Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
سلام دوستان
لینک دانلود پچ آخری رو لطف میکنید بدید،
ممنونم
پچ بتاست.
روی نسخه معمولی کار میکنه ولی سیو که کنی دو روز دیگه که آپدیت کامل اومد ممکنه که سیوهای بتا رو نشناسه.
صبر کن نسخه کامل بیاد.
 
دوستان راهی به غیر اوت پست برای lvl 100 شدن سراغ دارید؟:D خسته کننده میشه اوت پست و دمار از روزگار دسته هم در میاد :))
منظومه Strix اولین سیاره یعنی Strix 1 رو بایوم craters یا forest فرود بیا اونجا یه سری موجود هستن که رو هوا اسپاون میشن و تعدادشون هم زیاده. یکیشون رو که بزنی بقیه هم aggro میشن میان دنبالت راحت میشه فارم کرد. لولشون هم مختلفه مثلا یکی شاید لول 10 باشه یکی دیگه 60 ولی جمعا xp خوبی میدن

قبل از اینکه از سفینه بیرون بیای بخواب که بین 10 تا 15 درصد xp بوست میده هرکی هم همراهته یا بذارش توی سفینه بمونه یا یه سلاح ضعیف بده که فارمتو ندزده

خود منظومه رو هم سمت راست استار مپ میشه پیدا کرد توی نت کلا معروفه واسه xp farm
 
آخرین ویرایش:
چارت Monthly Active User ایکس باکس در ماه های سپتامبر و اکتبر در آمریکا اعلام شد و استارفیلد در ماه سپتامبر و بالاتر از Fortnite و Call of Duty بیشترین تعداد پلیر رو داشته است که یک آمار عجیب هست!در ماه اکتبر هم در رتبه چهارم قرار داشته است.
 
Todd Howard با Wired مصاحبه داشته و پروسه تولید بازیاشون از دگرفال تا استارفیلد رو بصورت خیلی خلاصه توضیح میده:



از 10 نفر دولوپر رسیدن به 450 نفر که الان دارن رو الدر اسکرولز 6 کار میکنن (که احتمالا بعد عرضه DLC ـه استارفیلد 250 نفر دیگه هم میان رو الدر6)
 
آخرین ویرایش:
Todd Howard با Wired مصاحبه داشته و پروسه تولید بازیاشون از دگرفال تا استارفیلد رو بصورت خیلی خلاصه توضیح میده:



از 10 نفر دولوپر رسیدن به 450 نفر که الان دارن رو الدر اسکرولز 6 کار میکنن (که احتمالا بعد عرضه DLC ـه استارفیلد 250 نفر دیگه هم میان رو الدر6)
عالی بود تا اونجا که آخرش گفت TES VI هم از تکنولوژی استارفیلد استفاده میکنه ، یه سکته ناقص رو رد کردم.

هر کاری میکنن فقط قبلش باید تو کدبیس بازی یه ctrl+f بزنن و هرچی با Load شروع میشه رو شیفت دیلیت کنن.

مخصوصا اینکه با توجه به زمان انتشار احتمالی با CDP ، ویچر4 و UE5 شاخ به شاخ میشن و خب از لحاظ فنی میدونیم چی پیش میاد.
 
عالی بود تا اونجا که آخرش گفت TES VI هم از تکنولوژی استارفیلد استفاده میکنه ، یه سکته ناقص رو رد کردم.

هر کاری میکنن فقط قبلش باید تو کدبیس بازی یه ctrl+f بزنن و هرچی با Load شروع میشه رو شیفت دیلیت کنن.

مخصوصا اینکه با توجه به زمان انتشار احتمالی با CDP ، ویچر4 و UE5 شاخ به شاخ میشن و خب از لحاظ فنی میدونیم چی پیش میاد.
طبق چیزهایی که این چند وقته دیدم،به جز کریشن با هیچ انجین دیگه ای نمیشه بازیهای بتزدا رو به این شکل ساخت.

بهترین کار اینه که با کمک id یا کوالیشن رو انجینشون سرمایه گذاری کنن و تا جایی که امکان داره آپگرید کنن
 
انجین بتزدا یه سری ویژگی‌ها داره که توی کمتر بازی‌ای می‌شه مشابهش رو دید. مثلاً شما می‌تونی یه تیکه پنیر یا هر آیتم دیگه‌ای رو انتخاب کنی و بندازی یه گوشه از شهر نئون توی Starfield و ۲۰ ساعت بعد (اون هم ۲۰ ساعت واقعی، نه ساعت دنیای بازی) برگردی و ببینی هنوز آیتم اونجا هست و بازی برای سبک شدن پردازش، حذفش نکرده! :D یا فیزیک بازی واقعاً چیز جالبیه و خیلی از آیتم‌ها رو می‌شه برداشت و باهاشون ژانگولربازی درآورد، برعکس ۹۹٪ بازی‌ها که محدودیت اساسی توی این کارها وجود داره و آزادی عمل خیلی پایینه.
ولی از طرف دیگه هم نمی‌دونم این انجین چقدر کشش داره و تا کِی می‌شه ازش استفاده کرد. یه سری از محدودیت‌هاش رو توی Starfield می‌شه احساس کرد و برای پروژه‌های بعدی هم اگه اقدام اساسی نکنن، ممکنه ایرادات بیشتر به چشم بخوره. یه نکته‌ای هم که وجود داره اینه که به نظرم درصد خیلی کمی از بازیکن‌ها واقعاً از همه پتانسیل این انجین استفاده می‌کنن و سراغ اون ویژگی‌های جالب بازی‌های بتزدا می‌رن. هیچ منبع و مدرکی برای این آمار و ارقام ندارم و کاملاً نظر شخصی محسوب می‌شه، ولی حس می‌کنم مثلاً اگه بازی ۱۰ میلیون مخاطب داره، نهایتاً ۱۰ هزار نفر یا حتی کمتر واقعاً استفاده‌های کاملی از این پتانسیل می‌کنن و بقیه یا اصلاً در جریانش نیستن یا همین‌طوری برای تفریح یه ذره باهاش ور می‌رن و بعدش می‌رن سراغ کارهای دیگه. :D
برای همین فکر می‌کنم شاید حرکت به سمت یه انجین دیگه هم بد نباشه. البته فعلاً که با همین انجین مشغول ساخت TESVI هستن و مطمئناً پیشرفت هم می‌کنه و باید دید چی می‌شه. ولی من اگه جاشون بودم (چقدر خودم رو سطح بالا گرفتم! :D) به انجین‌های دیگه هم فکر می‌کردم و شاید بد نبود بازی یه ذره محدودتر بشه و بعضی از ویژگی‌های «به شدت جالب ولی شاید کم‌مصرف» حذف بشن و به جاش توی بخش‌های دیگه‌ای شاهد پیشرفت بیشتر باشیم.
 
انجین خوبی دارن و قبل تر DF هم تعریف کرده بود از پیشرفت هایی که داشته. مشکل بزرگ این LOADING های زیاده که یه بخشیش به خاطر خود ساختار استارفیلده و یه بخشش محدودیت خود انجین. برای TES6 من فکر نمیکنم با همین انجین به بدی استارفیلد باشه لودینگ ها. چون ساختارش کاملا فرق میکنه. صرفا باید لودینگ ورود و خروج به ساختمانها رو اوکی کنن. لودینگ FAST TRAVEL همین الانم تو بازیهایی مثل CP2077 هست و اذیت کننده نیست. در نهایت هم ساختار TES ربطی به استارفیلد نداره و مثل استارفیلد قرار نیست هی چپ و راست از این نقطه به اون نقطه کهکشان بریم.

بحز این انیمیشن چهره ها و کلا سیستم حرف زدن رو باید مثل CP2077 کنن. چیه آخه طرف میاد وسط تصویر انگار داری مصاحبه میکنی:| دوربین رو باید آزاد کنن و بتونی حین مکالمه راه بری.

کلا یه سری موارد Clunky هست که بعیده کار سختی باشه درست کردنشون. همش هم تقصیر فالوت ۴ هست.
 
بحث لودینگ شد خواستم بگم یه سری آیتم کم وزن یا بی وزن مثل slate ها و مجله ها به مرور زمان توی جیبتون تعدادشون زیاد میشه و چون وزنی نمیگیرن کسی بهشون توجه نمیکنه. هرکدوم که بدرد نمیخوره رو یا بفروشین یا بندازین دور چون اگه واقعا تعدادشون زیاد بشه پرفورمنسو میخورن و لودینگ طولانی میشه. دلیلشم اینه بازی تمام این آتیمارو لود میکنه. حتی توی سفینه هم نذارید چون cargo سفینه رو هم هر سری لود میکنه

من آخر بازی بیشتر از 1000 تا از این مزخرفات تو جیبم بود و نزدیک 6 تن جنس تو سفینه هر سری یجا فرود میومدم یه عمر طول میکشید لود بشه
 
برای TES6 من فکر نمیکنم با همین انجین به بدی استارفیلد باشه لودینگ ها. چون ساختارش کاملا فرق میکنه. صرفا باید لودینگ ورود و خروج به ساختمانها رو اوکی کنن.
قطعا به بدی استارفیلد نخواهد بود بخاطر همین قضیه ولی بازم صرفا به ورود و خروج از ساختمونا خلاصه نمیشه چون شهر ها و منطقه های مختلف شهر هم از قدیم لودینگ داشته، اینکه مثلا ما سال 2027 الدر6 بزنیم هنوز واسه تردد تو شهر لودینگ ببینیم واقعا آبروریزیه :D اصلا نمیتونم تصور کنم این انجین (در این حالتی که الان هست) بتونه اپن ورد اصلی بازی رو با شهراش همزمان لود کنه.

باز اونجا بدتر میشه که با گذر زمان همه انتظار دارن شهرا پر جزئیات تر و بزرگ تر از عناوین قبلی بشن که باز این قضیه لودینگ رو بدتر میکنه، نمونش Neon استارفیلد (بصورت کامل) یکی از پرجزئیات ترین شهراییه که ساختن، که نتیجش شد هر دو قدم لودینگ دیدن!
اینقد انجین نمیتونه هندل کنه این حجمو که مجبور شدن به پونصد قسمت تقسیمش کنن.

از قدیم هم بوده و هنوز راه حلی پیدا نکردن واسش، مثلا یکی از تریلرای Fallout New Vegas وگاس استریپ رو بصورت کامل نشون میده، بعدش کلا پشیمون شدن و تقسیمش کردن به چند بخش واسه بازی نهایی :D حالا مادِرا اومدن دیوارا و لودینگارو حذف کردن که منم مادشو نصب کردم، به قدری سنگین شد که یه سیستم خیلی خوب تو 2023 هم نمیتونست بدون افت فریم هندلش کنه، بازیی که مال شونصد سال پیشه! در این حد وضعش خرابه :D

ولی هنوز یه چیزی رو درک نکردم اینکه چرا اصلا تلاش هم نمیکنن این لودینگ هارو به یک شکلی مخفی کنن!
مثلا استارفیلد موقعی که میخوای بین سیاره ها ترول کنی یک کاتسین چند ثانیه ای پخش میشه، اون کاتسین رسما هیچ خاصیتی نداره راحت میشه به عنوان لودینگ ازش استفاده کرد اما کاتسین که تموم میشه تازه یادش میوفته 1-2 ثانیه لودینگ پخش کنه :|
یا مثلا وقتی میخوای Dock کنی به یه سفینه یا هرچیزی، ما کاتسینه داک شدن رو داریم که تو همون چند ثانیه میتونه سفینه ای که بهش وصل شدیم رو لود کنه اما نه! باید حتما بری از در وارد سفینه شی تا اون موقع شروع کنه لود کردن که واقعا احمقانس!
 
نهایت سو استفاده از کومپنیون یا همراهتون اینه که ...
یه کولت Frenzy با دمیج کم بدین دستش و فقط بشینید تماشا کنید چه هرج و مرجی اتفاق میوفته ...
انرژی گان هم خوبه دستش بدید دیگه همه XP ها برای خودتونه ... و میتونید جیب NPC را بزنید وقتی روی زمین افتاده

انقدر تنوع توی مبارزه داره این بازی که الان من +NG دوم هستم تازه مبارزاتش داره جذاب تر میشه !
 
نهایت سو استفاده از کومپنیون یا همراهتون اینه که ...
یه کولت Frenzy با دمیج کم بدین دستش و فقط بشینید تماشا کنید چه هرج و مرجی اتفاق میوفته ...
انرژی گان هم خوبه دستش بدید دیگه همه XP ها برای خودتونه ... و میتونید جیب NPC را بزنید وقتی روی زمین افتاده

انقدر تنوع توی مبارزه داره این بازی که الان من +NG دوم هستم تازه مبارزاتش داره جذاب تر میشه !
من x-898 داده بودم به اندرژا :-"

1700415592144.png

اینم گزینه خوبیه ولی XP ها از دست میرن
من توی مبارزات بیشتر تمرکزم روی گزینه های هرج و مرج و غافلگیریه و کلا روش هایی صحنه مبارزه یکم کارتونی بشه !
میگم چرا بعد از 265 ساعت هنوز lvl 50 نرسیدم
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
Reactions: {ehsan}

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or