Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

TEK ZXEN

کاربر سایت
May 2, 2019
335
سبک Role-Playing به گسترده بودن جهان بازی معروفه. این بازی واقعا خیلی بزرگ و وسیعه چیزی که داخل گیم پلی دیدم المان های ساخت و ساز حتی در شخصی ساز اسلحه ها هم وجود داره.
مثلا برای ساخت یک نوع خفه کن برای اسلحه نیاز به منابع مختلفی داریم.مثل نیکل و آهن.
برای این اسلحه دو نوع خفه کن و 3 نوع دوربین و دو نوع خشاب اضافی و 3 نوع گریپ برای استیبل کردن اسلحه میشه ساخت. احتمالا برای آنلاک کردن قطعات نیاز به تحقیقات داریم چون Research Tree بعد از خفه کن نوع 1 یک فلش زده برای نوع دومش. یعنی برای باز کردن نوع دوم نیاز داریم که در مورد خفه کن نوع اولش تحقیقات انجام داده باشیم.

1655406480303.png

من هر چقد به تکسچر های بازی دقت میکنم اصلا برای تکسچر ها چیزی کم نزاشتن. نور پردازیش واقعا خوب کار شده. مثلا انعکاس نور لامپ به جت پک رو ببینید.

1655407234266.png
 

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,734
سبک Role-Playing به گسترده بودن جهان بازی معروفه. این بازی واقعا خیلی بزرگ و وسیعه چیزی که داخل گیم پلی دیدم المان های ساخت و ساز حتی در شخصی ساز اسلحه ها هم وجود داره.
مثلا برای ساخت یک نوع خفه کن برای اسلحه نیاز به منابع مختلفی داریم.مثل نیکل و آهن.
برای این اسلحه دو نوع خفه کن و 3 نوع دوربین و دو نوع خشاب اضافی و 3 نوع گریپ برای استیبل کردن اسلحه میشه ساخت. احتمالا برای آنلاک کردن قطعات نیاز به تحقیقات داریم چون Research Tree بعد از خفه کن نوع 1 یک فلش زده برای نوع دومش. یعنی برای باز کردن نوع دوم نیاز داریم که در مورد خفه کن نوع اولش تحقیقات انجام داده باشیم.

من هر چقد به تکسچر های بازی دقت میکنم اصلا برای تکسچر ها چیزی کم نزاشتن. نور پردازیش واقعا خوب کار شده. مثلا انعکاس نور لامپ به جت پک رو ببینید.

این قابلیتها در fallout4 هم بود و خوبه که نسخه بهترش در استارفیلد ببینیم.
گرافیک کلی بازی هم در کل قابل قبوله، اما اگر روی انیمیشن صورتها و گرافیک صورتها مخصوصا با توجه به زاویه دوربین بیشتر کار میکردن بهتر بود.
مورد بعدی اینکه با توجه به نمایش گیمپلی به نظر میرسه نیاز به بهینه سازی داره ، چون نمایش پر از فریم درآپ بود.
البته اولویت در بازیrpg قطعا با المانهای rpg هست تا گرافیک .
امیدوارم بتونن در ۶ ماهی که وقت گرفتن بازی رو برسونن اما اگر تا اوایل ۲۰۲۴ هم تاخیر بخوره جای تعجب و ناراحتی نداره
 
  • Like
Reactions: pbgame

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,734
-کیفت تصویر گیم‌پلی 2160p native هست ولی آنتی الایزینگ نداره در صورتی که در قسمتهای سینماتیک از taa استفاده شده

- در فضای باز از long distance shadow rendering داریم که بسیار برای رندر جزئیات در محیطهای باز حیاتی هست و یکی از ایرادهای کلیدی هیلو اینفینیت بود، اینکه سایه ها در دوردست وجود نداشت.
 
آخرین ویرایش:

TEK ZXEN

کاربر سایت
May 2, 2019
335
تا اینجای کار بازی از لحاظ گرافیکی در سبک خودش خوبه و راضی کنندس. اما بازی هنوز در حالت بتا قرار داره و از لحاظ فنی و گرافیکی بازی کاملی نیست. در مورد گرافیک بازی به نظرم خیلی زوده که قضاوت بکنیم چون کلی وقت برای بهینه سازی و تغییرات Visual و حتی ممکنه آپشن های گرافیکی بیشتر و البته اضافه کردن افکت ها و جلوه های ویژه به بازی اضافه بکنن. و مطمئنم بعد از ریلیز کلی آپدیت برای بازی میدن که به مرور زمان بهینه تر و فریم درآپش کمتر بشه. به نظرم موقعی میتونیم در مورد گرافیک فنی بازی قضاوت بکنیم که بازی ریلیز شده و آپدیت های متعددی براش اومده باشه و پتانسیل بهینه سازیش پر شده باشه.
این بازی قراره در نیمه اول 2023 عرضه بشه که به احتمال زیاد میفته بهار 1401.

اما در مورد گیم پلی وقتی وارد سفینه میشیم واقعا فضای داخلی سفینه رو خیلی بزرگ ساختن. سفینه رو خیلی پر جزئیات ساختن از کوچکترین اطلاعاتی که داخل مانیتور های سفینه نشون داده میشه تا اتاق های فرمان، المان ها و قطعات مکانیکی و شخصی سازی های وسیعی که در سفینه به کار برده شده. حتی سفینه ها کلاس بندی متفاوتی هم دارن.

1655554574949.png
کلا این بازی تمام تلاشش رو میکنه که خودش رو وسیع نشون بده تا اینکه پرگرافیک و رنگ و لعاب دار. دست ما رو در همه نوع تغییرات باز نگه داره و آزادی عمل بالایی رو در اختیار بزاره. ساختن همچین بازی هایی خیلی هزینه و زمان زیادی رو میخواد که بتونی یک بازی Role-Playing با این وسعت بسازی.

میتونیم برای سفینه خودمون Crew جمع بکنیم. ما میتونیم اندازه سفینه رو افزایش بدیم و اتاق هایی برای سفینه بخریم که تعداد خدمه ها بیشتر بشه و شروع به فعالیت میکنن.

GamesRadar: Beyond that, the slightly more uncertain ones are Crew and Mass. Crew is a stat that certain modules like cockpits and habitats expand on, raising the Crew number, but we don't know yet if that means they need more crew members to operate, or simply allow for a bigger team on your spacecraft. Either is possible, but we suspect the latter, especially with the tidbit that players can hire NPCs to crew their ships accordingly

اما در مورد تحلیل و بررسی گیم پلی بازی که به نقل از وب سایت گیمزرادار به صورت ویژه به سمت شخصی سازی سفینه رفتم

Cockpits​

1655557144894.png
GamesRadar: Pretty self-explanatory, this module is clearly going to be the module from which the ship is operated, as the footage shows the player character sitting in the Cockpit chair before taking off
  • Cargo
  • Health
  • Crew Slots
  • Mass
چیزی که در عکس بالایی معلومه با شخصی سازی کابین خلبانی میتونیم چهار ویژگی سفینه رو تغییر بدیم.
اول Cargo که مربوط به افزایش فضای جاسازی کالاها میشه(احتمالا قاچاق).
دوم Health که مربوط به میزان سلامتی سفینه میشه.
سوم Crew Slots که مربوط به افزایش تعداد خدمه ها میشه.
و چهارم Mass که مربوط به وزن کلی سفینه میشه که با افزایش وزن سفینه فیزیک پرواز هم تغییر میکنه.

Engines​

1655558021970.png
GamesRadar: The player in the presentation stacked two different copies of the same engines on the back of their ship, suggesting that "Engine" basically means "giant jet booster for extra fastness". Though notably, when the Engine was added, the ship's Jump Range fell and the Top Speed didn't change at all - what did change was the Mobility. We look forward to finding out if there's separate modules to buy for acceleration, or if this was simply an engine that specialises in handbrake turns
  • Class
  • Engine Thrust
  • Manoeuvring Thrust
  • Engine Health
  • Health
  • Mass​

چیزی که در عکس بالایی دیده میشه سفینه قابلیت تیونینگ کردن رو هم داره. مثلا میتونیم دو تا موتور جت برای سفینه بزاریم. البته بعد از اینکه موتور جت روی سفینه نصب کردن شتاب سفینه ثابت مونده و حداکثر سرعتش هم تغییر خاصی نکرد. اما Mobility سفینه بالا رفت. به این معنیه که سفینه راحت تر از قبل میتونه حرکت بکنه.
با تیونینگ کردن سفینه 5 ویژگی ممکنه تغییر بکنه.
اول کلاس سفینه هست که احتمالا با تیونینگ زیاد کلاس سفینه بالاتر بره و با سفینه ها رده بالاتر همرده میشه.
دوم Engine Thrust هست. به این معنیه که مصرف سوخت موتور بیشتر از قبل یا ممکنه کمتر از قبل بشه.
سوم Manoevring Thrust هست که قدرت موتور برای مانور دادن سفینه در حین چرخش هست.
چهارم میزان سلامتی موتور
پنجم میزان سلامتی کلی سفینه
و ششم وزن کلی سفینه که روی شتاب و سرعت سفینه اثر میزاره.

Fuel Tanks​

1655559163321.png
GamesRadar: One of the simplest modules we saw, the in-game description tells us that Fuel Tanks specifically store the Helium-3 fuel for the ship's aforementioned Grav Drive, used for the long-distance light speed jumps from system to system, and larger tanks allow for further, more frequent jumps before needing to stop for gas
  • Grav Jump Fuel
  • Health
  • Mass
چیزی که از عکس بالایی میشه نتیجه گرفت سفینه ها قابلیت سوخت گیری دارند. ما میتونیم مخزن های سوخت که هلیوم-3 در خودشون ذخیره میکنن رو افزایش بدیم.
مخزن های سوخت برای پرش ها سریع و طولانی بین منظومه ها کاربرد داره و هر چقدر مخزن های سوختمون بیشتر باشه دیرتر خالی میشن.

Landers​

1655561229609.png
GamesRadar: About as simple as it gets, these components are the landing gear/legs for the ship that allow you to touch down on new worlds. We saw a few of these being tinkered with, some of which had different levels of skill requirements, though it's not clear if they actually function differently from each other or if you're just buying a better health/mass ratio
  • Health
  • Mass
در عکس بالا هم شخصی سازی پایه های سفینه هست که موقع فرود اومدن سفینه روی سیاره به صورت خودکار باز میشن. چیزی که در عکس بالا مشخصه روی وزن و تحرک سفینه اثر منفی میزاره اما به ازاش استحکام بدنه سفینه رو افزایش میده.

"Hab" Habitat modules/Control Stations​


1655562404408.png
GamesRadar: "Hab" modules are the connective central pieces around which your ship appears to be built, and at first we thought they were distinct from the larger "Control Station" sections, until the descriptive text for the latter described itself as a "Habitat Module", making it pretty clear that the Station is just a larger, better version of the former. Otherwise, they seem to hold space for crewmembers on your ship
  • Health
  • Mass
  • Crew Slots
در عکس بالا نشون داده که میشه اتاق سفینه رو عوض کرد. در واقعا با تعویض اتاق اصلی سفینه و جایگزینش با اتاق بزرگتر تعداد خدمه های بیشتری رو میشه در سفینه استخدام کرد. در واقع این اتاق همون اتاق فرمان سفینه هست. با تعویض اتاق فرمان سفینه میزان سلامتی و وزن سفینه و همچنین تعداد اسلات های خدمه افزایش پیدا میکنه.

Cowls/Cowling​

1655563011426.png

GamesRadar: Cowls or Cowling for your ship appear so far to be simple bulk without a clear function beyond boosting stats a little, so we presume it's either armor plating for when you don't know what else to cram on the available space on your ship's exterior, or just a bit of cosmetics to smooth out the lines and angles of your ship. Either way, their only stat effects we've seen so far are adding small amounts of Mass and Health

  • Health
  • Mass
روپوش های محافظتی که برای افزایش میزان استحکام بدنه مورد استفاده قرار میگیره. با وجود اینکه استحکام بدنه رو افزایش میده اما ممکنه روی سرعت مانور دهی و شتاب سفینه اثر منفی بزاره.

Cannons​

1655563507102.png

GamesRadar: The one cannon we saw properly revealed in the showcase was the Mauler 104L, a stout-looking piece of artillery situated on top of the Cockpit. The actual stats associated with the weapon don't seem to indicate its firepower, or it's just inferred by changes to the "BAL" stat along the bottom
  • Class
  • Reactor Power Req
  • Health
  • Mass
در عکس بالا سفینه به یه اسلحه توپی مالر 104L مجهز شده. مشخصات قدرتی اسلحه نشون داده نشده. با اضافه کردن این اسلحه توپی کلاس سفینه تغییر میکنه. این اسلحه توپی به راکتور برق برای راه اندازی نیاز داره.

Lasers​


1655564251569.png
GamesRadar: For those who like their firepower a little more futuristic, the Dragon 221P MW pulse Lasers we saw on the ship might look like ugly camera lenses, but don't seem to require anything unique over the cannon. In fact, they actually used a little less power, though that may just be down to the stats of the overall weapon and not indicative of a trend
  • Class
  • Reactor Power Req
  • Health
  • Mass
اسلحه بعدی لیزر هست. این اسلحه قدرت کمتری نسبت به مالر 104L داره. این اسلحه برای راه اندازیش نیاز به راکتور برق هست.

Reactors​


1655564606600.png
GamesRadar: Brief glimpses make it seem like Reactors are one of the most expensive parts of the ship, and considering how essential and complex they're clearly going to be, you can see why. The Crew Rating element suggests that NPCs will be required to keep a Reactor in good form, and the unique Repair Rate stat sounds like it'll be able to fix itself (or it just represents how fast your hired goons can do it)
  • Class
  • Power Generated
  • Repair Rate
  • Reactor Health
  • Health
  • Crew Rating
  • Mass
این عکس راکتور برق هست. در این عکس نشون داده که چقدر که این راکتور میتونه برق تولید میکنه. راکتور برق جزو قطعات گران قیمت به حساب میاد. نشون داده سرعت تعمیر این راکتور چقدره. و چقدر روی سرعت کار خدمه ها تاثیر میزاره. در سایت گیمزرادار اشاره شده که ممکنه این راکتور ها قابلیت خودتعمیری داشته باشن و یا ممکنه سرعت تعمیر شدن راکتورها توسط خدمه ها رو نشون میده.

CUSTOMIZING STARFIELD SHIP COSMETICS AND APPEARANCE​

1655565524295.png

GamesRadar: The Showcase confirmed that players can, at the very least, recolour and paint their ship's hull, with options for colour hue, saturation and brightness on individual modules. So far we haven't seen any options for purely cosmetic self-expression beyond that - so don't get too hopeful for colourful murals on the thrusters or fuzzy dice hanging from the mirror until we have those sorts of things confirmed

اینجا هم نشون داده که قابلیت رنگ آمیزی سفینه هم وجود داره. اما گزینه های بیشتر دیده نشده که فقط خاصیت تزئینی داشته باشن.

1655566748781.png
GamesRadar: It's clear that from the presentations and descriptions that ships will be built for a purpose - that the "perfect ship" is more situational, and players will have to balance elements like firepower, defence, flight, cargo capacity and jump distance according to what they want to achieve, or try and make an all-rounder craft and let piloting skill make up the slack. Some of the ship builds we were shown included:
  • Laser-focused, balanced defence build
  • Cargo freighter with high Hull and Mass
  • Weaponless, shieldless ship with high Jump Range
پس فهمیدیم که ما میتونیم سفینه ها رو به صورت یک خمیر خام تحویل بگیریم و اون رو به شکل دلخواهمون در بیاریم. ما میتونیم سفینه رو به شکل سرعتی و شتابی دربیاریم یا به صورت سنگین و زرهی درست بکنیم و یا به صورت یک سفینه تجاری که برای حمل و نقل و کالا های زیاد استفاده بکنیم و یا یک سفینه متعادل همراه با اسلحه های متفاوت.
این بازی واقعا گیم پلی بزرگی رو داره روایت میکنه که نشون میده ما میتونیم بازی رو به هر شکلی که دوست داریم در بیاریم.
 

Attachments

  • 1655557236882.png
    1655557236882.png
    3.4 MB · مشاهده: 15
  • 1655566286104.png
    1655566286104.png
    1.6 MB · مشاهده: 11
آخرین ویرایش:

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
1,421
نام
مهیار
خاک بر سرت #استارسیتیزن
خـــــــــــــــــــــــآعــــــــــــــــــــــــــــــــک
اسکیل استار سیتیزن واقعا فراتر از هر چیزی هست که تو این صنعت وجود داشته و از همون اول مشخص بود به یه سری مشکلات میخورن باهاش :D البته اپدیت های اخیرش رو چک نکردم ولی بنظر وضعیت کلی بازی بهتر شده
 
  • Smile
Reactions: Annunaki ™

Silvio dante

کاربر سایت
Jun 11, 2022
52
من فقط فانتزی سیاه چاله ها رو دارم
تایید شد که سیاه چاله ها هم هستن توی بازی یا نه؟
فکر با سفینه به داخلش کشیده میشی و سر از یه سیاره ناشناخته با دوره زمانی متفاوت درمیاری
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
من فقط فانتزی سیاه چاله ها رو دارم
تایید شد که سیاه چاله ها هم هستن توی بازی یا نه؟
فکر با سفینه به داخلش کشیده میشی و سر از یه سیاره ناشناخته با دوره زمانی متفاوت درمیاری
این بازی تا شعاع 50 سال نوری از زمین رو پوشش میده در حالیکه نزدیک ترین سیاه چاله به زمین 1000 سال نوری با زمین فاصله داره. در نتیجه اگر سیاه چاله Fictional تو بازی نباشه خیر خبری از سیاه چاله تو بازی نیست کلا.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر