بعید میدونم کسی از دیدن نمایش دیشب این بازی لذت نبرده باشه , چه میخواد کژوال گیمر باشه / چه میخواد هاردکور گیمر باشه
جهانی که دیشب به نمایش در اومد (حتی روی 30 فریم!) قطعا جزوی از پازل های جذاب این صنعت به حساب میاد
نینتندو فن و پی اس فن هم نداره - این یک قدم رو به جلوی برای کلیت صنعته و امیدوارم بازی هزاران هزار لول بالاتر از حد تصور سازنده ها و سرمایه گذارها سود دهی داشته باشه تا ما بتونیم قدم های بعدی رو بزرگتر و بزرگتر ببینیم
چقدر برنامه ی خوبی بود این دایرکت - تمام و کمال تا جائیی که جا داشت نقاط بازی رو بهمون معرفی کردن , خیلی این مدل برنامه سازی برای این دنیاها جذابه , کاش بازیهای بزرگ همگی از این مارکتینگ الگو برداری کنن و جهان های روائیشون رو نمایش بدن - نمونش همون Awoved - قطعا این بازی هم پتانسیل خیلی بالایی نسبت به سابقه توسعه دهنده هاش داره
ازذوق و اشتیاق خودم هم که نگم برا استارفیلد!
جدا از چندین و چند نسل بازی کردن بازی های بتسدا (همین دو سه ماهه پیش دوباره داشتم از اول اسکایریم میزدم و چقدر هنوز این دنیا رو دوست دارم )
بالای صد ساعت No Mans Sky رو پلی دادم! مگه میشه حالا اون دنیا رو واقع گرایانه ترش رو! شوتینگ جذاب و سیستم آپگرید سفینه رو! دیالوگ محوری بازی های بتسدا و کلی آپشن دیگه رو آدم ببینه و هیجان نداشته باشه

دمشون گرم , امیدوارم بازی روی کنسول ها اختلالات جزئی داشته باشه و گیم بریکر نباشه - حالا دوتا فریم دراپ و پاپ این و فلان کاملا حلاله

حتی من حاظرم باز هم بازی رو تاخیر بزنن! ولی پالیش ترین حالتی باشه که به بروکن بودن نرسیم! (کلی گذارش اومده که اعضای تیم ایکس باکس هر روز بازی رو تجربه میکنن تا کمترین نقاط ضعف رو داشته باشه

)
خیلی خیلی هم دوست دارم این بازی یک ساپورت طولانی مدت رو برای خودش داشته باشه - مثل چیزی که دقیقا الان تو No Mans Sky شاهدیم - ماشین های جدید / سیستم های ساختاری جدید / جستجو زیر آب! / حتی اضافی شدن بلند کردن سفینه یا لندیگ! همه ی اینها حتی اگر یک یا دو سال پس از عرصه هم اضافی بشن کلی جذابیت به بازی اضافی میکنن , تئوری ماشین های فضائی برای این بازی میتونه یک اکسپنشن 20 دلاری باشه برای من
