Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
به گفته فیل اسپنسر، قبل از خریدن بتزدا تاریخ عرضه هدف استارفیلد خیلی قبل تر از اینا بوده (حتی قبلتر از نوامبر ۲۰۲۲).

Phil Spencer: Starfield had a significantly earlier release date than November 2022 when Zenimax acquisition closed Microsoft
این وسط ردفال فدا شد. این زنیمکس مادر اشتراکی خداروشکر دستشو کوتاه کردن از این بازی.
 
اون تصویر داخل توییت klorbille، امیدوارم تو خود بازی پر جزییات و زنده باشه. یه چیزی مثل سنت دنیس RDR2 که همینطوری بری بچرخی یه اتفاقی میوفته که سرگرمت کنه. چیزهای زیادی هست که بیینی، یکی داره شیپور میزنه، یکی داره گدایی میکنه، یکی دستگیر شده و...
از محیط های این شکلی خیلی خوشم میاد. یه محیط شلوغ، فروشگاه های عجیب غریب، بنرهای چشمک زن و...
این تصویر پایین هم یکی از محیطهای بازی است که امیدوارم جزییات زیادی داشته باشه. انواع و اقسام معماهای عجیب غریب که خارج از ماموریت ها، خودمون باید کشفش کنیم.

View attachment 295082
مشخص شد که خوشبختانه از چیزی که اینجا تصور میکردم خیلی بهتره و این شهر محبوبم اسمش Neon هست. یه جوری بازی وسیع هست که من تو همون فاز مدیریت منابع و کاوش و پایگاه ساختن گیر میکنم 😁
برای نقد هم باید از الان دیگه بازی رو بفرستن منتقدها شروع به بازی کردن کنند.
20230611_235147.jpg
 
من از کل اون دایرکت فاکینگ 50 دقیقه ای بیشترین چیزی که سورپرایزم کرد اینه که چقدر اون حس Melee Combat رو خوب درآوردن.
واقعا تو یه بازی اول شخص درآوردن همچین چیزی سخته... خیلی سخته. هممون بازی کردیم بازی تو این ژانر میدونیم چقدر سریع به محض این که Melee Attack میزنی انگار بازی بهت درست Response نمیده. این جا انگار داریم یه قدم بزرگ تو این زمینه برمیداریم

و حالا یه قرن مونده تا الدر اسکرولز بعدی، ولی اگه اینا واسه یه بازی که تمرکزش رو نبردهای دوربرده همچین سیستمی طراحی کردن صبر کردن برای الدر اسکرولز بعدی خیلی سخت میشه اگه بتونه Melee Combat عالی ای تو حالت اول شخص داشته باشه
 
تاخیر این بازی واقعا از اون تاخیر هایی هست که تاثیرش به چشم دیده میشه.

فکر کنم رسما همه خیالشون حداقل از نظر گیم پلی، گان پلی و ... راحت شد. من یه نیم نگاهی به نمایش پارسال بازی انداختم دوباره، و پیشنهاد میکنم شما هم برید دوباره نمایش پارسال رو بیینید :-" پیشرفت خیییییلیه عاقا.
این وسط از نظر گرافیکی هم نمیدونم دقیقا چیکار کردن که بازی واقعا بهتر شده، مخصوصا و مخصوصا جزییات و کیفیت بافت های محیط و ایتم ها.
یه نکته دیگه هم که پیشرفت کرده جزئیات محیط هست، مثلا تعداد ایتم ها و وسایلی که توی هر اتاق هست و ...

در کل بازی به نظر میاد تو وضعیت عالی باشه این وسط فقط میمونه وضعیت اجرا، تعداد باگ ها و از همه مهمتر کیفیت داستان، ماموریت ها و در کل نویسندگی بازی که امیدوارم اینا هم مشکل خاصی نداشته باشن.
 
Melee combat فقط wolfenstein 2
جالبه تو موقعیتهای متفاوت واکنشهای متفاوت اتفاق میفتاد و قشنگ تیکه پاره کردن دشمن حس میشد.
البته مقایسه با استارفیلد کاملا اشتباهه و قصدم مقایسه نیست
 
اولین اولویت هر sci-fi بازی توی استارفیلد باید تو قسمت طراحی کارکتر در آوردن شبیه ترین چهره به کوپر باشه، البته قطعا مادرهای pc به سرعت چند روز بعد از عرضه کارشو انجام می دن:D
View attachment 296906
خیر :دی خودمو طراحی میکنم :دی کوپر گشت و گذارشو کرد نوبت منه دیگه :دی ی سیاره ایی موجود فضایی چیزی هم به نام خودم نامگذاری میکنم
پشت سفینه هم مینویسم بوق نزن شاگردم خوابه :D
 
از لحاظ وسعت، توجه به جزئیات، اتمسفر، شخصی سازی و خیلی از موارد دیگه بازی در سطح بالایی قرار داره به نظر من.
یک چیزی که برام همچنان به نوعی سوال هست مربوط به خط اصلی داستانی بازی هست. پلات کلی داستان بازی به چه صورت هست؟
اگر شخصی در مورد پلات کلی داستان این بازی میدونه ممنون میشم در اسپویلر بهم توضیح بده.
به نظرم در مجموع نمایش بازی سطح بالایی داشت و نکات مثبت بازی زیاد یا خیلی زیاد هست. اما من همچنان احساس میکنم در یکسری موارد هم جای بهبود قابل توجه وجود داره. مثلاً در انیمیشن صورت شخصیت‌ها و گرافیک یکسری از محیط‌های outdoor.

تشکر و سپاس.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or