اگر کسی نمیخواد داستان بازی براش اسپویل بشه به هیچ وجه این تاپیک رو دنبال نکنه .
نه بابا ادامه داره، ابی و اون دختره زنده موندن.بنظرم دراکمن با این اندینگ پرونده بازی یا حداقل داستان الی رو بست و دیگه باید تموم شده بدونیمش... حیف واقعا حیف
این فیلر رو خییلی خوب گفتیاون قسمت های ابی هم خییییلی دیگه طولانی و فیلرن یعنی واقعا چه فکری کردن نصف بازی رو با ابی گذاشتن من نمیدونم
بنظر خودم اگه بازی کلا کوتاه تر و بخش ابی رو نداشت نه تنها تجربه بهتری میشد، بلکه خیلی Pacing بهتری هم میداشت...واقعا Pacing بازی شلخته و اصلا توی مدیوم گیمینگ جواب نمیده.این فیلر رو خییلی خوب گفتی
بعد دیدن لیک ها من از اونایی بودم که میگفتیم باید صبر کنیم بازی منتشر بشه و کل داستان رو توی خود بازی ببینیم، الان بعد از دیدن تقریبا 90% کات سین های بازی، برای من شخصیت ابی همچنان خیلی نچسب و مسخره به نظر میاد.
هر چقدر که فلش بک های خود الی و جوئل خوبن، کات سین ها و بخش های داستانی ابی توی دیوارن و منو دقیقا یاد فیلر های انیمه ای انداختن
انگار یجورایی میخوان بزور به بازیکن بگن که: "عاقا توروخدا بیا و ابی رو دوست داشته باش" یجوریه که انگار کارگردان بیش از حد فقط میخواد ابی رو بکنه تو استین بازیکن
و برای من واقعا عجیبه همون فردی که شخصیت های خیلی قوی، قابل درک و دوست داشتنی (جوئل، تامی، الی و ...) رو ساخته الان اومده و شخصیتی مثل ابی رو وارد بازی کرده.
من خودم خیلی خیلی طرفدار داستان های تاریک و غمناکم و داستان tlou 2 نا امیدم کرد واقعا. پایانش هم متاسفانه خیلی خیلی قابل پیش بینی و هندی بود
به هر حال هممون میدونستیم که ریسک بزرگی بود که اونطوری جوئل رو بکشن و یه شخصیت کاملا جدید رو وارد داستان کنن و به نظر من که توی کارشون موفق نشدن...
من نمی فهم علت این همه 10 چی بود ؟بنظر خودم اگه بازی کلا کوتاه تر و بخش ابی رو نداشت نه تنها تجربه بهتری میشد، بلکه خیلی Pacing بهتری هم میداشت...واقعا Pacing بازی شلخته و اصلا توی مدیوم گیمینگ جواب نمیده.
بعنوان فیلم کمیک یا رمان خسته نمیشی... ولی بازی؟
یعنی قشنگ میدونم به اون قسمت های مزرعه داری برسم بشدت خسته شدم، دقیقا بطور کمتر همین مشکل رو با نویسندگی دراکمن توی U4 داشتم...اونجا Pacing بازی یکطوری بود، بجای اینکه هیجان زده ات کنه خسته ات میکرد.
کاشکی فقط تامی بود...تقریبا تمام کرکتر های جدید اینطورین...رابطه هاشون قابل درک نیست حتی تامی هم بنظرم خیلی Out of Character رفتار میکرد.
اخه تامی که این همه میدونه الی برای جوئل مهمه میگه بیا برو ابی رو بکش...بیخیال
خط داستان Lev هم در اخرالزمان اینقدر جوکه اصلا آدم فقط خنده اش میگیره
قشنگ فقط برای دایورسیتی گذاشتن که هیچجوره با هیچ منطقی با ستینگ بازی جور در نمیاد.
میدونم اینجا صداشون در میاد... ولی بازی قشنگ MGSV.2 اهه برای من...اسکیل اپ حرف قشنگی زد...هیچ چیزی توی بازی برای دوست داشتن وجود نداره.
حداقل اگه جوئل رو میگیری یک چیزی بده بجاش دوست داشته باشیم.
من نمی فهم علت این همه 10 چی بود ؟
حالا performance قابل قبول
View attachment 148970
masterpiece that is far more than a video game. It pushes our medium forward in narrative, gameplay, and performance
View attachment 148971
اسکیل اپ میگفت:قول میده این بازی توی تاریخ بعنوان بازی که شکاف بین منتقدان و گیمرا رو نشون میده یاد میشه.من نمی فهم علت این همه 10 چی بود ؟
حالا performance قابل قبول
اگر بحث های حاشیهای رو اصلا مد نظر قرار ندیم راحت میشه گفت ده ها حداقل به خاطر پروداکشن ولیو بالای بازی هست! سونی اماری از بودجه بازی هاش نمیده وی یکبار کوتاکو حساب و کتاب کرد و بازی ای مثل شادو او د توم ریدر با بودجه صد و خرده ای میلیون دلاری یک AAA معمولی حساب میشه و بازیهایی مثل GoW و الان دلست 2 حداقل بودجه های بالای 200 میلیون دلار دارند (بدون تبلیغات)
من از زمانی که دیدم نیل دراکمن داره یک مرد رو در قالب زن نشون میده! ترسیدم. متاسفانه نیما من رو از تاپیک های اصلی بازی بن کرده ولی شما به نیم ساعت اولیه دلست 1 نگاه کنید. چه طوری کارگردان ها (بروس و نیل) با ارائه یک گیمپلی محدود توسط سارا که محدود به راه رفتن و نظاره گر بودن اطراف به مخاطب حس ضعیفی رو منتقل میکنند. چه طور یک "مرد" بقل ش میکنه و بارها تامی سره بزنگاه از مخمصه رهاشون میکنه. چرا تامی دوست داشتنی ئه؟ چون زمانی که کنترل سارا به عنوان یک شخصیت ضعیف رو داشتیم کمک حالمون بود! ولی با ترمیناتور ساختن ابی و الی؟ این حس منتقل میشه؟
حتی به بخش های گیمپلی نسخه اول برمیگردم زمانی که جوئل افتاده و ما هی باید بریم تو پاساژ بگردیم و لوت کنیم و بتونیم برای جوئل دوا پیدا کنیم بازم حس ضعیف بودن رو بهمون به خوبی منتقل میکنه.
من دلست 2 لیک زیاد دیدم و فردا بازی رو انشالله میگرم ولی یکی از ترسهام همینه! بیشتر لحظات مهم دلست 2 در کات سین ها رخ میده در کل امیدوارم تجربه 20 و خرده ای ساعت مخالف این امر باشه
دیگه حالا درسته از نسخه دوم ایراد میگیریم ولی همون بخش های نسخه اول هنوزم تا به امروز از لحاط اجرا بی نظیرن!اگر بحث های حاشیهای رو اصلا مد نظر قرار ندیم راحت میشه گفت ده ها حداقل به خاطر پروداکشن ولیو بالای بازی هست! سونی اماری از بودجه بازی هاش نمیده وی یکبار کوتاکو حساب و کتاب کرد و بازی ای مثل شادو او د توم ریدر با بودجه صد و خرده ای میلیون دلاری یک AAA معمولی حساب میشه و بازیهایی مثل GoW و الان دلست 2 حداقل بودجه های بالای 200 میلیون دلار دارند (بدون تبلیغات)
من از زمانی که دیدم نیل دراکمن داره یک مرد رو در قالب زن نشون میده! ترسیدم. متاسفانه نیما من رو از تاپیک های اصلی بازی بن کرده ولی شما به نیم ساعت اولیه دلست 1 نگاه کنید. چه طوری کارگردان ها (بروس و نیل) با ارائه یک گیمپلی محدود توسط سارا که محدود به راه رفتن و نظاره گر بودن اطراف به مخاطب حس ضعیفی رو منتقل میکنند. چه طور یک "مرد" بقل ش میکنه و بارها تامی سره بزنگاه از مخمصه رهاشون میکنه. چرا تامی دوست داشتنی ئه؟ چون زمانی که کنترل سارا به عنوان یک شخصیت ضعیف رو داشتیم کمک حالمون بود! ولی با ترمیناتور ساختن ابی و الی؟ این حس منتقل میشه؟
حتی به بخش های گیمپلی نسخه اول برمیگردم زمانی که جوئل افتاده و ما هی باید بریم تو پاساژ بگردیم و لوت کنیم و بتونیم برای جوئل دوا پیدا کنیم بازم حس ضعیف بودن رو بهمون به خوبی منتقل میکنه.
من دلست 2 لیک زیاد دیدم و فردا بازی رو انشالله میگرم ولی یکی از ترسهام همینه! بیشتر لحظات مهم دلست 2 در کات سین ها رخ میده در کل امیدوارم تجربه 20 و خرده ای ساعت مخالف این امر باشه
دیگه حالا درسته از نسخه دوم ایراد میگیریم ولی همون بخش های نسخه اول هنوزم تا به امروز از لحاط اجرا بی نظیرن!
همین چیزا رو میگی خب بن میشی
مشکل اینجاست توی یک دنیای اینطوری کدوم احمقی میخواد به هویت جنسی یکی دیگه اهمیت بده؟!وقتی همه برای غذا و زنده موندن براشون اولویته!lev شخصیت ترنس تو بازی که قشنگ 3 4 ساعت اختصاص داده شده به داستانش که میخواد از فکشنایی که ضد ترنسن انقام بگیره که اخر میزنه مادره خودشو میکشه. GG
پایان بازی هم که فاجعه، متاسفانه بازی که برام اسپویل شده حالا خودم برم بازی کنم ببینم چیه.