PlayStation *SPOILER ALERT* گفتگو در مورد داستان The Last of Us Part II (پست اول با دقت خوانده شود)

  • Thread starter Thread starter Nima
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
اگر کسی نمیخواد داستان بازی براش اسپویل بشه به هیچ وجه این تاپیک رو دنبال نکنه .
 
بنظرم دراکمن با این اندینگ پرونده بازی یا حداقل داستان الی رو بست و دیگه باید تموم شده بدونیمش... حیف واقعا حیف
نه بابا ادامه داره، ابی و اون دختره زنده موندن.
خود الی هم احتمالا میره دنبال دینا و بقیه...
مشکل پایان اینجاست الی تا اینجای داستان خیلی ها رو کشته... خیلی مسخرس دقیقه نودی تغییر نظر بده.

فلشبک های احساسی جوئل و الی بهترین بخش بازی هستن.

اون قسمت های ابی هم خییییلی دیگه طولانی و فیلرن یعنی واقعا چه فکری کردن نصف بازی رو با ابی گذاشتن من نمیدونم:|
 
اون قسمت های ابی هم خییییلی دیگه طولانی و فیلرن یعنی واقعا چه فکری کردن نصف بازی رو با ابی گذاشتن من نمیدونم:|
این فیلر رو خییلی خوب گفتی :D
بعد دیدن لیک ها من از اونایی بودم که میگفتیم باید صبر کنیم بازی منتشر بشه و کل داستان رو توی خود بازی ببینیم، الان بعد از دیدن تقریبا 90% کات سین های بازی، برای من شخصیت ابی همچنان خیلی نچسب و مسخره به نظر میاد.
هر چقدر که فلش بک های خود الی و جوئل خوبن، کات سین ها و بخش های داستانی ابی توی دیوارن و منو دقیقا یاد فیلر های انیمه ای انداختن :-j
انگار یجورایی میخوان بزور به بازیکن بگن که: "عاقا توروخدا بیا و ابی رو دوست داشته باش" :-" یجوریه که انگار کارگردان بیش از حد فقط میخواد ابی رو بکنه تو استین بازیکن :|
و برای من واقعا عجیبه همون فردی که شخصیت های خیلی قوی، قابل درک و دوست داشتنی (جوئل، تامی، الی و ...) رو ساخته الان اومده و شخصیتی مثل ابی رو وارد بازی کرده.

من خودم خیلی خیلی طرفدار داستان های تاریک و غمناکم و داستان tlou 2 نا امیدم کرد واقعا. پایانش هم متاسفانه خیلی خیلی قابل پیش بینی و هندی بود :|
به هر حال هممون میدونستیم که ریسک بزرگی بود که اونطوری جوئل رو بکشن و یه شخصیت کاملا جدید رو وارد داستان کنن و به نظر من که توی کارشون موفق نشدن...
 
این فیلر رو خییلی خوب گفتی :D
بعد دیدن لیک ها من از اونایی بودم که میگفتیم باید صبر کنیم بازی منتشر بشه و کل داستان رو توی خود بازی ببینیم، الان بعد از دیدن تقریبا 90% کات سین های بازی، برای من شخصیت ابی همچنان خیلی نچسب و مسخره به نظر میاد.
هر چقدر که فلش بک های خود الی و جوئل خوبن، کات سین ها و بخش های داستانی ابی توی دیوارن و منو دقیقا یاد فیلر های انیمه ای انداختن :-j
انگار یجورایی میخوان بزور به بازیکن بگن که: "عاقا توروخدا بیا و ابی رو دوست داشته باش" :-" یجوریه که انگار کارگردان بیش از حد فقط میخواد ابی رو بکنه تو استین بازیکن :|
و برای من واقعا عجیبه همون فردی که شخصیت های خیلی قوی، قابل درک و دوست داشتنی (جوئل، تامی، الی و ...) رو ساخته الان اومده و شخصیتی مثل ابی رو وارد بازی کرده.

من خودم خیلی خیلی طرفدار داستان های تاریک و غمناکم و داستان tlou 2 نا امیدم کرد واقعا. پایانش هم متاسفانه خیلی خیلی قابل پیش بینی و هندی بود :|
به هر حال هممون میدونستیم که ریسک بزرگی بود که اونطوری جوئل رو بکشن و یه شخصیت کاملا جدید رو وارد داستان کنن و به نظر من که توی کارشون موفق نشدن...
بنظر خودم اگه بازی کلا کوتاه تر و بخش ابی رو نداشت نه تنها تجربه بهتری میشد، بلکه خیلی Pacing بهتری هم میداشت...واقعا Pacing بازی شلخته و اصلا توی مدیوم گیمینگ جواب نمیده.
بعنوان فیلم کمیک یا رمان خسته نمیشی... ولی بازی؟
یعنی قشنگ میدونم به اون قسمت های مزرعه داری برسم بشدت خسته شدم، دقیقا بطور کمتر همین مشکل رو با نویسندگی دراکمن توی U4 داشتم...اونجا Pacing بازی یکطوری بود، بجای اینکه هیجان زده ات کنه خسته ات میکرد.

کاشکی فقط تامی بود...تقریبا تمام کرکتر های جدید اینطورین...رابطه هاشون قابل درک نیست حتی تامی هم بنظرم خیلی Out of Character رفتار میکرد.
اخه تامی که این همه میدونه الی برای جوئل مهمه میگه بیا برو ابی رو بکش...بیخیال:|

خط داستان Lev هم در اخرالزمان اینقدر جوکه اصلا آدم فقط خنده اش میگیره:))
قشنگ فقط برای دایورسیتی گذاشتن که هیچجوره با هیچ منطقی با ستینگ بازی جور در نمیاد.
میدونم اینجا صداشون در میاد... ولی بازی قشنگ MGSV2.0 اهه برای من...اسکیل اپ حرف قشنگی زد...هیچ چیزی توی بازی برای دوست داشتن وجود نداره.
حداقل اگه جوئل رو میگیری یک چیزی بده بجاش دوست داشته باشیم.
 
آخرین ویرایش:
بنظر خودم اگه بازی کلا کوتاه تر و بخش ابی رو نداشت نه تنها تجربه بهتری میشد، بلکه خیلی Pacing بهتری هم میداشت...واقعا Pacing بازی شلخته و اصلا توی مدیوم گیمینگ جواب نمیده.
بعنوان فیلم کمیک یا رمان خسته نمیشی... ولی بازی؟
یعنی قشنگ میدونم به اون قسمت های مزرعه داری برسم بشدت خسته شدم، دقیقا بطور کمتر همین مشکل رو با نویسندگی دراکمن توی U4 داشتم...اونجا Pacing بازی یکطوری بود، بجای اینکه هیجان زده ات کنه خسته ات میکرد.

کاشکی فقط تامی بود...تقریبا تمام کرکتر های جدید اینطورین...رابطه هاشون قابل درک نیست حتی تامی هم بنظرم خیلی Out of Character رفتار میکرد.
اخه تامی که این همه میدونه الی برای جوئل مهمه میگه بیا برو ابی رو بکش...بیخیال:|

خط داستان Lev هم در اخرالزمان اینقدر جوکه اصلا آدم فقط خنده اش میگیره:))
قشنگ فقط برای دایورسیتی گذاشتن که هیچجوره با هیچ منطقی با ستینگ بازی جور در نمیاد.
میدونم اینجا صداشون در میاد... ولی بازی قشنگ MGSV.2 اهه برای من...اسکیل اپ حرف قشنگی زد...هیچ چیزی توی بازی برای دوست داشتن وجود نداره.
حداقل اگه جوئل رو میگیری یک چیزی بده بجاش دوست داشته باشیم.
من نمی فهم علت این همه 10 چی بود ؟
حالا performance قابل قبول
148970

masterpiece that is far more than a video game. It pushes our medium forward in narrative, gameplay, and performance
بلبل.gif
 
  • Like
Reactions: Love Console
من فردا ظهر بازی به دستم میرسه ولی لیک ها! یکجورایی حس میکنم ابی رو زورچپونی میخوان تو دل گیمرها جا بندازند

این بنده خدا هم درباره گیمپلی یکسری توضیحات داد! من نمیدونم حالا باز بحث فن بازی میشه یا نه ولی انچارتد 4 هم خیلی طولانی بود! صحنه های اضافه زیادی داشت از پلتفرمینگ ها تا وسط اکشن مراحل آخر یکهو میرفت تو کودکی نیتن! اون با یک گیمپلی محدود (بخشی که تو عمارت میچرخی)
 
lev شخصیت ترنس تو بازی که قشنگ 3 4 ساعت اختصاص داده شده به داستانش که میخواد از فکشنایی که ضد ترنسن انقام بگیره که اخر میزنه مادره خودشو میکشه. GG
پایان بازی هم که فاجعه، متاسفانه بازی که برام اسپویل شده حالا خودم برم بازی کنم ببینم چیه.
 
من نمی فهم علت این همه 10 چی بود ؟
حالا performance قابل قبول
View attachment 148970

masterpiece that is far more than a video game. It pushes our medium forward in narrative, gameplay, and performance
View attachment 148971

اگر بحث های حاشیهای رو اصلا مد نظر قرار ندیم راحت میشه گفت ده ها حداقل به خاطر پروداکشن ولیو بالای بازی هست! سونی اماری از بودجه بازی هاش نمیده وی یکبار کوتاکو حساب و کتاب کرد و بازی ای مثل شادو او د توم ریدر با بودجه صد و خرده ای میلیون دلاری یک AAA معمولی حساب میشه و بازیهایی مثل GoW و الان دلست 2 حداقل بودجه های بالای 200 میلیون دلار دارند (بدون تبلیغات)

من از زمانی که دیدم نیل دراکمن داره یک مرد رو در قالب زن نشون میده! ترسیدم. متاسفانه نیما من رو از تاپیک های اصلی بازی بن کرده ولی شما به نیم ساعت اولیه دلست 1 نگاه کنید. چه طوری کارگردان ها (بروس و نیل) با ارائه یک گیمپلی محدود توسط سارا که محدود به راه رفتن و نظاره گر بودن اطراف به مخاطب حس ضعیفی رو منتقل میکنند. چه طور یک "مرد" بقل ش میکنه و بارها تامی سره بزنگاه از مخمصه رهاشون میکنه. چرا تامی دوست داشتنی ئه؟ چون زمانی که کنترل سارا به عنوان یک شخصیت ضعیف رو داشتیم کمک حالمون بود! ولی با ترمیناتور ساختن ابی و الی؟ این حس منتقل میشه؟

حتی به بخش های گیمپلی نسخه اول برمیگردم زمانی که جوئل افتاده و ما هی باید بریم تو پاساژ بگردیم و لوت کنیم و بتونیم برای جوئل دوا پیدا کنیم بازم حس ضعیف بودن رو بهمون به خوبی منتقل میکنه.

من دلست 2 لیک زیاد دیدم و فردا بازی رو انشالله میگرم ولی یکی از ترسهام همینه! بیشتر لحظات مهم دلست 2 در کات سین ها رخ میده در کل امیدوارم تجربه 20 و خرده ای ساعت مخالف این امر باشه
 
من نمی فهم علت این همه 10 چی بود ؟
حالا performance قابل قبول
اسکیل اپ میگفت:قول میده این بازی توی تاریخ بعنوان بازی که شکاف بین منتقدان و گیمرا رو نشون میده یاد میشه.

مطمئنن گرافیک و خیلی چیزا رو ترکوندن و توی این قسمت ها سطح بالایی داره ولی واقعا توی بخش داستان ناامید کننده هست.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Love Console
اگر بحث های حاشیهای رو اصلا مد نظر قرار ندیم راحت میشه گفت ده ها حداقل به خاطر پروداکشن ولیو بالای بازی هست! سونی اماری از بودجه بازی هاش نمیده وی یکبار کوتاکو حساب و کتاب کرد و بازی ای مثل شادو او د توم ریدر با بودجه صد و خرده ای میلیون دلاری یک AAA معمولی حساب میشه و بازیهایی مثل GoW و الان دلست 2 حداقل بودجه های بالای 200 میلیون دلار دارند (بدون تبلیغات)

من از زمانی که دیدم نیل دراکمن داره یک مرد رو در قالب زن نشون میده! ترسیدم. متاسفانه نیما من رو از تاپیک های اصلی بازی بن کرده ولی شما به نیم ساعت اولیه دلست 1 نگاه کنید. چه طوری کارگردان ها (بروس و نیل) با ارائه یک گیمپلی محدود توسط سارا که محدود به راه رفتن و نظاره گر بودن اطراف به مخاطب حس ضعیفی رو منتقل میکنند. چه طور یک "مرد" بقل ش میکنه و بارها تامی سره بزنگاه از مخمصه رهاشون میکنه. چرا تامی دوست داشتنی ئه؟ چون زمانی که کنترل سارا به عنوان یک شخصیت ضعیف رو داشتیم کمک حالمون بود! ولی با ترمیناتور ساختن ابی و الی؟ این حس منتقل میشه؟

حتی به بخش های گیمپلی نسخه اول برمیگردم زمانی که جوئل افتاده و ما هی باید بریم تو پاساژ بگردیم و لوت کنیم و بتونیم برای جوئل دوا پیدا کنیم بازم حس ضعیف بودن رو بهمون به خوبی منتقل میکنه.

من دلست 2 لیک زیاد دیدم و فردا بازی رو انشالله میگرم ولی یکی از ترسهام همینه! بیشتر لحظات مهم دلست 2 در کات سین ها رخ میده در کل امیدوارم تجربه 20 و خرده ای ساعت مخالف این امر باشه

الان یادم افتاد
فکر کنم این جا تنها تاپیک مربوط به Tlou 2 ـه که میتونی پست بدی واقعا :D

آقا این لیک ها رو داشتم میخوندم
یه تیکه اش اون یارو لیکره نوشته بود
And Ellie Finds Abby, crucified on the beach
"?You free her and she like "Tnx, We Cool now
And you say "Nah" then the Final Fight Begins :|

من قشنگ پنج دقیقه به این متن اش داشتم می خندیدیم =))=))=))
میدونم این شکلی نیست تو عمل و خیلی دراماتیک تره... بات کام آن... ایتز سو فانی=))=))=))
 
اگر بحث های حاشیهای رو اصلا مد نظر قرار ندیم راحت میشه گفت ده ها حداقل به خاطر پروداکشن ولیو بالای بازی هست! سونی اماری از بودجه بازی هاش نمیده وی یکبار کوتاکو حساب و کتاب کرد و بازی ای مثل شادو او د توم ریدر با بودجه صد و خرده ای میلیون دلاری یک AAA معمولی حساب میشه و بازیهایی مثل GoW و الان دلست 2 حداقل بودجه های بالای 200 میلیون دلار دارند (بدون تبلیغات)

من از زمانی که دیدم نیل دراکمن داره یک مرد رو در قالب زن نشون میده! ترسیدم. متاسفانه نیما من رو از تاپیک های اصلی بازی بن کرده ولی شما به نیم ساعت اولیه دلست 1 نگاه کنید. چه طوری کارگردان ها (بروس و نیل) با ارائه یک گیمپلی محدود توسط سارا که محدود به راه رفتن و نظاره گر بودن اطراف به مخاطب حس ضعیفی رو منتقل میکنند. چه طور یک "مرد" بقل ش میکنه و بارها تامی سره بزنگاه از مخمصه رهاشون میکنه. چرا تامی دوست داشتنی ئه؟ چون زمانی که کنترل سارا به عنوان یک شخصیت ضعیف رو داشتیم کمک حالمون بود! ولی با ترمیناتور ساختن ابی و الی؟ این حس منتقل میشه؟

حتی به بخش های گیمپلی نسخه اول برمیگردم زمانی که جوئل افتاده و ما هی باید بریم تو پاساژ بگردیم و لوت کنیم و بتونیم برای جوئل دوا پیدا کنیم بازم حس ضعیف بودن رو بهمون به خوبی منتقل میکنه.

من دلست 2 لیک زیاد دیدم و فردا بازی رو انشالله میگرم ولی یکی از ترسهام همینه! بیشتر لحظات مهم دلست 2 در کات سین ها رخ میده در کل امیدوارم تجربه 20 و خرده ای ساعت مخالف این امر باشه
دیگه حالا درسته از نسخه دوم ایراد میگیریم ولی همون بخش های نسخه اول هنوزم تا به امروز از لحاط اجرا بی نظیرن!
همین چیزا رو میگی خب بن میشی:دی
 
  • Wow
Reactions: Ali Venom
دیگه حالا درسته از نسخه دوم ایراد میگیریم ولی همون بخش های نسخه اول هنوزم تا به امروز از لحاط اجرا بی نظیرن!
همین چیزا رو میگی خب بن میشی:D

الان داشت از نسخه یک تعریف می کرد که :دی
 
lev شخصیت ترنس تو بازی که قشنگ 3 4 ساعت اختصاص داده شده به داستانش که میخواد از فکشنایی که ضد ترنسن انقام بگیره که اخر میزنه مادره خودشو میکشه. GG
پایان بازی هم که فاجعه، متاسفانه بازی که برام اسپویل شده حالا خودم برم بازی کنم ببینم چیه.
مشکل اینجاست توی یک دنیای اینطوری کدوم احمقی میخواد به هویت جنسی یکی دیگه اهمیت بده؟!وقتی همه برای غذا و زنده موندن براشون اولویته!
باورپذیری و اهمیت داشتن همچین سناریویی در دنیایی که بازی توش جریان داره اصلا وجود نداره!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or