Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:
اسم فولدرش چی هست؟ مگه تغییرات به صورت آنلاین اعمال نمیشه؟ پس چجوری با پاک کردنش مشکل برطرف میشه؟
Screenshot (1900).png

آقا داریم درمورد بازی بتسدایی صحبت میکنیما .
نه به صورت آنلاین اعمال نمیشه و با پاک کردنش مشکل حل میشه
 
  • Like
Reactions: DM.JAGUAR
سارا مورگانه میشه گفت 4مین کرکتریه که تو گیم ها خوشم اومده (به عنوان اینکه جذبش کنی). یه شخصیت پردازی درست درمونی داشته باشه بازی که در لول cdprه تا به اینجایی که هستم همین کرکتره بقیه فرقی با npc داخل شهر ندارن.
 
آخرین ویرایش:
آقا چشام تو این بازی کلا نابود شدن :D کسی مودی میشناسه که بزنی ، و مثلا متریال ها و آیتم های مهم یک رنگ دیگه بشن توی اسکن ؟!
من توی محیط داخلی بیخیال اسکن شدم به همون سبک فال اوت آیتم جمع میکنم

نمیودنم چرا اما اسکن مود توی محیط کوچیک یه سر گیجه عجیبی میده که تاحالا ندیدم
 
اگه یکی ازتون پرسید چرا استارفیلد براتون یکی از بهترین بازیهای چند سال اخیره جوابش رو ندین.
این ویدئو رو هم بهش نشون ندین ، چون فقط خودتون درکش میکنین:

View attachment 310459
خیلی خوب بود. مخصوصا در Andreja's moral compass ترکیدم.
این رو کی ساخته؟ منبعش رو دارید؟
 
دوستان ماد باز، مادایی که با StarfieldCustom.ini کار داره و sStartingConsoleCommand=bat بهش اضافه میکنه رو چطوری میشه با Mod Organizer 2 نصب کرد؟ اصلا میشه؟
اینارو دستی لایناشو اضافه میکردم تعدادش زیاد شد از دستم در رفت گفتم اگه بشه کنترلش کرد بهتره.

اما خیلیاش موقع نصب میگه "The content of <data> does not look valid"

من قبلش با Vortex کار میکردم، تو Mod Organizer 2 چجوری میشه Conflict هارو Resolve کرد؟ اولویت بندیشو پیدا نکردم اصلا!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Natural Killer
خیلی خوب بود. مخصوصا در Andreja's moral compass ترکیدم.
این رو کی ساخته؟ منبعش رو دارید؟
دقیقا دست رو نکاتی میزاره که میگی دمش گرم واقعا.
مشخصه بازی رو کاملا درک کرده.
خیلی جاهاش خندست ولی دروغ چرا یکی دوجا هم احساساتی شدم :x


============

من قبلش با Vortex کار میکردم، تو Mod Organizer 2 چجوری میشه Conflict هارو Resolve کرد؟ اولویت بندیشو پیدا نکردم اصلا!
اینها رو نمیشه با MO2 نصب کرد.
اولویت هم تو MO2 میکشی میبری بالاتر اولویتش میره بالا :D

همینطوری باید دووم بیاریم تا بتسدا کیت رو منتشر کنه.
 
آخرین ویرایش:
همه: "نمیدونم اول استوری رو راش بدم یا برم فکشن کوئستارو تموم کنم!؟"

من تو این 30 ساعت:
1695389511501.png
:D
---

ادیت:
اینجا داشتم با یکی از کرکترا حرف میزدم که کار پیش اومد بازیرو رو همون حالت، بدون Pause کردن ول کردم رفتم بیرون، صدا هم ولوم زیاد رو اسپیکر بود.
یه ربع بعد میبینم صدا جیغ و داد از اتاقم میاد اومدم میبینم Mauler ـا ریختن تو کازینو Red Mile همه رو پاره پوره کردن من افتاده بودم رو زمین Sam Coe هم در حال شهید شدن بود =))

یه ساعته دارم فک میکنم چطور همچین اتفاقی ممکنه بیوفته اصلا :))
 
آخرین ویرایش:
این console command ها خیلی به کار میاد و بخشیشو دوستمون 2 صفحه پیش زحمت کشید و گذاشته بود. من چند تاشو بسیار کاربردی میدونم بدون اینکه به گیم پلی بازی ضرر برسونه، اولیش passtime که دیگه نیازی نیست برید بخوابید یا رو صندلی بشینید و wait بزنید تا فروشنده ها حسابشون مجدد پر بشه، کافیه passtime 48 تو کنسول کامند پیست کنید تا پروسه فروش آیتم هاتون به شدت سرعت بدید.
showlooksmenu player 1 میتونید پریست های ظاهری به همراه کاستومایز کامل کاراکتر به اضافه بک گراند و تریت هارو از نو تعیین کنید. (یکی از تریت ها رو امتحانی عوض کردم فعلا با باگ یا مشکل خاصی برخورد نکردم )
se(x)change به صورت آنی میتونید جنسیت کاراکتر تغییر بدید. من خودم برای تنوع کاراکترو بعد از 90 ساعت بازی فیمیل کردم.
setorbitspeedscale هم میتونید سرعت چرخش مدار افزایش بدید که بسیار برای عکاسی کاربردیه.
showallmapmarkers 0 اینو که وارد کنید از اسمش معلومه تمام landing area با لوکیشن ها از نقشه محو میشن، من از همین روش برای فرود آمدن تو تایل مجاور استفاده کردم برای مطمئن شدن از overlap بودن نقشه بازی. اگه میخواید دوباره تمامی مکانها نمایش داده بشه کافیه به جای 0 عدد 1 رو بزنید.
tfc هم یک ghost camera که میتونید باهاش فراتر از دیوار نامرئی برید، عملا تا لبه نقشه و حتی فراتر.


اینم بقیه لیست :

tgmGod Mode. Makes you invincible and gives you unlimited ammo.
player.additem f [value]Infinite money.
player.additem a [value]Infinite Digipicks.
player.setav carryweight 999999Infinite Carry Capacity.
player.additem [item id] [value]Spawns the specified item in your inventory.
player.placeatme [item id] [value]Spawns the specified item or creature in front of your character.
tdetectNPCs will no longer detect you in stealth.
tcaiNPCs will no longer target and attack you.
killallKills all NPCs in the vicinity, even non-hostile ones.
kahKills all hostile NPCs in the vicinity.
resurrectResurrects the targeted NPC.
[ref id].amod [omod id]Applies the specified weapon mods to your weapon.
[ref id].rmod [omod id]Removes the specified weapon mods from your weapon.
timImmortal Mode. You can take damage but your health will never hit 0.
psbUnlocks all 24 powers.
unlockUnlocks the targeted door or container.
sexchangeChanges your character's gender to the opposite sex.
showmenu sleepwaitmenuOpens the wait/pass time menu.
player.setlevel [value]Sets your character to the specified level.
player.paycrimegold 0 0 [faction id]Pay Off Bounties for a specific Faction.
showlooksmenu player 1Opens the character creator, allowing you to change your appearance.
player.addperk [perk id]Add Skills, Traits, and Backgrounds.
player.removeperk [perk id]Removes the specified skill, trait, or background.
tclNo Clip. Allows you to move through walls and other objects.
tmToggles the UI on and off.
tfcToggles freefly camera, allowing you to fly around.
saqStarts all main story and side missions. Can cause crashes!
caqsCompletes all main story and side missions. Can cause crashes!
showhighmaxheights [shmh]Shows or hides the high res max height data.
enablestorymanagerloggingEnables story manager logging.
dumppapyrusstacks [dps]Dumps all Papyrus stack information to the log.
dumppapyrustimersDumps all Papyrus timer registrations to the log.
dumppapyrusloseventsDumps all Papyrus LOS event registrations to the log.
dumppapyrusdistanceeventsDumps all Papyrus distance event registrations to the log.
dumppapyruspersistenceinfo [dppi]Dumps everything in Papyrus persisting the reference called on, or passed.
dumppapyruseventregistrationsDumps all Papyrus event registrations for the specified object (and script).
runcompactionRun a pass of compaction if possible.
setsubgraphtodebugSets Subgraph To Debug Mode.
enablerumbleEnables/disables controller rumble.
havokvdbcaptureToggles Havok VDB Capture
togglenavmeshinfoToggle a view mode similar to the map camera and displays navmesh infos.
playsyncanimPlay Sync Anim.
setformknownSets the known flag on a form.
setdebugquestSets the quest to be the only one startable from its event type.
setquestaliasloggingTurns alias logging on/off for a quest.
setraceSets the passed in actor's race.
findform [find]Find a form.
startpapyrusscriptprofile [startpsp]Starts profiling a Papyrus script.
stoppapyrusscriptprofile [stoppsp]Stops profiling a Papyrus script.
startpapyrusformprofile [startpfp]Starts profiling Papyrus scripts on a form.
stoppapyrusformprofile [stoppfp]Stops profiling Papyrus scripts on a form.
startpapyrusstackrootprofileStarts profiling all Papyrus stacks starting at a script.
stoppapyrusstackrootprofileStops profiling all Papyrusstacks starting at a script.
togglepapyrusglobalprofiler [tpgp]Toggles Papyrus global profiling on and off (profiles everything)
printquestsceneinfoPrints to the Quest Inf file the current state of scenes.
isinvulnerableIs the actor invulnerable?
collisionmeshToggle Mesh Collision Info
havokworldstep [hkstep]Toggle BhkWorld Havok Step Info
isolaterenderingEnable isolated rendering for selected object.
togglewatercurrentgeometryDisplays or hides water current geometry.
performactionPerforms the specified action on the selected actor.
starttrackplayerdoorsStarts tracking player-activated teleport doors.
stoptrackplayerdoorsStops tracking player-activated teleport doors.
checkplayerdoorsCompares the Tracked Player path with the quest target path.
setinchargenToggles aspects of Chargen Mode on/off [savingDisabled] [waitingDisabled][activationMessageDisabled]
forceresetForce the game to run a full reset.
forceclosefilesClose masterfile and plugins. Useful for letting CreationKit save to a plugin that is also loaded in-game. See also HotLoadPlugin. [Caution: Use at own risk! Gameplay and new savegames may be unstable.]
hotloadplugin [hlp]Load or reload the named plugin. Useful for getting changes without restarting. See also ForceCloseFiles. [Caution: Use at own risk! Modified running quests will be stopped (and restarted if possible). Gameplay and new savegames may be unstable.]
generatebendablespline [spline]Generate a bendable spline geometry instance.
reload [script]Reloads the specified Papyrus script.
testaimTest an actor's aim.
testlookTest an actor's looking.
pushcameraPush camera to editor.
movetoeditorcameraMove to the editor camera.
movetoeditorselectionMove to the editor selection.
placefurnituretester [pft]Place actor, who will use the selected furniture. Can specify actor type via optional parameter.
dumpconditionsfunctionsOutput the current counters for condition function calls.
reloadanimationgraphsReload the currently loaded animation graphs.
toggleweaponoverlayToggle the weapon overlay.
forcedetectForces the selected actor to detect the specified actor.
changeanimarchetype [caa]Change the selected actor's anim archetype.
changeanimflavorChange the selected actor's animal flavor.
setangrywithplayerSet the angry with player flag.
forcerepathForce the actor to repath.
forcepathfailureForce the actor's path to fail.
dumpformlistDump the contents of given formlist to the console output.
traceanimationeventsTrace an actor's animation events.
showmodsShow all property mods on an object.
dumpinputenablelayersDumps all currently used input enable layers to the console.
attachmodAttach a mod to an object.
removemodRemove a mod from an object.
spawntemplatedobjectSpawn a ref to a templated object.[object, ilevel, pkeyword1, pkeyword2]
callfunctionCalls a papyrus function on the targeted ref. First parameter is the function, the rest are parameters.
callquestfunction [cqf]Calls a papyrus function on a quest. Second parameter is the function, the rest are parameters.
callglobalfunction [cgf]Calls a global papyrus function. First parameter is the function, the rest are parameters.
resetinputenablelayerResets all control disables on a specific input enable layer.
forceenableplayercontrols [fepc]Force-enables the player's controls, regardless of layers, see EnablePlayerControls.
resetforceenabledplayercontrolsResets all force-enabled player controls.
getactorrefownerPrints the owner of the currently selected reference.
setactorrefowner [saro]Sets ownership of the currently selected reference to the specified actor (or if not actor is specified, to the player).
hasactorrefowner [haro]Returns 1 if the currently selected reference has an owner, or 0 otherwise.
setoutfitChange the default outfit for the actor.
passtime [hours]Passes the specified number of hours.
linklocationsLinks two locations under the given keyword.
showlinkedlocationsOutputs all locations linked to the given one under the given keyword.
setlinkedrefLinks the current ref to the given one under the given keyword.
resetcontainerResets the currently selected container, or if you specify "1", then it'll reset all containers.
setscenefordebugSets the current debug scene.
preloadexteriorPreloads the exterior data for the currently selected ref.
testpathDebug function to test a path.
togglecontrolsoverlyToggle Controls Overlay
refreshRebug function to refresh a reference.
dynamicresolutionChange the dynamic resolution settings.
testloadingmenuDebug function to open/close the Loading menu in the Loading thread.
recalcinstancedataDebug function recalc instance data for the selected ref or all loaded refs if nothing is selected.
togglereferenceposeToggles forcing an animgraph for the selected actor to be in the reference pose. May specify "target" or "rig" as well.
setpersistlocationDebug function to set the persist loc on reference.
setlocationreftypeDebug function to set the loc ref type for a location on a reference.
showlocdataDebug function to dump data about a location.
reservelocDebug function to reserve a location so it can't be used for most aliases.
updateawakesound [uas]Update the selected actor's current conscious loop.
setharvestedMark the current reference as Harvested or not.
pausescenePause or unpause the specified scene.
spawndupeMake a duplicate ref of the selected ref.
disabledistantreferencesDisable references more than a certain distance from the selected ref.
fireassertFire an assert (with text passed, if available).
forcepersistentForce a reference to become persistent.
playactioncamera [pac]Play this action camera on the reference with target reference.
stopactioncameraStop the action camera.
changestanceChange the actor's stance.
auditionwwiseeventSet of commands for auditioning Wwise events.
auditionreverbform [arf]Force a given Reverb form to be active.
setwwisestate [sws]Sets a global Wwise State
buildanimationdata [bad]Build the animation data for the actor.
switchskeletonToggles between standard and chargen skeletons for an actor.
gethelloorgreeting [actor]Prints out the info id for actor's hello/greeting to actor param. One of these should be the player.
setbonetintregionAdd bone tint data to an object's 3d given a region ID (integer) of that object.
senddialogueeventSends a dialogue event for the selected and target actor.
setforcespeechchallengealwayssucceed [1/0]Make all speech challenges automatically succeed.
setforcespeechchallengealwaysfail [1/0]Make all speech challenges automatically fail.
runmaterialsanalysis [rma]Compares the materials of the selected reference.
capturemessages [string]Captures DebugString, USER1 and USER2 messages using a Message Event Listener and sends the output to CaptureMessage.Iua
toggletrijuiceToggles Trijuicing in the renderer (may slightly degrade texture filtering quality in exchange for improved performance).
setpresentthreshold [spt]Set percentage (0-100) of scanlines covered before swap threshold is hit: default 0 (always swap)
linkfullaccountLink full Bnet account to game-account: (username) (password)
isloggedin [isonline]Is the player logged in to Bethesda.net?
getlegaldocs [getlegaldocs]Retrieves a list of all required legal documents.
acceptlegaldocAccepts a legal document based on its ID: acceptlegaldoc (id)
getdataattachmentPrints data from Bethesda.net Profile Data Attachment: getattachment (type) (id)
deletedataattachmentDeletes a Bethesda.net Profile Data Attachment: deleteattachment (type) (id)
uploadcharacterdataUploads character data playload as bnet Profile Data Attachment.
getattachmentleaderboard [getattachmentleaderboard]Gets attachment leaderboard page: getattachmentleaderboard (attachment type) (leaderboard type)
loaduniteddataGets character data from leadersboard and caches it.
makeunitynpcUpdates NPC with data from unity cache.
setvolumetriclighting parameters [vl]Set volumetric lighting parameters.
startworkshop [workshop]Enter Workshop mode if the player is within the buildable area of a Workshop.
togglevblankoptimToggles VBlank optim
addkeywordAdd the given keyword to the reference
removekeywordRemove the given keyword on the reference.
setambientparticlesenabledEnables(1)/disables(0) ambient particles.
removeoutposts [ref]Removes the given Outpost and all built items.
setesramsetupForce specific ESRAM setup (-1 for automatic setup).
callstacktracedepthSet the callstack depth when tracing it.
commandedactivatedCommands selected actor to use a reference.
enablegalaxymodeEnables/Disables galaxy mode.
togglestarfielddebugToggles the StarField debug on or off.
setstarfieldcoordinatescale [value]Sets the StarField coordinate scale.
setstarsystemscale [sss]Sets the star system scale.
movetoplanetIf target player ship, move to or give path to pilot to (target) (1 to do full jump sequence).
setorbitspeedscaleSets global orbit speed scale.
instancenamingrulesExport instance naming rule data to file INRExport.txt.
getorbismodinfoPrints info relating to Orbis mod game data files.
togglescenedebugShow debug state for scene.
setfarclipSet far clip value. (-1 to clear override)
toggleoverdrawToggle overdraw
recordsceneCapture screen shots of scene. (Scene EditorID, [FPS 60 default])
landonplanet [lop]Land on a planet. (lop )
takeofftospaceTake off to space.
previewbodyresources [pbr]Previews resources for a planet.
sendaffinityevent(AffinityEvent [ObjRef]) Run an affinity event on an optional object reference.
addpowerAddPower (part) #
removepowerRemovePower (part) #
matlockcaptureForce matlock to realize a capture.
togglesnapnodemarkersToggle snap node markers.
setvoicetypeSet an override voice type on an actor.
addworldspacetoplanetAdds a world space to a planet.
debugdataproviderSet the name of the UI Data Provider we want to debug.
loadall3dLoad all queued 3D.
printallmenus [pam]Print all active menus.
printallinputcontext [paic]Print the input context stack.
addplottobody [addplot]Plot a route to this body.
reloadfacedataReload face data.
setgravityscaleSets gravity scale on a ref's parent cell.
previewblockPreviewBlock (blockname) (biome).
exportterraintexturesExport terrain textures.
exportterraingridsExport terrain grids.
exportterrainheightmapExport terrain height map.
exportterrainsplatmapExplort terrain splat map.
exportterrainmaterialindexmapExport terrain material index map.
exportterrainfilesExport terrain files.
updateterrainclipmapsRefresh Terrain Clipmaps.
toggledebugcameraToggle debug camera (mode name)
cycleprevdebugcameraCycle to previous debug camera.
cyclenextdebugcameraCycle to next debug camera.
toggledebugcameracontrolsToggle debug camera controls.
setimguiwindowfunction [siw]Activate an ImGui window.
invokeuieventInvokes a ui > c++ event.
hotreloaduiHot Reloads the User Interface SWFs.
setposrelativetorefScript function to set the position of the picked ref relatively to another ref (defaulted to the player).
facerefMake a ref face towards another ref (defaulted to the player), with an extra angle offset.
setworkshopitemSet the Workshop menu's Node Cursor to the currently selected reference, if any.
generatenavmeshGenerates nav-mesh on the current cell.
landonplanetanimatedLand player's spaceship with animation.
startnewgameCommand to trigger new game on main menu without UI.
forcedbleedoutForce an actor to enter bleedout.
forceconditionformtrueForce a condition form to true. args: FromID, (enable)0/1, (permanent)0/1.
forceconditionformfalseForce a condition form to false. args: FromID, (enable)0/1, (permanent)0/1.
landonplanetbiomeLand on a planet's biome. (lopb (planetname) (biome index) [(centered)0/1])
landonplanetmarkerLand at a marker on the current planet.
testallplanetsTestPlanets
clearlinkedrefClear a linked reference.
setlocaltimeSets the local time on the current planet, optionally updating the galaxy sim.
reloadmaterialsReloads all materials.
placementoncellTest overlay placement on a cell. (poc (cellindex.x)(xellindex.y))
toggleworkshopflycamToggle workshop flycam.
checkbiomemarkerFinds uses in the loaded area of the given biome marker.
testbiomeplanet [tbp]Creates a full planet set to use the given biome exclusively and puts the player there.
previewpatternPreviewPattern (patternname)(biome)
sethavokdynamicSet reference motion to dynamic with optional mass in kg.
sethavokkinematicSet reference motion to kinematic.
sethavokactiveSet reference havok activity.
sethavoklodSet reference collision lod.
sethavoklinearvelocitySet reference linear velocity.
sethavokangularvelocitySet reference angular velocity.
sethavokcollisionlayerSet havok collision layer.
sethavokragdollfrictionSet havok ragdoll friction.
sethavokparamSet havok param.
showhavokragdollvaluesShow havok ragdoll values.
starthavokparttestStart/reset havok particles test.
stophavokparttestStop havok particles test.
setorientationSet reference orientation
toggledebugtext3dToggle in game debug text.
togglebiooverlayToggle the BI Overlay.
togglemetricviewerSpawn Metric Viewer
printmessagePrint a message to the screen (print (message) (time) (clear previous messages flag))
adddebugtestAdd debug text to a reference (AddDebugText (debug text) (size) (color) (background color) (border color) (offsetX) (offsetY) (offsetZ) (pinned flag)
disableactorpackage [1/0]Disable or enable an actor's package.
stopbatchfileStop a running batchfile.
centeronspacecellMove to the specified space cell, optionally specify a ship.
dependencygraphdumpDump Dependency Graph.
toggleexperimentalshadersToggles experimental shaders on/off.
settestplanetandbiomeSets a test planet and biome for interior testing with biome markers.


در رابطه با ماد ها هم یک سری رو مجید و ماکان عزیز چندین صفحه پیش گذاشته بودن که من یک سری علاوه بر اونها اضافه میکنم.

Crowd NPC eye Ambient occlusion Fix​

Crowd NPC eye Ambient occlusion Fix
این باعث اضافه شدن AO به دور چشم npc ها میشه و دیگه شاهد ظاهر از حدقه بیرون زده چشماشون نباشیم و حالت طبیعی بگیره، جالب اینجاس اصلا تو پرفورمنس تاثیری نمیزاره و چرا همچین چیزی از روز اول نبوده جای تعجبه

Peko's 4K Face Texture
Peko's 4K Face Texture
تسکچرهای صورت و بدن کاراکتر

Peko's 2K Body Texture​

Peko's 2K Body Texture


Andreja's New Voice - Female V from Cyberpunk 2077

Mod unavailable

اینو اگه کسی میخواد بگه آپلود میکنم فکر کنم به خاطر غیر قانونی بودنش رو حالت Hidden رفته و همچنین ویدیو یوتیوبش هم پاک شده ولی یه ویدیو دیگه پیدا کردم که صدای female v رو سارا بود.


Starfield High Definition Texture Pack (HDTP)​


Starfield High Definition Texture Pack (HDTP)

اینو من خودم به غیر از تکسچرهای اسلحه و actor همرو ریختم که به نظرم بازی الان خیلی عالی شده مخصوصا که جزئیات آسمان و سیاره ها حتی درون Starmap هم بی کیفیت بودن و الان کلی تغییر کردن و به پویایی بازی کمک دوچندان کرده، فقط یک مشکلی که داره این تکسچرها اپتیمایز نیست و مصرف vram برای من تا 23.5 بالا برد ولی مثل اینکه طبق اخرین چیزی که خود آپلودر گفته در حال اپتیمایز هست که مصرف بیاد پایین.

SavrenX HD NPC Optimized​

SavrenX HD NPC Optimized

Enjoy...remastered 2500 textures for Facegen MAJOR NPC ( NPCs who can talk to you or fight....Not that Crowd NPC with their Starefield eyes ) because the original still lacks detail....at least for me.The Facegen system now uses 4 textures, namely Diffuse (Color), Rough, Normal, and AO.


SavrenX HD Crowd Optimized​

SavrenX HD Crowd Optimized

این یکی از مادهایی که 100% باید ریخت چون به طرز عجیبی npc های crowd بازی low poly هستن به طوری که وقتی زوم میکنید رو صورتشون میتونید ورتکس هارو بشمارید. درکل به نظرم بهتره یک مادی بسازن تا کاراکترهایی که تو character creation میسازیم رو اینجکت کنیم رو npc ها.

SavrenX Crisp Flora​

SavrenX Crisp Flora

Starfield Ultimate Graphics With SSRTGI​


Starfield Ultimate Graphics With SSRTGI

من اینو خودم در کنار تکسچرهای 4k نصب کردم و به نظرم بازی زنده و پویاتر میشه ولی 10 تا 12 فریم رو کم میکنه.

Better Food and Chems​

Better Food and Chems

با این ماد دیگه غذاها بدون استفاده و جا تنگ کن نیستن و مقدار قابل توجهی heal میکنن.

این هم یک سری عکس مقایسه با وانیلای بازی و ماد شده.

وانیلا

1.jpg

Neutral luts - No colo filters + Nvidia filter

photo_2023-09-22_15-55-03.jpg

4k textures + ssrtgi + nvidia filter

3.jpg
2.jpg

یک سری توییک تو saturation هم تو پریست دیگه دارم انجام میدم که ببینم چجور از آب در میاد ولی من خودم به شخصه همیشه دنبال رنگای زنده هستم.

4.jpg 34.jpg 54.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or