Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
گویا این Geteway Arch هست در St. Louis ایالت میزوری/زمین :D

View attachment 296888


View attachment 296889
مگه سیاره هاش واقعی است؟
تاحالا فک میکردم همش تخیلیه

_____
بنظرم خیلی اشتباهه اگه رو کنسول حالت پرفورمنس با فریم ریت بالاتر نذارن، خیلی ها فریم ریتو ترجیح میدن به فور کی بودن.
 
بنظرم خیلی اشتباهه اگه رو کنسول حالت پرفورمنس با فریم ریت بالاتر نذارن، خیلی ها فریم ریتو ترجیح میدن به فور کی بودن.
مسئله اینه تو بازی با این وسعت و با همچین داینامیکی صرفا نمیتونی رزولوشن رو بیاری پایین و فریم بالاتر بگیری.
 
مگه سیاره هاش واقعی است؟
تاحالا فک میکردم همش تخیلیه

_____
بنظرم خیلی اشتباهه اگه رو کنسول حالت پرفورمنس با فریم ریت بالاتر نذارن، خیلی ها فریم ریتو ترجیح میدن به فور کی بودن.
تو نمایشای قدیم Sol System بین سیستما دیده میشد که انگار همون سولار سیستم خودمونه.
مریخ و Mars Rover رو هم که تو نمایش پارسال دیدیم، این عکسی که گذاشتمم به نظر میاد زمین باشه.

اما دیگه با توجه به Lore احتمالا چیزی از زمین نمونده و یه سیاره خشک و خالی هست با یه سری سازه ها که از انسانای پیشین باقی مونده.
--
در مورد پرفورمنس هم حدس میزنم از نظر پردازنده کم آورده باشن چون سری اس 1440p/30 هست که عالیه (اگه تا 900p نیاد پایین البته)
اگه مشکل گرافیک میبود میتونستن از رزولوشن بزنن و 60 فریمش کنن ولی بحث پردازش که میاد وسط پیچیده تر میشه، اما بازم امیدوارم بعدا اضافه کنن.

رو پی سی که بد نیست سیستم مورد نیازش.
 
جزئیات بازی وحشتناکه و بخش کامبت بازی بر خلاف بازیهای قبلشون فوق‌العاده لذت بخش شده.

Screenshot_20230612-164713_YouTube.jpg Screenshot_20230612-164837_YouTube.jpg Screenshot_20230612-165200_YouTube.jpg Screenshot_20230612-165153_YouTube.jpg Screenshot_20230612-165126_YouTube.jpg Screenshot_20230612-165103_YouTube.jpg
همه اسلحه‌های بازی قابلیت کاستومایز کامل دارن و حتی میشه کاربردشون رو تغییر داد.
زوم کنید رو عکس و با جزییات اسلحه نعشه کنید.
دیگه پشمی واسه آدم میمونه نه والا

پ.ن:اسلحه اولیه با پیچ آلن بسته شده،فکر کنم اچار آلن داشته باشیم بشه خردش کرد.
 
آخرین ویرایش:
جزئیات بازی وحشتناکه و بخش کامبت بازی بر خلاف بازیهای قبلشون فوق‌العاده لذت بخش شده.

View attachment 296924View attachment 296925View attachment 296926View attachment 296927View attachment 296928View attachment 296929
همه اسلحه‌های بازی قابلیت کاستومایز کامل دارن و حتی میشه کاربردشون رو تغییر داد.
زوم کنید رو عکس و با جزییات اسلحه نعشه کنید.
دیگه پشمی واسه آدم میمونه نه والا

پ.ن:اسلحه اولیه با پیچ آلن بسته شده،فکر کنم اچار آلن داشته باشیم بشه خردش کرد.
اسلحه ها تو تریلر قبلی مثل کارتون تخم مرغ بودن خیلی خیلی بهتر شدن از فالوت 4 هم خیلی فراتر رفته صدا اسلحه ها هم خوب بود دست مریزاد
سیستم کیفیت به اسحله ها اظاف شده ظاهرا, سیستم legendary فالوت 4 هم راشو کشونده به اینجا که اسلحه های خاص قابلیت های خاص داشتن مثل دمیج 2 برابر برای اولین گلوله
 
اگر مصاحبه‌ی IGN با تاد هاوارد رو دیده باشید، نکته‌ی هیجان انگیز و البته غم انگیز مهمی که ازش صحبت کردند رود مپ آینده‌ی BGS تحت مدیریت هاوارد بود.
با توجه به سن هاوارد و فاصله‌ی ۵-۶ ساله‌ی بین انتشار بازی های BGS هاوارد خیلی صریح گفت که TES VI خداحافظیش با کارگردانی الدر اسکرولز خواهد بود. و احتمالا آخرین بازی‌ای هم که کارگردانی خواهد کرد Fallout 5 خواهد بود و هاوارد دوست داره شخصا فال اوت ۵ رو کارگردانی کنه تا اینکه اون رو مثلا به آبسیدین بسپره‌. نکته‌ی جالب تاکید هاوارد روی این بود که استارفیلد جوری ساخته شده تا طولانی ترین مدت پشتیبانی رو بین آثار بتسدا داشته باشه و عملا با صف طولانی کار BGS استارفیلد ۲ پروژه‌ی خیلی دور از ذهنی هست.
اینکه عمر بازیسازی یکی از بزرگترین کارگردان های عصر ما، هاوارد و شاید عمر گیمر بودن خیلی از ماها که بالای ۳۰ سالمونه چه قدر ازش رفته و چه قدر ازش مونده شاید ناراحت کننده باشه، اما از الان به خصوص برای اون جادوی آخر هاوارد با TES VI لحظه شماری می کنم وقتی که می خواد آخرین بار دنباله‌ی محبوب ترین IPش رو بسازه.
 
اگر مصاحبه‌ی IGN با تاد هاوارد رو دیده باشید، نکته‌ی هیجان انگیز و البته غم انگیز مهمی که ازش صحبت کردند رود مپ آینده‌ی BGS تحت مدیریت هاوارد بود.
با توجه به سن هاوارد و فاصله‌ی ۵-۶ ساله‌ی بین انتشار بازی های BGS هاوارد خیلی صریح گفت که TES VI خداحافظیش با کارگردانی الدر اسکرولز خواهد بود. و احتمالا آخرین بازی‌ای هم که کارگردانی خواهد کرد Fallout 5 خواهد بود و هاوارد دوست داره شخصا فال اوت ۵ رو کارگردانی کنه تا اینکه اون رو مثلا به آبسیدین بسپره‌. نکته‌ی جالب تاکید هاوارد روی این بود که استارفیلد جوری ساخته شده تا طولانی ترین مدت پشتیبانی رو بین آثار بتسدا داشته باشه و عملا با صف طولانی کار BGS استارفیلد ۲ پروژه‌ی خیلی دور از ذهنی هست.
اینکه عمر بازیسازی یکی از بزرگترین کارگردان های عصر ما، هاوارد و شاید عمر گیمر بودن خیلی از ماها که بالای ۳۰ سالمونه چه قدر ازش رفته و چه قدر ازش مونده شاید ناراحت کننده باشه، اما از الان به خصوص برای اون جادوی آخر هاوارد با TES VI لحظه شماری می کنم وقتی که می خواد آخرین بار دنباله‌ی محبوب ترین IPش رو بسازه.
من همش از دیشب که نمایش استارفیلد دیدم دارم به TES بعدی فکر میکنم!
استارفیلد واقعا بی نظیره اما برای مثل منی هیچ چی جهان TES نمیشه امیدوارم هم تاد بتونه بعدی بسازه هم من بتونم بازیش کنم .8->
یکی بگه الان این سه ماه فعلا چجور صبر کنیم تا بعد بریم سراغ TES بعدی:D
البته پای حرفم هستم استارفیلد پتانسیل یک تاخیر دیگه رو راحت داره و من از این قضیه اصلا ناراحت نمیشم ما که این همه صبر کردیم یکم دیگه هم بیشتر اما به تجربه بهتر بازی میارزه.
 
بعید میدونم کسی از دیدن نمایش دیشب این بازی لذت نبرده باشه , چه میخواد کژوال گیمر باشه / چه میخواد هاردکور گیمر باشه
جهانی که دیشب به نمایش در اومد (حتی روی 30 فریم!) قطعا جزوی از پازل های جذاب این صنعت به حساب میاد
نینتندو فن و پی اس فن هم نداره - این یک قدم رو به جلوی برای کلیت صنعته و امیدوارم بازی هزاران هزار لول بالاتر از حد تصور سازنده ها و سرمایه گذارها سود دهی داشته باشه تا ما بتونیم قدم های بعدی رو بزرگتر و بزرگتر ببینیم

چقدر برنامه ی خوبی بود این دایرکت - تمام و کمال تا جائیی که جا داشت نقاط بازی رو بهمون معرفی کردن , خیلی این مدل برنامه سازی برای این دنیاها جذابه , کاش بازیهای بزرگ همگی از این مارکتینگ الگو برداری کنن و جهان های روائیشون رو نمایش بدن - نمونش همون Awoved - قطعا این بازی هم پتانسیل خیلی بالایی نسبت به سابقه توسعه دهنده هاش داره 8->


ازذوق و اشتیاق خودم هم که نگم برا استارفیلد!
جدا از چندین و چند نسل بازی کردن بازی های بتسدا (همین دو سه ماهه پیش دوباره داشتم از اول اسکایریم میزدم و چقدر هنوز این دنیا رو دوست دارم )
بالای صد ساعت No Mans Sky رو پلی دادم! مگه میشه حالا اون دنیا رو واقع گرایانه ترش رو! شوتینگ جذاب و سیستم آپگرید سفینه رو! دیالوگ محوری بازی های بتسدا و کلی آپشن دیگه رو آدم ببینه و هیجان نداشته باشه :Lovestruck:
دمشون گرم , امیدوارم بازی روی کنسول ها اختلالات جزئی داشته باشه و گیم بریکر نباشه - حالا دوتا فریم دراپ و پاپ این و فلان کاملا حلاله :D
حتی من حاظرم باز هم بازی رو تاخیر بزنن! ولی پالیش ترین حالتی باشه که به بروکن بودن نرسیم! (کلی گذارش اومده که اعضای تیم ایکس باکس هر روز بازی رو تجربه میکنن تا کمترین نقاط ضعف رو داشته باشه ✌️)

خیلی خیلی هم دوست دارم این بازی یک ساپورت طولانی مدت رو برای خودش داشته باشه - مثل چیزی که دقیقا الان تو No Mans Sky شاهدیم - ماشین های جدید / سیستم های ساختاری جدید / جستجو زیر آب! / حتی اضافی شدن بلند کردن سفینه یا لندیگ! همه ی اینها حتی اگر یک یا دو سال پس از عرصه هم اضافی بشن کلی جذابیت به بازی اضافی میکنن , تئوری ماشین های فضائی برای این بازی میتونه یک اکسپنشن 20 دلاری باشه برای من 8->
 
آخرین ویرایش:
در مورد فریم ریت من خودم با توجه به اسکیل بازی حتی قبل از ماجرای ردفال هم انتظار نداشتم که رو کنسولا ۶۰ فریم اجرا بشه
با توجه به چیزایی هم که دیشب نشون دادن خیلی مشکلی با این موضوع ندارم ولی بنطرم با توجه به قول پشتیبانی طولانی مدت از بازی بعید نیست بعد از عرضه که سرشون خلوت تر شد و وقت کافی داشتن آپدیت ۶۰ فریم هم بدن. حداقل واسه سریX که حدس میزنم شدنی باشه این موضوع
 
صحبتی چیزی تا حالا در مورد وسایل نقلیه زمینی شده؟ من که چیزی نشنیدم
در صورت وجود نداشتن همچین مکانیسمی کاوش کردن و جمع کردن منابع یه مقداری سخت میشه تو بازی.با توجه به اینکه چیزی تا حالا گفته نشده بعیده همچین چیزی تو بازی باشه.
 
یه چیز جالب از مصاحبه IGN با تاد که ازش پرسیدن یه تجربه باحال که یادت مونده رو بگو میگه رو یه سیاره میچرخیدم که طوفان شن گرفت و داشتم ازش فرار میکردم که یه سفینه جلوم نشست و درگیر شدم باهاشون، درگیری به داخل سفینه کشیده شد یه دفعه سفینه بلند شد و از جو سیاره خارج شدیم اصلا نمیدونستم همچین چیزی هم ممکنه تو بازی :))

اگه واقعا این قضیه وجود داشته باشه و حذفشم نکنن احتمالش هست که Modder ـا بتونن اون قضیه کاتسین رو یه جوری بپیچونن، اما خب نمیدونم شاید کلا سیستمش جوری طراحی شده باشه که نشه :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or