برای TES6 من فکر نمیکنم با همین انجین به بدی استارفیلد باشه لودینگ ها. چون ساختارش کاملا فرق میکنه. صرفا باید لودینگ ورود و خروج به ساختمانها رو اوکی کنن.
قطعا به بدی استارفیلد نخواهد بود بخاطر همین قضیه ولی بازم صرفا به ورود و خروج از ساختمونا خلاصه نمیشه چون شهر ها و منطقه های مختلف شهر هم از قدیم لودینگ داشته، اینکه مثلا ما سال 2027 الدر6 بزنیم هنوز واسه تردد تو شهر لودینگ ببینیم واقعا آبروریزیه
اصلا نمیتونم تصور کنم این انجین (در این حالتی که الان هست) بتونه اپن ورد اصلی بازی رو با شهراش همزمان لود کنه.
باز اونجا بدتر میشه که با گذر زمان همه انتظار دارن شهرا پر جزئیات تر و بزرگ تر از عناوین قبلی بشن که باز این قضیه لودینگ رو بدتر میکنه، نمونش Neon استارفیلد (بصورت کامل) یکی از پرجزئیات ترین شهراییه که ساختن، که نتیجش شد هر دو قدم لودینگ دیدن!
اینقد انجین نمیتونه هندل کنه این حجمو که مجبور شدن به پونصد قسمت تقسیمش کنن.
از قدیم هم بوده و هنوز راه حلی پیدا نکردن واسش، مثلا یکی از تریلرای Fallout New Vegas وگاس استریپ رو بصورت کامل نشون میده، بعدش کلا پشیمون شدن و تقسیمش کردن به چند بخش واسه بازی نهایی
حالا مادِرا اومدن دیوارا و لودینگارو حذف کردن که منم مادشو نصب کردم، به قدری سنگین شد که یه سیستم خیلی خوب تو 2023 هم نمیتونست بدون افت فریم هندلش کنه، بازیی که مال شونصد سال پیشه! در این حد وضعش خرابه
ولی هنوز یه چیزی رو درک نکردم اینکه چرا اصلا تلاش هم نمیکنن این لودینگ هارو به یک شکلی مخفی کنن!
مثلا استارفیلد موقعی که میخوای بین سیاره ها ترول کنی یک کاتسین چند ثانیه ای پخش میشه، اون کاتسین رسما هیچ خاصیتی نداره راحت میشه به عنوان لودینگ ازش استفاده کرد اما کاتسین که تموم میشه تازه یادش میوفته 1-2 ثانیه لودینگ پخش کنه
یا مثلا وقتی میخوای Dock کنی به یه سفینه یا هرچیزی، ما کاتسینه داک شدن رو داریم که تو همون چند ثانیه میتونه سفینه ای که بهش وصل شدیم رو لود کنه اما نه! باید حتما بری از در وارد سفینه شی تا اون موقع شروع کنه لود کردن که واقعا احمقانس!