PlayStation *SPOILER ALERT* گفتگو در مورد داستان The Last of Us Part II (پست اول با دقت خوانده شود)

  • Thread starter Thread starter Nima
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
اگر کسی نمیخواد داستان بازی براش اسپویل بشه به هیچ وجه این تاپیک رو دنبال نکنه .
 
View attachment 153075

من واقعا درک نمیکنم این جماعت رو ... فقط شاید سلولهاشون تکثیر شده و بدنشون گنده شده ، وگرنه عقلشون در حد همون سه سال مونده ...با وجود اینا گیمینگ باید در همون اتاری ۲۶۰۰ و سوپر نینتندو میموند

این جماعت فقط تو دنیای مجازی شاخ بازی درمیارن. حالا صرف نظر از شعور پایینشون که درکی از پارت ۲ نداشتن، تو دنیای واقعی پخ کنی خیس میکنن خودشونو :D
 
View attachment 153075

من واقعا درک نمیکنم این جماعت رو ... فقط شاید سلولهاشون تکثیر شده و بدنشون گنده شده ، وگرنه عقلشون در حد همون سه سال مونده ...با وجود اینا گیمینگ باید در همون اتاری ۲۶۰۰ و سوپر نینتندو میموند

من کاری به این جماعت ندارم ولی امیدوارم این روند رو بقیه استودیوها در پیش نگیرن. شاید فضای آخرالزمانی لست تحمل این نوع داستان رو داشته باشه ولی تصور این حرکات توی بقیه بازی ها واقعا غیر قابل تحمل هست

فرض کنید :

1- تو گاد 5 یه بابایی میزنه کریتوس رو نیست و نابود میکنه بعد کنترل همون بابا رو میدن دستمون که باهاش همذات پنداری کنیم که آره یه زمانی کریتوس زده بابای این طرف رو نفله کرده :D

2- نیتین دریک خیلی ها رو توی آنچارتدها کشته دیگه :D خب یکی این وسط باباش رو از دست داده میاد نیتین رو نابود میکنه . تازه نیدین و کلوئی هم که :-"

3- کاشف به عمل میاد آلبرت وسکر فرزندی داشته و حالا قرار هست انتقامش رو از کریس و ... بگیریم :D

============

بازی قرار هست بازی باشه و قرار نیست سینما بشه. برای همین هم هنوز که هنوزه متروید و ماریو وزلدا نینتندو اینقدر جذابن و طرفدار دارن. مهمترین وزنه توی بازی کاراکتر قهرمان و همه فن حریف هست. قرار نیست بازی تبدیل به دارم بشه و بشینیم پاش زار زار گریه کنیم.
 
من کاری به این جماعت ندارم ولی امیدوارم این روند رو بقیه استودیوها در پیش نگیرن. شاید فضای آخرالزمانی لست تحمل این نوع داستان رو داشته باشه ولی تصور این حرکات توی بقیه بازی ها واقعا غیر قابل تحمل هست

فرض کنید :

1- تو گاد 5 یه بابایی میزنه کریتوس رو نیست و نابود میکنه بعد کنترل همون بابا رو میدن دستمون که باهاش همذات پنداری کنیم که آره یه زمانی کریتوس زده بابای این طرف رو نفله کرده :D

2- نیتین دریک خیلی ها رو توی آنچارتدها کشته دیگه :D خب یکی این وسط باباش رو از دست داده میاد نیتین رو نابود میکنه . تازه نیدین و کلوئی هم که :-"

3- کاشف به عمل میاد آلبرت وسکر فرزندی داشته و حالا قرار هست انتقامش رو از کریس و ... بگیریم :D

============

بازی قرار هست بازی باشه و قرار نیست سینما بشه. برای همین هم هنوز که هنوزه متروید و ماریو وزلدا نینتندو اینقدر جذابن و طرفدار دارن. مهمترین وزنه توی بازی کاراکتر قهرمان و همه فن حریف هست. قرار نیست بازی تبدیل به دارم بشه و بشینیم پاش زار زار گریه کنیم.
چجوری شما کریتوس رو با جول مقایسه میکنین ؟ هدف سانتامونیکا با کریتوس این بود که محبوب ترین شخصیت دنیای گیم رو بسازه و تو این کارم موفق بود و تبدیل به نماد پلی استیشن شد و ناتی داگ همین کارو با کرش و نیتن دریک قبلا کرده بود ولی در مورد Tlou اصلا قضیه فرق میکنه و دراکمن اصلا نمیخواسته با این سری در مسیر قهرمان سازی حرکت کنه و بیشتر میخواسته بازی هاش پیام داشته باشن . هدف اصلا این دو بازی از هم جدا هس و حمایت بارلوگ دلیل بر این نمیشه که بخواد در مسیر لست 2 حرکت کنه .
 
  • Like
Reactions: Peyman_sata
من کاری به این جماعت ندارم ولی امیدوارم این روند رو بقیه استودیوها در پیش نگیرن. شاید فضای آخرالزمانی لست تحمل این نوع داستان رو داشته باشه ولی تصور این حرکات توی بقیه بازی ها واقعا غیر قابل تحمل هست

فرض کنید :

1- تو گاد 5 یه بابایی میزنه کریتوس رو نیست و نابود میکنه بعد کنترل همون بابا رو میدن دستمون که باهاش همذات پنداری کنیم که آره یه زمانی کریتوس زده بابای این طرف رو نفله کرده :D

2- نیتین دریک خیلی ها رو توی آنچارتدها کشته دیگه :D خب یکی این وسط باباش رو از دست داده میاد نیتین رو نابود میکنه . تازه نیدین و کلوئی هم که :-"

3- کاشف به عمل میاد آلبرت وسکر فرزندی داشته و حالا قرار هست انتقامش رو از کریس و ... بگیریم :D

============

بازی قرار هست بازی باشه و قرار نیست سینما بشه. برای همین هم هنوز که هنوزه متروید و ماریو وزلدا نینتندو اینقدر جذابن و طرفدار دارن. مهمترین وزنه توی بازی کاراکتر قهرمان و همه فن حریف هست. قرار نیست بازی تبدیل به دارم بشه و بشینیم پاش زار زار گریه کنیم.
حرفت درسته مخصوصا اینکه نیل هم وقتی یه آنچارتد(بازی مثبت ۱۶ سال) با شخصیت‌های شوخ و شیطون افتاد دستش تبدیلش نکرد به یک بازی دارک و خود نیل هم حد و حدودشو میدونه ولی اگه تلو پارت ۲ باعث میشه که کارگردانا دست و بالشون توی داستان رو بازتر ببینن و بیشتر شجاعت به خرج بدن به نظرم تاثیرش رو گذاشته. مخصوصا ip هایی که تو آینده خواهند اومد. این RE8 هم از تلو تاثیر نگرفته ولی اونم ایده‌های داستانی جالبی داره. مثلا وقتی میبینن یه کارکتر طرفدار داره پر و بال زیادی بهش ندن که فن‌سرویس بشه. تو حد خودشون باقی بمونن. البته منم ترجیح میدم توی نسخه بعد بزنن کریتوس رو بکشن ولی نه شبیه جول. باید مردنش حماسی باشه
 
من کاری به این جماعت ندارم ولی امیدوارم این روند رو بقیه استودیوها در پیش نگیرن. شاید فضای آخرالزمانی لست تحمل این نوع داستان رو داشته باشه ولی تصور این حرکات توی بقیه بازی ها واقعا غیر قابل تحمل هست

فرض کنید :

1- تو گاد 5 یه بابایی میزنه کریتوس رو نیست و نابود میکنه بعد کنترل همون بابا رو میدن دستمون که باهاش همذات پنداری کنیم که آره یه زمانی کریتوس زده بابای این طرف رو نفله کرده :D

2- نیتین دریک خیلی ها رو توی آنچارتدها کشته دیگه :D خب یکی این وسط باباش رو از دست داده میاد نیتین رو نابود میکنه . تازه نیدین و کلوئی هم که :-"

3- کاشف به عمل میاد آلبرت وسکر فرزندی داشته و حالا قرار هست انتقامش رو از کریس و ... بگیریم :D

============

بازی قرار هست بازی باشه و قرار نیست سینما بشه. برای همین هم هنوز که هنوزه متروید و ماریو وزلدا نینتندو اینقدر جذابن و طرفدار دارن. مهمترین وزنه توی بازی کاراکتر قهرمان و همه فن حریف هست. قرار نیست بازی تبدیل به دارم بشه و بشینیم پاش زار زار گریه کنیم.
قرار نیست همه داستان ها یک سناریو رو طی کنن، طرف داره فشار یا پرشر حرف میزنه، طرف بازی شاد و شنگول با نهایتا چند تااکت هیجان انگیز میخواد ، نه چیزای ناراحت کننده ... خوب برن ریسینگ بزنن .. کراش 4 در راهه ، بازی های دوست داشتنی مثل هورایزن و kena هم هست ... کوری از نسخه قبل به نظر برنامه هایی داره برای مرگ کریتوس ... و هیچ ربطی به tlou نداشته... اینکه کلا مرک شخصیت محبوب ملت باعث ریج زدنشون بشه .. آرزو میکنم گیمینگ رو ببوسن بزارن کنار ، تا اینطور سنگ جلوی پای رشد داستان گویی تو بازی ها نشن....
 
قرار نیست همه داستان ها یک سناریو رو طی کنن، طرف داره فشار یا پرشر حرف میزنه، طرف بازی شاد و شنگول با نهایتا چند تااکت هیجان انگیز میخواد ، نه چیزای ناراحت کننده ... خوب برن ریسینگ بزنن .. کراش 4 در راهه ، بازی های دوست داشتنی مثل هورایزن و kena هم هست ... کوری از نسخه قبل به نظر برنامه هایی داره برای مرگ کریتوس ... و هیچ ربطی به tlou نداشته... اینکه کلا مرک شخصیت محبوب ملت باعث ریج زدنشون بشه .. آرزو میکنم گیمینگ رو ببوسن بزارن کنار ، تا اینطور سنگ جلوی پای رشد داستان گویی تو بازی ها نشن....

اون که از نقاشی رو دیوار معلوم بود :D

منظورم مرگ کاراکتر نیست چون قبلا تو بازیهای دیگه هم داشتیم. شخصیت های بزرگی مثل کریتوس باید مرگ در خور داشته باشن و داستان تلو برای اونا تکرار نشه.

حرف من اینه. داستان تلو برای همین تلو و فضای اون مناسب هست و نباید توی بازی دیگه ای تکرار بشه
 
  • Like
Reactions: last of amir
بازی قرار هست بازی باشه و قرار نیست سینما بشه. برای همین هم هنوز که هنوزه متروید و ماریو وزلدا نینتندو اینقدر جذابن و طرفدار دارن. مهمترین وزنه توی بازی کاراکتر قهرمان و همه فن حریف هست. قرار نیست بازی تبدیل به دارم بشه و بشینیم پاش زار زار گریه کنیم.
چرا که نه؟
بازیهای قهرمان‌محور تا دلت بخواد داریم...چرا وقتی یه استدیو سعی میکنه یکمی از این ساختار خارج بشه، انقدر باید مقاومت نشون بدیم؟
الان که انیمیشن و گرافیک به سطحی رسیده که میشه مخاطب رو بشدت درگیر شخصیت‌ها و روابط‌شون کنه، چرا بگیم "بیخیال! همون بازی قهرمان‌محور من رو بده بزنم همه رو نابود کنم آخرشم با یه آدم بد بجنگم و دنیا رو نجات بدم."
اینم بگم خودم عاشق همین‌ جور بازیهای قهرمان‌محور هستم که اصلا نیازی به دیالوگ نداره تا خفن باشه (دووم گای سلام میرسونه :D) ولی به نظرم انقدر مقاومت در خصوص بازیهایی که احساسات ملت رو به چالش میکشه درست نیست و اینجور بازیا هم باید قسمتی از صنعت گیم رو در اختیار داشته باشن.
الان یه چیزی بین اکثر افرادی که بازیو تموم کردن ترند شده...اونم شدت درگیرکننده بودن بازی بوده که باعث شده شاید چند روز نخوان در موردش حرف بزنن تا بتونن هضمش کنن و سخت بتونن بازی دیگه‌ای رو بردارن بازی کنن. به نظرم همچین چیزی ارزشمنده و قدرت بازیها رو نسبت به بقیه مدیوم‌ها نشون میده که به خاطر تعاملی بودنش تاثیر تجربه‌اش به مدت زیادی باهات میمونه.
 
اون که از نقاشی رو دیوار معلوم بود

منظورم مرگ کاراکتر نیست چون قبلا تو بازیهای دیگه هم داشتیم. شخصیت های بزرگی مثل کریتوس باید مرگ در خور داشته باشن و داستان تلو برای اونا تکرار نشه.

حرف من اینه. داستان تلو برای همین تلو و فضای اون مناسب هست و نباید توی بازی دیگه ای تکرار بشه
اخه اصلا کسی میتونه به کریتوس چپ نگاه کنه که بخواد به اون وضع کشته بشه ؟
کریتوس تو نسخه دوم وقتی زئوس شمشیرش رو تو شکمش کرده بود و داشت نفس های اخرش رو میکشید بازم زئوس رو تهدید میکرد که تقاص پس میدی و اخرم دیدیم چی شد :D

من تئوری که دارم این هس که کریتوس جونش رو بخاطر پسرش میده در اخر 3 گانه هم عکس رو دیوار اینو میگفت هم این که به اترئوس گفت اگه کشتن من باعث بشه تو زنده بمونی با کمال میل جونم رو میدم ولی کلا بیاین فکر نکنیم بهش چون امیدوارم خیلی تا اون روز مونده باشه .
 
  • Like
Reactions: Peyman_sata
چرا که نه؟
بازیهای قهرمان‌محور تا دلت بخواد داریم...چرا وقتی یه استدیو سعی میکنه یکمی از این ساختار خارج بشه، انقدر باید مقاومت نشون بدیم؟
الان که انیمیشن و گرافیک به سطحی رسیده که میشه مخاطب رو بشدت درگیر شخصیت‌ها و روابط‌شون کنه، چرا بگیم "بیخیال! همون بازی قهرمان‌محور من رو بده بزنم همه رو نابود کنم آخرشم با یه آدم بد بجنگم و دنیا رو نجات بدم."
اینم بگم خودم عاشق همین‌ جور بازیهای قهرمان‌محور هستم که اصلا نیازی به دیالوگ نداره تا خفن باشه (دووم گای سلام میرسونه :D) ولی به نظرم انقدر مقاومت در خصوص بازیهایی که احساسات ملت رو به چالش میکشه درست نیست و اینجور بازیا هم باید قسمتی از صنعت گیم رو در اختیار داشته باشن.
الان یه چیزی بین اکثر افرادی که بازیو تموم کردن ترند شده...اونم شدت درگیرکننده بودن بازی بوده که باعث شده شاید چند روز نخوان در موردش حرف بزنن تا بتونن هضمش کنن و سخت بتونن بازی دیگه‌ای رو بردارن بازی کنن. به نظرم همچین چیزی ارزشمنده و قدرت بازیها رو نسبت به بقیه مدیوم‌ها نشون میده که به خاطر تعاملی بودنش تاثیر تجربه‌اش به مدت زیادی باهات میمونه.

من مخالف این نیستم که یه گوشه مارکت هم این بازی ها باشن اتفاقا شدیدا استقبال میکنم. من فوق العاده با فضای دارک و غمگین و داستان های تیره حال میکنم :دی اتفاقا خیلی هم خوبه

ولی استودیوها بیخیال IP های قدیمی بشن و یه بازی جدید با این محوریت تولید کنند. IP قدیمی که سراسر قهرمان بازی و ... هست رو نمیشه تغییرش بدی به اسم تغییر داستان و گند بزنی توش :-" بهتره یه بازی جدید درست کنن و بذارنش همون گوشه مارکت تا در کنار اون بازیهایی که واقعا بازی هستن این داستان های غم انگیز رو هم سالی یک بار تجربه کنیم

=====================

به شخصه من خودم توی بار دوم بازی به هیچ وجه نتونستم صحنه مرگ جوئل رو تحمل کنم و skip کردم و دیگه هیچ وقت هم نمیتونم اون صحنه رو ببینم =((
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou
اون که از نقاشی رو دیوار معلوم بود :D

منظورم مرگ کاراکتر نیست چون قبلا تو بازیهای دیگه هم داشتیم. شخصیت های بزرگی مثل کریتوس باید مرگ در خور داشته باشن و داستان تلو برای اونا تکرار نشه.

حرف من اینه. داستان تلو برای همین تلو و فضای اون مناسب هست و نباید توی بازی دیگه ای تکرار بشه
آخه کی میاد یه سناریو رو تکرار کنه ، ملت بهشون میخندن ...

ولی اینکه این بساط سر مردن شخصیت ها تکرار بشه چیزیه که غیر قابل قبوله ....

والا جوئل تو نسخه اول برای من یه کارکتر خوب بود ... جوئل تو نسخه دوم برای من یه افسانه شد ...

ضمن اینکه مهم نیست دراکمن چی کار کنه ،، مهم نیست tlou part 1 رو بنویسه و بسازه.

مهم نیست داستان انچارتد رو تو نسخه ۴ به همچین بلوغ برسونه ....

آخرش میشه وای وای ،، شاه پسر ما رو دختر کرده ... ،، فلان فلان شده sjw ، با اون اجندای ننگینش
 
آخه کی میاد یه سناریو رو تکرار کنه ، ملت بهشون میخندن ...

ولی اینکه این بساط سر مردن شخصیت ها تکرار بشه چیزیه که غیر قابل قبوله ....

والا جوئل تو نسخه اول برای من یه کارکتر خوب بود ... جوئل تو نسخه دوم برای من یه افسانه شد ...

ضمن اینکه مهم نیست دراکمن چی کار کنه ،، مهم نیست tlou part 1 رو بنویسه و بسازه.

مهم نیست داستان انچارتد رو تو نسخه ۴ به همچین بلوغ برسونه ....

آخرش میشه وای وای ،، شاه پسر ما رو دختر کرده ... ،، فلان فلان شده sjw ، با اون اجندای ننگینش

دیگه حرف از به بلوغ رسوندن آنچارتد نزنید لطفا :دی بعد چه ربطی موضوع به دراکمن داره که سریع یقه پاره میکنی :-" من تو کامنت قبلی کامل توضیح دادم دیگه.

بازم میگم مرگ شخصیت اشکالی نداره و بهترین نوعش رو ما توی متال 4 و هیلو ریچ دیدیم :D
من تمام حرفم اینه که سازنده ها نیان بخاطر موفقیت یه IP جوگیر بشن و بازیهای خودشون رو بترکونن :دی
 
  • Like
Reactions: Arima Kishou

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or