[SUB]تاریخ رسمی کنفرانس اعلام شد:[/SUB]
بهتون میگم که^ آکیبـا ببین کی پستت رو لایک زده:d
امیر نابود شده رفته!تا حالا ندیده بودم امیر به چنین درجه ای از هایپ و فنبوی دریم رسیده باشه :d
من جای سونی باشم بخاطر دلخوشی این بشر حداقل یه معرفی Fake از کرش میزارم تو کنفرانس :d
هنوز چیزی از این عنوان به صورت رسمی معرفی نشده و هنوز مشخص نیست که اصلا چنین بازی ای به طور قطع وجود داره یا خیر!الان project beast قراره توی E3 معرفی بشه یا شده ، نمایشی چیزی قراره ازش بیاد ؟؟
به غیر از گفته های حسین جانواقعا چقدر خوبه که اینجور استودیوهایی که سبک کاریشون به بازی های team ICO نزدیک هست ـش تعدادشون زیاد بشه و در آینده ما شاهد عناوین بیشتری شبیه همین Rime و Journey و این قبیل دسته از بازی ها باشیم...
روایتی داریم که میگه Rime همون Spiritual Prequel بازی Journey هست ـش ! اگر حماسه سال 700 مگابایتی(!) رو یادتون باشه، قطعا به این منظور بنده خواهید رسید..:d
باور کنید اگر همین دو عنوان The Last Guardian و Rime در همایش E3 امسال حضور و نمایش داشته باشند، کنفرانس های اونوری رسما به خاک و خون غلطیده خواهند شد ! اگر این اتفاق ها بیفته، کُل (هرچی میخواد باشه..) کنفرانس های امسال تحت الشعاع همین نمایش ها و بطبع کنفرانس سونی قرار خواهد گرفت ! #Fact :d حالا Rime توی مصاحبه ای که انجام دادیم، گفته حضور داره ولی The Last Guardian هنوز که هنوزه در هاله ای از ابهام قرار داره ! دیگه خودتون تصورش رو بکنید که مثلا TLG در کنفرانس باشه، اون روزه که.......:d
در مورد Rime هم باید بگم که یه اسکی دُرست و حسابی از بازی ICO و Journey هست ـش ولی این نکته رو هم یادتون باشه گفتم دُرست و حسابی، یعنی اصلا ما هنگام تجربه این بازی احساس خستگی و بی انگیزگی نخواهیم داشت، شما کنترل یه پسربچه ای رو در اختیار خواهید گرفت که در یک جزیره (خوب دقت کنید، اصلا معلوم نیست این جزیره کجاست، دور و بر این جزیره و هم که فقط آب و دریا گرفته ! همین نکته به تنهایی خودش بیشتر بازی رو مرموزانه و کنچکاوانه خواهد کرد ! :d) باید به گشت و گذار و کاوُش بپردازید، یه دشمن هایی هم از قرار معلوم مثل سایه و دود هستند که اونها رو با اون چوبی که در اختیار دارید باید برانید و دورشون کنید ! همین قضیه رو که مخاطب ببینه، حس میکنه که داره ICO رو کنترل میکنه ! (چوب و دشمنانی از دل تاریکی و دود مانند) :d یه چیز دیگه ای هم که باعث میشه واقعا از تجربه این بازی لذت ببرید، موسیقی متن بازی هست ـش که Akira Yamaoka-san اون رو نواخته ! :d البته موسیقی که در نمایش اولیه این بازی اجرا شده بود توسط David Garcia همون Composer بازی قبلی این تیم یعنی DeadLight بود، که واقعا باید بگم ترکونده بود ! موسیقی تلفیقی از فلوت و پیانو که دقیقا همون حس و اتمسفر بازی رو به وضوح در بازی حس میکردید ! حرکت و رقص علفزارها و سبزه ها توسط باد، پرواز مرغ های دریایی بر فراز آسمان این جزیره متروکه و شنیدن صدای اونها، آسمانی صاف، جزیره ای متروکه ، پسربچه ای تنها.... اینها همه به صورت بسیار زیبایی با موسیقی بازی اُنس گرفته بودند و به نظر من یکی از بهترین نمایش های Gamescom اون سال رو اگر بخواید، قطعا به نظر من از آن همین بازی بودش !
ربطی نداره ، اگه سونی ناشر بازی باشه این عنوان DS 2 باشه یا IP جدید ، این عنوان انحصاری خواهد بود.صحبت از from software شد این اومد به ذهنم که تنهاترین عاملی که باعث میشه project beast انحصاری باشه اینه که این بازی همون demons souls 2 باشه و اگه عنوانی غیر از این باشه تقریبا غیر ممکن هست که انحصاری بمونه!
البته اگه واقعا پروجکت بیستی وجود داشته باشه و اون تصاویر ساختگی و فیک نبوده باشه ! :d
اتفاقا چرا ربط داره :dربطی نداره ، اگه سونی ناشر بازی باشه این عنوان DS 2 باشه یا IP جدید ، این عنوان انحصاری خواهد بود.
این رو هم بگم Project Beast به احتمال خیلی خیلی زیاد IP جدید ـه.
آره من میخواستم این ها رو در همون مقاله ای که برای بازی بنویسم بگم ولی خُب اسماعیل عزیز دقت خوبی نسبت به این قضیه به خرج داده ! :dبه غیر از گفته های حسین جان
نمی دونم تا حالا کسی در مورد این گفته یا نه ولی:
اولین تریلر بازی رو یادتونه ؟ آخرای تریلر (1:05 تا 1:08) این موجود نشون داده می شه:
![]()
حالا اگر به آرت ورک های بازی نگاه کنید باز هم می بینیدش:
![]()
اما نکته ای که هست به نظرم این موجود دشمن شخصیت اصلی نیست و رد کردن بازی با وجودش امکان پذیره!
در آرت ورک اگر دقت کنید می بینید که شخصت بازی روی سر این موجود سواره و [ظاهرا] دارند به طرف اون دریچه حرکت میکنن
موجوده هم یه جورایی قالب اون دریچس! (مثل کلید و قفل !؟)
![]()
همچین چیزی رو کجا دیدید؟ The Last Guardian!؟
نظر شما چیه دوستان؟
درسته حسین جانآره من میخواستم این ها رو در همون مقاله ای که برای بازی بنویسم بگم ولی خُب اسماعیل عزیز دقت خوبی نسبت به این قضیه به خرج داده ! :d
به نظر من رابطه این پسربچه در بازی Rime با همین موجود عظیم الجثه ، دقیقا مثل رابطه ـی Trico با پسربچه در آخرین ساخته تیم ایکو The Last Guardian هست ! یه جورایی مکمل همدیگر هستند و پازل ها و مراحل رو با هم پُشت سر میگذارند ! البته این رو هم بگم که همین موجود یه جورایی Guardian و مراقب این پسربچه به حساب میاد ! :d یه جورایی برای مقّری که این پسربچه زندگی حساب میکنه، در حساب میشه و با قرار دادن خودش در اونجای مربوطه، مکان رو بالکل قفل میکنه و نمیذاره کسی وارد اون حریم بشه تا نهایتا پسربچه آسوده استراحت ـش رو بکنه ! :d
این Creature ـه یه جورایی با درخششی که از خودش داره، فکر کنم فقط شب ها بیرون میاد و فعالیت میکنه و بخصوص شب ها ماجراجویی خودش با پسربچه رو ادامه میده ! البته امیدوارم یه نمایش فوق العاده و Magnificent از بازی در همایش E3 امسال بیینیم و به زودی هم بازی عرضه بشه و همه تجربه ـش کنیم، چون مطمئنا برای همگان یک تجربه یونیک و فوق العاده خواهد بود !
درسته حسین جان
هر چی که هست این موجود با شخصیت بازی در ارتباطه (ممکنه حتی این ارتباط با چیزی که ما فکر میکنیم متفاوت باشه)
یه چیز دیگه!
توی آرت ورک موجوده با اون یکی توی تریلر متفاوته ...سازنده قصد داشته اول سر (کروی شکله) نورانی باشه!
(فکر کنم با استفاده از روشنایی ماه)
ولی توی تریلر می بینید که موجوده زائده هایی مثل چشم داره که ازش نور متصائد میشه
=========There's no word on platforms, but Tarsier did sign a first-party deal with Sony back in 2010 on an unannounced project. Also, today's press release notes the studio is "working closely with Sony Computer Entertainment," although that's not specified as relating to Hunger