Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
بازیهای بتسدا رو برای مورد ۳ دوست داریم ، چرا انجامش ندیم :-w

چون بازی بی نهایت بزرگه ، به نظرم با توجه به چیزایی که دارم میشنوم و میبینم ، بعد از WoW و Minecraft که دوتا ژانر دیگه هستن ، شاید بشه گفت بزرگترین بازی سینگل پلیر که تا حالا ساخته شده :D خیلی جاها دقیقا به این مورد سه اشاره کردن که اصلا نمی تونین به تمام Aspect های بازی برسین ، چون زمان و پول و انرژی خیلی بالایی میخواد و در نهایت Burn Out میشین و خسته میشین اگر بخواین اینکارو بکنین ! در نهایت پیشنهاد میدن که بازی رو چندبار تمام کنین و به جاش هر دفعه روی چندتا Aspect فوکوس بیشتری بذارین.
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,037
نام
مصطفی

یک ساعت در مورد بازی صحبت میکنن ، آخر بحث یکسری توصیه ها به بازیکنان تازه وارد به بازی دارند:

  1. از ماموریت های اصلی غافل نشوید، بهترین مسیر برای آشنایی با سیستم ها و مکانیک های پیچیده بازی، ماموریت های اصلی هست​
  2. به سراغ فکشن ها بروید. ماموریت های فکشن ها در کنار جذاب بودن، پاداش خوبی دارند و آیتم های جذابی به پلیر می‌دهند از جمله فضاپیمای کامل​
  3. سعی نکنید از تمام مکانیک های بازی سر در بیاورید و هرچیزی را امتحان کنید و از تمام ظرفیت های بازی استفاده کنید. استارفیلد بازی بسیار وسیع با مکانیسم های فراوان است، اگر بخواهید در تمام مکانیسم های بازی پیشرفت کنید نیاز به منابع فراوانی در بازی خواهید داشت، این عمل ممکن است وقت زیادی از شما بگیرد و بازی را به تجربه خسته کننده تبدیل کند، از طرف دیگر برای پیشرفت در بازی نیازی نیست که در همه موارد مختلف بازی ارتقا پیدا کنید، بهترین مسیر این هست که به مکانیسم های محدود ولی کاربردی و جذاب برای خود بچسبید و در آن موارد ارتقا پیدا کنید.​
  4. حتما از Research lab استفاده کنید، برای ساختن بسیاری از آیتم های بازی نیاز به تحقیقات نسبت به آن آیتم دارید​
اگه این توصیه ها رو به منتقدای اون دوتا سایتم میکردن احتمالا هفت نمیدادن:D
من که هنوز تو کفم تا چهارشنبه برسه ولی از چیزایی میشنوم معلومه بازی به شدت بزرگه و اگه اشتباه مسیر طی کنی احتمالا تو بازی گم میشی .
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,242
نام
یونس
اگه این توصیه ها رو به منتقدای اون دوتا سایتم میکردن احتمالا هفت نمیدادن:D
من که هنوز تو کفم تا چهارشنبه برسه ولی از چیزایی میشنوم معلومه بازی به شدت بزرگه و اگه اشتباه مسیر طی کنی احتمالا تو بازی گم میشی .
من کلا rpg باز نیستم ولی این استارفیلد واقعا گرفته منو چند ساعت اولشو اگه حوصله کنی و ادامه بدی تازه بازی خودشو نشون میده
وسعت بازی خیلی خیلی زیاده و من تا حالا چند بار سر از ناکجا آباد در آوردم :D
 
آخرین ویرایش:

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
توصیه من: دفعه اول فقط مراحل اصلی بازی رو برید و تو new game + برید واسه مراحل فرعی و ۱۰۰ درصد کردن بازی! به دلایل اسپویلری دلیلشو نمیشه گفت ولی بهترین تجربه بازی به این روش هست!

تو NG+ تمامی پول ها و آیتم ها و قدرت و ... که داری ، منتقل میشه ؟ یعنی همه چیز انتقال پیدا می کنه ؟
 

Masoud20R

کاربر سایت
Feb 5, 2010
334
نام
مسعود
تو NG+ تمامی پول ها و آیتم ها و قدرت و ... که داری ، منتقل میشه ؟ یعنی همه چیز انتقال پیدا می کنه ؟
تو NG+ اسکیل و لولت منتقل میشه.
ایتم ها، سفینه ها، اسلحه ها و پول منتقل نمیشن.
 
آخرین ویرایش:

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
من کلا rpg باز نیستم ولی این استارفیلد واقعا گرفته منو چند ساعت اولشو اگه حوصله کنی و ادامه بدی تازه بازی خودشو نشون میده
وسعت بازی خیلی خیلی زیاده و من تا حالا چند بار سر از ناکجا آباد در آوردم :D
این matty هم گفته بود زیر ۱۰۰ ساعت نقد کردن بازی چندان منطقی نیست ;)) اشاره اش هم به ۵۰ ساعته تموم کردن گیم اسپات بود..... خودش و acg و fextra و.‌‌ همشون بالای ۱۰۰ ساعت پلی تایم دارند.
 

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,430
نام
aliakbar
استارفیلد همان چیزی است که از بتسدا می‌خواستیم و بلکه بیشتر. بازی آنقدر عظیم و باجزئیات است که در دنیای وسیعش گم می‌شوید و نمی‌دانید با کدام سیستم جذابش خود را سرگرم کنید. این عنوان یک نقش آفرینی عالی، یک اکشن عالی، و یک شبیه‌ساز عالی از همه چیز است. اگر صدها ساعت برای ماجراجویی در کهکشان دارید، استارفیلد منتظر شماست و اگر صدها ساعت برای ماجراجویی در کهکشان ندارید، بهتر است هر چه زودتر وقتش را جور کنید!

سایت همسایه
 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
پرفورمنس بازی فاجعست رو 3060ti i9 رو تنظیمات low 1080p نمیتونم 60 فریم ثابت بگیرم

روی کارت های انویدیا مشکل زیاد داره ، روی AMD ها خوب جواب داده.احتمالا پچ شه به زودی ...
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
تو 2 روز فرصت شد چندین ساعت بازی کنم و اولین چیزی که از سر راه برمیدارم اینه که شروع بازی اصلا کند نیست چه برسه به اینکه از واژه Tedious استفاده بشه، با توجه به اینکه بازی سبکش RPG بتزدایی هست و برخلاف عناوین پیشین مکانیک های گیم پلی بیشتری در ساعات آغازین بازی هست باید فرصت تنفس به پلیر داده بشه تا پله به پله این پروسه صورت بگیره تا شخصی که بازی میکنه Overwhelm نشه، نکته دوم هم در مورد نبود mini map هست که به نظرم ساختار بازی به گونه ای طراحی شده که وجودش الزامی نیست و به نظرم تصمیم درستی گرفته شده و بیشتر ممکن برای کسایی مشکل ساز بشه که برای اولین بار این سبک بازی انجام میدن یا به طور کلی attention span پایینی دارن چون به هیچ عنوان اون بزرگنمایی که صورت گرفته نیست. inventory management و دسترسی به آیتم ها با موس و کیبورد بسیار سریع هست و مشکلی ازین بابت دیده نشده که البته باید دید در ادامه با مکانیک های گیم پلی بیشتر به چه صورت هست، در ضمن تو این 7 ساعت باگی ندیدم.

از لحاظ aesthetic کلی و اون هویت و امضایی که بازی داره به نظرم یکی از شاخصه های مهمی که حتی به مراتب به صورت پر رنگ تری نسبت به fallout و elder scrolls دیده میشه که البته میتونه به دلیل ماهیت sci-fi بودن باشه نمونه واضحش هم کافیه به طراحی زیبا و جزئیات بالای hard surface ها و آیتم های متنوع که در انواع اقسام لوکیشن ها داخلی و خارجی پخش شده توجه کنید.

creation engine هم به نظر میاد تو یک سری موارد بسیار عالی شده از کیفیت بافتها گرفته تا نورپردازی که بیشتر این موارد تو فضاهای داخلی بیشتر به چشم میاد، از طرفی نمیشه انکار کرد این موتور به دلیل قدیمی بودنش خیلی از تکنیکهایی که استفاده میکنه به نوعی منسوخ شده به عنوان مثال کافیه به آبشار زیر new atlantis نگاه کنید که هنوز از بیت مپهای 2d به عنوان افکتهای دود یا بخار استفاده شده یا کیفیت کلی npc و لوکیشن ها که به صورت یکسان نیست، در کل تاد هاوارد با تیم خبره ای که داره به نظرم تنها چیزی که ممکن مانع مسیر creative freedom بشه همین موتوری که استفاده میکنن هست.

البته الان برای قضاوت بازی زود هست ولی چیزی که من دارم تجربه میکنم mass effect 1+2 با fallout 4 در مقیاس بسیار بزرگتر هست و همین فکر میکنم برای هر rpg بازی کافی هست.
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,558
نام
کورش
خب first impression رو بدم بعد از حدود 6 ساعت بازی
چیزی که من دیدم تا الان بشدت عالیه. بینقص نیست ولی در مورد مشکلات بازی خیلی بزرگنمایی شده که پایین تر توضیح میدم. تا الان بازی برای من حس و حال fallout در فضا رو داره یعنی به سری fallout نزدیکتره تا اسکایریم یا ابلیوین.
بریم سراغ مشکلات اول اینکه لودینگ با وجود اینکه وجود داره ولی ازاردهنده نبوده برای من. زمانش خیلی کم و در حد یکی دو ثانیه در داخل سفینه تا مثلا 7-8 ثانیه در لودینگهای سنگین مثل شهر و سیاره بوده. شکی نیست که کاش کل بازی یکپارچه بود ولی در عین حال این لودینگ ها مثل تلپورت عمل میکنه و بعد از چند ساعت که بهش عادت میکنیم رفت و امد خیلی اسونتر میشه. من در هر بازی فضایی دیگه ای اول از مسافت بین کره ها لذت میبردم بعد تبدیل به عذاب میشد و چند دقیقه باید منتظر میموندم تا مثلا در نومنز اسکای از یه سیاره به جای دیگه برسم. اینجا همه چیز به سرعت و بدون مشکل انجام میشه و خیلی سریعتره.
مشکلی که من رو خیلی اذیت کرده و امیدوارم با ماد رفع بشه اینه که ایتم ها موقع لوت کردن فقط یک نوشته هستن و اگر مثل خیلی بازیهای دیگه بخواید سریع بر اساس ایکون یا شکل ایتم لوت کنید به مشکل برمیخورید. البته این با مادهای quality of life قابل حله ولی کاش از اول داخل خود بازی بجای نوشته ایکون ایتم رو نشون میداد. داخل اینونتوری خوشبختانه این مشکل نیست و شکل کامل و بزرگ ایتم رو نشون میده و مشخصه چی به چیه. مشکل بعدی که البته به اندازه مشکل قبلی ازاردهنده نیست کم بودن توضیحات و اموزشهاست ولی با صرف وقت کافی همه چیز رو یاد میگیریم.

بازی از لحاظ اتمسفر عالیه. داخل کانستلیشن من رفتم با سم کو حرف بزنم قبلش منو رو باز کردم ماموریتم رو چک کنم یهو دیدم کلی وقت گذشته و من هیچ کاری نمیکنم و فقط دارم موسیقی که پخش میشه (موسیقی منو یا شایدم تم کانستلیشن) رو گوش میکنم. نظیر این قضیه در بازیهایی مثل ویچر یا اسکایریم یا fallout برام اتفاق افتاده بود.
از لحاظ پرفورمنس با معیارهای من استارفیلد بهترین بازی این اواخر بوده. برخلاف خیلی از گیمرها که جزئیات اولترا و اینها براشون مهمه من برام مهمتریم قضیه اینه که با فریم ریت مناسب مثلا 30 یا 60 بازی چقدر به سیستم فشار میاره یا نمیاره. در بازیهای اخیر رمننت 2 و بالدر3 از لحاظ پرفورمنس هر دو بشدت رو اعصابم بودن بخاطر دمای حدود 80 درجه کارت گرافیک و عر زدن فن های سیستم. در استارفیلد با تنظیمات مدیوم کارت ضعیف من یعنی 1070 حتی به 60 درجه نمیرسه و فنها اصلا روشن نمیشن تا بخوان صدا هم بدن یا وقتی هم که میرسه سریع برمیگره به حدود یا زیر 60. فراموش نکنیم که 1070 حتی از مینیمم سیستم هم پایین تره و هیچ مشکلی در اجرای بازی نداره.
از لحاظ موسیقی و صدا واقعا نیاز به توضیح نیست. نکته جانبی ملاقات و همراهی با دوست قدیمی ادام جنسنه:D وسط دیالوگ هی دنبال این جمله میگردم که ازش بپرسم پس deus ex بعدی کی ساخته میشه ولی متاسفانه این جمله ظاهر نمیشه. احتمالا نیاز به رنک persuasion بالاتری دارم:D
از نظر کوئست دارم حداکثر سعیم رو میکنم که فقط کوئست اصلی رو برم ولی خب مگه میشه. هرکاری میکنم بالاخره یه چیزی مسیر رو منحرف میکنه و دوباره باید هی کلنجار برم تا بیخیال ساید کوئست بشم و برگردم به مسیر اصلی. حقیقتش اصلا با این قضیه راحت نیستم و میخوام برم برای خودم بگردم.
از نظر گستردگی هم که خب اولش هستم و حداکثر 3-4 سیستم رو دیدم ولی فکر میکنم واقعا بینظیره.
درکل تا اینجا نظرم اینه که نمرات 7 گیم اسپات و IGN رسما جنایته. البته گیم اسپات سالها بود که برای من اعتباری نداشت و 7 گیم اسپات در حد 7 تسنیم بود ولی از IGN واقعا این انتظار رو نداشتم اینقدر احمقانه امتیاز بده اگر نظرم تا اخر بازی تغییری نکنه و همین باقی بمونه اولین کاری که بعد از تموم شدن بازی میکنم انفالوکردن IGN در یوتیوبه چون واقعا ترجیح میدم از ویدئوهای کسانی که مزخرف میگن حمایت نکنم. حالا اخر بازی معلوم میشه چی به چیه.

درکل خودتون رو از تجربه این شاهکار محروم نکنید. ریلکس کنید و مدتی رو بیرون از دنیای فعلی و مشکلات روزمره بگذرونید.
 

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
1,421
نام
مهیار
مشکلی که من رو خیلی اذیت کرده و امیدوارم با ماد رفع بشه اینه که ایتم ها موقع لوت کردن فقط یک نوشته هستن و اگر مثل خیلی بازیهای دیگه بخواید سریع بر اساس ایکون یا شکل ایتم لوت کنید به مشکل برمیخورید
موقع لوت کردن اگه گزینه Transfer (R) رو بزنید شکل آیتم هارم میاره بعدش میتونید لوت کنید
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,558
نام
کورش
موقع لوت کردن اگه گزینه Transfer (R) رو بزنید شکل آیتم هارم میاره بعدش میتونید لوت کنید
زدن R کلا برای نقل و انتقال دوطرفه مثلا بین اینونتوری و بین جعبه و اینهاست و کنده. لوت کردنی که منظورمه وقتیه که وسط جنگ میخوای یه جنازه رو لوت کنی و حال منو باز کردن نداری و میخوای همه چیز سریع باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر