Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
View attachment 307387
شینوبی، این عکس ها رو از بازی اشتراک گذاشته و تو کف جزئیات تک تک اشیا بازی مونده، حیرت انگیز از اونجا که ابعاد بازی رو در نظر بگیریم
من چون به شدت وسواس دارم و از دیدن جزییات لذت میبرم وجزییات برایم با اهمیت هست واقعا احساس میکنم اگر وارد بازی بشم دیگر نمیتونم ازش خارج برم
عجب حوصله ای داشتن واقعا دورد به رویشان
 
۱) یکسریه گفته بودن که کاش استارفیلد رو با انریل انجین میساختن که جان ازdf جواب داده:

Screenshot_20230903-232218_X.jpg

درضمن تجربه جهان باز بودن بازیها با ue4 رو یادمون نرفته که...(ردفال 🤕😑😔)



۲) اجرای استارفیلد روی راگ ally خیلی خوب بوده:


همینطور استیم دک:

 
۱) یکسریه گفته بودن که کاش استارفیلد رو با انریل انجین میساختن که جان ازdf جواب داده:

View attachment 307405

درضمن تجربه جهان باز بودن بازیها با ue4 رو یادمون نرفته که...(ردفال 🤕😑😔)



۲) اجرای استارفیلد روی راگ ally خیلی خوب بوده:


همینطور استیم دک:

وقتی اینا خودشون idtech و forzatech دارن که از بهینه ترین موتورها هستن چرا باید برن روی ue با این افتضاحی که به وجود آورده
 
آخرین ویرایش:
آلانا پیرس این قضیه Space travel رو اومده تست کرده ببینه بدون fast travel چجوری میتونه به سیارات برسه.
بعد از ۷ ساعت واقعا با سفینه رسیده به Pluto !!

نکته جالبتر اینکه مجبور بوده هر ۳۰ دقیقه ساعت بذاره و بیاد جهت حرکت سفینه رو تنظیم کنه، چون سیارات درواقع طبق یک مداری حرکت میکردند! حتی براساس موقعیتشون نسبت به خورشید چرخه روز و شب هم داشتن! :دی

البته این به معنی این نیست که مستقیم و بدون لودینگ وارد سیاره میشه، ولی خود اون منظومه ها و سیارات و فواصلشون و حتی حرکت هاشون رو به یه نحوی شبیه سازی کردن و لزوما برای رسیدن به سیارات شما مجبور نیستید Fast travel کنید. هرچند کمتر کسی پیدا میشه ساعت ها وقت بذاره برای یه سفر فضایی، اما خب جالبه که تا این حد سعی کردن یک تجربه seamless و یکپارچه دربیاد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or