Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
تاخیر این بازی واقعا از اون تاخیر هایی هست که تاثیرش به چشم دیده میشه.

فکر کنم رسما همه خیالشون حداقل از نظر گیم پلی، گان پلی و ... راحت شد. من یه نیم نگاهی به نمایش پارسال بازی انداختم دوباره، و پیشنهاد میکنم شما هم برید دوباره نمایش پارسال رو بیینید :-" پیشرفت خیییییلیه عاقا.
این وسط از نظر گرافیکی هم نمیدونم دقیقا چیکار کردن که بازی واقعا بهتر شده، مخصوصا و مخصوصا جزییات و کیفیت بافت های محیط و ایتم ها.
یه نکته دیگه هم که پیشرفت کرده جزئیات محیط هست، مثلا تعداد ایتم ها و وسایلی که توی هر اتاق هست و ...

در کل بازی به نظر میاد تو وضعیت عالی باشه این وسط فقط میمونه وضعیت اجرا، تعداد باگ ها و از همه مهمتر کیفیت داستان، ماموریت ها و در کل نویسندگی بازی که امیدوارم اینا هم مشکل خاصی نداشته باشن.
 

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,436
نام
aliakbar
Melee combat فقط wolfenstein 2
جالبه تو موقعیتهای متفاوت واکنشهای متفاوت اتفاق میفتاد و قشنگ تیکه پاره کردن دشمن حس میشد.
البته مقایسه با استارفیلد کاملا اشتباهه و قصدم مقایسه نیست
 

Need-More-Speed

کاربر سایت
Jul 1, 2007
4,251
نام
یونس
اولین اولویت هر sci-fi بازی توی استارفیلد باید تو قسمت طراحی کارکتر در آوردن شبیه ترین چهره به کوپر باشه، البته قطعا مادرهای pc به سرعت چند روز بعد از عرضه کارشو انجام می دن:D
View attachment 296906
خیر :D خودمو طراحی میکنم :D کوپر گشت و گذارشو کرد نوبت منه دیگه :D ی سیاره ایی موجود فضایی چیزی هم به نام خودم نامگذاری میکنم
پشت سفینه هم مینویسم بوق نزن شاگردم خوابه :D
 

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
از لحاظ وسعت، توجه به جزئیات، اتمسفر، شخصی سازی و خیلی از موارد دیگه بازی در سطح بالایی قرار داره به نظر من.
یک چیزی که برام همچنان به نوعی سوال هست مربوط به خط اصلی داستانی بازی هست. پلات کلی داستان بازی به چه صورت هست؟
اگر شخصی در مورد پلات کلی داستان این بازی میدونه ممنون میشم در اسپویلر بهم توضیح بده.
به نظرم در مجموع نمایش بازی سطح بالایی داشت و نکات مثبت بازی زیاد یا خیلی زیاد هست. اما من همچنان احساس میکنم در یکسری موارد هم جای بهبود قابل توجه وجود داره. مثلاً در انیمیشن صورت شخصیت‌ها و گرافیک یکسری از محیط‌های outdoor.

تشکر و سپاس.
 

U n i t e d

کاربر سایت
Jun 4, 2013
5,232
نام
محمد
بهترین قسمت برای من ساخت اون سفینه ها بود. یه چیز کاملا شخصی و کاستوم. تو فضا بگردیم برای خودمون. از اون بازیاست که اول ماموریت فرعی میرم، بعد که خر زور شدم، ماموریت اصلی رو میرم.
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,433
گویا این Geteway Arch هست در St. Louis ایالت میزوری/زمین :D

View attachment 296888


View attachment 296889
مگه سیاره هاش واقعی است؟
تاحالا فک میکردم همش تخیلیه

_____
بنظرم خیلی اشتباهه اگه رو کنسول حالت پرفورمنس با فریم ریت بالاتر نذارن، خیلی ها فریم ریتو ترجیح میدن به فور کی بودن.
 

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
1,425
نام
مهیار
بنظرم خیلی اشتباهه اگه رو کنسول حالت پرفورمنس با فریم ریت بالاتر نذارن، خیلی ها فریم ریتو ترجیح میدن به فور کی بودن.
مسئله اینه تو بازی با این وسعت و با همچین داینامیکی صرفا نمیتونی رزولوشن رو بیاری پایین و فریم بالاتر بگیری.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,382
نام
Majid
مگه سیاره هاش واقعی است؟
تاحالا فک میکردم همش تخیلیه

_____
بنظرم خیلی اشتباهه اگه رو کنسول حالت پرفورمنس با فریم ریت بالاتر نذارن، خیلی ها فریم ریتو ترجیح میدن به فور کی بودن.
تو نمایشای قدیم Sol System بین سیستما دیده میشد که انگار همون سولار سیستم خودمونه.
مریخ و Mars Rover رو هم که تو نمایش پارسال دیدیم، این عکسی که گذاشتمم به نظر میاد زمین باشه.

اما دیگه با توجه به Lore احتمالا چیزی از زمین نمونده و یه سیاره خشک و خالی هست با یه سری سازه ها که از انسانای پیشین باقی مونده.
--
در مورد پرفورمنس هم حدس میزنم از نظر پردازنده کم آورده باشن چون سری اس 1440p/30 هست که عالیه (اگه تا 900p نیاد پایین البته)
اگه مشکل گرافیک میبود میتونستن از رزولوشن بزنن و 60 فریمش کنن ولی بحث پردازش که میاد وسط پیچیده تر میشه، اما بازم امیدوارم بعدا اضافه کنن.

رو پی سی که بد نیست سیستم مورد نیازش.
 

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
1,425
نام
مهیار
مریخ و Mars Rover رو هم که تو نمایش پارسال دیدیم، این عکسی که گذاشتمم به نظر میاد زمین باشه
علاوه بر این شهر صنعتی سیدونیا هم تایید شد که توی مریخ هست:
Screenshot_20230612_153236_YouTube.jpg
 

sopranus

کاربر سایت
Jan 17, 2009
1,436
نام
aliakbar
جزئیات بازی وحشتناکه و بخش کامبت بازی بر خلاف بازیهای قبلشون فوق‌العاده لذت بخش شده.

Screenshot_20230612-164713_YouTube.jpg Screenshot_20230612-164837_YouTube.jpg Screenshot_20230612-165200_YouTube.jpg Screenshot_20230612-165153_YouTube.jpg Screenshot_20230612-165126_YouTube.jpg Screenshot_20230612-165103_YouTube.jpg
همه اسلحه‌های بازی قابلیت کاستومایز کامل دارن و حتی میشه کاربردشون رو تغییر داد.
زوم کنید رو عکس و با جزییات اسلحه نعشه کنید.
دیگه پشمی واسه آدم میمونه نه والا

پ.ن:اسلحه اولیه با پیچ آلن بسته شده،فکر کنم اچار آلن داشته باشیم بشه خردش کرد.
 
آخرین ویرایش:

the batman

کاربر سایت
May 25, 2013
394
جزئیات بازی وحشتناکه و بخش کامبت بازی بر خلاف بازیهای قبلشون فوق‌العاده لذت بخش شده.

View attachment 296924View attachment 296925View attachment 296926View attachment 296927View attachment 296928View attachment 296929
همه اسلحه‌های بازی قابلیت کاستومایز کامل دارن و حتی میشه کاربردشون رو تغییر داد.
زوم کنید رو عکس و با جزییات اسلحه نعشه کنید.
دیگه پشمی واسه آدم میمونه نه والا

پ.ن:اسلحه اولیه با پیچ آلن بسته شده،فکر کنم اچار آلن داشته باشیم بشه خردش کرد.
اسلحه ها تو تریلر قبلی مثل کارتون تخم مرغ بودن خیلی خیلی بهتر شدن از فالوت 4 هم خیلی فراتر رفته صدا اسلحه ها هم خوب بود دست مریزاد
سیستم کیفیت به اسحله ها اظاف شده ظاهرا, سیستم legendary فالوت 4 هم راشو کشونده به اینجا که اسلحه های خاص قابلیت های خاص داشتن مثل دمیج 2 برابر برای اولین گلوله
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,254
نام
امیرحسین
اگر مصاحبه‌ی IGN با تاد هاوارد رو دیده باشید، نکته‌ی هیجان انگیز و البته غم انگیز مهمی که ازش صحبت کردند رود مپ آینده‌ی BGS تحت مدیریت هاوارد بود.
با توجه به سن هاوارد و فاصله‌ی ۵-۶ ساله‌ی بین انتشار بازی های BGS هاوارد خیلی صریح گفت که TES VI خداحافظیش با کارگردانی الدر اسکرولز خواهد بود. و احتمالا آخرین بازی‌ای هم که کارگردانی خواهد کرد Fallout 5 خواهد بود و هاوارد دوست داره شخصا فال اوت ۵ رو کارگردانی کنه تا اینکه اون رو مثلا به آبسیدین بسپره‌. نکته‌ی جالب تاکید هاوارد روی این بود که استارفیلد جوری ساخته شده تا طولانی ترین مدت پشتیبانی رو بین آثار بتسدا داشته باشه و عملا با صف طولانی کار BGS استارفیلد ۲ پروژه‌ی خیلی دور از ذهنی هست.
اینکه عمر بازیسازی یکی از بزرگترین کارگردان های عصر ما، هاوارد و شاید عمر گیمر بودن خیلی از ماها که بالای ۳۰ سالمونه چه قدر ازش رفته و چه قدر ازش مونده شاید ناراحت کننده باشه، اما از الان به خصوص برای اون جادوی آخر هاوارد با TES VI لحظه شماری می کنم وقتی که می خواد آخرین بار دنباله‌ی محبوب ترین IPش رو بسازه.
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,042
نام
مصطفی
اگر مصاحبه‌ی IGN با تاد هاوارد رو دیده باشید، نکته‌ی هیجان انگیز و البته غم انگیز مهمی که ازش صحبت کردند رود مپ آینده‌ی BGS تحت مدیریت هاوارد بود.
با توجه به سن هاوارد و فاصله‌ی ۵-۶ ساله‌ی بین انتشار بازی های BGS هاوارد خیلی صریح گفت که TES VI خداحافظیش با کارگردانی الدر اسکرولز خواهد بود. و احتمالا آخرین بازی‌ای هم که کارگردانی خواهد کرد Fallout 5 خواهد بود و هاوارد دوست داره شخصا فال اوت ۵ رو کارگردانی کنه تا اینکه اون رو مثلا به آبسیدین بسپره‌. نکته‌ی جالب تاکید هاوارد روی این بود که استارفیلد جوری ساخته شده تا طولانی ترین مدت پشتیبانی رو بین آثار بتسدا داشته باشه و عملا با صف طولانی کار BGS استارفیلد ۲ پروژه‌ی خیلی دور از ذهنی هست.
اینکه عمر بازیسازی یکی از بزرگترین کارگردان های عصر ما، هاوارد و شاید عمر گیمر بودن خیلی از ماها که بالای ۳۰ سالمونه چه قدر ازش رفته و چه قدر ازش مونده شاید ناراحت کننده باشه، اما از الان به خصوص برای اون جادوی آخر هاوارد با TES VI لحظه شماری می کنم وقتی که می خواد آخرین بار دنباله‌ی محبوب ترین IPش رو بسازه.
من همش از دیشب که نمایش استارفیلد دیدم دارم به TES بعدی فکر میکنم!
استارفیلد واقعا بی نظیره اما برای مثل منی هیچ چی جهان TES نمیشه امیدوارم هم تاد بتونه بعدی بسازه هم من بتونم بازیش کنم .8->
یکی بگه الان این سه ماه فعلا چجور صبر کنیم تا بعد بریم سراغ TES بعدی:D
البته پای حرفم هستم استارفیلد پتانسیل یک تاخیر دیگه رو راحت داره و من از این قضیه اصلا ناراحت نمیشم ما که این همه صبر کردیم یکم دیگه هم بیشتر اما به تجربه بهتر بازی میارزه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر