زشت میشه. حالا الان اینا بخوان Cody یا Juri رو برگردونن، قشنگ تابلو میشه این زشتی سبک مو. البته موهای "میکا" خیلی خوب دراومده بود. اگه مثل اون درست کنن، بقیه قشنگ میشه. در کل سلیقه اس. به سلیقه من نمیخوره:دی

پ.ن2: احسان حالا چه گیری دادی به بوب جیگل؟:دی خوبه تو بازی هم اصلا معلوم نمیشه. باز فایتینگ 3D بود، یه چیزی:-"
 
این Rage Quitter ها رو کپکام ظاهرا این بار از کامیونیتی خواسته پیشنهاد بدن که باهاشون چکار کنن. پیشنهادات خفنی تا الان داده شده (بن چند ساعته تا چند روزه از آنلاین کمترینشونه:d) ولی خب امیدوارم یه تصمیم درست و خوب در موردشون بگیره. چون با این وضع نت ما اگر با خارجیا بازی کنیم و DC بشیم، دودش اول از همه تو چشم خودمون میره.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or